Zawieszenie Eibach – Mazda6 GG/GY

Postprzez dkowal91 » 21 lis 2015, 17:17

jak się wzbogacę to może kupię rozpórkę, choć nie wiem czy jest potrzeba...

Dopisano 21 lis 2015, 16:18:

najpóźniej we wtorek wrzucę jakieś foto.... zobaczysz jak przysiadł :) mi się podoba
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2015, 12:46
Posty: 80 (5/2)
Skąd: 96-200 Rawa Mazowiecka
Auto: Mazda 6 GY
2.0 diesel 136KM

Postprzez dejneks » 22 lis 2015, 15:53

mówią, że najlepsze efekty daje obniżenie auta i montaż rozpórki. Ja mam rozpórkę, bez obniżenia (na razie) i czuję różnicę w prowadzeniu auta ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 19 sty 2015, 08:53
Posty: 1037 (35/29)
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda RX8 FUJIN

Postprzez dkowal91 » 23 lis 2015, 20:30

Tzn. co się zmieniło?? bo powiem szczerze że nigdy się w to nie zagłębiałem.
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2015, 12:46
Posty: 80 (5/2)
Skąd: 96-200 Rawa Mazowiecka
Auto: Mazda 6 GY
2.0 diesel 136KM

Postprzez dejneks » 27 lis 2015, 18:29

prowadzenie auta w zakrętach ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 19 sty 2015, 08:53
Posty: 1037 (35/29)
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda RX8 FUJIN

Postprzez odom » 29 lis 2015, 12:40

dejneks napisał(a):prowadzenie auta w zakrętach ;)


dokładnie tak jest :D dlatego idę w gwint twin tube a nie eibachy :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sty 2014, 15:59
Posty: 837 (2/1)
Skąd: Ruda Śląska
Auto: MAZDA 6 07' 2.0 GY 165 KM
MAZDA CX3 16' 2.0 120KM AT
LEON CUPRA ST 16' 290KM AT
MAZDA 6 2.2 185 KM
TRANSIT CONNECT 17' 120 KM

Postprzez dejneks » 29 lis 2015, 18:46

odom napisał(a): dokładnie tak jest :D dlatego idę w gwint twin tube a nie eibachy :D


a to już wyższa szkoła jazdy ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 19 sty 2015, 08:53
Posty: 1037 (35/29)
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda RX8 FUJIN

Postprzez dejneks » 15 lut 2016, 18:39

dkowal91 jak tam montaż H&R-ów? Ja też trafiłem H&R-y w bardzo dobrym stanie i cenie. Już siedzą na aucie :)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 19 sty 2015, 08:53
Posty: 1037 (35/29)
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda RX8 FUJIN

Postprzez dkowal91 » 19 lut 2016, 21:28

A no u mnie też już są sprężynki na aucie, w sumie to kilka miesięcy więc już wszystko się ułożyło i auto siedzi mega. do tego nie jest wcale najtwardsze, jeździłem bardziej twardymi autami. zobaczymy co zrobi na 18 calach. Czekam aż zrobi się cieplej i wrzucę alu na auto. A Twoje wrażenia i odczucia jak?? mocno auto usiadło??
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2015, 12:46
Posty: 80 (5/2)
Skąd: 96-200 Rawa Mazowiecka
Auto: Mazda 6 GY
2.0 diesel 136KM

Postprzez dejneks » 20 lut 2016, 16:57

powiem Tobie że nie odczuwam większej różnicy w komforcie jazdy, za to w zakrętach prowadzi się przyjemnie. Siadło tak ok 3cm ;) a prezentuje się jak na zdjęciu poniżej. A u Ciebie?
Załączniki
IMG_1779_1.jpg
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 19 sty 2015, 08:53
Posty: 1037 (35/29)
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda RX8 FUJIN

Postprzez dkowal91 » 22 lut 2016, 19:06

No powiem Ci szczerze, że moja troszkę bardziej przysiadła z przodu, takie mam wrażenie. wrzucę zdjęcie jak tylko będę miał pogodę do zrobienia jakiegokolwiek zdjęcia, bo od jakiegoś czasu u mnie tylko pada i pada... :)
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2015, 12:46
Posty: 80 (5/2)
Skąd: 96-200 Rawa Mazowiecka
Auto: Mazda 6 GY
2.0 diesel 136KM

Postprzez Neonixos666 » 22 lut 2016, 22:12

dejneks napisał(a):a prezentuje się jak na zdjęciu poniżej


ładnie i równo koła wypełniają otwór, ładnie to wygląda.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez dejneks » 22 lut 2016, 22:23

Neonixos666 napisał(a):ładnie i równo koła wypełniają otwór, ładnie to wygląda.


dzięki, a to dlatego że to są sprężyny od kombi ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 19 sty 2015, 08:53
Posty: 1037 (35/29)
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda RX8 FUJIN

Postprzez dkowal91 » 11 mar 2016, 15:00

dejneks, zgodnie z obietnicą, moja Madzia na zawieszeniu i feldze 18 wygląda tak. Myślę że 7 na 10 mogę dać, co uważasz?? jakieś opinie?? :)
Teraz jeszcze tylko pomalować zaciski, przyciemnić lampę tył i jazda czarna mazda :D
Załączniki
fp.jpg
Przód
fp2.jpg
Przód
ft.jpg
Tył
IMAG0870.jpg
W całości prezentuje się całkiem nieźle myślę że na 10 mogę dać 7
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2015, 12:46
Posty: 80 (5/2)
Skąd: 96-200 Rawa Mazowiecka
Auto: Mazda 6 GY
2.0 diesel 136KM

Postprzez Biniu » 11 mar 2016, 16:08

Ja bym dał 9/10 ;)
Ładnie się to prezentuje. U siebie też takie felgi zakładam tylko inny kolor.
Obrazek
Im trudniej, tym lepiej
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 cze 2015, 07:10
Posty: 1053 (35/34)
Skąd: Grupa Łódzka
Auto: Mazda 6 GY LFVE '06
Mazda 323 BG B6 '92

Postprzez dejneks » 11 mar 2016, 18:48

no Panie ładnie siadło, a 18 super wypełnia lukę. Przód nie obciera przy skręcie?
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 19 sty 2015, 08:53
Posty: 1037 (35/29)
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda RX8 FUJIN

Postprzez dkowal91 » 11 mar 2016, 18:57

Jeżeli chodzi o obcieranie to próbowałem dziś na wszystkie sposoby i nie udało mi się... jeżeli coś kiedyś, to nie omieszkam dać znać :) na pewno napisze.... aczkolwiek wydaje mi się że odsadzenie oryginalnych felg jest na tyle dobre że wszystko będzie ok, ponieważ koło chowa się w nadkole jakby to powiedzieć jest wsunięte na obrys auta do środka a nie na zewnątrz, a do tego po obniżeniu pozostał delikatny negatyw i przy obciążeniu on też zrobi swoje... dziś tylko po przeglądzie ustawiłem na 18 zbieżność bo zbyt bardzo rozbieżny był i pozostaje jeździć :) i wprowadzać modyfikacji ciąg dalszy:D

Dopisano 11 mar 2016, 17:59:

najbliższą modyfikacją może się okazać że będą progi i nadkola:D :( niestety urok japończyka, i to chyba każdego.
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2015, 12:46
Posty: 80 (5/2)
Skąd: 96-200 Rawa Mazowiecka
Auto: Mazda 6 GY
2.0 diesel 136KM

Postprzez dejneks » 11 mar 2016, 19:04

no to najważniejsze, że wszystko ok. Rozpóreczkę montuj ;) też mam do zrobienia progi, ale to pewnie coś koło wakacji, albo wcześniej. Ja dzisiaj też robiłem zbieżność ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 19 sty 2015, 08:53
Posty: 1037 (35/29)
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda RX8 FUJIN

Postprzez dkowal91 » 11 mar 2016, 19:09

a no wiem widziałem, czytałem sobie deczko, ja zrobiłem bo po zmianie sprężyn w sumie to nawet nie sprawdzałem, a że dziś wychodził mi przegląd to nadarzyła się okazja i ustawiłem, powiedziano mi że przy takim negatywie jak mam to mieć lepiej troszkę zbieżne niż rozbieżne a miałem rozbieżne ponad granice tolerancji producenta. Tobie widzę, że z kątami po wymianie springów nie poszalała madzia w zbieżności i kątach, czy robiłeś wcześniej już?
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2015, 12:46
Posty: 80 (5/2)
Skąd: 96-200 Rawa Mazowiecka
Auto: Mazda 6 GY
2.0 diesel 136KM

Postprzez dejneks » 11 mar 2016, 19:13

dzisiaj robiłem pierwszy raz od kiedy ją mam, a sprężyny wymieniałem ze dwa miesiące temu, a ostatnio wahacze z przodu wymieniałem.
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 19 sty 2015, 08:53
Posty: 1037 (35/29)
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda RX8 FUJIN

Postprzez dkowal91 » 11 mar 2016, 19:17

Ja też w sumie pierwszy raz robiłem odkąd ją mam, wcześniej było ok. ile cm od ziemi do nadkola z przodu masz po obniżeniu??

Dopisano 11 mar 2016, 18:18:

ja na 18 mam jakieś 63 cm na zimie 16 mialem jakieś 61
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2015, 12:46
Posty: 80 (5/2)
Skąd: 96-200 Rawa Mazowiecka
Auto: Mazda 6 GY
2.0 diesel 136KM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje