Ilość obrotów na biegu jałowym

Postprzez b4rt4ss » 22 lut 2016, 18:30

Podłączyłem się dzisiaj przez ELM – Błędów ecu nie ma.
Obroty 650 lekko drży, włączę ogrzewanie tylnej szyby obroty 700 i auto jest spokojne. Tylko gdy jest rozgrzane, temperatura równo 88 stopni.
Może to być cewka, lub świece?
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 11 lut 2016, 01:03
Posty: 15 (1/1)
Auto: Mazda 6 GH
1.8 120KM
2008r

Postprzez zelka » 23 lut 2016, 19:21

Zamówiłem właśnie wczoraj świece, cały proces przeprowadzę, ale na pewno nie na dniach. Ogrom spraw na głowie, w tym i obrona pracy dyplomowej. W sobotę Illegal Night w Łodzi i tak po prostu czasu nie będzie. Dam znać czy po wymianie świec coś się zmieni, choć w to wątpię. Muszę pokombinować z tym EGR.
U mnie błędów też nie było. Nawet jeździłem z podpiętym elmem i zapisywałem pracę różnych parametrów i również nic nie wykazało, także temat rzeka. :(
Dzisiaj po trafie też miałem takie odczucie jakby brakowało mi mocy, dziwny objaw, ale przegoniłem trochę wyżej i latał dobrze. Z dołu coś mi dziwnie po mieście ciągnął, albo po prostu dawno w korkach nie jeździłem. <faja>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 wrz 2012, 12:17
Posty: 1109 (1/12)
Skąd: Konin
Auto: Mazda 6 GH L5 '09
Była: Mazda 3 BK LF '04
Mazda 323F 1.8 BG SOHC '90

Postprzez b4rt4ss » 24 lut 2016, 17:24

Mi świece właśnie przyszły, jutro będę wymieniał. Gdzieś przeczytałem, że to może być jeszcze padająca cewka :/
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 11 lut 2016, 01:03
Posty: 15 (1/1)
Auto: Mazda 6 GH
1.8 120KM
2008r

Postprzez zelka » 24 lut 2016, 19:00

Raczej nie stawiałbym na padającą cewkę, bo objaw dotyczyłby w każdym zakresie, a nie tylko jak auto zostanie totalnie zatrzymane. To tylko moje teorie, bo w służbowym Berlingo miałem taką przypadłość w ubiegłym roku, ale wtedy nie paliła na jeden gar całkowicie.

Wysłane z mojego A0001 przy użyciu Tapatalka
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 wrz 2012, 12:17
Posty: 1109 (1/12)
Skąd: Konin
Auto: Mazda 6 GH L5 '09
Była: Mazda 3 BK LF '04
Mazda 323F 1.8 BG SOHC '90

Postprzez grig » 24 lut 2016, 22:07

b4rt4ss może poduszka silnika przenosi za dużo wibracji z racji zużycia?
Początkujący
 
Od: 6 lut 2016, 18:22
Posty: 19 (0/1)
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 6 I GG, 1.8 MZR, 2007

Postprzez b4rt4ss » 25 lut 2016, 20:27

Świece wymienione, nic się nie poprawiło – ale sumienie czyste :)
Jutro zobaczę stan poduszki – w racie czego polecacie jakąś? Słyszałem, że są wypełnione olejem i o zamienniki dobrej jakości ciężko ;/
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 11 lut 2016, 01:03
Posty: 15 (1/1)
Auto: Mazda 6 GH
1.8 120KM
2008r

Postprzez zelka » 27 lip 2016, 09:00

Odświeżę trochę temat, bo również mnie dotyczył ten problem. Po wyczyszczeniu przepustnicy i dogłębnym zresetowaniu kompa jak ręką odjął póki co. EGR nie sprawdzałem, świece wymienione w kwietniu.
Jest stabilnie przy dojeżdżaniu na luzie oraz po kompletnym ustaniu.
Pozdrawiam
Adrian
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 wrz 2012, 12:17
Posty: 1109 (1/12)
Skąd: Konin
Auto: Mazda 6 GH L5 '09
Była: Mazda 3 BK LF '04
Mazda 323F 1.8 BG SOHC '90

Postprzez karlo8 » 23 mar 2018, 20:40

witam
ja w temacie obrotów ale nie falujących a za niskich
otóż kiedyś też mi falowały ze czyściłem co 2 miesiące ale odkąd założyłem gaz przestały

zauważyłem dziś za to inny problem, a jest nim to ,że obroty mam za niskie(nie falują)
podłączyłem do kompa i obroty biegu jałowego to 615-630 obrotów a samochód sie trząsł
dalm leciutko gazu na 750 i w autku przyjemnie i cichutko

pytanie moje czy da sie gdzieś podkręcić minimalnie obroty, ewentualnie ile takie coś kosztuje w ASO bo bede w poniedziałek na akcji serwisowej napełniaczy poduszek
Załączniki
Screenshot_20180323-161816.png
Forumowicz
 
Od: 19 sie 2011, 21:48
Posty: 323
Skąd: Łódź; Widzew Wschód ; Sacharowa
Auto: Mazda 6 GG
2.0 benzyna
147KM
po lifcie 2006r

Postprzez karlo8 » 17 maja 2018, 07:19

podepnę się do tematu
u mnie na zimnym silniku obroty sa ok silnik cichutki spokojniutki,
gdy już złapie temperaturę roboczą obroty spadają poniżej tej kreski na komputerze 615-650 i silnik drzy
gdy włączy się Klima i obroty podskoczą do ok 700-720 silnik jest spokojniutki
czytałem ze jest program VAG cos tam w którym podnieść można obroty o max 100 rpm
tez szukam mechanika w lodzi który by mi je minimalnie podciągnął do góry bo wiem ze komputerowo można

czy ktoś w lodzi zrobi mi pełna diagnostykę silnika
zacząć trzeba od podpięcia IDS i zobaczyć dlaczego ma takie a nie 850-900 (tak twierdzą w ASO)


czasem też czuje taki delikatny spadek mocy a raz przypływ mocy
przy przyspieszaniu na niższych obrotach tak jak by ta moc pulsowała
chciałbym gdzie sprawdzić ten motor
Forumowicz
 
Od: 19 sie 2011, 21:48
Posty: 323
Skąd: Łódź; Widzew Wschód ; Sacharowa
Auto: Mazda 6 GG
2.0 benzyna
147KM
po lifcie 2006r

Postprzez karlo8 » 27 lip 2018, 14:34

silnik padł :(
dziura w zaworze
Forumowicz
 
Od: 19 sie 2011, 21:48
Posty: 323
Skąd: Łódź; Widzew Wschód ; Sacharowa
Auto: Mazda 6 GG
2.0 benzyna
147KM
po lifcie 2006r

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6