Mazda3 BL PE-VPS '11 DISI SPORT Velocity Red
Witam!
Chciałbym się pochwalić nowym nabytkiem ze stajni Mazdy (obecnie jeżdżę 323f BJ z 2003r).
Poszukiwałam następnego auta, miało pochodzić z Japonii. Rozważałem Lexa IS, Hondę Accord, Mazdę 6 oczywiscie, nawet się wyłamałem i patrzyłem na BMW 3. Skończyło się na Mazdzie 3 i ... po kilku dniach mogę powiedzieć, że nie żałuję Sprowadzona została z Niemiec, sprawdzona wzdłuż i wszerz. W DSRze wszystko grało, generalnie zmieniali olej i płyn hamulcowy .
Dane ogólne:
Model: Mazda 3
Silnik: 2.0 DISI
Moc: 151 km
Wersja nadwozia: hatchback
Wersja wyposażenia: SPORT
Kolor: Velocity red
Rocznik: 2011
Przebieg w momencie zakupu: 44 500 km (potwierdzony DSRem)
Aktualny przebieg: 91 000
Wyposażenie:
– ABS/EBD/EBA
– DSC
– system sygnalizacji nagłego hamowania
– przednie i boczne poduszki kierowcy i pasażera
– kurtyny powietrzne z przodu i z tyłu
– ISOFIX
– elektrycznie regulowane szyby przód, tył
– eletrycznie regulowane, podgrzewane i składane lusterka zewnętrzne
– key less (system zbliżeniowego kluczyka)
– audio BOSE (10 głośników)
– zmieniarka CD
– podgrzewane fotele przednie
– reflektory ksenonowe z systemem AFS oraz spryskiwaczami
– komputer pokładowy
– klimatyzacja dwustrefowa automatyczna
– skórzana kierownica i gałka zmiany biegów
– tempomat
– bluetooth
– nawigacja (niestety wersja zachodnia)
– sterowanie na kierownicy: tempomatem, audio, komputerem, telefonem
– podgrzewana szyba przednia
– fotochromatyczne lusterko zewnętrzne
– czujniki deszczu
– czujniki zmierzchu
– czujniki parkowania tył
– koła 205/50/17 na lato
– system monitorowania tyłu pojazdu RVM
– system kontroli ciśnienia w ogumieniu TPMS
Chyba tyle
Wymiany / Modyfikacje:
– koła 205/55/16 na zimę – felgi oryginalne + Nokian WR D4) – 45 000
– zakup OE dywaników gumowych i welurowych – 45 000
– wymiana oleju ENEOS Premium 5w30 + filtr – 50 700
– zakup kół od MPSa 225/40/18 na lato (felgi OE + opony Dunlop ok. 6mm) – 57 800
– zakup zestawu nakrętek zabezpieczających do kół – 57 900
– zakup wycieraczek hybrydowych DENSO – 57 900
– wymiana filtra powietrza – 57 900
– zakup opon letnich Fulda Sport Control 2 225/40/R18 – 61 000
– serwis klimatyzacji z ozonowaniem – 63 000
– wymiana akumulatora głównego Yuasa 45Ah, 400 A – 65 000
– wymiana oleju ENEOS Premium 5w30 + filtr – 65 000
– zakup podstopnicy – 70 000
– montaż DRLów w lampach + ledowych pozycyjnych – 70 000
– wymiana tłumika końcowego na Ulter Sport z końcówką N101RS – 71 000
– dystanse H&R 20mm na tył – 72 000
– wymiana filtra powietrze Bilstein – 75 000
– wymiana oleju ENEOS Premium 5W30 z filtrem – 76 000
– obszycie kierownicy i gałki zmiany biegów – 79 000
– wymiana klocków przód Dokuji Premium – 82 000
– wymiana filtra kabinowego – 85 000
– wymiana oleju ENEOS Premium 5W30 z filtrem – 87 000
– wymiana błotnika prawy przód + drzwi prawy przód – mała szkoda opisana w wątku – 88 000
– montaż progów z pakietu sportowego – 87 000
Poniżej kilka zdjęć. Jak znajdę chwilę czasu to umyję, nawoskuję i zrobię ładniejszą sesję
Zapraszam do komentowania!
Chciałbym się pochwalić nowym nabytkiem ze stajni Mazdy (obecnie jeżdżę 323f BJ z 2003r).
Poszukiwałam następnego auta, miało pochodzić z Japonii. Rozważałem Lexa IS, Hondę Accord, Mazdę 6 oczywiscie, nawet się wyłamałem i patrzyłem na BMW 3. Skończyło się na Mazdzie 3 i ... po kilku dniach mogę powiedzieć, że nie żałuję Sprowadzona została z Niemiec, sprawdzona wzdłuż i wszerz. W DSRze wszystko grało, generalnie zmieniali olej i płyn hamulcowy .
Dane ogólne:
Model: Mazda 3
Silnik: 2.0 DISI
Moc: 151 km
Wersja nadwozia: hatchback
Wersja wyposażenia: SPORT
Kolor: Velocity red
Rocznik: 2011
Przebieg w momencie zakupu: 44 500 km (potwierdzony DSRem)
Aktualny przebieg: 91 000
Wyposażenie:
– ABS/EBD/EBA
– DSC
– system sygnalizacji nagłego hamowania
– przednie i boczne poduszki kierowcy i pasażera
– kurtyny powietrzne z przodu i z tyłu
– ISOFIX
– elektrycznie regulowane szyby przód, tył
– eletrycznie regulowane, podgrzewane i składane lusterka zewnętrzne
– key less (system zbliżeniowego kluczyka)
– audio BOSE (10 głośników)
– zmieniarka CD
– podgrzewane fotele przednie
– reflektory ksenonowe z systemem AFS oraz spryskiwaczami
– komputer pokładowy
– klimatyzacja dwustrefowa automatyczna
– skórzana kierownica i gałka zmiany biegów
– tempomat
– bluetooth
– nawigacja (niestety wersja zachodnia)
– sterowanie na kierownicy: tempomatem, audio, komputerem, telefonem
– podgrzewana szyba przednia
– fotochromatyczne lusterko zewnętrzne
– czujniki deszczu
– czujniki zmierzchu
– czujniki parkowania tył
– koła 205/50/17 na lato
– system monitorowania tyłu pojazdu RVM
– system kontroli ciśnienia w ogumieniu TPMS
Chyba tyle
Wymiany / Modyfikacje:
– koła 205/55/16 na zimę – felgi oryginalne + Nokian WR D4) – 45 000
– zakup OE dywaników gumowych i welurowych – 45 000
– wymiana oleju ENEOS Premium 5w30 + filtr – 50 700
– zakup kół od MPSa 225/40/18 na lato (felgi OE + opony Dunlop ok. 6mm) – 57 800
– zakup zestawu nakrętek zabezpieczających do kół – 57 900
– zakup wycieraczek hybrydowych DENSO – 57 900
– wymiana filtra powietrza – 57 900
– zakup opon letnich Fulda Sport Control 2 225/40/R18 – 61 000
– serwis klimatyzacji z ozonowaniem – 63 000
– wymiana akumulatora głównego Yuasa 45Ah, 400 A – 65 000
– wymiana oleju ENEOS Premium 5w30 + filtr – 65 000
– zakup podstopnicy – 70 000
– montaż DRLów w lampach + ledowych pozycyjnych – 70 000
– wymiana tłumika końcowego na Ulter Sport z końcówką N101RS – 71 000
– dystanse H&R 20mm na tył – 72 000
– wymiana filtra powietrze Bilstein – 75 000
– wymiana oleju ENEOS Premium 5W30 z filtrem – 76 000
– obszycie kierownicy i gałki zmiany biegów – 79 000
– wymiana klocków przód Dokuji Premium – 82 000
– wymiana filtra kabinowego – 85 000
– wymiana oleju ENEOS Premium 5W30 z filtrem – 87 000
– wymiana błotnika prawy przód + drzwi prawy przód – mała szkoda opisana w wątku – 88 000
– montaż progów z pakietu sportowego – 87 000
Poniżej kilka zdjęć. Jak znajdę chwilę czasu to umyję, nawoskuję i zrobię ładniejszą sesję
Zapraszam do komentowania!
Ostatnio edytowano 25 maja 2021, 09:36 przez twardy103, łącznie edytowano 15 razy
- Od: 21 lis 2010, 00:25
- Posty: 686 (1/3)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 2.0 DISI 2011
Volvo XC70 2008
Witam w dziale Nasze Mazdy. Zapraszam na spotkania Grupy Łódzkiej
viewtopic.php?f=514&t=79610
https://www.facebook.com/mazdaspeedlodz/
viewtopic.php?f=514&t=79610
https://www.facebook.com/mazdaspeedlodz/
Best ET: Czaplinek '15 17,813, Ryki '15 17,808
-
Moderator EC/NM
- Od: 12 lip 2014, 15:21
- Posty: 865 (39/14)
- Skąd: Łódź
- Auto: 3 BK '05r HB 1.6 Z6-VE
MX-3 KL-DE
W czerwonym kolorze wygląda całkiem spoko. Dodaje jej szaleństwa do tej roześmianej mordy
- Od: 22 lip 2014, 11:58
- Posty: 1034
- Skąd: Zgierz / Warszawa
- Auto: Mazda 3 Kintaro
Kolejna BL. Fajna. Napisz mi PW ile zapłaciłeś.
Przebieg niski, ale możliwy. :–) Ja mam 35 tys.
Przebieg niski, ale możliwy. :–) Ja mam 35 tys.
-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3819 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
-
Maciek
- Od: 17 sie 2013, 20:33
- Posty: 2292 (24/111)
- Skąd: Białystok / Wysokie Mazowieckie
- Auto: JEST
Mazda6 GJ Sky-G 2.5 '14 SkyPassion
BYŁA
Mazda3 1.6 BK MZ-CD '05
Hey!
Dziękuję za miłe słowa. Zastanawiałem się nad kolorem, rozważałem jeszcze czarną. Teraz z perspektywy tygodnia nie żałuję. Fajnie się mieni, taki niby MPS Przebieg rzeczywiście niski, ale wszystko sprawdziłem bardzo dokładnie. Serwisowana była w salonie Mazdy, zresztą z Mazdy ją kupiłem. Bardzo fajnie się jeździ, skrzynia 6, na trasie to robi robotę i jest cicho. Jak porównam poziom głośności do mojej BJki to wręcz aksamitnie
Jak na razie spalanie też mnie zaskakuje pozytywnie, napisałem w innym wątku.
Dziękuję za miłe słowa. Zastanawiałem się nad kolorem, rozważałem jeszcze czarną. Teraz z perspektywy tygodnia nie żałuję. Fajnie się mieni, taki niby MPS Przebieg rzeczywiście niski, ale wszystko sprawdziłem bardzo dokładnie. Serwisowana była w salonie Mazdy, zresztą z Mazdy ją kupiłem. Bardzo fajnie się jeździ, skrzynia 6, na trasie to robi robotę i jest cicho. Jak porównam poziom głośności do mojej BJki to wręcz aksamitnie
Jak na razie spalanie też mnie zaskakuje pozytywnie, napisałem w innym wątku.
- Od: 21 lis 2010, 00:25
- Posty: 686 (1/3)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 2.0 DISI 2011
Volvo XC70 2008
Ładniutka Coraz bardziej mi się podobają, może kiedyś sprawie sobie taką w MPS
Szerokości i bezawaryjności
Szerokości i bezawaryjności
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
- Od: 21 lis 2010, 00:25
- Posty: 686 (1/3)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 2.0 DISI 2011
Volvo XC70 2008
Dorzuć trochę zdjęć tej czerwonej strzały.
-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3819 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
W końcu znalazłem trochę czasu, pogoda dopisała i zająłem się swoją młodszą Mazdą
Poniżej kilka fotek.
Poniżej kilka fotek.
- Od: 21 lis 2010, 00:25
- Posty: 686 (1/3)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 2.0 DISI 2011
Volvo XC70 2008
Zawsze podziwiałem ludzi, którzy potrafią znaleźć i utrzymać auto w "kolekcjonerskim" stanie
- Od: 27 lip 2014, 20:41
- Posty: 975 (17/34)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda3 BK Y6 2006 140KM/330Nm Winning Blue
Malina.
-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3819 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
Parę gracików z MPS i będzie bardziej agresywnie. I fajnie że kolejny Bl i to czerwony.
Ścibi85 napisał(a):bardziej niż niebieski...
Traitor. Jeszcze ze 2 tygodnie byś się powstrzymał z głoszeniem takich opinii.
-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3819 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości