DISItune – wykonam chiptuning ECU (Mazda SkyActiv / 3 MPS / 6 MPS / CX-7)

Postprzez Kliszek M3 » 5 mar 2016, 20:49

A jakieś konkrety wyrażone w przyrostach? :) to co ta wersja jest bardziej oporna od 120?
Obrazek
Kamil
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 lip 2015, 21:44
Posty: 587 (36/11)
Skąd: B-stok
Auto: Było:
* Audi A8 D3 3.0 TDI 233 KM 2007r.
* Mazda3 BM Skyactiv-G 165; SkyPassion HB; 2015r. MT Soul Red :)
Jest:
* Volkswagen Sharan Highline 2.0 TDI + DSG/ 220 KM 2015r.

Postprzez DISItune » 5 mar 2016, 20:57

Kliszek M3 napisał(a):A jakieś konkrety wyrażone w przyrostach? :) to co ta wersja jest bardziej oporna od 120?


czy określenie "bez sukcesów" jest jakieś niejasne czy co? 165tka nie jest zablokowana jest poprostu wolnossakiem z całym bagażem tego typu silników.
Zresztą jak ktoś śledzi profil OVTuned to dziwnym trafem skupili się na MX-5 porzucając inne wersje a ja dodatkowo uciąłem sobie ostatnio pogawędkę z Matem i to że jego mapy nie działają na "mojej" hamowni to nieszczęśliwy zbieg okoliczności że wybieram same trudne auta. Sranie w banie za przeproszeniem...
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 15:07
Posty: 1496 (21/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez DISItune » 11 mar 2016, 12:03

W 100% seryjna Mazda 3 MPS BL, w ostatniej chwili przed pomiarem jeszcze tylko ustawialiśmy przerwę na świecach... no na 2 ustawiłem, na pozostałych 2 Krzysiek ;) A własciciel dzielnie rozbierał i składał :)
Seria 270KM 372Nm
CZERWONY_ORI_1600.jpg


Po programie 302KM i 438Nm.
CZERWONY_MOD_ORI_1600.jpg


Testowy pomiar na 5tce dla pewności 310KM i 453Nm
CZERWONY_MOD_BIEG5_1600.jpg
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 15:07
Posty: 1496 (21/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez Piotr_ » 11 mar 2016, 12:19

Witam :)
Czy robiliście już coś z benzynowym 2,5 W GJ ? :)
XED
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 28 paź 2010, 19:14
Posty: 5118 (218/231)
Skąd: Poznań
Auto: Było dużo mazd... jest łaciate turbo :D

Postprzez DISItune » 11 mar 2016, 13:03

Nie robiliśmy. To MZR czy DISI?
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 15:07
Posty: 1496 (21/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez Piotr_ » 11 mar 2016, 13:05

To najnowsza 6 po lifcie 2015 r :)
XED
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 28 paź 2010, 19:14
Posty: 5118 (218/231)
Skąd: Poznań
Auto: Było dużo mazd... jest łaciate turbo :D

Postprzez DISItune » 11 mar 2016, 13:11

aaaaaaaaaaaaaaaaaa GJ znaczy się SkyActiv. Się nie da się :( Chyba, że jakimś cudem masz sterownik Denso, to może się udać. Znam z pierwszej ręki, bezpośrednio od właściciela, historię 2.5 przed liftem, ze sterownikiem Mitsubishi i najpierw poległo OVTuned a później poddało się BBR GTi.
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 15:07
Posty: 1496 (21/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez Piotr_ » 11 mar 2016, 13:15

DISItune napisał(a):Się nie da się


Szkoda :( Jak coś się urodzi to pisz :)
XED
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 28 paź 2010, 19:14
Posty: 5118 (218/231)
Skąd: Poznań
Auto: Było dużo mazd... jest łaciate turbo :D

Postprzez DISItune » 11 mar 2016, 13:31

Piotr_ napisał(a):
DISItune napisał(a):Się nie da się


Szkoda :( Jak coś się urodzi to pisz :)


Jak tylko się coś urodzi to napewno się tu pojawi, możesz być pewny <spoko>

To jeszcze do kolekcji dzisiejsze odblokowanie 3ki 120KM, seria:
SERIA_800.jpg


odblokowana:
800.jpg


Nie znalazłby się na forum właściciel 6GJ 2.0 145KM który chciałby się przeoknać ile faktycznie mocy ma jego auto? Ciekaw jestem czy tyle co 3ki "120" i też się daje odblokować do 165 ;)
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 15:07
Posty: 1496 (21/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez krabdul » 12 mar 2016, 20:13

Mirecsk38 ma GJ 145
Ja przez 3 dni miałem taką zastępczą i nie miała aż takiej odcinki przed 5000 obr/min.
Obstawiam 150-155KM :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sty 2010, 11:07
Posty: 996 (9/62)
Skąd: Kraków
Auto: CX-30 G150 AT AWD
Black Hikari '20

Mazda 3 BM '15
Mazda 6 GG '02
Seat Cordoba SX '96
VW Jetta '87

Postprzez Mirecsk38 » 13 mar 2016, 16:25

tak, u mnie G147 :D
plus maly klopot z tym, ze mam ECU Mitsubishi PE11
Forumowicz
 
Od: 22 mar 2013, 10:22
Posty: 237 (2/6)
Auto: Mazda 6 GJ, 2.0 145HP, WGN

Postprzez DISItune » 13 mar 2016, 16:57

To nie taki mały ten kłopot niestety ;)
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 15:07
Posty: 1496 (21/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez DISItune » 15 kwi 2016, 10:41

Takie są skutki jak się przyjeżdża na strojenie na rezerwie ;)

20160406_182939_1600.jpg


No dobra, jak rezerwa zapala się na pierwszym pomiarze wstępnej wersji programu ;)
Ale do rzeczy :) Seria z krótkim dolotem Injen i nie do końca logicznymi przeróbkami wydechu (pozostawione oba katy) – 275KM 381Nm (4ty bieg):
MPS_SERIA_1600.jpg


Po remapie 4ty bieg 303KM 436Nm:
MPS_ORI_MOD_1600.jpg


Po remapie 5ty bieg 302KM 436Nm:
MPS_BIEG5_1600.jpg
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 15:07
Posty: 1496 (21/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez DISItune » 21 kwi 2016, 09:40

Nie tak dawno do SSG trafił kolejny szybki projekt z zagranicy. MPS po nieudolnych próbach modyfikacji u naszych sąsiadów, dostał drugie życie... oraz nowy FMIC i nowy program ;)

Modyfikacje auta to: dolot, wydech, internalsy, duuuży FMIC, turbo CorkSport i soft DISItune.

Moc po strojeniu 385KM i 509Nm:
12512472_1139501302761439_6842734797643891092_n.png

SLOWAK_MOD_800.jpg
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 15:07
Posty: 1496 (21/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez Kliszek M3 » 21 kwi 2016, 09:56

czy trakcja w tym aucie wogole występuje? :P
Obrazek
Kamil
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 lip 2015, 21:44
Posty: 587 (36/11)
Skąd: B-stok
Auto: Było:
* Audi A8 D3 3.0 TDI 233 KM 2007r.
* Mazda3 BM Skyactiv-G 165; SkyPassion HB; 2015r. MT Soul Red :)
Jest:
* Volkswagen Sharan Highline 2.0 TDI + DSG/ 220 KM 2015r.

Postprzez DISItune » 21 kwi 2016, 10:13

Zapytam ;) Ale w moim byłym aucie przy podobnym poziomie momentu na semi slicku występowała, więc tu pewnie będzie podobnie ;)
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 15:07
Posty: 1496 (21/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez tomeq83 » 3 cze 2016, 09:39

Czy można we własnym zakresie sprawdzić jakie M3 120KM ma ecu (Denso czy Mitsubishi)?

Ile trwa cała operacja zdjęcia blokady?

Poproszę tez cenę na prv. :)
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2012, 17:39
Posty: 350 (4/16)
Auto: 1.Mazda 3 BL 2010 1.6 105km MZR Exclusive 90th Anniversary Blue Mica
2. Mazda 3 BN 2017 2.0 120KM Skypassion Safety Soul Red

Postprzez DISItune » 3 cze 2016, 09:45

Jest naklejka na ECU. Około 3h.
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 15:07
Posty: 1496 (21/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez Mirecsk38 » 3 cze 2016, 09:51

z Mitsubishi jest nadal problem ?
Forumowicz
 
Od: 22 mar 2013, 10:22
Posty: 237 (2/6)
Auto: Mazda 6 GJ, 2.0 145HP, WGN

Postprzez DISItune » 3 cze 2016, 09:54

Najpierw musiałby jakiś przyjechać żebym mógł Ci wiążąco odpowiedzieć ;)
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 15:07
Posty: 1496 (21/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy Ogłoszenia