Subaru Impreza GT@STI MY00
Się szuka i wybiera jeszcze  Ale i tak obstawiam, że szukasz raczej rzeczy których nie oddam
 Ale i tak obstawiam, że szukasz raczej rzeczy których nie oddam 
			
			
Marius napisz na PW ile Cię wyszło i na jakich zasadach kupowałeś ten magiel, bo może mi się przydać 
			
			
Wszystkie PW odpisane   
 
A z nowości to jakiś czas temu awarii uległ wąż wodny chłodnicy. Obecnie jest zastępczy ale aby nie było w następnym sezonie niespodzianek tego typu czeka na montaż nowy zestaw silikonów QSP.
Rozwiały się też wątpliwości co do zakupu zawieszenia. Będzie komplet amortyzatorów Kayaba AGX + obecne sprężyny. Kayaba AGX ma regulację twardości i 4 nowe amortyzatory kosztują lekko ponad 2tys zł. Na równym alfalcie może nie będzie wymiatać, ale gdzie indziej powinno dawać radę.
Nowy sensowny gwint z regulacją kosztuje ponad 10k a tańsze nie mają regulacji D2 Racing i AP Racing ponoć tylko na równy  asfaltowy tor daje radę. A do tego mówią, że na co dzień to beton który nie trzyma się nawierzchni a na równy  asfalt za miękki
  D2 Racing i AP Racing ponoć tylko na równy  asfaltowy tor daje radę. A do tego mówią, że na co dzień to beton który nie trzyma się nawierzchni a na równy  asfalt za miękki 
			
			
				
			
		A z nowości to jakiś czas temu awarii uległ wąż wodny chłodnicy. Obecnie jest zastępczy ale aby nie było w następnym sezonie niespodzianek tego typu czeka na montaż nowy zestaw silikonów QSP.
Rozwiały się też wątpliwości co do zakupu zawieszenia. Będzie komplet amortyzatorów Kayaba AGX + obecne sprężyny. Kayaba AGX ma regulację twardości i 4 nowe amortyzatory kosztują lekko ponad 2tys zł. Na równym alfalcie może nie będzie wymiatać, ale gdzie indziej powinno dawać radę.
Nowy sensowny gwint z regulacją kosztuje ponad 10k a tańsze nie mają regulacji

 
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6  GH Kombi 2.2D  '11 
 Subaru Impreza GT@STI++ '00
 Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
 Była
 Mazda 323F BA KL-ZE `95
 Mazda 6 GY L3-VE `06
Sewo Ty nie Gwiazdor  
 
Udało mi się nabyć pompę wspomagania z STI MY05. Wmontowanie jej nie będzie 100% P&P ale na pewno na wiosnę osiądzie razem z nowym maglem.
			
			
				
			
		Udało mi się nabyć pompę wspomagania z STI MY05. Wmontowanie jej nie będzie 100% P&P ale na pewno na wiosnę osiądzie razem z nowym maglem.
 
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6  GH Kombi 2.2D  '11 
 Subaru Impreza GT@STI++ '00
 Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
 Była
 Mazda 323F BA KL-ZE `95
 Mazda 6 GY L3-VE `06
Właśnie, bo nie wiem czy nie przeoczyłem  
 
Na jakim doładowaniu w końcu jeździsz i jaki masz tam silnik?
			
			Na jakim doładowaniu w końcu jeździsz i jaki masz tam silnik?

Kiedy jest?  
 
Jak nie zdążę po przekładce zarejestrować to do czarnej zamontuje hak i na lawecie przyciągnę
			
			Jak nie zdążę po przekładce zarejestrować to do czarnej zamontuje hak i na lawecie przyciągnę

No silnik to EJ207  z New Age a dokładniej jest  to: shortblock z STI New Age,  a same głowice z GT`ka  
 
Doładowanie takie jak wcześniej było w Holandii – 1.2b. Jak wszystko ogarnę to napiszę co i jak będzie na najbliższy sezon letni.
Do marca na pewno muszę jeszcze nabyć:
– amortyzatory KYB AGX lub gwint,
– tylny stab Whiteline 22- 24mm,
– komplet poliruetanów zawiasu,
– podpora wału,
– tylny dyfer 4,44,
– łączniki stabów, końcówki drążków i sworznie.
Do montażu czekają:
– skrzynia 4,44,
– magiel 2,2 lock to lock + pompa STI MY05,
– komplet przewodów wodnych,
– wahacze przednie aluminiowe z Type R.
Roboty będzie od groma. Ale chcę zebrać wszystko i dopiero potem działać jak już będzie cieplej
			
			
		Doładowanie takie jak wcześniej było w Holandii – 1.2b. Jak wszystko ogarnę to napiszę co i jak będzie na najbliższy sezon letni.
Do marca na pewno muszę jeszcze nabyć:
– amortyzatory KYB AGX lub gwint,
– tylny stab Whiteline 22- 24mm,
– komplet poliruetanów zawiasu,
– podpora wału,
– tylny dyfer 4,44,
– łączniki stabów, końcówki drążków i sworznie.
Do montażu czekają:
– skrzynia 4,44,
– magiel 2,2 lock to lock + pompa STI MY05,
– komplet przewodów wodnych,
– wahacze przednie aluminiowe z Type R.
Roboty będzie od groma. Ale chcę zebrać wszystko i dopiero potem działać jak już będzie cieplej
 
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6  GH Kombi 2.2D  '11 
 Subaru Impreza GT@STI++ '00
 Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
 Była
 Mazda 323F BA KL-ZE `95
 Mazda 6 GY L3-VE `06
no to na pierwszym zlocie mazdaspeed auta niemazdaspeed dadza czadu.heheh
			
			Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony. 
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
		https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Hehe. Najpierw to musi się wszystko poskładać bez jakiś problemów a dwa na zlot trzeba dotrzeć i coś pokazać  
 
Udało się załatwić kolejny element. Jednak wleci gwint, skusiła cena i gruba sztyca z odwróconym układem pracy. Zawias to HSD MonoPro HR.
Zamówione więc teraz tylko czekać – za 3-4 dni powinno dotrzeć do mnie.
			
			
				
			
		Udało się załatwić kolejny element. Jednak wleci gwint, skusiła cena i gruba sztyca z odwróconym układem pracy. Zawias to HSD MonoPro HR.
Zamówione więc teraz tylko czekać – za 3-4 dni powinno dotrzeć do mnie.
 
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6  GH Kombi 2.2D  '11 
 Subaru Impreza GT@STI++ '00
 Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
 Była
 Mazda 323F BA KL-ZE `95
 Mazda 6 GY L3-VE `06
piwo napisał(a):no to na pierwszym zlocie mazdaspeed auta niemazdaspeed dadza czadu.heheh
postaram się dołączyć niskiem
Marius, grubo przędziesz


- 
					
						
					
						Keeper of the Art
 
- Od: 22 kwi 2012, 18:06
- Posty: 3761 (89/91)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
 Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
 200SX SR20DET 89'
Aga chyba w ogóle Cię nie widuje jak każdy week bierzesz pracujący  
 
Graty są na wypasie, żadnych półśrodków
			
			
		Graty są na wypasie, żadnych półśrodków

To ja napiszę zaraz maila do Mapteka, żeby chociaż na prostej wam uciekać   
 
Co tam 1000km w dwie strony
Chociaż na zawiasie STi trzyma się fajnie 
 
Gruby ten GT'k
			
			 
 Co tam 1000km w dwie strony
Chociaż na zawiasie STi trzyma się fajnie
Gruby ten GT'k

misiak89-89 napisał(a):Aga chyba w ogóle Cię nie widuje jak każdy week bierzesz pracujący
W listopadzie tak było. Weekend albo w autobusie albo przy LogiCad`zie w domu
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif) Trzeba się zbroić teraz  bo na jesień wesele i po nim już  pewnie na inwestycje w aucie będzie słabo
   Trzeba się zbroić teraz  bo na jesień wesele i po nim już  pewnie na inwestycje w aucie będzie słabo  Tydzień urlopu już zaplanowany, ostatni tydzień lutego zaczynam prace
 
 ravo napisał(a):chciałbym się bardzo z Wami porównać
Na pewno będzie okazja na Japfest we Wrocławiu
 
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6  GH Kombi 2.2D  '11 
 Subaru Impreza GT@STI++ '00
 Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
 Była
 Mazda 323F BA KL-ZE `95
 Mazda 6 GY L3-VE `06
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości














