Kompresja, ciśnienie na cylindach – jakie powinno być ? GE

PostTen post został usunięty przez noxes 4 mar 2014, 00:40.
Powód: OT

PostTen post został usunięty przez noxes 4 mar 2014, 00:41.
Powód: OT

Postprzez Romas » 4 mar 2014, 08:16

Głowica nie była planowana, a jak chcesz widzieć dlaczego to wal PW żeby nie śmiecić ;)
Początkujący
 
Od: 3 gru 2013, 12:23
Posty: 8
Auto: Ford Probe GT '94 2.5 V6

PostTen post został usunięty przez noxes 4 mar 2014, 14:20.
Powód: OT

Postprzez pawel2507 » 13 cze 2014, 14:25

Witam Panowie jestem zielony w tych tematach mam pytanie do was i mysle ze pomozecie mianowicie mam mazde 6 2.0 benzyna 147 KM i bierze ni duzo oleju sprawdzalem u mechanika kompresje i na wszystkich czterech cylindrach mam po rowno 12 bar czy to dobrze czy zle??
Mechanik mowi ze ta beda na 95% uszczelniacze na zaworach.
Początkujący
 
Od: 26 sty 2014, 01:32
Posty: 11 (1/0)
Auto: Mazda 6 rok 2006 2.0 benzyna przebieg 154000 mil.

Postprzez noxes » 13 cze 2014, 19:36

Nie ten dział. Ciśnienie ok, ale myślę, że sama wymiana uszczelniaczy nie wiele da.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez raddim » 2 kwi 2015, 09:05

Podłączę się pod temat, jakie w końcu jest katalogowe ciśnienie w silniku KL 2.5 v6 ? każdy podał jakie ma w swoim aucie ale nikt nie dał konkretnej odpowiedzi ile powinno mieć katalogowo ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 paź 2009, 09:24
Posty: 40
Skąd: Skarżysko-Kamienna
Auto: MAZDA MX3 1.8 V6 92r./Xedos 9 2.5 V6 95r./Mazda 323 BJ 99r./Mazda 626 1.8

Postprzez mark.87 » 2 kwi 2015, 13:03

Wedlug ksiazki ktorej mam wychodzi na to ze tyle
prosze dla silnika FS
Obrazek
dla KL
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 cze 2011, 19:21
Posty: 814 (0/2)
Skąd: Wieluń
Auto: Renault Laguna 3 2.0 dCi 2008r
VW Passat b5 fl 2.0 20v ALT 2004r
była Mazda 626 GE 94r.2.0 16v +LPG

Postprzez futrzak1966 » 5 cze 2019, 21:52

Odkopię temat – u mnie ciśnienie obecnie jest w granicach 12,5 na 3 cylindrach i 6 na jednym. Była zrobiona głowica – zaczęło się od oleju pojawiającego się w układzie chłodzenia i masełku w tymże. Ubytków ogólnie nie stwierdzono, ale objawy raczej nie po mojej myśli. Diagnoza – głowica i robimy. Było pięknie przez jakiś czas po uruchomieniu. Gdzieś po 40 minutach samochód zaczął chodzić na wolnych obrotach nierówno. Diagnoza specjalistów od głowicy (specjalizowany warsztat) – wciągnęło pierścienie uszczelniające na tym cylindrze. W Hondach i Mazdach tak się zdarza – podobno. Próba olejowa – wzrosło na trochę do 10. Silnik ma ~350kkm, przy 207kkm były już zmieniane pierścienie – dymił po uruchomieniu, poprzedni właściciel strasznie silnik zapuścił olejem mineralnym i brakiem wymian. Magik jeszcze próbuje pierścienie naftą odblokować, ale ciemno to widzę. Od piątku chyba się zacznie zwalanie głowicy i wymiana pierścieni po raz kolejny. No nic, czego to się nie robi dla Mazdy :)
Forumowicz
 
Od: 9 maja 2013, 18:12
Posty: 130 (28/7)
Skąd: Okolice W-wy
Auto: Mazda 626 GE FP 1995

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6