323f BA 2.0 v6 KF szarpanie przy zmianie biegów
Nie przesadzajmy panowie!
Temat dotyczy problemów silnika KG zamordowanego w Mazdzie 323 BA i... niech tak już zostanie.
Jak kolega roxygenium się określi o jakim silniku pisze to postaram się później wydzielić to do osobnego tematu.
Swoją drogą to śledzę ten temat i widzę, że w tej efce to już niewiele pozostało do podmiany a problem nadal występuje
Kto wie czy faktycznie to nie jest wina tylko samego zamocowania silnika?
Temat dotyczy problemów silnika KG zamordowanego w Mazdzie 323 BA i... niech tak już zostanie.
Jak kolega roxygenium się określi o jakim silniku pisze to postaram się później wydzielić to do osobnego tematu.
Swoją drogą to śledzę ten temat i widzę, że w tej efce to już niewiele pozostało do podmiany a problem nadal występuje
Kto wie czy faktycznie to nie jest wina tylko samego zamocowania silnika?
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Mazda 323f ba kf fajne auto fajny silnik przyjemność z jazdy.. gdyby nie dźwięk v-ki i wygląd który mi się podoba już dawno bym sprzedał auto i nie bawił się z tym szarpaniem. W auto dużo zainwestowałem i wiem co mam. Zawieszenie silnika stanowi o tyle problem że jedynie w grę wchodzą tylko oryginalne poduszki i koszt 550 za szt (od rozrządu droższa jeśli dobrze pamiętam) ..mówi samo za siebie z tym żebym miał 100% pewności to kit.. uzbierałbym tą kasę i chociaż bym dwie wymienił, ale po 3 wymianach tylnej poduszki jak mam robić to 4 raz i bulić ponad tysiaka i nie wiedzieć czy to pomoże to mnie krew zalewa bo na ta chwile w warsztacie jeszcze kanału nie mam a wymiana tylnej poduchy to jakiś koszmar
- Od: 15 kwi 2012, 19:30
- Posty: 102
- Skąd: Ziemia Wieluńska
- Auto: mazda 323f ba 2.0 V6
mazda premacy cp 1.8
No cóż – zakupić oryginalne poduszki to jest dosyć spooory koszt w porównaniu z rynkową wartością auta
Z używkami zaś to różnie bywa więc ciężko coś doradzać
Z używkami zaś to różnie bywa więc ciężko coś doradzać
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Pewnie jeśli piszę w dziale " BA / BH / Silniki Benzynowe (KF)" i trochę juz na forum siedze, to chodzi mi o KF'a
Tak, jest GAZ. Ale akurat na LPG i na benzie przerywa tak samo.
Tak, jest GAZ. Ale akurat na LPG i na benzie przerywa tak samo.
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Wiesz – patrząc na opis Twego auta to nie widzę tam żadnego auta z KF'em i stąd moje wątpliwości
Moim zdaniem podstawa to właściwie wyregulowany i sprawnie działający TPS.
Moim zdaniem podstawa to właściwie wyregulowany i sprawnie działający TPS.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
TPS miał w ogóle urwaną ta metalową klapkę u mnie. jest naprawiony, ale wątpie że ejst sprawny.
Czy od xedosa (też KF) lub np. K8 będzie pasował?
opis zaraz poprawie.
Czy od xedosa (też KF) lub np. K8 będzie pasował?
opis zaraz poprawie.
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Porównaj oznaczenie całych przepustnic.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
A ja proponuje sprawdzić ten czujnik czy jest w ogóle sprawny, czujnik TPS to nic innego jak potencjometr;] Gdzies tu juz pisałem o nim jak go sprawdzałem, jak nie wiesz jak go sprawdzic to postaram ci sie to sprawdzic u mnie bo ważne żeby go SPRAWDZIĆ:D hehehe bez sprawdzania nie ma co:D hehe
nie wiedzieć czemu ten [tiiit] dzis mi zaczął swirować na obrotach;/ nosz [tiiit] wybaczcie za słownictwo ale psycha mi siada, tak nawiasem zauwazyłem, moze to temu ze teraz sie cos zepsuło, ze jak minimalnie dodam gazu, ręką! to mi od razu o 500 obrotów leci do góry, może to dlatego szarpie?!
Ja mam TPS'a uwalonego na bank. Jak jest podpięty, ustawiam gaz na 1,500RPM to skacze 1000-1500 samoczynnie ciagle
Tak więc – kupie sprawnego TPS'a
Tak więc – kupie sprawnego TPS'a
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
No cóż – czujniki przy silniku MUSZĄ być sprawne jeśli chcemy mówić o poprawnie jeżdżącym aucie więc nie bardzo rozumiem z czym zwlekasz?
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Witam, wymieniłem tą sondę i nic... nie wiem czy nie gorzej, ale to zas może być przez to ze gosc co zmieniał mi sonde to cos tam z cisnieniami chyba grzebał;/ w każdym bądź razie nie widze wyraźnej poprawy;/ w dalszym ciągu jest szarpanie i ciagnięcie przy pewnych obrotach...;/
A powiedzcie mi taką rzecz, czy moze być tego wszystkiego przyczyna że silnik jest już zużyty? dużo pali oleju, chłodniczego tez podjada....
A powiedzcie mi taką rzecz, czy moze być tego wszystkiego przyczyna że silnik jest już zużyty? dużo pali oleju, chłodniczego tez podjada....
hej hej hej, jest tu ktos, pewno nie ale napsiac nie zaszkodzi, 17, 24, 25... takie błędy, pomoże kto?
Przecież masz odpowiedź co to za błędy w tym temacie: Kody błędów OBD I i ABS – samodzielne sprawdzenie
Sprawdź działanie sond lambda i regulatora ciśnienia paliwa.
Sprawdź działanie sond lambda i regulatora ciśnienia paliwa.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
układ sprzężenia zwrotnego nic mi nie mówie.... sondy mam sprawne z czego niedawno jedną wymieniałem
Dopisano 15 lut 2015, 12:04:
Tak przy okazji to gdzie jest ten Elektrozawór regulacji ciśnienia?
Dopisano 15 lut 2015, 12:04:
Tak przy okazji to gdzie jest ten Elektrozawór regulacji ciśnienia?
Witam,wiem że minęło dużo czasu od ostatniego posta i wiele litrów paliwa się przelało
Zastanawiam się czy ktoś rozwiązał ten problem żabki głownie na 1 i 2 biegu z niskich obrotów podczas jazdy w korku przy dodaniu jak i odjęciu gazu,na wyższych biegach nie jest to aż tak odczuwalne
Właśnie cała frajda z jazdy może się zakończyć codzienną jazdą w korku... w trasie bajka idzie jak zła.
Co ja zrobiłem w kierunku ustalenia szarpania
-Wymieniłem 3 przepustnice kpl ''uzbrojone'' =zero poprawy ciut minimalnie na jednej przepustnicy bo -mniej jest ''wyrobiona'' ale bez efektu wow.
-O filtrach,świecach nie będę mówił bo to podstawa żeby dalej szukać
-Zregenerowałem przednią poduchę silnika jest zalana poliuretanem z olkusza 65sh'a
-zalałem klejem do szyb poduchę górną skrzyni , i tę z tyłu klejem do szyb i aż za sztywne to wszystko jest teraz i drży auto,ale problem nadal jest.
-Ustawianie TPS ,na 0,5mm działa ,na 0,45 już nie działa.
-Sprawdzane podciśnienia wydaje się szczelnie.
-Rurę dolotową zastąpiłem prostą rurą gumowa zbrojoną na metry i tego jestem pewien szczelności.
Z moich dzisiejszych obserwacji widzę iż odpiąłem TPS i tak
-auto ma mniejszego kopa,ale to wiadomo.
-płynnie przyspiesza z niskich obrotów i po odjęciu gazu nie ma gwałtownego szarpnięcia
-Nadal występują jakieś minimalne szarpania co ma związek najpewniej z samymi poduchami/sprężynowaniem silnika jak pisał już kolega w tym wątku o tym ,ale jakby tylko taki były to byłym <happy>
I teraz nie wiem bo walczę rok ,dopiero po kilkukrotnym przeczytaniu tego wątku widziałem że zmiana kompa na ten z 2.5 dała realne jakieś zmiany ,ja wolał bym kompa od K8 z mx3 i teraz ciekawe co bym musiał zmienić u siebie bo napewno wiązkę silnika ,przepływkę itp....
Wiem że watek stary jak świat ,ale jednak tych V6 trochę jeździ nadal ,nie wszystkie poszły w przetop
Zastanawiam się czy ktoś rozwiązał ten problem żabki głownie na 1 i 2 biegu z niskich obrotów podczas jazdy w korku przy dodaniu jak i odjęciu gazu,na wyższych biegach nie jest to aż tak odczuwalne
Właśnie cała frajda z jazdy może się zakończyć codzienną jazdą w korku... w trasie bajka idzie jak zła.
Co ja zrobiłem w kierunku ustalenia szarpania
-Wymieniłem 3 przepustnice kpl ''uzbrojone'' =zero poprawy ciut minimalnie na jednej przepustnicy bo -mniej jest ''wyrobiona'' ale bez efektu wow.
-O filtrach,świecach nie będę mówił bo to podstawa żeby dalej szukać
-Zregenerowałem przednią poduchę silnika jest zalana poliuretanem z olkusza 65sh'a
-zalałem klejem do szyb poduchę górną skrzyni , i tę z tyłu klejem do szyb i aż za sztywne to wszystko jest teraz i drży auto,ale problem nadal jest.
-Ustawianie TPS ,na 0,5mm działa ,na 0,45 już nie działa.
-Sprawdzane podciśnienia wydaje się szczelnie.
-Rurę dolotową zastąpiłem prostą rurą gumowa zbrojoną na metry i tego jestem pewien szczelności.
Z moich dzisiejszych obserwacji widzę iż odpiąłem TPS i tak
-auto ma mniejszego kopa,ale to wiadomo.
-płynnie przyspiesza z niskich obrotów i po odjęciu gazu nie ma gwałtownego szarpnięcia
-Nadal występują jakieś minimalne szarpania co ma związek najpewniej z samymi poduchami/sprężynowaniem silnika jak pisał już kolega w tym wątku o tym ,ale jakby tylko taki były to byłym <happy>
I teraz nie wiem bo walczę rok ,dopiero po kilkukrotnym przeczytaniu tego wątku widziałem że zmiana kompa na ten z 2.5 dała realne jakieś zmiany ,ja wolał bym kompa od K8 z mx3 i teraz ciekawe co bym musiał zmienić u siebie bo napewno wiązkę silnika ,przepływkę itp....
Wiem że watek stary jak świat ,ale jednak tych V6 trochę jeździ nadal ,nie wszystkie poszły w przetop
- Od: 7 lis 2018, 11:51
- Posty: 251
- Auto: Mazda MX-3 1.8 V6 133km 98KW ,1993.r (czerwona podobno szybsza :) )
i
i
Mazda 323F BA GT v6
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość