Spalanie Mazda6 GJ – silniki benzynowe
Napiszę krótko (ponieważ według klucza musiałbym podać przynajmniej 6-7 różnych przypadków):
Mazda 6 GJ 2.0 l, 165 km, benzyna, manualna skrzynia, benzyna 95.
Spalanie 6,5-9,5 l w zależności od stylu jazdy, szybkości jazdy i używania wszystkich pochłaniaczy energii (świateł, klimy, nagłośnienia, ogrzewania foteli i szyb, etc), itd.
Kierowcy jeżdżący zgodnie z przepisami bez trudu zmieszczą się w 7 litrach (a nawet mniej).
Ci natomiast, podróżujący z prędkościami powyżej 160 km lub w korkach i w zimie podgrzewając fotele bez trudu przekroczą 9 litrów/100 km
Trzeba być wyjątkowym "zboczeńcem", aby zejść poniżej 6 litrów, lub wspiąć się powyżej 10 litrów!
Oczywiście średnio, na dystansie kilku tysięcy kilometrów, a nie jak włączycie komputer na dany odcinek.
Komputer zaniża o około 0,2 litra/100 km.
Sumując, uważam, że spalanie jest na bardzo satysfakcjonującym poziomie jak na posiadaną moc i wielkość auta.
Mazda 6 GJ 2.0 l, 165 km, benzyna, manualna skrzynia, benzyna 95.
Spalanie 6,5-9,5 l w zależności od stylu jazdy, szybkości jazdy i używania wszystkich pochłaniaczy energii (świateł, klimy, nagłośnienia, ogrzewania foteli i szyb, etc), itd.
Kierowcy jeżdżący zgodnie z przepisami bez trudu zmieszczą się w 7 litrach (a nawet mniej).
Ci natomiast, podróżujący z prędkościami powyżej 160 km lub w korkach i w zimie podgrzewając fotele bez trudu przekroczą 9 litrów/100 km
Trzeba być wyjątkowym "zboczeńcem", aby zejść poniżej 6 litrów, lub wspiąć się powyżej 10 litrów!
Oczywiście średnio, na dystansie kilku tysięcy kilometrów, a nie jak włączycie komputer na dany odcinek.
Komputer zaniża o około 0,2 litra/100 km.
Sumując, uważam, że spalanie jest na bardzo satysfakcjonującym poziomie jak na posiadaną moc i wielkość auta.
- Od: 20 maja 2013, 22:31
- Posty: 28
- Auto: Mazda 6 2.0 Sky Passion. 07.2013
2.0 benzyna 165KM – automat. Rok 2012
Mam przejechane 20 500 km i na komputerze średnie spalanie 8,2.
Trasy tylko krótkie, odcinki miejskie do 5-7 km.
Przez cały czas użytkowania tylko jedna trasa 1500 km (niemieckie autostrady). Tu był dramat, bo przy 180 km/h na trasie Wrocław-Frankfurt nad Menem tankowań było aż 4!!!
Mam przejechane 20 500 km i na komputerze średnie spalanie 8,2.
Trasy tylko krótkie, odcinki miejskie do 5-7 km.
Przez cały czas użytkowania tylko jedna trasa 1500 km (niemieckie autostrady). Tu był dramat, bo przy 180 km/h na trasie Wrocław-Frankfurt nad Menem tankowań było aż 4!!!
-
PielegnacjaAut
matthies napisał(a):W tym temacie wpisujemy spalanie naszych szóstek z silnikami benzynowymi, trzymając się poniższego wzoru:
1. rodzaj trasy (miasto/trasa/autostrada) – jeśli mieszana, to staramy się określić w % jaka ile.
2. średnie spalanie wyliczone z dystrybutora
3. styl jazdy, ew. dodatki (np. włączona klima, system i-Eloop itp)
4. typ silnika/moc (np. 2.0/165 KM)
5. dla porównania możemy podać również wartości podane przez komputer (spalanie, średnia prędkość etc.)
6. jeśli ktoś przywiązuje do tego uwagę, to także jakie konkretnie paliwo wyjeździliśmy (np. V-Power 98, Eurosuper 95 itd)
jak to się ma do tego:
PielegnacjaAut napisał(a):na komputerze średnie spalanie 8,2.
moja M3 SPRZEDAM: sprężyny zawieszenia przód Mazda3 BM/BN 2017r, oryginał
U mnie spalanie bardzo podobne 8,2-8,3 (przejechane mam 15 000km)
Ogólnie jestem bardzo zażenowany możliwą ilością przejechania km przez M6.
Maksymalnie przejeżdżam 620-650km (jazda miejska 50%, trasa 50%). Dodam, że tankuję zawsze pod korek, aż prawie się wylewa...
Wskaźnik paliwa też mnie denerwuje Wskazówka na połowie skali, przejechane 350-400km, a później zrobię maks. 250km – do 1 kreski na wskaźniku.
Wskazówka na połowie skali = tankuje 32litry (pod korek 34-35litrów).
Ile w końcu ma bak naszej 6stki? 55 czy 60?
Jeszcze nie próbowałem wypalić całego paliwa, ale do 1 kreski (wg. komputera możliwe do przejechania tylko 9km) mam przejechane tylko 650 km przy spalaniu 8,2-8,3 l.
A kilka dni temu autostrada A4 (140-150km/h) przejechane 250km + 100km po Wrocławiu + 200km i koniec paliwa... WTF?
Jak u was to wychodzi?
Ogólnie jestem bardzo zażenowany możliwą ilością przejechania km przez M6.
Maksymalnie przejeżdżam 620-650km (jazda miejska 50%, trasa 50%). Dodam, że tankuję zawsze pod korek, aż prawie się wylewa...
Wskaźnik paliwa też mnie denerwuje Wskazówka na połowie skali, przejechane 350-400km, a później zrobię maks. 250km – do 1 kreski na wskaźniku.
Wskazówka na połowie skali = tankuje 32litry (pod korek 34-35litrów).
Ile w końcu ma bak naszej 6stki? 55 czy 60?
Jeszcze nie próbowałem wypalić całego paliwa, ale do 1 kreski (wg. komputera możliwe do przejechania tylko 9km) mam przejechane tylko 650 km przy spalaniu 8,2-8,3 l.
A kilka dni temu autostrada A4 (140-150km/h) przejechane 250km + 100km po Wrocławiu + 200km i koniec paliwa... WTF?
Jak u was to wychodzi?
dobrzyn22 – jasna sprawa.
1. rodzaj trasy (miasto/trasa/autostrada) – 99% miasto i odcinki 3-5 km
2. średnie spalanie wyliczone z dystrybutora: około 8-8,5
3. styl jazdy, ew. dodatki (np. włączona klima, system i-Eloop itp) – rodzinny, klima latem, i-Eloop, choć ten rzadko się załącza bo na tak krótkich odcinkach mamy cały czas niedoładowany akumulator
4. typ silnika/moc (np. 2.0/165 KM): 2.0 – 165KM benzyna – automat
5. dla porównania możemy podać również wartości podane przez komputer (spalanie, średnia prędkość etc.) 8,2
6. jeśli ktoś przywiązuje do tego uwagę, to także jakie konkretnie paliwo wyjeździliśmy (np. V-Power 98, Eurosuper 95 itd): 95 Shell
Dodam, że rano auto zawsze startuje z ogrzewanego garażu, czyli w najzimniejsze dni może około 12-14 stopni.
1. rodzaj trasy (miasto/trasa/autostrada) – 99% miasto i odcinki 3-5 km
2. średnie spalanie wyliczone z dystrybutora: około 8-8,5
3. styl jazdy, ew. dodatki (np. włączona klima, system i-Eloop itp) – rodzinny, klima latem, i-Eloop, choć ten rzadko się załącza bo na tak krótkich odcinkach mamy cały czas niedoładowany akumulator
4. typ silnika/moc (np. 2.0/165 KM): 2.0 – 165KM benzyna – automat
5. dla porównania możemy podać również wartości podane przez komputer (spalanie, średnia prędkość etc.) 8,2
6. jeśli ktoś przywiązuje do tego uwagę, to także jakie konkretnie paliwo wyjeździliśmy (np. V-Power 98, Eurosuper 95 itd): 95 Shell
Dodam, że rano auto zawsze startuje z ogrzewanego garażu, czyli w najzimniejsze dni może około 12-14 stopni.
-
PielegnacjaAut
Tu trzeba konkretnie.
W pierwszym roku użytkowania swojej Mazdy 6 2.5i (2013) przejechałem 10.859,1 km (czyli niewiele), na co zużyłem 992,55 litrów paliwa, płacąc za nie 5.729,76 zł. Zatem średnie rzeczywiste zużycie paliwa wyniosło 9,14 l na 100 km. Średnia prędkość jazdy w całym tym roku wyniosła 41,6 km/h, zaś średnie spalanie według wskazań komputera pokładowego zamknęło się wielkością 9,45 l na 100 km. Zwracam przy tym uwagę, że komputer zawyżył rzeczywiste zużycie o ok. 0,3 l/100 km.
I jeszcze jedna kwestia ... stylu jazdy, czyli warunków eksploatacji.
Średnią prędkość z roku podałem, ale to nie wszystko, bo pozostaje jeszcze działanie systemu (start-stop). W tym przypadku zadziałał on przez 16 godzin i 18 minut.
Dziękuję za uwagę ... nowsze dane oczywiście mam!
W pierwszym roku użytkowania swojej Mazdy 6 2.5i (2013) przejechałem 10.859,1 km (czyli niewiele), na co zużyłem 992,55 litrów paliwa, płacąc za nie 5.729,76 zł. Zatem średnie rzeczywiste zużycie paliwa wyniosło 9,14 l na 100 km. Średnia prędkość jazdy w całym tym roku wyniosła 41,6 km/h, zaś średnie spalanie według wskazań komputera pokładowego zamknęło się wielkością 9,45 l na 100 km. Zwracam przy tym uwagę, że komputer zawyżył rzeczywiste zużycie o ok. 0,3 l/100 km.
I jeszcze jedna kwestia ... stylu jazdy, czyli warunków eksploatacji.
Średnią prędkość z roku podałem, ale to nie wszystko, bo pozostaje jeszcze działanie systemu (start-stop). W tym przypadku zadziałał on przez 16 godzin i 18 minut.
Dziękuję za uwagę ... nowsze dane oczywiście mam!
- Od: 12 kwi 2013, 08:57
- Posty: 43
- Auto: Mazda 6 2013 2.5
SKYACTIV-G 192KM 6AT
i-ELOOP SkyPassion
(Mazda GJ)
Podam też, bo minął już drugi rok eksploatacji.
W drugim roku użytkowania swojej Mazdy 6 2.5i (2013) przejechałem raptem 9.140,4 km (czyli właściwie nie jeździłem), na co zużyłem 957,55 litrów paliwa, płacąc za nie 4.995,04 zł. Zatem średnie rzeczywiste zużycie paliwa wyniosło 10,48 l na 100 km. Nogę mam ciężkawą. Średnia prędkość jazdy w całym tym roku wyniosła 30,7 km/h, zaś średnie spalanie według wskazań komputera pokładowego zamknęło się wielkością 10,73 l na 100 km. Zwracam przy tym uwagę, że komputer zawyżył rzeczywiste zużycie o 0,25 l/100 km. Mogę zatem stanowczo powiedzieć, że wskazania komputera pokładowego przekłamują maksymalnie o 0,3 l/100 km w górę. W tym czasie nieresetowane działanie systemu i-stop wskazało 30 godzin i 21 minut. Rok przejeżdżony został wyłącznie w mieście. Najniższe spalanie (na całym zbiorniku od tankowania do tankowania) wyniosło 7,69 l/100 km, zaś najwyższe 13,67 l/100 km.
Tak wygląda prawdziwa rzeczywistość!
Dopisano 2 maja 2015, 23:34:
Średnie dotychczasowe zużycie paliwa w tym modelu na dziś wynosi ... 9,79 l/100 km!!!
W drugim roku użytkowania swojej Mazdy 6 2.5i (2013) przejechałem raptem 9.140,4 km (czyli właściwie nie jeździłem), na co zużyłem 957,55 litrów paliwa, płacąc za nie 4.995,04 zł. Zatem średnie rzeczywiste zużycie paliwa wyniosło 10,48 l na 100 km. Nogę mam ciężkawą. Średnia prędkość jazdy w całym tym roku wyniosła 30,7 km/h, zaś średnie spalanie według wskazań komputera pokładowego zamknęło się wielkością 10,73 l na 100 km. Zwracam przy tym uwagę, że komputer zawyżył rzeczywiste zużycie o 0,25 l/100 km. Mogę zatem stanowczo powiedzieć, że wskazania komputera pokładowego przekłamują maksymalnie o 0,3 l/100 km w górę. W tym czasie nieresetowane działanie systemu i-stop wskazało 30 godzin i 21 minut. Rok przejeżdżony został wyłącznie w mieście. Najniższe spalanie (na całym zbiorniku od tankowania do tankowania) wyniosło 7,69 l/100 km, zaś najwyższe 13,67 l/100 km.
Tak wygląda prawdziwa rzeczywistość!
Dopisano 2 maja 2015, 23:34:
Średnie dotychczasowe zużycie paliwa w tym modelu na dziś wynosi ... 9,79 l/100 km!!!
- Od: 12 kwi 2013, 08:57
- Posty: 43
- Auto: Mazda 6 2013 2.5
SKYACTIV-G 192KM 6AT
i-ELOOP SkyPassion
(Mazda GJ)
1. Miasto z momentami jazdy po obwodnicy ale to niewiele
2. 10,2 l/100km
3. Jazda często jest umiarkowana ale płynna, raz na jakiś czas wkręcanie na czerwone obroty. (75% umiarkowana, 25% agresywna). System i-elop wyłączony, klima dopiero od 2-3 dni.
4. 2.5/192KM automat
5. Komputer pokazuje średnie 10,2 czyli to co tankuje to pokrywa się z tym co pokazuje (zaskoczenie)
6. Wszelkie uwagi: jazda na paliwie 95, koła 19 calowe z ogumieniem letnim, na pokładzie zazwyczaj jedna osoba od czasu do czasu dwie.
2. 10,2 l/100km
3. Jazda często jest umiarkowana ale płynna, raz na jakiś czas wkręcanie na czerwone obroty. (75% umiarkowana, 25% agresywna). System i-elop wyłączony, klima dopiero od 2-3 dni.
4. 2.5/192KM automat
5. Komputer pokazuje średnie 10,2 czyli to co tankuje to pokrywa się z tym co pokazuje (zaskoczenie)
6. Wszelkie uwagi: jazda na paliwie 95, koła 19 calowe z ogumieniem letnim, na pokładzie zazwyczaj jedna osoba od czasu do czasu dwie.
Witam.
Moje M6 2.0 165 km pali następującą.
Minimalne średnie spalanie z całego zbiornika to 5.6l w trybie mieszanym przy prędkości na trasie do 85 km.
Minimalne spalanie na trasie przy prędkości od 80 do 90 ma odcinku 50 km bez korków zbędnego hamowania to 4.5 litra.
Na autostradzie odcinek 200 km tempomat i jazda z prędkością 160 km spalanie 8.6l.
Ta sama trasa ale bez tematu i prędkości od 160 do 190 spalanie identyczne czyli 8.6
Średnio bez oszczędzania ale i bez szaleństwa 6.2 do 6.5 l
Z mocniejszym przyciskami em gazu spaliła mi 7.1 l w trybie mieszanym z całego zbiornika.
Prędkość maksymalna jaka udało mi się osiągnąć to 230 km/h.
Spalanie z kompa jest identyczne jak z tankowania po tzw korek.
Pozdrawiam
Moje M6 2.0 165 km pali następującą.
Minimalne średnie spalanie z całego zbiornika to 5.6l w trybie mieszanym przy prędkości na trasie do 85 km.
Minimalne spalanie na trasie przy prędkości od 80 do 90 ma odcinku 50 km bez korków zbędnego hamowania to 4.5 litra.
Na autostradzie odcinek 200 km tempomat i jazda z prędkością 160 km spalanie 8.6l.
Ta sama trasa ale bez tematu i prędkości od 160 do 190 spalanie identyczne czyli 8.6
Średnio bez oszczędzania ale i bez szaleństwa 6.2 do 6.5 l
Z mocniejszym przyciskami em gazu spaliła mi 7.1 l w trybie mieszanym z całego zbiornika.
Prędkość maksymalna jaka udało mi się osiągnąć to 230 km/h.
Spalanie z kompa jest identyczne jak z tankowania po tzw korek.
Pozdrawiam
- Od: 14 lis 2015, 23:03
- Posty: 11
- Skąd: Przeworsk
- Auto: Mazda 6 gj 2.0 benzyna 165 km 2015r
silnik: 2.0 165 KM manual
przebieg: 15200 km
średnie spalanie z całego dotychczasowego okresu eksploatacji do poprzedniego tankowania: 7,41 l/100 km
najwyższe odnotowane średnie spalanie: 8,52 l/100 km (głównie miasto)
najniższe średnie spalanie na całym baku: 6,32 l/100 km (wg komputera 5,9 l/100 km) – trasa Zagrzeb – Kudowa, 3 os.+bagaż
najniższe osiągnięte średnie spalanie: 4,8 l/100 km (trasa ok 200 km, ecodriveing )
W mojej ocenie jest lepiej niż dobrze – poprzedni Avensis 2.0 Valvematic z 2010 roku palił średnio o litr więcej
przebieg: 15200 km
średnie spalanie z całego dotychczasowego okresu eksploatacji do poprzedniego tankowania: 7,41 l/100 km
najwyższe odnotowane średnie spalanie: 8,52 l/100 km (głównie miasto)
najniższe średnie spalanie na całym baku: 6,32 l/100 km (wg komputera 5,9 l/100 km) – trasa Zagrzeb – Kudowa, 3 os.+bagaż
najniższe osiągnięte średnie spalanie: 4,8 l/100 km (trasa ok 200 km, ecodriveing )
W mojej ocenie jest lepiej niż dobrze – poprzedni Avensis 2.0 Valvematic z 2010 roku palił średnio o litr więcej
- Od: 23 lis 2015, 21:04
- Posty: 4
- Auto: Mazda 6 2.0 SkyActiv Pb 165 KM 2015
Mazda MX-5 2.0 Niseko 2008/2009
silnik: 2.0 165KM
przebieg: 24kkm
średnie spalanie z całego przebiegu: 7.4l/100km
charakterystyka jazdy: 40% miasto, 60% autostrada (140-150km/h), włączona klima, radio, i-stop/start, i-eloop, dynamiczna jazda
dla porównania model GH 2010:
silnik: 2.0 155KM
przebieg: 75kkm
średnie spalanie z całego przebiegu: 8.4l/100km
charakterystyka jazdy: dokładnie taka sama jak wyżej
Wniosek: jest na prawdę dobrze, skoro przy dynamicznej jeździe, bez żadnego oglądania się na ekonomikę, mazda poprawiła swój wynik w nowym modelu o cały 1l/100km.
przebieg: 24kkm
średnie spalanie z całego przebiegu: 7.4l/100km
charakterystyka jazdy: 40% miasto, 60% autostrada (140-150km/h), włączona klima, radio, i-stop/start, i-eloop, dynamiczna jazda
dla porównania model GH 2010:
silnik: 2.0 155KM
przebieg: 75kkm
średnie spalanie z całego przebiegu: 8.4l/100km
charakterystyka jazdy: dokładnie taka sama jak wyżej
Wniosek: jest na prawdę dobrze, skoro przy dynamicznej jeździe, bez żadnego oglądania się na ekonomikę, mazda poprawiła swój wynik w nowym modelu o cały 1l/100km.
-
shutter
To ja też coś porównam. Auto jeszcze świeże. 1600 km dopiero.
Ale na podwrocławskich drogach (benzyna 2.5 AT) udało mi się zejść do spalania 5.8 l / 100 km bez większego problemu.
Mój rekord na tej samej trasie przy dużych staraniach (Mazda 3 1.6 benzyna MT) 6.0 l / 100 km. Ale przy
takim samym stylu jazdy jak rekord z Mazdy 6 przeważnie w okolicach 6.5 – 6.7 l / 100 km.
A obu przypadkach radio i klima na auto.
Uważam, że jak na osiągi, wielkość auta jest bardzo dobrze. Porównując wyniki przy zadanej prędkości na tempomacie na płaskim jest średnio 1 litr mniej na 100 km na korzyść Mazdy 6 – 2.5AT vs 1.6MT, 192KM vs 105KM!
Ciekawy jestem wyniku z trasy nad morze. Zawsze było to ~7,5 l / 100 km. Jak będę miał wynik z tego roku dla Mazdy 6 to się podzielę.
Ale na podwrocławskich drogach (benzyna 2.5 AT) udało mi się zejść do spalania 5.8 l / 100 km bez większego problemu.
Mój rekord na tej samej trasie przy dużych staraniach (Mazda 3 1.6 benzyna MT) 6.0 l / 100 km. Ale przy
takim samym stylu jazdy jak rekord z Mazdy 6 przeważnie w okolicach 6.5 – 6.7 l / 100 km.
A obu przypadkach radio i klima na auto.
Uważam, że jak na osiągi, wielkość auta jest bardzo dobrze. Porównując wyniki przy zadanej prędkości na tempomacie na płaskim jest średnio 1 litr mniej na 100 km na korzyść Mazdy 6 – 2.5AT vs 1.6MT, 192KM vs 105KM!
Ciekawy jestem wyniku z trasy nad morze. Zawsze było to ~7,5 l / 100 km. Jak będę miał wynik z tego roku dla Mazdy 6 to się podzielę.
-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3819 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
1. rodzaj trasy (miasto/trasa/autostrada) – 20% miasto (dystans ok. 5km) 75% autostrada 5% krajówka
2. średnie spalanie wyliczone z dystrybutora: 6,8-7,1
3. styl jazdy, ew. dodatki (np. włączona klima, system i-Eloop itp) – normalny, klima eco, i-stop
4. typ silnika/moc (np. 2.0/165 KM): 2.0 – 165KM benzyna – manual
5. dla porównania możemy podać również wartości podane przez komputer (spalanie, średnia prędkość etc.) 6,6
6. jeśli ktoś przywiązuje do tego uwagę, to także jakie konkretnie paliwo wyjeździliśmy (np. V-Power 98, Eurosuper 95 itd): Total Super+ (98)
Od siebie dodam na pełnym zbiorniku przejeżdżam 765km do 840km w zależności od trasy.
2. średnie spalanie wyliczone z dystrybutora: 6,8-7,1
3. styl jazdy, ew. dodatki (np. włączona klima, system i-Eloop itp) – normalny, klima eco, i-stop
4. typ silnika/moc (np. 2.0/165 KM): 2.0 – 165KM benzyna – manual
5. dla porównania możemy podać również wartości podane przez komputer (spalanie, średnia prędkość etc.) 6,6
6. jeśli ktoś przywiązuje do tego uwagę, to także jakie konkretnie paliwo wyjeździliśmy (np. V-Power 98, Eurosuper 95 itd): Total Super+ (98)
Od siebie dodam na pełnym zbiorniku przejeżdżam 765km do 840km w zależności od trasy.
1. rodzaj trasy (miasto/trasa/autostrada) – 30% miasto, 70% krajówka
2. średnie spalanie wyliczone z dystrybutora: 6,0
3. styl jazdy, ew. dodatki (np. włączona klima, system i-Eloop itp) – normalny, klima eco, i-stop
4. typ silnika/moc (np. 2.0/165 KM): 2.0 – 165KM benzyna – manual
5. dla porównania możemy podać również wartości podane przez komputer (spalanie, średnia prędkość etc.) 5,9
6. jeśli ktoś przywiązuje do tego uwagę, to także jakie konkretnie paliwo wyjeździliśmy (np. V-Power 98, Eurosuper 95 itd): Orlen Verva 98
P.S. Test spalania robiony na dystansie ok. 100 km
2. średnie spalanie wyliczone z dystrybutora: 6,0
3. styl jazdy, ew. dodatki (np. włączona klima, system i-Eloop itp) – normalny, klima eco, i-stop
4. typ silnika/moc (np. 2.0/165 KM): 2.0 – 165KM benzyna – manual
5. dla porównania możemy podać również wartości podane przez komputer (spalanie, średnia prędkość etc.) 5,9
6. jeśli ktoś przywiązuje do tego uwagę, to także jakie konkretnie paliwo wyjeździliśmy (np. V-Power 98, Eurosuper 95 itd): Orlen Verva 98
P.S. Test spalania robiony na dystansie ok. 100 km
Piękkna i dokładnie w tak kolorze jak mam. Ostatnio jechałem bardzo rekreacyjnie i spalanie wyszło 4,9l z 2,5 litra. Przy normalniej jeździe średnie 7-8 litrów. Ponieważ potrzebny nam drugi samochód zastanawialiśmy się nad Mondeo Vignale 2,0 203KM, ale to to pali średnio 9-11 litrów, fakt bogatsze wyposażenie i dopieszczają obsługą po-sprzedażową, ale ostatecznie po wizycie w Mazdzie wybór padł na nową CX-5 2,5 benzyna oczywiście w kolorze machine grey.
lukanowak napisał(a):4,9l z 2,5
Też mam 2.5 – 4.9 nierealne.
-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3819 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6