DISItune – wykonam chiptuning ECU (Mazda SkyActiv / 3 MPS / 6 MPS / CX-7)
Ciekawe jak spadnie sprzedaż 2.0
-
Moderator "3BK" -Paweł
- Od: 26 paź 2008, 10:23
- Posty: 3600 (81/142)
- Skąd: Radom
- Auto: Mazda3 BK
była: 1,6 Y6 109KM 12.2006
jest: 2.0 LF 150KM 06.2008
oj chodziło mi o wersje 165
-
Moderator "3BK" -Paweł
- Od: 26 paź 2008, 10:23
- Posty: 3600 (81/142)
- Skąd: Radom
- Auto: Mazda3 BK
była: 1,6 Y6 109KM 12.2006
jest: 2.0 LF 150KM 06.2008
Możesz być spokojny że w statystykach sprzedaży nic się nie zmieni ze względu na to, że:
– tak naprawdę mało kto dowie się o takiej możliwości
– zawsze znajdą się ludzie którzy będą woleli dopłacić za wersję fabrycznie mocniejszą, nawet jeśli róznica w cenie będzie duża. Będzie to ich cena świętego spokoju.
– 120 i 165 różnią się też skrzynią (być może różnią się jakimiś detalami wyposażenia, wybaczcie ale te auta nie leżą w moich zainteresowaniach zakupowych więc się z oferty Mazdy nie "doktoryzowałem")
Za to jeżeli ktoś kupił wersję 120KM i po czasie zaczęło go denerwować że po przekroczeniu 4500 obrotów auto przestaje przyśpieszać, lub koniecznie chciał sedana który jak wiemy w wersji 165KM nie występuje (przynajmniej na naszym rynku) to taka osoba ma teraz możliwość odetkania słabszej wersji przy mojej pomocy.
– tak naprawdę mało kto dowie się o takiej możliwości
– zawsze znajdą się ludzie którzy będą woleli dopłacić za wersję fabrycznie mocniejszą, nawet jeśli róznica w cenie będzie duża. Będzie to ich cena świętego spokoju.
– 120 i 165 różnią się też skrzynią (być może różnią się jakimiś detalami wyposażenia, wybaczcie ale te auta nie leżą w moich zainteresowaniach zakupowych więc się z oferty Mazdy nie "doktoryzowałem")
Za to jeżeli ktoś kupił wersję 120KM i po czasie zaczęło go denerwować że po przekroczeniu 4500 obrotów auto przestaje przyśpieszać, lub koniecznie chciał sedana który jak wiemy w wersji 165KM nie występuje (przynajmniej na naszym rynku) to taka osoba ma teraz możliwość odetkania słabszej wersji przy mojej pomocy.
DISItune napisał(a): tak naprawdę mało kto dowie się o takiej możliwości
Dobre wieści szybko sie rozchodzą
-
Moderator "3BK" -Paweł
- Od: 26 paź 2008, 10:23
- Posty: 3600 (81/142)
- Skąd: Radom
- Auto: Mazda3 BK
była: 1,6 Y6 109KM 12.2006
jest: 2.0 LF 150KM 06.2008
Zastanawiam się, co udaje się wycisnąć z G120, jeśli wzrosła wydajność w całym zakresie obrotów, byłoby również interesujące dla właścicieli Mazda 6 G145 :–)
bo da dluga 3 jest masakra przy pelnym samochodze a wyprzedzaniu
bo da dluga 3 jest masakra przy pelnym samochodze a wyprzedzaniu
Mirecsk38 napisał(a):byłoby również interesujące dla właścicieli Mazda 6 G145
Hm... Powinieneś się wybrać na wizytę...
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Chciałbym zrobić program w cx-7, ale z serią to nie ma za bardzo co jechać, dlatego chciałbym się poradzić co wymienić.
Myślę o :
większy TMIC – jaki?? ETS, CPE, corksport??
Internale pompy paliwa , corksport, autotech??
Dolot – jaki?? cobb, cpe??
wydech- tylko DP czy cały np. robiony w SSG (jaki to koszt )
Co można z tego wycisnąć??
Myślę o :
większy TMIC – jaki?? ETS, CPE, corksport??
Internale pompy paliwa , corksport, autotech??
Dolot – jaki?? cobb, cpe??
wydech- tylko DP czy cały np. robiony w SSG (jaki to koszt )
Co można z tego wycisnąć??
Witam, a co z wersją 3 BM 165 KM w Hatchback'u? jeżeli da się coś wykrzesać bezpiecznie to w najbliższym czasie byłbym chętny (albo po gwarancji jeżeli taka "mała modyfikacja" ją eliminuje).
kliszek222 napisał(a):Witam, a co z wersją 3 BM 165 KM w Hatchback'u? jeżeli da się coś wykrzesać bezpiecznie to w najbliższym czasie byłbym chętny (albo po gwarancji jeżeli taka "mała modyfikacja" ją eliminuje).
Myślę, że w poniedziałek będzie coś wiadomo, bo będziemy mierzyć na hamowni jedną 165KM zmodyfikowaną za moim pośrednictwem przez OVTuned. Tylko, że to auto jest jeżdżone na 98 i już seryjnie miało 174KM
Rozumiem to czekam na info czy 98 a 95 to taka wielka różnica?
kliszek222 napisał(a):Rozumiem to czekam na info czy 98 a 95 to taka wielka różnica?
W tych silnikach zdecydowanie tak, co zresztą specjalnie nie dziwi jak się spojrzy na stopień sprężania i mapę zapłonu
Ale marketingowo źle by wyglądało jakby zalecali 98...
Szkoda, że dopiero teraz się o tym dowiedziałem ale nic straconego
I jak udało się coś wykrzesać ze Skyactiv – G 165? dziś wtorek, a w poniedziałek miała być robiona
kliszek222 napisał(a):I jak udało się coś wykrzesać ze Skyactiv – G 165? dziś wtorek, a w poniedziałek miała być robiona
Robiona była wcześniej, wczoraj była mierzona. Póki co niespecjalnie mogę polecić OVTuned do aut w europie. Czekam na reakcję Mata z OVTuned, a z właścicielem umówiłem się, że w przyszłym tygodniu zajmę się tym autem sam
Ok to czekamy na efekty a nie zdradzisz ile wykazało?
kliszek222 napisał(a):Ok to czekamy na efekty a nie zdradzisz ile wykazało?
szału nie było
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość