Mazda Xedos 9 z 2001 r. w wersji exclusive, sprowadzona z Niemiec wyposażona między innymi w :
Silnik oczywiście V6, 2,5, 164 kM,
automatyczna skrzynię biegów,
4 poduszki powietrzne, ABS, TCS,
elektrycznie sterowane lusterka i szyby
elektrycznie otwierany szyberdach,
skórzana tapicerka
i jeszcze kilka innych drobiazgów, o których nie ma sensu wspominać gdyż w tym modelu jest to standardowe wyposażenie.
Samochód aktualnie ma na liczniku nieco ponad 128 000 km przebiegu. Przed zakupem udało się go w miarę dokładnie sprawdzić pod kątem stanu technicznego aczkolwiek jak to w kilkunastoletnim samochodzie sporo jest do zrobienia.
Ogólnie nie jest źle oczywiście pojazd wymaga sporo pracy zarówno mechanika jak i prac związanych z odnowieniem poszczególnych elementów wnętrza, zapewne odświeżenie lakieru również się przyda.
Aktualnie zostały wymienione zużyte elementy zawieszenia w tym wypadku było tego naprawdę nie dużo.
Pod maską jak na razie bez wielkich niespodzianek filtry, płyny, rozrząd, świece w zasadzie typowe czynności serwisowe. Zastanawia mnie kwestia wymiany oleju w skrzyni biegów niby procedura serwisowa zaleca podobną czynność aczkolwiek niektórzy twierdzą, że akurat w przypadku tego typu skrzyni, jeśli nie ma wycieków i działa poprawnie, powinno się tylko uzupełniać . Ciekawi mnie jak ten problem widzą inni użytkownicy Xedosów.
Plany na przyszłość:
Renowacja wnętrza, kompletne czyszczenie, likwidacja drobnych przetarć, dogłębne sprzątanie.
Renowacja lakieru likwidacja rys i wgnieceń.
Zabezpieczenie antykorozyjne podwozia
Być może montaż instalacji LPG, to akurat temat otwarty chętnie poznam opinie na ten temat
W załącznikach kilka zdjęć pokazujących aktualny stan pojazdu.