Mazda 323F BG GT BP '92 Foha/Enkei RP01
Co tu tak cicho Seba?????????
Cicho ponieważ GTek stoi już schowany w garażu na zimę.
W sezonie udało mi się zrobić resztę wydechu z kwasówki.
Średnica 2,25", środkowy tłumik Magnaflow 10425, końcowy miał być również od tego samego producenta lecz nie udało się dopasować tego co chciałem. Jest ordynarny al'a APEXI, lecz jego miejsce zastąpi na pewno coś innego. Dopiero jednak po nowym roku.
W sezonie udało mi się zrobić resztę wydechu z kwasówki.
Średnica 2,25", środkowy tłumik Magnaflow 10425, końcowy miał być również od tego samego producenta lecz nie udało się dopasować tego co chciałem. Jest ordynarny al'a APEXI, lecz jego miejsce zastąpi na pewno coś innego. Dopiero jednak po nowym roku.
Wygląda genialnie!
14,52 lbs, 6,6 kg http://www.miata.net/faq/wheel_weights.html
-
und CRX fan
- Od: 2 kwi 2011, 22:58
- Posty: 576 (2/7)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE
Co tu dużo pisać piękna no i konkret podejście do tematu
- Od: 27 cze 2010, 21:17
- Posty: 76
- Skąd: Leżajsk
- Auto: Mazda 323f BA 2.0 v6 KF 96r
sliczna
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Moja ulubiona. Klasyczna czarna GT z białymi kołami. Podoba mnie się podejście do tematu Seba.
Nie mogę się doczekać fotek w wiosennej czy letniej scenerii. Te koła dopiero wtedy będą robić robotę. W śniegu efekt ginie. Swoją drogą nie szkoda Ci jej wyprowadzać w takich warunkach. Ona powinna stać wymyta w garażu do wiosny.
Pozdrowienia.
Nie mogę się doczekać fotek w wiosennej czy letniej scenerii. Te koła dopiero wtedy będą robić robotę. W śniegu efekt ginie. Swoją drogą nie szkoda Ci jej wyprowadzać w takich warunkach. Ona powinna stać wymyta w garażu do wiosny.
Pozdrowienia.
- Od: 20 sie 2004, 07:40
- Posty: 255
- Skąd: Wieluń
- Auto: 323F & 350Z
Fajnie, że się podoba!
Robo, spokojna głowa
BG jeździ tylko w suche dni. Nie jeździ w deszczu, śniegu/soli itp. Stoi w garażu, regularnie odpalana, zabezpieczona najlepszej jakości woskami.
Robo, spokojna głowa
BG jeździ tylko w suche dni. Nie jeździ w deszczu, śniegu/soli itp. Stoi w garażu, regularnie odpalana, zabezpieczona najlepszej jakości woskami.
Fajna Kosa w Lato się polata na zloty
Strasznie zaniedbałem temat z powodu braku czasu. BG Wypiaskowana, umalowana od spodu. Wymienione chyba wszystko co możliwe. Postaram się uzupełnić wszystko w najbliższym czasie
Ostatnio edytowano 10 lip 2017, 13:21 przez seba323f, łącznie edytowano 2 razy
Nieźle. Bagietek w dobrym stanie już na lekarstwo. A na drodze. Robią wrażenie.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Prace wykonane przy GT :
-Rozebrane całe podwozie w celu usunięcia korozji
-Piaskowanie ognisk korozji
-Kilkukrotne zabezpieczenie podkładem epoksydowym novol
-Obfita konserwacja czarnym baranem novol
-Profile zamknięte novol
-Rozwiercone oryginalne zgrzewy na łączeniach kielichów przednich, dorobione blaszki na wzór oryginału.
-Uchwyty zbiornika wypiaskowane polakierowene proszkowo
-Czyszczenie ognisk korozji zbiornika i ponowne zabezpieczenie
-Wymienione wszystkie wahacze. Wypiaskowane/polakierowane proszkowo (sanki przód, belka tył, stabilizatory)
-Nowy wlew paliwa
-Piaskowanie/Lakierowanie proszkowe zwrotnic 4x
-Tuleje poliuretan olkusz
-Wymiana piast i łożysk
-Sworznie wahaczy Central Korea
-Końcówki drążków kierowniczych Central Korea
-Łączniki stabilizatorów
-4x Poduszki amortyzatorów Japan Oem
-Łożyska amortyzatorów KYB
-Osłony i odboje amortyzatorów Sachs
-4x amortyzatory KYB Excel-G
-Sprężyny Eibach Pro-KIT
-Regeneracja zacisków (Piaskowanie, lakierowanie proszkowe, wymiana tłoczków, reperaturek)
-4xKlocki hamulcowe Dokuji/Tył od Probe
-4x Osłony tarcz hamulcowych Oem Mazda (Polakierowane proszkowo w celu zabezpieczenia przed korozją)
-Nowe przewody hamulcowe
-Nowe przewody Paliwowe w oplocie
-Rozrząd kpl. z pompą Ruvielle
-Sprzęgło Aisin KZ-063
-Uszczelniacze półosi skrzyni biegów OEM
-Uszczelniacze wału OEM
-Reparaturka wysprzęglika OEM
-Wszystkie Poduszki silnika i skrzyni TedGum
-Uszczelnienie misy olejowej na nowe oem księżyce i czarny silikon
-Oleje motul i wszystkie płyny
-Wymiana łożysk altarnatora
Pewnie o kilku zapomniałem ale jest tego naprawdę dużo.
-Rozebrane całe podwozie w celu usunięcia korozji
-Piaskowanie ognisk korozji
-Kilkukrotne zabezpieczenie podkładem epoksydowym novol
-Obfita konserwacja czarnym baranem novol
-Profile zamknięte novol
-Rozwiercone oryginalne zgrzewy na łączeniach kielichów przednich, dorobione blaszki na wzór oryginału.
-Uchwyty zbiornika wypiaskowane polakierowene proszkowo
-Czyszczenie ognisk korozji zbiornika i ponowne zabezpieczenie
-Wymienione wszystkie wahacze. Wypiaskowane/polakierowane proszkowo (sanki przód, belka tył, stabilizatory)
-Nowy wlew paliwa
-Piaskowanie/Lakierowanie proszkowe zwrotnic 4x
-Tuleje poliuretan olkusz
-Wymiana piast i łożysk
-Sworznie wahaczy Central Korea
-Końcówki drążków kierowniczych Central Korea
-Łączniki stabilizatorów
-4x Poduszki amortyzatorów Japan Oem
-Łożyska amortyzatorów KYB
-Osłony i odboje amortyzatorów Sachs
-4x amortyzatory KYB Excel-G
-Sprężyny Eibach Pro-KIT
-Regeneracja zacisków (Piaskowanie, lakierowanie proszkowe, wymiana tłoczków, reperaturek)
-4xKlocki hamulcowe Dokuji/Tył od Probe
-4x Osłony tarcz hamulcowych Oem Mazda (Polakierowane proszkowo w celu zabezpieczenia przed korozją)
-Nowe przewody hamulcowe
-Nowe przewody Paliwowe w oplocie
-Rozrząd kpl. z pompą Ruvielle
-Sprzęgło Aisin KZ-063
-Uszczelniacze półosi skrzyni biegów OEM
-Uszczelniacze wału OEM
-Reparaturka wysprzęglika OEM
-Wszystkie Poduszki silnika i skrzyni TedGum
-Uszczelnienie misy olejowej na nowe oem księżyce i czarny silikon
-Oleje motul i wszystkie płyny
-Wymiana łożysk altarnatora
Pewnie o kilku zapomniałem ale jest tego naprawdę dużo.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości