Mazda6 GY RF-7J '06 kombi /18"/Eibach/Xenon MPS/Skóry/A-Spec/2x Lip/ Phantom Blue by Nightfall

GL / GJ / GH / GG / GY

Postprzez rafałmazda » 3 lis 2014, 17:19

zresztą właśnie – spójrz na zdjęcia z Kąkolewa, kiedy się ustawiliśmy <ok> wtedy zostawiłem swoją na postojówkach (głównie na zdjęciach od tyłu widać <lol>), żeby dzienne nie oślepiały <oczko>
Bayerische Motoren Werke ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 1 mar 2012, 19:49
Posty: 4579 (57/137)
Skąd: Płock
Auto: Jest
E39

Była:

A6 C6 3.0 TDI '09
Mazda3 BK LF
Mazda6 GG RF-5C

Postprzez Nightfall » 3 lis 2014, 17:26

Nie omieszkam sprawdzić i przypomnieć sobie ową sytuację <lol> thx <spoko>
Nightfallówna
Dum Spiro Spero.....
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 11 lut 2013, 22:32
Posty: 4117 (138/173)
Skąd: Gorzów Wlkp.
Auto: Mazda 6,kombi ,2006 rok, 2.0 diesel, Dpf out,chiptuning 130 KM/363 Nm,Phantom Blue

Postprzez Przemysław » 3 lis 2014, 19:21

Gdzie podłączyłeś +12V i ile się świecą po wyłączeniu zapłonu?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 kwi 2012, 13:05
Posty: 994 (0/10)
Skąd: okolice Świdnika
Auto: M6 GG LF-DE '06

Postprzez Crenshaw » 3 lis 2014, 19:33

od razu po wyłączeniu zapłony gasną, są podłączone pod bezpiecznik świateł mijania.
Obrazek
Keeper of the Art
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2012, 18:06
Posty: 3761 (89/91)
Skąd: Barlinek
Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'

Postprzez deejay27 » 3 lis 2014, 19:57

Z tym brakiem napięcia , to również obstawiałbym altka , lecz jak masz rozładowany akumulator to czym prędzej go naładuj , bo on również traci swoją żywotność, przez takie rozładowanie do zera i to kilkukrotne . Być może regulator napięcia jest padnięty i może nie będzie potrzeby wyjmowania alternatora z auta. Oby wszystko poszło po jak najmniejszej linii oporu i oczywiście żeby po kieszeni nie szarpnęło, bo jeszcze będziesz musiał sam ze sobą podpisać umowę kredytową:) Pozdrawiam...
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 6 gru 2009, 12:35
Posty: 3100 (13/54)
Skąd: Barlinek
Auto: Mazda Xedos 9 TA Kl 95 r. +LPG
Xedos 9 TA KL 99 r. LPG :)

Postprzez Nightfall » 3 lis 2014, 20:47

Sam ze sobą kredytu nie podpisze hahaha a akumulator trzyma cały czas przynajmniej połowę wiec na żywotności za dużo nie straci. A sam jestem ciekawy co to będzie za przyczyna no i czy kosztowna czy w granicach rozsądku. Tak czy siak trzeba przyjąć na klatę i do przodu :P

Dopisano 3 lis 2014, 20:49:

Crenshaw napisał(a):od razu po wyłączeniu zapłony gasną, są podłączone pod bezpiecznik świateł mijania.

Teraz zmienię to i podlacze pod postojówki jak radzi Rafi.
Ostatnio edytowano 3 lis 2014, 23:32 przez Nightfall, łącznie edytowano 1 raz
Nightfallówna
Dum Spiro Spero.....
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 11 lut 2013, 22:32
Posty: 4117 (138/173)
Skąd: Gorzów Wlkp.
Auto: Mazda 6,kombi ,2006 rok, 2.0 diesel, Dpf out,chiptuning 130 KM/363 Nm,Phantom Blue

Postprzez makmarc » 3 lis 2014, 22:07

Dokładnie, ja miałem u siebie bliżej i pociągnąłem z obrysówek, zapalają się po zapłonie, a plusa wziąłem z cewki :)
makmarc
 

Postprzez adam_b96 » 3 lis 2014, 23:13

rafalmazda6 napisał(a):"Wg obecnych przepisów światła pozycyjne nie mogą palić się razem z DRL (w samochodach do 2009 mogą świecić się tylne)" u mnie jest tak, że jak świecą dzienne to tylko dzienne, a jak włączam postojówki to dzienne gasną :)


mogą się palić jeśli mają homologację zarówno jako dzienne jak i pozycyjne. W takim przypadku np. OSRAM ma światła dwufunkcyjne gdzie po włączeniu świateł mijania, "dzienne" stają się pozycyjnymi i przygasają do 30%
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 cze 2012, 14:52
Posty: 124 (2/4)
Skąd: Lubelskie
Auto: Mazda 6' 2.0 B+LPG
147KM "07r.

Postprzez Nightfall » 3 lis 2014, 23:35

Tak widziałem takie światła firmy Philips. Cos ponad 300 zł. Ze w dzień mocno dają a przy włączeniu świateł mijania przygasaja do 30 % :)

Dopisano 4 lis 2014, 13:37:

Wiadomość z ostatniej chwili <lol>
Autko juz naprawione.
Alternator jest ok, akumulator jest ok.
Wina tkwiła w instalacji :>
Możliwe ze przy montażu DRL'ów coś żeśmy naruszyli ;) jak to powiedział pan elektryk.
Mowi do mnie że już się brał za wyciąganie alternatora( i już w myślach mnie wspominał [tiiit] <diabełek> bo wyciągnięcie to nie lada gimnastyka hahaha ) ale coś go tchnęło i sprawdził instalacje <spoko>
Koszt poniesiony 100 zł
I można ujezdzac dalej <jupi>
Nightfallówna
Dum Spiro Spero.....
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 11 lut 2013, 22:32
Posty: 4117 (138/173)
Skąd: Gorzów Wlkp.
Auto: Mazda 6,kombi ,2006 rok, 2.0 diesel, Dpf out,chiptuning 130 KM/363 Nm,Phantom Blue

Postprzez Nightfall » 5 lis 2014, 08:06

Co się tylko dowiedziałem od elektryka to to że była to jakaś pierdolka spowodowana wypieciem czegoś i złym podłączeniem .
A mam zapytanie czy jest bezpiecznik odpowiedzialny za postojówki i ewentualnie który to   :P
Z góry dziękuję za info.
Nightfallówna
Dum Spiro Spero.....
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 11 lut 2013, 22:32
Posty: 4117 (138/173)
Skąd: Gorzów Wlkp.
Auto: Mazda 6,kombi ,2006 rok, 2.0 diesel, Dpf out,chiptuning 130 KM/363 Nm,Phantom Blue

Postprzez xRafalx » 5 lis 2014, 10:52

Z tego co rozglądałem się nie ma bezpiecznika odpowiedzialnego, za to chyba jest tylko za całą lampę. Więc trzeba podpiąć się bezpośrednio pod kabel postojówki :)
& Marta
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Małopolski
 
Od: 25 kwi 2014, 11:37
Posty: 3600 (51/69)
Skąd: Niepołomice
Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08

Postprzez Nightfall » 5 lis 2014, 11:15

Dziękuję za info. :) tak tez właśnie myślałem bo wczoraj wyciągalem po kolei bezpieczniki których nie wiedziałem za co są odpowiedzialne i postojówki nie zgasly.
Nightfallówna
Dum Spiro Spero.....
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 11 lut 2013, 22:32
Posty: 4117 (138/173)
Skąd: Gorzów Wlkp.
Auto: Mazda 6,kombi ,2006 rok, 2.0 diesel, Dpf out,chiptuning 130 KM/363 Nm,Phantom Blue

Postprzez Crenshaw » 5 lis 2014, 18:28

Wczoraj zrobiliśmy taką przymiarkę:
Obrazek
Obrazek
Obrazek

koło na zdjęciu znacznie wystaje poza obrys, ale dałoby się to zmniejszyć o jakieś 2-3cm, bo rozmiar piasty jest większy niż otwór w kole i felga nie doszła do końca do piasty ;)
tym samym dowiedliśmy, że jest realne włożyć 10" na tył do mazdy6 <jupi>
Obrazek
Keeper of the Art
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2012, 18:06
Posty: 3761 (89/91)
Skąd: Barlinek
Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'

Postprzez Nightfall » 5 lis 2014, 18:38

<faja> no taki mały eksperyment.Tak wysoko stoi bo nie opuscilismy z lewarka bo na końcówkach szpilek się trzymało i na 2 śrubach.
A przypomnij jaki tam był rozmiar koła i opony?
Nightfallówna
Dum Spiro Spero.....
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 11 lut 2013, 22:32
Posty: 4117 (138/173)
Skąd: Gorzów Wlkp.
Auto: Mazda 6,kombi ,2006 rok, 2.0 diesel, Dpf out,chiptuning 130 KM/363 Nm,Phantom Blue

Postprzez Crenshaw » 5 lis 2014, 18:41

felga 18x10 ET36 i opona 235/40R18 <spoko>

i uprzedzę pytania:
było jeszcze sporo miejsca po wewnętrznej stronie nadkola, czyli 10" wejdzie tak, że nie będzie wystawać poza obrys.
Obrazek
Keeper of the Art
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2012, 18:06
Posty: 3761 (89/91)
Skąd: Barlinek
Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'

Postprzez rafałmazda » 5 lis 2014, 19:29

chciałbym zobaczyć jakby wyglądało po opuszczeniu i po -30mm <lol>
Bayerische Motoren Werke ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 1 mar 2012, 19:49
Posty: 4579 (57/137)
Skąd: Płock
Auto: Jest
E39

Była:

A6 C6 3.0 TDI '09
Mazda3 BK LF
Mazda6 GG RF-5C

Postprzez Nightfall » 5 lis 2014, 19:58

Bajka <serduszka>
Nightfallówna
Dum Spiro Spero.....
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 11 lut 2013, 22:32
Posty: 4117 (138/173)
Skąd: Gorzów Wlkp.
Auto: Mazda 6,kombi ,2006 rok, 2.0 diesel, Dpf out,chiptuning 130 KM/363 Nm,Phantom Blue

Postprzez rafałmazda » 5 lis 2014, 20:01

na oponie miałbyś odciśnięty rant nadkola <lol> bo nie wydaje mi się, żeby koło schowało się za rant (od wewnątrz) :P
Bayerische Motoren Werke ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 1 mar 2012, 19:49
Posty: 4579 (57/137)
Skąd: Płock
Auto: Jest
E39

Była:

A6 C6 3.0 TDI '09
Mazda3 BK LF
Mazda6 GG RF-5C

Postprzez Nightfall » 5 lis 2014, 20:16

Napewno bez kombinacji alpejskich by się nie obeszlo :P
Ale wyobrażasz sobie rodzinne kombi na takich laczkach?
Dopiero by budził kontrowersje :D
Nightfallówna
Dum Spiro Spero.....
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 11 lut 2013, 22:32
Posty: 4117 (138/173)
Skąd: Gorzów Wlkp.
Auto: Mazda 6,kombi ,2006 rok, 2.0 diesel, Dpf out,chiptuning 130 KM/363 Nm,Phantom Blue

Postprzez Celin » 5 lis 2014, 21:08

adam_b96 napisał(a):mogą się palić jeśli mają homologację zarówno jako dzienne jak i pozycyjne. W takim przypadku np. OSRAM ma światła dwufunkcyjne gdzie po włączeniu świateł mijania, "dzienne" stają się pozycyjnymi i przygasają do 30%


Nie mogą ;)
Tak jak sam napisałeś, DLR się przygasa i robi za pozycje. Czyli już nie jest DRL + krótkie ale pozycja + krótkie. Za jazdę na DRL + krótkie jest mandat i zabrany dowód rejestracyjny.

A żeby nie robić OT, fele fajne, mają klimat. Chciałbym je zobaczyć na opuszczonym aucie z lewarka <czarodziej>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 maja 2012, 12:48
Posty: 568
Skąd: Legionowo
Auto: Mazda 5 2.0 SPORT benzyna, 2010, CW LF

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy