Opony i felgi
Ja osobiście bym brał rozmiar standardowy 225/45/18
Komfort w miarę dobry jak na 18 a kolo nie wygląda baloniasto 
-
& Marta
- Od: 25 kwi 2014, 11:37
- Posty: 3600 (51/69)
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08
Nie no jechać sie tez da
,ale nie u nas
,mazda na 18 od rexa wygląda bajecznie ,widziałem u siebie kombi na 19 
Dopisano środa, 18 lutego 2015, 18:57:
Ja takie buty na lato zakładam 225/50/17,przy 18 ciekawe czy wejdzie 225/50/18 ,czytałem ze znośnie jest przy 18/215/50

Dopisano środa, 18 lutego 2015, 18:57:
Dominator napisał(a):50 przy 225 to juz balon, montowal ktos opony o tak duzej srednicy do gg/gy??
Ja takie buty na lato zakładam 225/50/17,przy 18 ciekawe czy wejdzie 225/50/18 ,czytałem ze znośnie jest przy 18/215/50
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Może być za dużo kiedy będziesz miał pełny komplet przy 225/50/18.
-
& Marta
- Od: 25 kwi 2014, 11:37
- Posty: 3600 (51/69)
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08
Ktoś może jeżdził na GoodyearEfficientgrip Performance albo Dunlop SP Sport Bluresponse?
Dość dobre opinie jeśli chodzi o jazdę na mokrej nawierzchni, co mnie najbardziej interesuje.
Według ADAC Goodyear wypadł najlepiej w zestawieniu na rok 2014, jedynie co mnie martwi to niska nota za hałas. Według opisówki to tylko 69dB a znalazła się na końcówce.
Z góry dzięki za informacje.
Dość dobre opinie jeśli chodzi o jazdę na mokrej nawierzchni, co mnie najbardziej interesuje.
Według ADAC Goodyear wypadł najlepiej w zestawieniu na rok 2014, jedynie co mnie martwi to niska nota za hałas. Według opisówki to tylko 69dB a znalazła się na końcówce.
Z góry dzięki za informacje.
Podziękował. A jak sprawowały się podczas oberwania chmury? Jeśli miałeś okazję jeździć w takich warunkach. Irlandzkie drogi niestety mają tendencje do trzymania wody nawet na wzniesieniach.
Ostatnio edytowano 20 lut 2015, 08:35 przez dobrzyn22, łącznie edytowano 1 raz
Powód: nie cytujemy całego ostatniego posta
Powód: nie cytujemy całego ostatniego posta
Z tego co widzę w kategorii 15 ADAC ich nie było. Teściu ma aktualnie na Lagunie I Uniroyal'e, chociaż nie znam dokładnego modelu. Szczerze mnie nie zachwycały, miałem cały czas wrażenie iż auto już koncówką się trzyma drogi.
Różnica w cenie to siakieś 10€,szczerze mimo dobrych opinii jakoś mnie do nich nie ciągnie.
Różnica w cenie to siakieś 10€,szczerze mimo dobrych opinii jakoś mnie do nich nie ciągnie.
Czy ja wiem. Powinno dać radę. Mam w dalekich planach chiptuning (wtedy miałbym tak ok. 180 kucykówmatthies napisał(a):nie wiem tylko czy to nie nazbyt szerokie koło na twój silnik, słabo to będzie jechać... chyba, że będziesz chipował.
Po waszych wypowiedziach zrobiłem się bardziej obiektywny

- Od: 4 paź 2014, 16:18
- Posty: 47
- Skąd: Szczecin
- Auto: Mazda 6 GG MZR-CD 2.0 Diesel 143KM 2007.
Yoshik napisał(a):A jak sprawowały się podczas oberwania chmury
Podczas oberwania chmury jeździ się wolniej bo nic nie widać i wtedy opony generalnie dają radę...
Ja sobie robiłem testy na początku jak je kupiłem i wjeżdżałem we wszystkie napotkane kałuże
Zawsze się to kończyło tak samo – fontanna na 3 metry kupa szumu wody bijącej w nadkole i nic więcej
Kiedyś przegiąłem i ze 100 wjechałem w naprawdę głęboką kałużę, aż auto przyhamowało


- Od: 5 mar 2014, 20:17
- Posty: 575 (8/32)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda 6 GY, LF, 2007
Yoshik napisał(a):Ktoś może jeżdził na GoodyearEfficientgrip Performance albo Dunlop SP Sport Bluresponse?
kubsztyk napisał(a):Goodyear Efficientgrip Performance, przejeździłem 1-2 sezony, trzymają się drogi jak przyklejone. Na mokrej nawierzchni nic nie zastąpi zdrowego rozsądku.
Michu79 napisał(a):Podczas oberwania chmury jeździ się wolniej bo nic nie widać
zostałem już za to skarcony na forum kilka razy, ale miało to miejsce na autostradzie i na prawde dobrze czułem zachowanie auta i było bezpiecznie... Ja leciałem na Uniroyalach 3 przeszło 200km/h w oberwanie chmury. Kleiły bardzo dobrze, nawet lepiej niż przy 80 ale to chyba przez większy docisk aerodynamiczny przy takiej prędkości no i droga była prosta oraz nie była dziurawa.
Kolejna sprawa, to prócz oberwania chmury z nieba, druga równie potężna chmura była za mną, albowiem UR3 tak wydajnie odprowadza wodę. Koleżanka co siedziała obok, stwierdziła, że spoko mogę tak poginać, bo nawet jakby mnie nagrali, to przez tą chmurę i tak nie widać numerów
-
Moderator GJ
- Od: 10 cze 2012, 18:04
- Posty: 6358 (61/116)
- Skąd: Toruń
- Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04
Ja mam takie same opony i też w spory deszcz leciałem około 190km/h oczywiście na niemieckiej autostradzie
, gdzie droga była bardzo dobra, równa. I tak samo jak kolega, zero jakichś dziwnych zachowań auta, a za autem dosłownie taka chmura wody, że jak sie jakiś mesiek mnie doczepił to musiał uciekać na prawy i jechał jakieś 70m za mną, bo mu wycieraczki nie nadążały 
Ostatnio edytowano 20 lut 2015, 19:09 przez dobrzyn22, łącznie edytowano 1 raz
Powód: nie cytujemy całego ostatniego posta
Powód: nie cytujemy całego ostatniego posta
-
& Marta
- Od: 25 kwi 2014, 11:37
- Posty: 3600 (51/69)
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08
No nie wiem, przy 120 jest bardzo podobna
Jednak w porównaniu zwykła opona, a opona deszczowa to równica jeśli chodzi o deszcz
A UR3 jest oponą typowo deszczową.
-
& Marta
- Od: 25 kwi 2014, 11:37
- Posty: 3600 (51/69)
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6