Czy można dorobić kluczyk?(zgubiony kluczyk); Procedura programowania str.3

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez dobrzyn22 » 23 mar 2014, 20:13

melloon napisał(a):Wystarczy odczytać "conieco" z samochodu i zaprogramować transponder

możesz to jakoś rozwinąć?
moja M3 SPRZEDAM: sprężyny zawieszenia przód Mazda3 BM/BN 2017r, oryginał
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 15:38
Posty: 5151 (19/65)
Skąd: Gdynia PL/ Norwegia
Auto: M3 BN 2.0b. 2017r
było M6 2.0 mzrcd '06

Postprzez octodan » 20 wrz 2014, 12:30

A taki sobie scyzoryk dzisiaj dorobiłem :D
Obudowa kupiona na ebay'u.
Bebechy ze starego pilota przełożone, transponder przełożony z jakiegoś używanego kluczyka, zakodowany, grot docięty i wszystko pięknie działa <spoko>
Załączniki
20140920_131424.jpg
20140920_132448.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 sie 2012, 18:22
Posty: 273 (23/14)
Skąd: Warszawa
Auto: M6 GY, 2.0 diesel, 2005, 136 KM
*****
służbowy:
golf VII w tedeiku ;)

Postprzez matthies » 20 wrz 2014, 19:13

są ciekawsze scyzoryki dostępne w necie :P
viewtopic.php?p=2884710#p2884710
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 17:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez octodan » 21 wrz 2014, 18:46

matthies napisał(a):są ciekawsze scyzoryki dostępne w necie :P


Taka sama chińszczyzna, ja za swojego dałem mniej, bo 8$ <lol>
I do środka wchodzi stary pilot wraz z przyciskami, w tym Twoim byłoby to chyba trudne :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 sie 2012, 18:22
Posty: 273 (23/14)
Skąd: Warszawa
Auto: M6 GY, 2.0 diesel, 2005, 136 KM
*****
służbowy:
golf VII w tedeiku ;)

Postprzez matthies » 22 wrz 2014, 15:54

mylisz się, u mnie tez wszedł stary pilot :) tylko bez tej gumeczki z przyciskami.
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 17:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez totalover » 3 sty 2015, 02:03

panowie jak wyglada sprawa dorabiania kluczyka starego typu do m6 ? taki sam mam w mazdzie 323f ba, jak to cenowo wyglada?
Bede grał w gre
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2014, 18:07
Posty: 444 (6/7)
Skąd: Częstochowa
Auto: M3 2014 2.0 USA

Postprzez smile » 3 sty 2015, 02:08

Grosze jakieś ale to nie na forum pytaj a u fachowców w swojej okolicy.
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 12:38
Posty: 2688 (75/56)
Skąd: Gubin / Gdynia
Auto: M5 CR
M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Postprzez totalover » 4 sty 2015, 13:47

A idzie do m6 dorzucić jakis pilot z alledrogo? Podpasuje cos czy tylko nowa centralka mi zostaje?
Bede grał w gre
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2014, 18:07
Posty: 444 (6/7)
Skąd: Częstochowa
Auto: M3 2014 2.0 USA

Postprzez matthies » 4 sty 2015, 15:20

wpisz sobie w wyszukiwarkę programowanie albo co innego. Temat jest bardzo obszerny.
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 17:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez don Pedro » 26 kwi 2016, 19:19

Dopisuję się do prawątku, żeby sprawa była w kupie.
Też chciałbym sobie dorobić rezerwowy kluczyk, bo mam tylko jeden. Rozumiem, że najtańszy sposób to kupienie obudowy z grotem, przełożenie transpondera z jakiegoś starego kluczyka, nacięcie grota i zaprogramowanie immobilisera w ASO.
Mam natomiast takie pytanie – widzę, że można kupić sam transponder (np.
http://allegro.pl/transponder-4d63-dla- ... 47625.html)

– czy jeśli takiego bolca wsadzę do takiej obudowy:

http://allegro.pl/klucz-kluczyk-mazda-p ... 92429.html,

to będzie dało się go podpiąć pod auto?
Czy dobrze rozumiem, że każdy taki transponder posiada już "z natury" jakiś swój unikalny kod i trzeba go tylko "sparować" z immobiliserem za pomocą softu autoryzującego go gdzieś tam w "centrali immobiliserów mazdy"? Czy jednak taki nowy transponder wymaga jakichś bardziej złożonych zabiegów?
Z góry dzięki za odpowiedź!
don Pedro
 

Postprzez grzegorzlbn » 22 mar 2018, 18:42

Koledzy.
Witam Was moim pierwszym postem i od razu z problemem.

Zdarzyło się, że zaginął mi kluczyk "scyzoryk". Na szczęście zaraz po zakupie dorobiłem sobie drugi zwykły więc jeździć mogę.

Niestety nie mam zielonego pojęcia gdzie mi wypadł i obawiam się, że ktoś chodząc po osiedlu i klikając "otwórz" namierzy mój samochód i odjedzie.
Czy istnieje możliwość wykasowania z pamięci samochodu tego kluczyka i dodania tylko tego który mam?

Będę wdzięczny za podpowiedź.
Początkujący
 
Od: 22 mar 2018, 18:21
Posty: 1
Auto: Mazda 6 GY 2.0 143KM

Postprzez bieski » 22 mar 2018, 23:51

grzegorzlbn napisał(a):Czy istnieje możliwość wykasowania z pamięci samochodu tego kluczyka i dodania tylko tego który mam?

Istnieje. Poszukaj wątku o programowaniu kluczyków. Tam jest cała procedura.
......................
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 cze 2010, 08:37
Posty: 4533 (13/136)
Skąd: ZG
Auto: GJ

Postprzez Lord » 27 wrz 2019, 10:47

Czy na nieoryginalnym kluczyku (dorabianym) działa Wam domykanie szyb z kluczyka?
U mnie sprawa wygląda tak, że dorobiłem za 350 zł kluczyk do M6 GY 2007 146KM i okazało się, że domykanie szyb z kluczyka działa tylko z oryginalnego, a z tego dorabianego nie. Rozebrałem obydwa i okazało się, że płytka elektroniczna w tym dorabianym ma mniej elementów niż ta oryginalna. Kontaktowałem się z punktem, w którym kupiłem kluczyk i okazało się, że mam chiński zamiennik. Do oryginału musiałbym dopłacić u niego jeszcze ze 2-3 stówki, o czym nie wiedziałem w momencie zakupu.
Spotkał się ktoś z Was z podobna sytuacją?
Forumowicz
 
Od: 6 cze 2010, 00:30
Posty: 87
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 6 GY 2.0 LF-DE 2007
było: Corolla e12 2.0 D4D | 626 GF 2.0

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6