Problem układu smarowania – zatkany smok olejowy
A wiec tak silnik rozebrany ,blok wał i korbowody zawiezione do warsztatu ,wał korby i głowne na 1 szlif oprócz czopu 4 korby bedzie na 3 szlif -zakupione panewki GLYCO na 4 korbe ze wzgledu na brak dostepnosci panewek lepszej firmy bedzie dorobiona z materiału GLYCO plus regeneracja korbowodu /obróciło panewke. Głowica sprawdzona na szczelnosc ,splanowana nieoczekiwanie doszło jeszcze 10 prowadnic zaworowych /były wyrobione/wiec zapadła decyzja na wymiane wszystkich gniazda i zawory obrobione i dotarte .Turbosprezarka po sprawdzeniu tez ni epokazała nic ciekawego porysowany wałek czekamy na cały koras MELLETa ,całosc zostanie uzupełniona uszczelkami VICTOR REINZ i nowymi pierscieniami tłokowymi Kolbenschmidt sadze ze po złozeniu silnik bedzie pracował jak nowy
to niewiele..
E
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Mam pytanko, czy te poniżej, miedziane uszczelki będą pasować do mojej M6 2.0 dieselek 136KM ? Przypominam ze są to boschowskie tak jak widać i maja takie pewne cztery wycięcia wewnątrz oringu, które mnie zaciekawiły przez co nie wiem czy bedzie to wszystko grało.
- Od: 8 lip 2009, 23:37
- Posty: 85
- Skąd: Siedlce
- Auto: Mazda 6 2.0 TD (136KM) 2003r.
Mazda Xedos 9 2.5v6 2001r. A/T
jarek999 napisał(a): Jeśli mają taką samą średnice i grubość to powinny pasować. Sam montowałem podobne podkładki z pierwszego lepszego Diesel service i żadnych przedmuchów nie zauważyłem a cena 5x niższa niż te z ASO Mazdy
moja M3 SPRZEDAM: sprężyny zawieszenia przód Mazda3 BM/BN 2017r, oryginał
No tak, tylko ze masz poliftową, a do niej słyszałem ze pasują. A z przedliftem nie wiem, tak samo jak i nie wiem bo nie mam jak sprawdzić tej średnicy i grubości tych uszczelek. Wiec chciałem się was tutaj jakoś poradzić czy to na bank będzie pasować
- Od: 8 lip 2009, 23:37
- Posty: 85
- Skąd: Siedlce
- Auto: Mazda 6 2.0 TD (136KM) 2003r.
Mazda Xedos 9 2.5v6 2001r. A/T
IgorJuventus Widze,że jesteś z Siedlec,podjedz na obwodnice do Diesel Service i kup u nich te podkładki bo ja u nich kupowałem i zdały egzamin a też miałem z 2003r. Mazde. Jak będziesz chciał na wzór jakąś podkładkę to powinienem jeszcze gdzieś mieć u siebie stare. Ja tak kupowałem u nich,że dałem na wzór i dobrali.
Dzieki wielkie, zapewne podjade a wymieniales te uszczelki tam, w tym serwisie ? Czy masz swojego mechaniora ? I ile tak za to skasowali razem z wymiana oleju? Bo jestem swiezo przed pierwsza wymiana oleju i raczej przydaloby sie za jednym zamachem zrobic te uszczelki zeby dluzej pojezdzic i nie wiem jak sie finansowo przygotowac.
- Od: 8 lip 2009, 23:37
- Posty: 85
- Skąd: Siedlce
- Auto: Mazda 6 2.0 TD (136KM) 2003r.
Mazda Xedos 9 2.5v6 2001r. A/T
Ja akurat sam wymieniałem olej,podkładki pod wtryskami i czyściłem smoka olejowego i wiele innych rzeczy robiłem w aucie. Podkładki tylko u nich kupowałem. Jak chcesz mechanika co jest ogarnięty w Mazdach to leć do Motolandu na Ujrzanowie. Robił już kilkanaście lub kilkadziesiąt 6 z zatartym silnikiem i nie tylko. My serwisujemy u niego firmowe auta. Proponował bym od razu zajrzeć do smoka olejowego przy wymianie oleju i jeszcze ustawić zawory przy wyjęciu wtrysków.
Ku przestrodze...
Przekładałem sprawdzenie smoka raz, drugi raz aż w końcu po tysiącu km, Madzia straciła moc 50km od domu na autobanie... Zapaliły sie 3 nasze ulubione kontrolki czyli DPF, check engine oraz kontrola trakcji. Ściąganie laweta do mechanika, i okazało się ze DPF jest całkowicie zawalony. 2 raz laweta do Aso Mazdy, mechanik delikatnie próbuje mi powiedzieć ze może mnie to kosztować... Jednak podszedł do sprawy bardzo życzliwie i wypalał mi DPF aż 3 razy ale udało się. Na drugi dzien mechanik dzwoni ze tak auta nie może oddać bo okazało się ze musiał dolać aż 1.75 L oleju O.o, jak to usłyszałem to aż mnie zatrzepało. Wiedział już o co chodzi i dobrał się do smoka a tam masakra... .
Oczywiście podkładki tez wymienił. Powinienem dziękować ze nic się z silnikiem nie stało...
Na koniec jak by kogos ciekawily ceny w Aso tylko ze w Austrii
3 razy wypalanie dpfa 318 Euro
Podkladki pod wtryskiwacze x4 14 Euro
Uszczelka pokrywy zaworow 22 Euro
Uszczelniacz wtryskiwacza na przewód z boku x4 51 Euro
Podkladki przelewowe x5 29 Euro
Razem 575 Euro...
Naprawdę sprawdzajcie swoje smoki
Przekładałem sprawdzenie smoka raz, drugi raz aż w końcu po tysiącu km, Madzia straciła moc 50km od domu na autobanie... Zapaliły sie 3 nasze ulubione kontrolki czyli DPF, check engine oraz kontrola trakcji. Ściąganie laweta do mechanika, i okazało się ze DPF jest całkowicie zawalony. 2 raz laweta do Aso Mazdy, mechanik delikatnie próbuje mi powiedzieć ze może mnie to kosztować... Jednak podszedł do sprawy bardzo życzliwie i wypalał mi DPF aż 3 razy ale udało się. Na drugi dzien mechanik dzwoni ze tak auta nie może oddać bo okazało się ze musiał dolać aż 1.75 L oleju O.o, jak to usłyszałem to aż mnie zatrzepało. Wiedział już o co chodzi i dobrał się do smoka a tam masakra... .
Oczywiście podkładki tez wymienił. Powinienem dziękować ze nic się z silnikiem nie stało...
Na koniec jak by kogos ciekawily ceny w Aso tylko ze w Austrii
3 razy wypalanie dpfa 318 Euro
Podkladki pod wtryskiwacze x4 14 Euro
Uszczelka pokrywy zaworow 22 Euro
Uszczelniacz wtryskiwacza na przewód z boku x4 51 Euro
Podkladki przelewowe x5 29 Euro
Razem 575 Euro...
Naprawdę sprawdzajcie swoje smoki
wzl00 napisał(a):...
3 razy wypalanie dpfa 318 Euro..
to bardzo zbojecka cena za podlaczenie kompa i wywolanie opcji wypalania ktora nie wymaga zadnej ingerencji, nawet obecnosci mechanika
ja ostatnio za dwukrotne wypalenie zaplacilem 30 euro, ale to dobry i solidny serwis!
pozdr.
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
A kolego jarek999 gdzie kupywałeś uszczelkę pod pokrywę zaworów ? Bo bez tego sie raczej nie obejdzie przy tej wymianie podkładek. I jeszcze jedno pytanko, czy moge przejść z oleju castrol 5w40 na 5w30 ? Przy przebiegu 220 000 km
- Od: 8 lip 2009, 23:37
- Posty: 85
- Skąd: Siedlce
- Auto: Mazda 6 2.0 TD (136KM) 2003r.
Mazda Xedos 9 2.5v6 2001r. A/T
Ja zaopatruje się w Auto Partnerze na Monte Cassino,mają bardzo dobre ceny. Uszczelkę kupiłem firmy ELRING. Zamiast tego Castrola wlej olej Elf Evolution SXR 5w30. Ja przy sprzedaży Mazdy miałem prawie 220 000 i miałem zalany właśnie takim olejem i nie było problemów z wyciekami czy nadmiernym braniem oleju.
jarek999 napisał(a):Ja zaopatruje się ... na Monte Cassino,..
troche daleko i jezyk mi lekko nieznany..
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
O kurcze, dzięki wielkie jeszcze raz ! Bo w tych fotach, intercarsach itp. to straszna masakra z cenami. Zobaczymy jak tam będzie, tylko czy nie przypadkiem ten Auto Partner nie jest na Sokołowskiej ?
- Od: 8 lip 2009, 23:37
- Posty: 85
- Skąd: Siedlce
- Auto: Mazda 6 2.0 TD (136KM) 2003r.
Mazda Xedos 9 2.5v6 2001r. A/T
Tam też chyba coś takiego jest ale ja mówię o tym na ulicy Monte Cassino. To pogrubione to specjalnie dla Enduro
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6