Mazda 323F BA 98' 1.8 BP Touring Kit A-Spec video str 13 zdjęcia str 14
Tak z ciekawości – jak duża jest różnica między xenonami, a standardowymi długimi światłami?
Na wypalonych odbłyśnikach w soczewkach?
Xenon świeci dużo mocniej od żarówek, ale nadal tylko na pewną odległość, wyżej nie ustawię bo bym oślepiał już innych.
Xenon świeci dużo mocniej od żarówek, ale nadal tylko na pewną odległość, wyżej nie ustawię bo bym oślepiał już innych.
Ales Pan naladowal tych ledow
Ja mam rurecke i 6 smd
i juz jest mega jasno
Jest roznica , ale jesli masz odblysniki igła stan i zalozysz przetwronice 55w to raczej dlugich trzeba uzywac, ale jak wlaczysz dlugie to jak za dnia bedzie
Z tego co widze u siebie po regeneracji odblysnika , 35w + 4300k i nic wiecej nie trzeba
na zwyklych zarowkach jest juz fajnie .
Gared napisał(a):Tak z ciekawości – jak duża jest różnica między xenonami, a standardowymi długimi światłami?
Jest roznica , ale jesli masz odblysniki igła stan i zalozysz przetwronice 55w to raczej dlugich trzeba uzywac, ale jak wlaczysz dlugie to jak za dnia bedzie
Z tego co widze u siebie po regeneracji odblysnika , 35w + 4300k i nic wiecej nie trzeba
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Pytam bo u siebie mam zwykłe żarówki a krótkie mają zasięg minimalnie słabszy od drogowych i w sumie dają niewiele mniej światła. Zaryzykuję stwierdzenie, że to jedne z lepszych świateł z jakimi się spotkałem.
arafal21 napisał(a):Ales Pan naladowal tych ledowJa mam rurecke i 6 smd
i juz jest mega jasno
Gared napisał(a):Tak z ciekawości – jak duża jest różnica między xenonami, a standardowymi długimi światłami?
Jest roznica , ale jesli masz odblysniki igła stan i zalozysz przetwronice 55w to raczej dlugich trzeba uzywac, ale jak wlaczysz dlugie to jak za dnia bedzie![]()
Z tego co widze u siebie po regeneracji odblysnika , 35w + 4300k i nic wiecej nie trzebana zwyklych zarowkach jest juz fajnie .
Kupiłem za 14zł metr paska białego to sobie zrobiłem 3x15cm w podsufitke :p jeszcze chce tym tablice z tyłu podświetlić
Dawno nic nie było, w sumie i tak nikt tu nie zagląda, ale wrzucę foto, co jest akutalnie z autkiem
Swap jak w tytule wątku 
Kilkanaście więcej to słaby wariant bo stawiam w ciemno że moje Z5 miało już max 75 koni a może i mniej, zaś BP'ek jest po remoncie i idzie jak zły więc może mieć te 115
Kilkanaście więcej to słaby wariant bo stawiam w ciemno że moje Z5 miało już max 75 koni a może i mniej, zaś BP'ek jest po remoncie i idzie jak zły więc może mieć te 115
Silnik już w aucie, niestety nadal nie udało nam się znaleźć ŻADNEGO schematu, pinoutu etc do mojego ecu, przez co efką na SCP napewno się nie pojawię bo będzie trzeba robić wiązkę kabelek po kabelku 
Z informacji z kilku źródeł wynika, że takie ecu na 2 wtyczki były w holandii standardem, może zna ktoś holenderski i pomógłby odnaleźć jakieś potrzebne informacje? Spędziłem 5h przeglądając holenderskie fora przy pomocy translatora ale nie znalazłem nic, prócz jednego linku do dropboxa gdzie znajdowało się to co dla nas byłoby świętym graalem czyli schemat do mojego ecu, niestety link wygasł
W BPeku kolektor wydechowy został polakierowany czarnym matem żaroodpornym, gdyż niestety nie było w dawcy osłony na kolektor a sam też jej nie posiadam, a chwilowo są ważniejsze wydatki niż ta osłona, także jest w czarnym macie, przy okazji dolotowy też poszedł w czarny mat. Pokrywa zaworów będzie w innym kolorze, ale takie smaczki zostawiamy sobie na koniec
I kilka fot ze swapa
Z informacji z kilku źródeł wynika, że takie ecu na 2 wtyczki były w holandii standardem, może zna ktoś holenderski i pomógłby odnaleźć jakieś potrzebne informacje? Spędziłem 5h przeglądając holenderskie fora przy pomocy translatora ale nie znalazłem nic, prócz jednego linku do dropboxa gdzie znajdowało się to co dla nas byłoby świętym graalem czyli schemat do mojego ecu, niestety link wygasł
W BPeku kolektor wydechowy został polakierowany czarnym matem żaroodpornym, gdyż niestety nie było w dawcy osłony na kolektor a sam też jej nie posiadam, a chwilowo są ważniejsze wydatki niż ta osłona, także jest w czarnym macie, przy okazji dolotowy też poszedł w czarny mat. Pokrywa zaworów będzie w innym kolorze, ale takie smaczki zostawiamy sobie na koniec
I kilka fot ze swapa
Dobrze się dzieje.
Jedno mnie zastanawia, skoro masz drugą z wiązką na części to w czym problem, przekładałbym razem z wiązką, mniej zabawy
Powodzenia.
Jedno mnie zastanawia, skoro masz drugą z wiązką na części to w czym problem, przekładałbym razem z wiązką, mniej zabawy

Powodzenia.
-
Benzin im Blut
- Od: 20 sty 2011, 00:16
- Posty: 2362 (23/27)
- Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
- Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99
Ehh jakby się tak dało to by było zrobione bez zadawania pytań 
Wiązka od ecu BP nie pasuje do konektorów w budzie za ecu co są, w przedlifcie masz 3 małe a w polifcie jeden duży i jeden mały. Wiązka osprzętu z deski rozdzielczej (licznik etc etc) też jedna do drugiej nie pasuje. Generalnie jakbym chciał przerzucić wiązkę od bpka jak leci to musiałbym zmienić deskę na przedliftową
Dlatego potrzebny nam pinout, aby kawałek od ecu do konektorów za ecu dać z BPka a resztę zostawić moją, tyle że nigdzie nie mogę znaleźć takiego pinoutu i jesteśmy w czarnej

Wiązka od ecu BP nie pasuje do konektorów w budzie za ecu co są, w przedlifcie masz 3 małe a w polifcie jeden duży i jeden mały. Wiązka osprzętu z deski rozdzielczej (licznik etc etc) też jedna do drugiej nie pasuje. Generalnie jakbym chciał przerzucić wiązkę od bpka jak leci to musiałbym zmienić deskę na przedliftową


Udało mi się zdobyć poliftowe schematy, także jesteśmy w domu i wszystko pójdzie już z górki
Schematy dostałem od gościa aż z Nowej Zelandii, bo w Europie nikt nic nie wie nikt nic nie ma 

Ja schematów do 323BG szukałem 3lata, do 626 już rok szukam- norma. Jak ktos coś ma to z reguły trzyma to dla siebie.
Ja bym przekładał wszystko włącznie z wiązka deski i licznikiem
Ja bym przekładał wszystko włącznie z wiązka deski i licznikiem
-
Benzin im Blut
- Od: 20 sty 2011, 00:16
- Posty: 2362 (23/27)
- Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
- Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99
Piotrze nie poprzekladalbys za wiele bo licznik przedliftowy ma zupelnie inny ksztalt
wiazki tez do niczego z osprzetu nie pasuja bo juz sprawdzalismy musialbym przelozyc cala deche przedliftowa, a nie po to przez rok szukalismy poliftowej efki zeby teraz w niej deche na przedlifta zmieniac
whatever, udalo sie zdobyc schematy i jutro odpalamy 
No to z nowinek – schematy z Nowej Zelandii zaoszczędziły nam jakieś 2-3 tygodnie pracy, i dzisiaj było pierwsze odpalenie. Mazda pali, zagadała prawie od pierwszego strzała
bo pierwsze kilka prób nie paliła ale okazało się że piny we wtyczce od aparatu zapłonowego się pozaginały i nie było iskry, po naprostowaniu zapaliła od strzała, a z kolektora tak pierdyknęło, że cały syf z kanału wyleciał i zaczął latać po garażu (bo odpalaliśmy jeszcze bez wydechu, sam kolektor).
Plany na najbliższe dni:
– ogarnąć ładowanie (w polifcie jest sterowane przez ECU, w przedlifcie przez przekaźniki i chwilowo ładowania nie mam)
– ogarnąć obrotomierz (nie działa, w przedlifcie a w polifcie jest inaczej podłączony i trzeba kabelki pozamieniać)
– znaleźć łapę do sprężarki do klimy do 1.8 pod moją sprężarkę
– pospawać wydech
– polakierować pokrywę, pas czołowy, może rozpórkę jak starczy lakieru
– poskładać przód do kupy
A potem tylko jeździć i się cieszyć z udanej operacji

Plany na najbliższe dni:
– ogarnąć ładowanie (w polifcie jest sterowane przez ECU, w przedlifcie przez przekaźniki i chwilowo ładowania nie mam)
– ogarnąć obrotomierz (nie działa, w przedlifcie a w polifcie jest inaczej podłączony i trzeba kabelki pozamieniać)
– znaleźć łapę do sprężarki do klimy do 1.8 pod moją sprężarkę
– pospawać wydech
– polakierować pokrywę, pas czołowy, może rozpórkę jak starczy lakieru
– poskładać przód do kupy
A potem tylko jeździć i się cieszyć z udanej operacji

Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości