Opony letnie i wielosezonowe
Na rainsport 2 tez ludzie nie narzekali, a ja jestem średnio zadowolony. Fakt do spokojnej miejskiej jazdy bardzo OK ale do podeptania nie polecam (chyba że rozwiązali w nowym modelu problem z "kładzeniem" opony w zakretach.
Wysłane z mojego GT-I8190 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego GT-I8190 przy użyciu Tapatalka
Regeneracja DPF........info PW
właśnie kończę stare rainexperty. Kolejne pewnie będą też uniroyale. Który model to się okaże. Na wodzie opona rewelacyjna. IMO lepsza niż Cotinental (miałem okazję latać na obu). Niestety Uni jest głośniejszy.
witam, od kilku dni mam mazdę 2 z 2007r. silnik 1,4 16v i planuje założyć nowe ogumienie
auto rocznie będzie robilo ok 5 tyś km więc zdecydowalem założyć całoroczne, zastanawiam sie nad GY 4seasons R14 (zreszta w moim modeo 2,0 tdci też mam całoroczne GY 4seasons i sprawują się super)
na oponeo polecają Vredestein Quatrac 3 175/65 R14 82 T – za 214szt.
są tańsze od Goodyear Vector 4Seasons 175/65 R14 82 T – których cena to 285zł. szt.
GY mam już sprawdzone, fakt że inny rozmiar (215xR16) ale jednak i latem i zimą sprawują się rewelacyjnie, wcześniej miałem klebery i one z kolei były podatne na mokrą nawierzchnię
auto rocznie będzie robilo ok 5 tyś km więc zdecydowalem założyć całoroczne, zastanawiam sie nad GY 4seasons R14 (zreszta w moim modeo 2,0 tdci też mam całoroczne GY 4seasons i sprawują się super)
na oponeo polecają Vredestein Quatrac 3 175/65 R14 82 T – za 214szt.
są tańsze od Goodyear Vector 4Seasons 175/65 R14 82 T – których cena to 285zł. szt.
GY mam już sprawdzone, fakt że inny rozmiar (215xR16) ale jednak i latem i zimą sprawują się rewelacyjnie, wcześniej miałem klebery i one z kolei były podatne na mokrą nawierzchnię
- Od: 12 mar 2014, 22:13
- Posty: 15
- Skąd: śląsk
- Auto: Mazda 2, 1.4 16V, 2007r.
Ford Mondeo MK4, 2,0 TDCi 140KM, 2008r.
Li Mu Bai napisał(a):Już klikałem w zamówienie Sportracków 5, ale jeszcze coś takiego, czy ktoś zna takie gumki:
Hankook VENTUS PRIME2 K115 205/50 R17 (klasyfikacja)
Cena także przystępna.
Ja bym brał holendra.
matthies napisał(a):co myślicie o tym laczku? Rainsport 3 świeży model więc niewiele opinii, ale cena kusząca
http://www.oponeo.pl/dane-opony/uniroya ... r#51522043
3-ka jeszcze nie była testowana.
2-ka wypada dobrze na mokrym (zwłaszcza, jeśli chodzi o aquaplaning), gorzej na suchym, duże opory toczenia, miękkie boczne ścianki, szybkie zużycie.
Poniżej porównanie nowego do wcześniejszego modelu – daje to pewien obraz co teoretycznie poprawiono.
Oczywiście do normalnej jazdy nada się jak każda opona, ale osobiście raczej rozejrzał bym się za inną.

Zależy jaki rozmiar, jaki budżet, preferencji. Opony idealnej, podobnie jak auta, nie ma – generalnie należałoby szukać modeli, które nie są wybitne w jednym a fatalne w drugim, lecz zrównoważonych (niezłych we wszystkim).
Już wcześniej padały różne propozycje
Już wcześniej padały różne propozycje

już zamówiłem. Nie ukrywam że bardzo mi zależy na przyczepności na mokrym, bo na suchym to każda da radę, a ten uniroyal zapowiada się elegancko. Jeżdżę spokojnie, słucham głośno muzyki, benzynę leję jak się kończy, wiec raczej wady które podałes, nie powinny mi za bardzo doskwierać
Ktoś wspominał, że mogą wytrzymać ze 40kkm – jak dla mnie to 4 lata więc również do zaakceptowania.
Jeśli będą niewypałem – trudno, ktoś musi być pierwszy, więc potraktujmy to jako bycie królikiem doświadczalnym dla spoleczności MS w polsce
Jeśli będą niewypałem – trudno, ktoś musi być pierwszy, więc potraktujmy to jako bycie królikiem doświadczalnym dla spoleczności MS w polsce

-
Moderator GJ
- Od: 10 cze 2012, 18:04
- Posty: 6358 (61/116)
- Skąd: Toruń
- Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04
Wygląd zachęca do kupna. Obyś tylko był zadowolony z ich użytkowania. Pogratulować odwagi i przyczepności w każdych warunkach. :cool:
wydziargane na petorowym SGS3
wydziargane na petorowym SGS3
matthies,
Użytkowałem kiedyś w służbowym aucie poprzednią generację tych opon i jakoś dawały radę, więc te nowe niewypałem nie będą, o to możesz być spokojny. Z punktu widzenia bezpieczeństwa, jeśli już mamy „przeginać” w którąś stronę, to wybierając oponę, która jest wyraźnie lepsza na mokrym niż suchym a nie odwrotnie…to tak na pocieszenie
Użytkowałem kiedyś w służbowym aucie poprzednią generację tych opon i jakoś dawały radę, więc te nowe niewypałem nie będą, o to możesz być spokojny. Z punktu widzenia bezpieczeństwa, jeśli już mamy „przeginać” w którąś stronę, to wybierając oponę, która jest wyraźnie lepsza na mokrym niż suchym a nie odwrotnie…to tak na pocieszenie

wiem że narzekali na miękkie boczki w UR 2, tutaj niby lekko poprawili, ale pewnie tez trochę będzie pływać. Jeśli okażą się na prawdę dobre, to jeśli będę wymieniać, to następne wezmę sobie z indeksem masy 94, bowiem są XL czyli jeszcze dodatkowo wzmocnione. Uważam jednak, że te które biorę 91Y też muszą być mocniejsze, aby te teoretyczne 300 km/h zdzierżyć 
Trzymajcie kciuki, najwyżej będę sypać ku**** i chu**** ale będzie nauczka dla pozostałych ;]
Trzymajcie kciuki, najwyżej będę sypać ku**** i chu**** ale będzie nauczka dla pozostałych ;]
-
Moderator GJ
- Od: 10 cze 2012, 18:04
- Posty: 6358 (61/116)
- Skąd: Toruń
- Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04
"będzie pan zadowolony". Na starszym modelu podczas zlotu w Kąkolewie na matach spisywały się idealnie. Jeden z instruktorów poprosił mnie abym się zatrzymał. Chciał sprawdzić co to za opony. Niestety skończyły się po trzech sezonach (około 55kkm).
Cena jest dużo niższa od nowych
. Znalazłem dwa różne rozmiary i który z nich byłby lepszy do mazdy 3 BL? 205/55/17 czy 215/45/17?
http://allegro.pl/opony-17-215-x45-michelin-lato-i4054302334.html i
http://allegro.pl/michelin-primacy-hp-jak-nowe-205-55-17-krakow-4szt-i4048063177.html do Krakowa mógłbym osobiście jechać i obejrzeć.


Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy Opinie i Poradniki