Mitsubishi Lancer Sportback CX_3A 1.8 benz '10 Intense
Witam wszystkich!
Poniżej przestawiam moje nowe wozidło, które zastąpiło zieloną M6 GY L3.
Podstawowe dane:
Marka: Mitsubishi
Model: Lancer Sportback CX_3A
Wersja: Intense
Kolor: Frost White
Rok produkcji: 2010 (rocznik modelowy 2011)
Aktualny przebieg: 73 000km
Silnik: 1.8 MIVEC
Paliwo: benzyna
Moc: 103kW/140KM
Wyposażenie:
– 7 x Airbag (w tym kolanowa)
– ABS, TCS, ESP
– elektryczne szyby, lusterka
– automatyczna klimatyzacja
– system audio Rockford Fosgate® 710W (9 głośników)
– system Bluetooth
– światła przeciwmgielne
– czujnik zmierzchu/czujnik deszczu
– komputer pokładowy z shift light
– „sportowe zawieszenie” (grubszy stabilizator i rozpórka)
– alufelgi 18” na lato i 16” na zimę.
Dlaczego akurat to auto zastąpiło Mazdę?
Głównie zdecydowała pewność pochodzenia. Jest to auto poleasingowe, od nowości było użytkowane w rodzinie, znam więc całą jego historię i dlatego też w głównej mierze zdecydowałem się na jego odkupienie. Wiem, że nie ma za sobą żadnych przygód, nie kryje w sobie szemranych patentów i nie było rzeźbione w stodole szwagra Heńka.
Poza tym jest japońskie, dość niebanalne i wizualnie mi się podoba, a więc spełnia podstawowe kryteria mojego motoryzacyjnego gustu.
Wadą tego auta jest to, że wygląda ono na szybsze niż jest w rzeczywistości. Lancer jest spory i swoje waży, dlatego też brakuje trochę mocy i momentu (może w przyszłości uda się delikatnie coś poprawić w tej kwestii) zwłaszcza w dolnym zakresie obrotów. Nie ma więc zadatków na jakiegoś ściganta, natomiast ma potencjał na fajny wygląd i powinno dobrze służyć jako wygodny i bezawaryjny tyłkowóz. Prowadzi się całkiem fajnie, skrzynia bardzo precyzyjna, jedynie układ kierowniczy jak dla mnie trochę "za miękki" – mógłby stawiać nieco większy opór.
Plany co do auta jakieś tam są, zarówno wizualne jak i mechaniczne, pomysłów nie brakuje, ale będę po prostu na bieżąco informował o ich realizacji.
Z eksploatacji w najbliższym czasie czeka mnie wymiana hamulców.
Pozdrawiam
PS. Można hejtować
Poniżej przestawiam moje nowe wozidło, które zastąpiło zieloną M6 GY L3.
Podstawowe dane:
Marka: Mitsubishi
Model: Lancer Sportback CX_3A
Wersja: Intense
Kolor: Frost White
Rok produkcji: 2010 (rocznik modelowy 2011)
Aktualny przebieg: 73 000km
Silnik: 1.8 MIVEC
Paliwo: benzyna
Moc: 103kW/140KM
Wyposażenie:
– 7 x Airbag (w tym kolanowa)
– ABS, TCS, ESP
– elektryczne szyby, lusterka
– automatyczna klimatyzacja
– system audio Rockford Fosgate® 710W (9 głośników)
– system Bluetooth
– światła przeciwmgielne
– czujnik zmierzchu/czujnik deszczu
– komputer pokładowy z shift light
– „sportowe zawieszenie” (grubszy stabilizator i rozpórka)
– alufelgi 18” na lato i 16” na zimę.
Dlaczego akurat to auto zastąpiło Mazdę?
Głównie zdecydowała pewność pochodzenia. Jest to auto poleasingowe, od nowości było użytkowane w rodzinie, znam więc całą jego historię i dlatego też w głównej mierze zdecydowałem się na jego odkupienie. Wiem, że nie ma za sobą żadnych przygód, nie kryje w sobie szemranych patentów i nie było rzeźbione w stodole szwagra Heńka.
Poza tym jest japońskie, dość niebanalne i wizualnie mi się podoba, a więc spełnia podstawowe kryteria mojego motoryzacyjnego gustu.
Wadą tego auta jest to, że wygląda ono na szybsze niż jest w rzeczywistości. Lancer jest spory i swoje waży, dlatego też brakuje trochę mocy i momentu (może w przyszłości uda się delikatnie coś poprawić w tej kwestii) zwłaszcza w dolnym zakresie obrotów. Nie ma więc zadatków na jakiegoś ściganta, natomiast ma potencjał na fajny wygląd i powinno dobrze służyć jako wygodny i bezawaryjny tyłkowóz. Prowadzi się całkiem fajnie, skrzynia bardzo precyzyjna, jedynie układ kierowniczy jak dla mnie trochę "za miękki" – mógłby stawiać nieco większy opór.
Plany co do auta jakieś tam są, zarówno wizualne jak i mechaniczne, pomysłów nie brakuje, ale będę po prostu na bieżąco informował o ich realizacji.
Z eksploatacji w najbliższym czasie czeka mnie wymiana hamulców.
Pozdrawiam
PS. Można hejtować
Ostatnio edytowano 29 cze 2016, 12:39 przez zemoj, łącznie edytowano 3 razy
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3195 (146/240)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
Przykład z Łodzi jak może wyglądać
https://www.facebook.com/BippuPoland
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
-
Tomek grupa rozwoju forum
- Od: 11 kwi 2008, 15:18
- Posty: 1813 (55/50)
- Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
- Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998
Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau
była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG
zemoj napisał(a):Można hejtować
hejtuję! bo to nie Mazda nie no wozidełko ciekawe osobiście wolałbym w wersji sedan, bo ten tyłek do mnie jakoś mało przemawia oby godnie Ci zastępowało GY
Jakby spojrzeć na autko w kabinie, to bardzo przypomina Mazdę6
Popatrz... na ręczny ze schowkiem na kubki, na sterowanie klimatyzacją... czy na wyświetlacz w środkowej części deski rozdzielczej
Autko wygląda bardzo zadziornie i ma potencjał...
Szerokości życzę!
Popatrz... na ręczny ze schowkiem na kubki, na sterowanie klimatyzacją... czy na wyświetlacz w środkowej części deski rozdzielczej
Autko wygląda bardzo zadziornie i ma potencjał...
Szerokości życzę!
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Fajnie ze japońskie. W tej budzie Lancer nie podoba mi się aż tak jak poprzednie wersje ale po paru modach może wyglądać całkiem zadziornie, a pole do popisu masz szerokości i bezproblemowej eksploatacji
Regeneracja DPF........info PW
Bardzo fajny samochod, w najlepszym kolorze do tego mitsu szkoda ze nie sedan, ladniejszy jako normalne wozidlo do codziennej jazdy, jak najbardziej super. Ale jesli bedziesz sie chcial kiedys wyroznic bardziej, to yoki podrzucil najlepszy kierunek
A mi jakoś sedan w ogóle nie leży (chyba, że Evo). Zarówno przód Sportbacka bardziej mi się podoba – nieco inny zderzak i grill single frame (w sedanie dzielony), jak i nietuzinkowy tył – wg mnie bardziej dynamiczny i ciekawszy
Yoki, ciekawa wizja. Myślałem nawet o kole szprychowym, faktycznie nieźle leży, już na kilku zagranicznych forach widziałem takie konfiguracje, jednak takie stensy, to nie dla mnie. Wolę dążyć do tego, aby auto jeździło szybciej, a nie wolniej
Tutaj też taki białasek, który mi się wizualnie podoba (z tym, że to Ralliart).
Yoki, ciekawa wizja. Myślałem nawet o kole szprychowym, faktycznie nieźle leży, już na kilku zagranicznych forach widziałem takie konfiguracje, jednak takie stensy, to nie dla mnie. Wolę dążyć do tego, aby auto jeździło szybciej, a nie wolniej
Tutaj też taki białasek, który mi się wizualnie podoba (z tym, że to Ralliart).
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3195 (146/240)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
Dzięki
Podłogę bagażnika można ustawić w dwóch poziomach:
1) niżej i mamy większą pojemność bagażnika,
1) wyżej i mamy schowek pod podłogą, a kanapa składa się na płasko jak widać na jednym ze zdjęć w pierwszym poście.
Wczoraj zaliczony przegląd klimy z ozonowaniem i wymianą filtra.
Podłogę bagażnika można ustawić w dwóch poziomach:
1) niżej i mamy większą pojemność bagażnika,
1) wyżej i mamy schowek pod podłogą, a kanapa składa się na płasko jak widać na jednym ze zdjęć w pierwszym poście.
Wczoraj zaliczony przegląd klimy z ozonowaniem i wymianą filtra.
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3195 (146/240)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
zdecydowanie muszę pomacać to auto biały jest świetny
Dzięki za miłe opinie
Co do ozonowania, to w ostatnie upały był lekki smrodek z klimy po odpaleniu. Po tym zabiegu już go nie ma.
Ogólnie mogę polecić serwis przy ul. Kossaka w Bydgoszczy. Zajmują się kompleksowo klimatyzacją – regeneracja sprężarek, chłodnice itd. Widać było, że ogarniają temat.
Co do ozonowania, to w ostatnie upały był lekki smrodek z klimy po odpaleniu. Po tym zabiegu już go nie ma.
Ogólnie mogę polecić serwis przy ul. Kossaka w Bydgoszczy. Zajmują się kompleksowo klimatyzacją – regeneracja sprężarek, chłodnice itd. Widać było, że ogarniają temat.
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3195 (146/240)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
Weekend był pracowity, pobawiłem się z zimowymi felgami. Mają strasznie dziadkowy wzór, ale myślę, że w czarnym jest w miarę spoko. Na zimę więcej nie trzeba.
Dodatkowo w międzyczasie wpadła mata do bagażnika.
Autem jeździ mi się coraz lepiej.
pozdrawiam
Dodatkowo w międzyczasie wpadła mata do bagażnika.
Autem jeździ mi się coraz lepiej.
pozdrawiam
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3195 (146/240)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
W tym kolorze wyglada bardzo dobrze i widac, że stan auta jest super Też uwazam, że jak sedan to tylko EVO bo zwykłe wersje sa "pipeczkowe" a tutaj przynajmniej wizualnie masz autko z charakterem Teraz tylko jeszcze kup rotrexa, dmuchnij to troche i bedzie też przyjemnie jezdziło p.s letnie fele w grafit (cos takiego jak na nowych poliftowych m6) i może nawet nie trzeba bedzie szukać ciekawszego wzoru.
- Od: 13 sty 2014, 19:06
- Posty: 892
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.
Dla mnie 13-ty nie był najszczęśliwszym. Dojeżdżam powoli z jednych do drugich świateł, strzał w dapę od starego Escorta. Tak na pierwszy rzut oka: zderzak (pęknięte dolne zaczepy), czujniki, światło przeciwmgielne. Zastanawiam się jeszcze czy wybrać opcję gotówkową czy bezgotówkową. Sprawca ubezpieczony w MTU.
Sent from my Nexus 4
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3195 (146/240)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości