Tuning optyczny Mazda6 GG/GY – pytania i sugestie – temat zbiorczy

Postprzez rclmati » 20 maja 2014, 22:47

Kup podklad do plastiku i na to lakier do plastiku. Bedzie pan zadowolony ;)
Był X6 ,M6, A6 C6
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 kwi 2012, 22:21
Posty: 2760 (13/8)
Skąd: Łódź
Auto: Daewoo Matiz 00'
Audi A6 C7 12'
VW Polo 10'

Postprzez matthies » 22 maja 2014, 19:20

Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez Łukasz Poznań » 22 maja 2014, 19:44

Jak dla mnie w sensie dla ciebie tylko ostatnie,te cienkie to do peugeotow sa ;P
Początkujący
 
Od: 25 kwi 2014, 06:24
Posty: 7

Postprzez PeKa » 22 maja 2014, 19:48

Gdyby nie to, ze auto masz czarne, wybrałbym 1. Przy takim lakierze te: http://www.schmer.pl/konfigurator-felg/felga/95909 :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 kwi 2014, 00:23
Posty: 1295 (151/95)
Skąd: S-wek/W-Wa
Auto: LIII 2.0 dCi GT '10
C3 1.4VTi '10

Postprzez matthies » 22 maja 2014, 20:06

nie mogę teraz odnaleźć wzoru który mi siedzi w głowie, ale właśnie dość cieńsze w czarnym połysku mogły by mi się baaardzo widzieć na budzie ;d
tzn chyba zachorowałem na zaczernienie auta :x

Dopisano 23 maja 2014, 19:14:

nie będzie ringów na lampach :( nawet najtansza tasma zdziera ten nikiel <płacze>
może ktoś od polifta chce się zamienić na całe czarne?
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez Majkel_Ochen » 21 cze 2014, 13:00

Panowie, czy może ktoś potwierdzić możliwość podłączenia zegarów z M3 do M6? Czy po za kostkami musi być jakaś dodatkowa kompatybilność (pomijam już kwestię mechanicznego dopasowania w desce)? Czy zegary z 1.6D by pasowały? :)
Początkujący
 
Od: 25 gru 2013, 21:29
Posty: 17
Skąd: Mielec
Auto: Mazda 6 Sedan 2.0 Diesel ('06)

Postprzez brodaM6 » 23 cze 2014, 08:56

Bryła podobna ,a jak reszta .
Załączniki
image.jpg
image.jpg
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez Majkel_Ochen » 23 cze 2014, 14:56

No właśnie, dopasowanie mechaniczne może być najmniejszym problemem :) Nie wykluczone, że ramka maskująca wymagać będzie podpiłowania. Usiłuję skontaktować się z kolegą, który ma M3 – może uda się zrobić przymiarkę i rozebrać oba zegary aby sprawdzić kompatybilność złącz, kable i zobaczyć pamięć na płytce drukowanej. Z tego co wiem do M3 montowane były różne liczniki, niektóre miały chyba taką podświetlaną z góry niebieską (lub UV) poświatę. Generalnie z diesla 1.6 byłoby najprościej podebrać taki licznik, nie wiem tylko jak kwestia imobilizera (czy ma on w ogóle związek z zegarami) i czy w tych silnikach w M3 był nieszczęsny DPF, bo przydałaby się kontrolka...
Początkujący
 
Od: 25 gru 2013, 21:29
Posty: 17
Skąd: Mielec
Auto: Mazda 6 Sedan 2.0 Diesel ('06)

Postprzez cimon » 7 lip 2014, 17:36

Witam. Jestem nową osobą na forum. Więc jednocześnie chciałem sie z wami przywitać. Posiadam mazdę 6 I generacji czarny metalic.. Mam zamiar wrzucic felgi , zastanawiam się nad 18 cali albo 19. Znalazłem fajną stronkę i tu moje pytanie, które by najbardziej pasowały.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

bądz białe:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

na końcu te które najbardziej mi leżą:
Obrazek

proszę o wasze opinię, które by pasowały waszym zdaniem i na jakich oponach. :) pozdrawiam
Początkujący
 
Od: 7 lip 2014, 17:18
Posty: 5
Auto: Mazda 6 "07

Postprzez Maniekvip » 7 lip 2014, 21:51

19" sobie odpuść jaki to będzie mieć profil <rotfl> <rotfl> <rotfl>
18" według mnie to też przesada do M6 pierwszej generacji jakoś nie naturalnie auto wygląda :| :| :|
17" jak najbardziej ok <spoko> <spoko> <spoko>
Jak dla mnie najładniejsza fela 1 i 2
"Pierwszego samochodu i pierwszej kobiety nigdy nie zapomnisz."

Stirling Moss
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2013, 20:01
Posty: 752 (17/11)
Auto: Mazda6
Mazda3

Postprzez cimon » 7 lip 2014, 22:38

Czy ja wiem czy tak nie naturalnie. Na filmiku koles ma 19'' ja myslalem o 18'' bo 17 cali to jakos malo mi sie wydaje. Do tego pakiet mazdaspeed. https://www.youtube.com/watch?v=y5azc34 ... ata_player
Początkujący
 
Od: 7 lip 2014, 17:18
Posty: 5
Auto: Mazda 6 "07

Postprzez xRafalx » 8 lip 2014, 09:56

Jaką masz pojemność silnika? bo przy 18 lub 19" to musisz mieć oponę 225, a myślę że 1.8 i 2.0 nie będzie jechać na takiej... Na filmiku jest pokazany MPS :)
& Marta
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Małopolski
 
Od: 25 kwi 2014, 11:37
Posty: 3600 (51/69)
Skąd: Niepołomice
Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08

Postprzez cimon » 8 lip 2014, 13:14

2.0 diesel. Myslisz, ze na 18'' by nie jechal?.
Początkujący
 
Od: 7 lip 2014, 17:18
Posty: 5
Auto: Mazda 6 "07

Postprzez bieski » 8 lip 2014, 13:16

Załóż sobie 225 i będziemy gadać..... :P
18" to tylko do MPS pasują
......................
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 cze 2010, 09:37
Posty: 4533 (13/136)
Skąd: ZG
Auto: GJ

Postprzez cimon » 8 lip 2014, 13:36

Widziałem już kilka razy m6 I generacji na 18" z rx-8. i pasuje. wiec nie rozumiem dlaczego miałoby nie pasować. ale zobaczymy co jak pasuje ;) jeśli miałyby być 17 cali to jaką oponę proponujecie?. :D
Początkujący
 
Od: 7 lip 2014, 17:18
Posty: 5
Auto: Mazda 6 "07

Postprzez bieski » 8 lip 2014, 13:41

Serio to tak fajnie wygląda:
Obrazek

Obrazek

Wal 17" z oponą 215/50
......................
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 cze 2010, 09:37
Posty: 4533 (13/136)
Skąd: ZG
Auto: GJ

Postprzez cimon » 8 lip 2014, 14:12

17" z białych jak już:
Obrazek
Obrazek
Obrazek

zastanawiam się jakby z rantem to wyglądało, czy to pasuje to m6 I
Obrazek
Obrazek
Początkujący
 
Od: 7 lip 2014, 17:18
Posty: 5
Auto: Mazda 6 "07

Postprzez CLAU » 8 lip 2014, 14:37

Na tych 18" z filmiku to już jest karykatura trochę – za duże koła, za mocno obniżona zawiecha. Na 17" to całość jeszcze się kupy trzyma, dopóki nie założy się jakiś straszydeł typu "lenso".
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 gru 2011, 08:28
Posty: 1329 (1/38)
Skąd: dolnyśląsk
Auto: Mazda 6 – 2003
2.0 LF17
hatchback

Mazda 3 BK – 2005
1.6

Postprzez thing » 10 lip 2014, 12:44

Odnośnie odblasków w [jakim?] zderzaku.
Nie wiem jak są zbudowane te odblaski LED w aukcjach, ale ja mam pasek led pod szkiełkiem, który jednocześnie jest odblaskiem i nie traci swoich właściwości. Dalej odbija światło.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 cze 2007, 23:11
Posty: 396 (10/4)
Skąd: Kraków
Auto: Śliwka 2.0 M6 ;)

Postprzez fliox » 10 lip 2014, 22:51

18" jak najbardziej się nada jeśli masz conajmniej sprężyny obniżające – w przeciwnym razie będzie stała jak na szczudłach, 19" tylko z gwintem.

co do wzorów to ze strebrnych tylko 1, z białych w zasadzie wszystkie oprócz ostatniej
z tych 17 to oprocz 1 reszta siądzie tylko że z rantem Ci optycznie pomniejszy koło

jeśli nie planujesz obniżać auta to tylko 17 i w jakimś zwyczajnym wzorem typu team dynamics lub ori mazdy bo inaczej jakaś że tak powiem "tuningowa" felga będzie bardzo źle wyglądała, tak samo jak dasz za szeroką opone. Jak chcesz pakować body od MPSa to najpierw poczytaj na forum co musisz w aucie zmienić żeby spasować wszystko a okazać się może że z blach to tylko drzwi Ci oryginalne zostaną heh :)

ja mam u siebie założone 18" na oponie 225 i uważam że te 140 koni sobie z tym radzi aczkolwiek sama w sobie opona jest za szeroka do felgi 8j szerokiej i będę to zmieniał (215 lub 205) ale tylko ze względów wizualnych, opona poprostu wystaje trochę poza felgę, balonik się już robi.

wszystko zależy od tego co chcesz z autem zrobić, jak chcesz tylko poprawić lekko wygląd i mieć praktyczne auto to więcej niż 17 nie pakuj bo nie ma sensu, jak planujesz przerabiać auto to zacznij od zawieszenia a później koło 18 można dać i dopasować jakąś opone chociaż z lekkim naciągiem
Forumowicz
 
Od: 23 maja 2014, 19:15
Posty: 45 (3/1)
Auto: mazda 6 2.0 GG 2002

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje