Wymiana pierścieni czy drugi silnik?

Postprzez NIEBO! » 17 gru 2014, 11:53

Czy ktoś potwierdzi czy to bezpieczne? :) Chodzi mi o to czy jest bezpieczne w dzisiejszych czasach i przy silniku np L3 :>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2013, 22:47
Posty: 687 (4/8)
Skąd: Poznań
Auto: Była skośnooka: Honda Civic Noblesse '95 1.3 75KM
Była skośnooka:
Mazda6 GY L3 '06 220V :)
Jest.. Das Auto :)

Postprzez piterus87 » 17 gru 2014, 13:36

Jedynym skutecznym sposobem na zapieczone pierścienie jest.... ich wymiana :) Żadne środki nie pomogą, czy to na bazie nafty czy też sama nafta. Nawet osławione Forte, które aplikowałem aż 2 razy nie zdało egzaminu, choć początkowo miałem złudne wrażenie, że jednak podziałały. Jak zobaczyłem swoje pierścienie olejowe to utwierdziłem się tylko w przekonaniu, że żadna nafta ani nitro nie zdołałoby ich ruszyć. Ja remont mam już to na szczęście za sobą i jak na razie jest git :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lis 2010, 17:31
Posty: 359 (1/4)
Skąd: Olsztyn
Auto: Była: Mazda 3 2.0 LF TOP SPORT '03
Jest: Mazda 3 MPS BK 330KM, 470Nm

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323