Nasze przebiegi
Kupiona 06.2011 z Włoch przy przebiegu 170tyś obecnie 231tyś. Z droższych napraw to tylko dwumasa ze sprzęgłem. Nawet podkładek pod wtryskami nie ruszałem a smok czyściutki.
No to chyba jestem rekordzistą:
Obecnie -listopad 2014 – 351 500
Przy 200kkm- wymiana dwumasy
Przy 260kkm- wymiana podkładek pod wtryskami
Przy 350kkm-wymiana SCV (był serii 006)
Odpukać "kula się dalej"
Obecnie -listopad 2014 – 351 500
Przy 200kkm- wymiana dwumasy
Przy 260kkm- wymiana podkładek pod wtryskami
Przy 350kkm-wymiana SCV (był serii 006)
Odpukać "kula się dalej"
- Od: 23 kwi 2014, 20:50
- Posty: 10
- Skąd: Tomaszów Mazowiecki
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 141KM 2003
Aktualnie 61 000, auto od sierpnia w moich rękach. Przy zakupie 58 000.
286 700 po wymianie już kliku rzeczy i do wymiany kilka rzeczy
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 19:24
- Posty: 5558 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
wujek116 napisał(a):325 000 km powymieniane tylko drobne rzeczy typu podkładki pod wtryskami łożyska rolek , sprzęgło alternatora , i nadal lata jak ta lala jeszcze mnie nie zawiodła
U mnie nie wiele mniej bo 305 000 a przy 290 000 wymienione sprzęgło ale bez 2M bo jest całkiem w porządku i jak dobrze pójdzie to 150 000 powinno wytrzymać i to mnie cieszy
U mnie 234 300 km nalatane.
Kupione w 2007 roku z przebiegiem 121 tys z dojczlandzkiego ASO Mazda.
Przez ostatnie 2 lata auto zrobiło 10 tys km.
SCV wymieniony po zakupie w 2007 roku
Dwumas ze sprzęgłem przy przebiegu 180 tys (sprzęgło było koniecznne, dwumas o dziwo nie, ale wymieniony )
Przy przebiegu 210 tys remont kompletny (trasy 3-5km dziennie zabiły diesla-pił wodę)
Przy 215tys wymiana wtryskiwaczy, bo trochę już przelewały.
Nie dymi, nie trzeszczy, lata i pali malutko
I pomyślec, że na alledrogo kombi, diesel, hak i przebiegi typu 160kkm a ludzie w to wierzą
Kupione w 2007 roku z przebiegiem 121 tys z dojczlandzkiego ASO Mazda.
Przez ostatnie 2 lata auto zrobiło 10 tys km.
SCV wymieniony po zakupie w 2007 roku
Dwumas ze sprzęgłem przy przebiegu 180 tys (sprzęgło było koniecznne, dwumas o dziwo nie, ale wymieniony )
Przy przebiegu 210 tys remont kompletny (trasy 3-5km dziennie zabiły diesla-pił wodę)
Przy 215tys wymiana wtryskiwaczy, bo trochę już przelewały.
Nie dymi, nie trzeszczy, lata i pali malutko
I pomyślec, że na alledrogo kombi, diesel, hak i przebiegi typu 160kkm a ludzie w to wierzą
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Moja 6ka 2002 model 2.0citd sprzedała sie wczoraj z przebiegiem 299tys. Oby dobrze służyła i nalatala kolejne 300tys to była moja 3cia mazda. Nie została mi juz żadna ale jak to mówi pewien gość. I'll be back
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Od: 6 gru 2007, 10:29
- Posty: 290
- Skąd: zachodnia Norwegia
- Auto: Mazda 6 GY 2.0 MZR-CD 121hp 02r 298kkm
Peugeot 407 SW 1.6 Hdi
Citroen Saxo Electrique 03
M6 2.0 121km 2007r, sprowadzona z Niemiec przy 168tyś w 2013. Teraz ma 207 tyś.
Było trochę problemów z wtryskami i sporo pali jak na diesla,ale te silniki tak mają.
Przebieg potwierdzony do 2012 i 150tyś. Stan igła
Było trochę problemów z wtryskami i sporo pali jak na diesla,ale te silniki tak mają.
Przebieg potwierdzony do 2012 i 150tyś. Stan igła
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6