DISItune – wykonam chiptuning ECU (Mazda SkyActiv / 3 MPS / 6 MPS / CX-7)

Postprzez Wojtek » 22 wrz 2015, 08:37

No to właściciele 120 konnych silników mogą się cieszyć ;)
Skoda Rapid Obrazek , Mii FR-line 1.0 Obrazek
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 12:44
Posty: 17490 (109/470)
Skąd: UK
Auto: Rapid 1.2 SE-L 110KM
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez widmo82 » 22 wrz 2015, 09:50

Ciekawe jak spadnie sprzedaż 2.0 :D
Moderator "3BK" -Paweł
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 26 paź 2008, 09:23
Posty: 3600 (81/142)
Skąd: Radom
Auto: Mazda3 BK
była: 1,6 Y6 109KM 12.2006
jest: 2.0 LF 150KM 06.2008

Postprzez Wojtek » 22 wrz 2015, 09:55

M3 BM 120 KM... to jest nadal silnik 2.0 :)
Skoda Rapid Obrazek , Mii FR-line 1.0 Obrazek
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 12:44
Posty: 17490 (109/470)
Skąd: UK
Auto: Rapid 1.2 SE-L 110KM
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez widmo82 » 22 wrz 2015, 11:04

oj chodziło mi o wersje 165 :P
Moderator "3BK" -Paweł
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 26 paź 2008, 09:23
Posty: 3600 (81/142)
Skąd: Radom
Auto: Mazda3 BK
była: 1,6 Y6 109KM 12.2006
jest: 2.0 LF 150KM 06.2008

Postprzez DISItune » 22 wrz 2015, 11:12

Możesz być spokojny że w statystykach sprzedaży nic się nie zmieni ze względu na to, że:
– tak naprawdę mało kto dowie się o takiej możliwości
– zawsze znajdą się ludzie którzy będą woleli dopłacić za wersję fabrycznie mocniejszą, nawet jeśli róznica w cenie będzie duża. Będzie to ich cena świętego spokoju.
– 120 i 165 różnią się też skrzynią (być może różnią się jakimiś detalami wyposażenia, wybaczcie ale te auta nie leżą w moich zainteresowaniach zakupowych więc się z oferty Mazdy nie "doktoryzowałem")

Za to jeżeli ktoś kupił wersję 120KM i po czasie zaczęło go denerwować że po przekroczeniu 4500 obrotów auto przestaje przyśpieszać, lub koniecznie chciał sedana który jak wiemy w wersji 165KM nie występuje (przynajmniej na naszym rynku) to taka osoba ma teraz możliwość odetkania słabszej wersji przy mojej pomocy.
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 15:07
Posty: 1496 (21/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez widmo82 » 22 wrz 2015, 12:05

DISItune napisał(a): tak naprawdę mało kto dowie się o takiej możliwości

Dobre wieści szybko sie rozchodzą :)
Moderator "3BK" -Paweł
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 26 paź 2008, 09:23
Posty: 3600 (81/142)
Skąd: Radom
Auto: Mazda3 BK
była: 1,6 Y6 109KM 12.2006
jest: 2.0 LF 150KM 06.2008

Postprzez Mirecsk38 » 22 wrz 2015, 20:19

Zastanawiam się, co udaje się wycisnąć z G120, jeśli wzrosła wydajność w całym zakresie obrotów, byłoby również interesujące dla właścicieli Mazda 6 G145 :–)
bo da dluga 3 jest masakra przy pelnym samochodze a wyprzedzaniu
Forumowicz
 
Od: 22 mar 2013, 10:22
Posty: 237 (2/6)
Auto: Mazda 6 GJ, 2.0 145HP, WGN

Postprzez Wojtek » 23 wrz 2015, 00:35

Mirecsk38 napisał(a):byłoby również interesujące dla właścicieli Mazda 6 G145

Hm... Powinieneś się wybrać na wizytę... :)
Skoda Rapid Obrazek , Mii FR-line 1.0 Obrazek
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 12:44
Posty: 17490 (109/470)
Skąd: UK
Auto: Rapid 1.2 SE-L 110KM
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez darrecki » 23 wrz 2015, 12:16

Ja czekam aż ktoś rozgryzie Skyactiv-d w M3. W M6 wyniki są interesujące
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 14 cze 2006, 00:01
Posty: 3017 (40/152)
Skąd: UK - Worcs, PL - Rzeszow
Auto: 1. Mazda 3 BM Skyactiv-D
2. Mazda 2 DJ Skyactiv-G

Postprzez bull » 25 wrz 2015, 07:43

Chciałbym zrobić program w cx-7, ale z serią to nie ma za bardzo co jechać, dlatego chciałbym się poradzić co wymienić.

Myślę o :
większy TMIC – jaki?? ETS, CPE, corksport??

Internale pompy paliwa , corksport, autotech??

Dolot – jaki?? cobb, cpe??

wydech- tylko DP czy cały np. robiony w SSG (jaki to koszt )

Co można z tego wycisnąć??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 paź 2007, 13:57
Posty: 192 (1/0)
Skąd: Whitestock
Auto: Mazda CX-7 08" M/T
Mazda RX-8 04' M/T --- SOLD
Mazda 6s 3.0 04' M/T --- SOLD
Impreza WRX 01' --- SOLD

Postprzez DISItune » 25 wrz 2015, 08:26

priv
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 15:07
Posty: 1496 (21/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez Kliszek M3 » 29 wrz 2015, 21:41

Witam, a co z wersją 3 BM 165 KM w Hatchback'u? :) jeżeli da się coś wykrzesać bezpiecznie to w najbliższym czasie byłbym chętny (albo po gwarancji jeżeli taka "mała modyfikacja" ją eliminuje).
Kamil
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 lip 2015, 21:44
Posty: 587 (36/11)
Skąd: B-stok
Auto: Było:
* Audi A8 D3 3.0 TDI 233 KM 2007r.
* Mazda3 BM Skyactiv-G 165; SkyPassion HB; 2015r. MT Soul Red :)
Jest:
* Volkswagen Sharan Highline 2.0 TDI + DSG/ 220 KM 2015r.

Postprzez DISItune » 30 wrz 2015, 07:31

kliszek222 napisał(a):Witam, a co z wersją 3 BM 165 KM w Hatchback'u? :) jeżeli da się coś wykrzesać bezpiecznie to w najbliższym czasie byłbym chętny (albo po gwarancji jeżeli taka "mała modyfikacja" ją eliminuje).


Myślę, że w poniedziałek będzie coś wiadomo, bo będziemy mierzyć na hamowni jedną 165KM zmodyfikowaną za moim pośrednictwem przez OVTuned. Tylko, że to auto jest jeżdżone na 98 i już seryjnie miało 174KM :)
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 15:07
Posty: 1496 (21/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez Kliszek M3 » 30 wrz 2015, 08:45

Rozumiem :) to czekam na info <spoko> czy 98 a 95 to taka wielka różnica?
Kamil
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 lip 2015, 21:44
Posty: 587 (36/11)
Skąd: B-stok
Auto: Było:
* Audi A8 D3 3.0 TDI 233 KM 2007r.
* Mazda3 BM Skyactiv-G 165; SkyPassion HB; 2015r. MT Soul Red :)
Jest:
* Volkswagen Sharan Highline 2.0 TDI + DSG/ 220 KM 2015r.

Postprzez DISItune » 30 wrz 2015, 08:47

kliszek222 napisał(a):Rozumiem :) to czekam na info <spoko> czy 98 a 95 to taka wielka różnica?


W tych silnikach zdecydowanie tak, co zresztą specjalnie nie dziwi jak się spojrzy na stopień sprężania i mapę zapłonu :|
Ale marketingowo źle by wyglądało jakby zalecali 98... <glupek2>
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 15:07
Posty: 1496 (21/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez Kliszek M3 » 30 wrz 2015, 09:10

Szkoda, że dopiero teraz się o tym dowiedziałem :| ale nic straconego
Kamil
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 lip 2015, 21:44
Posty: 587 (36/11)
Skąd: B-stok
Auto: Było:
* Audi A8 D3 3.0 TDI 233 KM 2007r.
* Mazda3 BM Skyactiv-G 165; SkyPassion HB; 2015r. MT Soul Red :)
Jest:
* Volkswagen Sharan Highline 2.0 TDI + DSG/ 220 KM 2015r.

Postprzez Kliszek M3 » 6 paź 2015, 11:13

I jak udało się coś wykrzesać ze Skyactiv – G 165? :) dziś wtorek, a w poniedziałek miała być robiona :P
Kamil
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 lip 2015, 21:44
Posty: 587 (36/11)
Skąd: B-stok
Auto: Było:
* Audi A8 D3 3.0 TDI 233 KM 2007r.
* Mazda3 BM Skyactiv-G 165; SkyPassion HB; 2015r. MT Soul Red :)
Jest:
* Volkswagen Sharan Highline 2.0 TDI + DSG/ 220 KM 2015r.

Postprzez DISItune » 6 paź 2015, 11:24

kliszek222 napisał(a):I jak udało się coś wykrzesać ze Skyactiv – G 165? :) dziś wtorek, a w poniedziałek miała być robiona :P


Robiona była wcześniej, wczoraj była mierzona. Póki co niespecjalnie mogę polecić OVTuned do aut w europie. Czekam na reakcję Mata z OVTuned, a z właścicielem umówiłem się, że w przyszłym tygodniu zajmę się tym autem sam <faja>
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 15:07
Posty: 1496 (21/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez Kliszek M3 » 6 paź 2015, 17:22

Ok :) to czekamy na efekty :) a nie zdradzisz ile wykazało? :>
Kamil
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 lip 2015, 21:44
Posty: 587 (36/11)
Skąd: B-stok
Auto: Było:
* Audi A8 D3 3.0 TDI 233 KM 2007r.
* Mazda3 BM Skyactiv-G 165; SkyPassion HB; 2015r. MT Soul Red :)
Jest:
* Volkswagen Sharan Highline 2.0 TDI + DSG/ 220 KM 2015r.

Postprzez DISItune » 6 paź 2015, 18:52

kliszek222 napisał(a):Ok :) to czekamy na efekty :) a nie zdradzisz ile wykazało? :>


szału nie było <zeby>
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 15:07
Posty: 1496 (21/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy Ogłoszenia