maglownica dziś naprawiona
Ciężko pracuje pedał sprzęgła/uszkodzona sprężyna
witajcie
może i mi pomożecie
poczytałem troszkę te posty i opowiem o swoim przypadku
nadal nie rozwiązany problem
sprzęgło chodzi leciutko codziennie rano przez 10 minut, po tym czasie oczywiście w trakcje jazdy zaczyna coś w nim skrobać i wciska się coraz ciężej
wymieniliśmy (znaczy mechanik) sprzęgło na Aisine jakiś originale montowany niby fabrycznie , i co sprzęgło nadal ciężko chodzi i skrobie w połowie wysokości
po ok tygodniu 2 decyzja reklamacja sprzęgła
zamontowany nowy komplet firmy sasch
dodatkowo pompka i wyprzęgnik oraz nowy płyn (dedukowany do mazdy nie wiem czy mineralny czy syntetyk chyba DOT-4)
efekt : nic to samo
co jest grane ( płyn wymieniony przy pierwszym wymianie kompletu)
później byłem u innego mechanika ( potwierdził ze wszystko nowe) wyjął skrzynie, posmarował smarem złożył
odbierałem w nocy i zadowolony leciutko chodzi, odjechałem 10km i zaczyna się skrobanie i coraz cięższa pracy
3 mechaników już poległo
ps. podczas mrozów -20 stopni pedał po wcisnieciu odbijał z sekundowym opóźnieniem
podsumowując po postoju 8-10h przez 10 min pracuje lekko , później w czasie jazdy zaczyna twardnieć i skrobać przy zmianie biegów
może i mi pomożecie
poczytałem troszkę te posty i opowiem o swoim przypadku
nadal nie rozwiązany problem
sprzęgło chodzi leciutko codziennie rano przez 10 minut, po tym czasie oczywiście w trakcje jazdy zaczyna coś w nim skrobać i wciska się coraz ciężej
wymieniliśmy (znaczy mechanik) sprzęgło na Aisine jakiś originale montowany niby fabrycznie , i co sprzęgło nadal ciężko chodzi i skrobie w połowie wysokości
po ok tygodniu 2 decyzja reklamacja sprzęgła
zamontowany nowy komplet firmy sasch
dodatkowo pompka i wyprzęgnik oraz nowy płyn (dedukowany do mazdy nie wiem czy mineralny czy syntetyk chyba DOT-4)
efekt : nic to samo
co jest grane ( płyn wymieniony przy pierwszym wymianie kompletu)
później byłem u innego mechanika ( potwierdził ze wszystko nowe) wyjął skrzynie, posmarował smarem złożył
odbierałem w nocy i zadowolony leciutko chodzi, odjechałem 10km i zaczyna się skrobanie i coraz cięższa pracy
3 mechaników już poległo
ps. podczas mrozów -20 stopni pedał po wcisnieciu odbijał z sekundowym opóźnieniem
podsumowując po postoju 8-10h przez 10 min pracuje lekko , później w czasie jazdy zaczyna twardnieć i skrobać przy zmianie biegów
- Od: 19 sie 2011, 21:48
- Posty: 323
- Skąd: Łódź; Widzew Wschód ; Sacharowa
- Auto: Mazda 6 GG
2.0 benzyna
147KM
po lifcie 2006r
Nie wiem czy to może mieć związek czy nie ale czy sprawdzałeś pedał sprzęgła (w kabinie) czy nie popękaną masz blachę mocującą przy grodzi?
Dodatkowo mi ostatnio skrzypiało sprzęgło tak jak opisujesz w około połowie wciśnięcia pedału i okazało się że plastik między pedałem a sprężyną go odpychającą się uszkodził. Może u ciebie w tym miejscu się wytarło i powoduje blokowanie?
Tu możesz zobaczyć o które miejsce mi chodzi:
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?p=3199808#p3199808
Dodatkowo mi ostatnio skrzypiało sprzęgło tak jak opisujesz w około połowie wciśnięcia pedału i okazało się że plastik między pedałem a sprężyną go odpychającą się uszkodził. Może u ciebie w tym miejscu się wytarło i powoduje blokowanie?
Tu możesz zobaczyć o które miejsce mi chodzi:
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?p=3199808#p3199808
- Od: 12 lis 2016, 22:19
- Posty: 240 (10/2)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 PB 2007
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6