Mazda 626 GE KL '93

GF / GW / GE / CA / GD / GV / GC / CB

Postprzez Eklerek323f » 20 lut 2014, 17:00

Jest inne koło zamachowe – inny rozrusznik. Musisz szukać do manuala – regeneracja myślę, że lepszy wybór, bo dostaniesz na to gwarancje ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 14 lut 2010, 22:32
Posty: 2995 (13/28)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.



była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL

Postprzez Siw-y » 20 lut 2014, 22:09

Gdzieś mam rozrusznik od byłej K8 i za jakąś symboliczną stówkę mogę oddać :P
Obrazek
¼ – 16,851s
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2006, 13:36
Posty: 9625 (2/42)
Skąd: Warszawa
Auto: présidentiel

Postprzez Aetius » 20 lut 2014, 22:16

po weekendzie zobacze co z moim jest nie tak, jesli koszt regeneracji przekroczy symboliczna stowke to na pewno sie odezwe :)
Początkujący
 
Od: 17 lut 2014, 16:12
Posty: 23
Skąd: Ursynowo we Warszawie
Auto: Mazda 626 GE KL 93r.
Saab 900 2.0 LPG 97r.
Polonez Caro 1.4 GLI 95r.
Polonez Atu+ 1.6 GSI 00r.

Postprzez Aetius » 24 lut 2014, 16:35

dzisiaj chciałem sie zabrać za rozrusznik, pomyślałem że spróbuję pokręcić z ciekawości. Co dziwne odpaliła i rozrusznik kręcił jak dziki... na początku trzeba było pokręcić dobre kilkanaście sekund , nie wie czy dlatego ze benzynę musiał zassać czy raczej ślizgał się po prostu... potem jak już zagadała to następne odpalenia były na dotyk :P
nie wiem co z tym autem się dzieje ;) próbowałem odkręcić fotel kierowcy żeby zobaczyć skąd woda się leje ale niestety śruba jedna jest tak zardzewiała że chyba bez rozwiercenia się nie obędzie :(
Początkujący
 
Od: 17 lut 2014, 16:12
Posty: 23
Skąd: Ursynowo we Warszawie
Auto: Mazda 626 GE KL 93r.
Saab 900 2.0 LPG 97r.
Polonez Caro 1.4 GLI 95r.
Polonez Atu+ 1.6 GSI 00r.

Postprzez cichy_86 » 24 lut 2014, 23:30

jakieś mody w autku planujesz ??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2008, 15:01
Posty: 1569 (2/3)
Skąd: GND-NE
Auto: Lexus LS600H
Audi A6 C6 3.0
BMW z3 2.8

Postprzez Aetius » 24 lut 2014, 23:55

heh, nie ma co modzić bo za dużo się nie da dorzucić do tego wyposażenia :) silnik ma te prawie 350tys i niech sobie chodzi w spokoju do końca swoich dni.
póki co chcę zwalczyć wodę w środku, ubytki oleju i trochę z zewnątrz dopieśić i ogarnąć moze LPG.
Myślałem żeby zalać ceramizer do skrzyni i silnika, ale gdzie ja wyjeżdżę te kilometry co są wymagane żeby zaczął działać, jak mi mazda pali 11L... ;)
Początkujący
 
Od: 17 lut 2014, 16:12
Posty: 23
Skąd: Ursynowo we Warszawie
Auto: Mazda 626 GE KL 93r.
Saab 900 2.0 LPG 97r.
Polonez Caro 1.4 GLI 95r.
Polonez Atu+ 1.6 GSI 00r.

Postprzez kamilspider » 25 lut 2014, 00:23

Do skrzyni to lepiej nic innego jak odpowiedni dobry olej nie zalewaj bo możesz tylko pogorszyć ;)
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2010, 09:47
Posty: 1315 (0/2)
Skąd: Wielkopolska
Auto: Było:
MX-6 2.5 V6 KL-DE

Postprzez Aetius » 1 mar 2014, 15:08

dzisiejsze mycie :) biednie strasznie wygląda z tymi uszczelkami odstającymi i ogólnie jakies takie nędzne wrażenie robi :/ nie ma kasy żeby się wziąć za to na razie, pozostaje radość z jazdy (a i to nie za czesto bo żeby wyżywić ten motor trzeba mieć portfel bez dna ;)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek



Obrazek
Początkujący
 
Od: 17 lut 2014, 16:12
Posty: 23
Skąd: Ursynowo we Warszawie
Auto: Mazda 626 GE KL 93r.
Saab 900 2.0 LPG 97r.
Polonez Caro 1.4 GLI 95r.
Polonez Atu+ 1.6 GSI 00r.

Postprzez Siw-y » 1 mar 2014, 15:19

Ceramizer to prawie placebo ;)
A manualne skrzynie w mazdach są odporne, ja w KL'u miałem wyciek i na suchej skrzyni przejechałem ponad 2500 km, potem chciałem zmienić olej ale się okazało, że jest pusto więc nalałem, po jakiś 2mc przestało kapać czyli było znowu sucho <lol>
Jedynym skutkiem ubocznym był dźwięk jak w skrzyniach kłowych a w połączeniu z KL na stożku i z CAI powodował takiego banana, że gdyby nie uszy to bym się śmiał dookoła głowy hahaha
Obrazek
¼ – 16,851s
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2006, 13:36
Posty: 9625 (2/42)
Skąd: Warszawa
Auto: présidentiel

Postprzez noxes » 2 mar 2014, 22:21

rozrusznik od manuala do automatu nie podejdzie. Zrób regenerację i przy okazji fotki. Mamy fotorelację ale nie ma wszystkich fotek
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez Aetius » 21 mar 2014, 19:57

Dzisiaj mazda dzielnie się spisała ciągnąc przyczepkę po całej warszawie :P bałem się trochę że skoro była walona z tyłu to hak może się urwać, ale udało się ;) niestety spalanie z przyczepką nawet przy spokojnej jeździe jest kosmiczne :(

Poza tym wracając do domu stało się coś dziwnego. Stojąc w korku nagle przestało mi grać radio, jak się potem okazało zgasły światła, kierunki nie działały, zapaliła sie kontrolka otwarcia drzwi i nie działał centralny zamek...
Okazało się że jeden z bezpieczników jest przepalony. Możliwe to że przyczepka radio i cała reszta tak obciążyły obwód?
Dziwne bardzo są te bezpieczniki w maździe więc podmieniłem go z klimą żeby dojechać do domu widząc cokolwiek przed sobą ale zastanawiam się dlaczego tak się stało...?
Początkujący
 
Od: 17 lut 2014, 16:12
Posty: 23
Skąd: Ursynowo we Warszawie
Auto: Mazda 626 GE KL 93r.
Saab 900 2.0 LPG 97r.
Polonez Caro 1.4 GLI 95r.
Polonez Atu+ 1.6 GSI 00r.

Postprzez kamilspider » 21 mar 2014, 21:17

Może światła w przyczepce zrobiły jakąś zwarę...
Jak mogłeś do MX-6 zapiąć przyczepkę??!! To powinno być nielegalne :P
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2010, 09:47
Posty: 1315 (0/2)
Skąd: Wielkopolska
Auto: Było:
MX-6 2.5 V6 KL-DE

Postprzez Siw-y » 21 mar 2014, 22:15

Nie napisał nigdzie, że to MX-6 :P
Obrazek
¼ – 16,851s
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2006, 13:36
Posty: 9625 (2/42)
Skąd: Warszawa
Auto: présidentiel

Postprzez Eklerek323f » 21 mar 2014, 23:25

I to w dodatku w temacie 626 <glupek2>
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 14 lut 2010, 22:32
Posty: 2995 (13/28)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.



była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL

Postprzez Aetius » 16 maja 2014, 12:55

Dawno nic nie pisałem więc żeby nikt nie pomyślał, że kupiłem sobie mazdę i zapał mi przeszedł to nadrobię zaległości ;)
Co dziwne mazda dalej jest w mojej samochodowej rodzinie i nic nie wskazuje na to żeby się to zmieniło w najbliższym czasie ;) Jeden kolega z forum dzwonił do mnie w sprawie kupna ale niestety zapodział mi się w telefonie gdzieś jego numer i nie miałem szansy oddzwonić. Jeśli to czyta to kompresja wyniosła ok 10.5 do 13 także nie byłbyś zainteresowany;)
Mnie to wystarczy bo nic się kompletnie nie dzieje z tym samochodem. Jeździ pali i hamuje (jedyny taki na allegro;)
Ostatnio mimo wielu kontrowersji wlałem jej ceramizer i powiem ze jednak coś się zmieniło ;) wyraźnie ciszej pracuje no i spalanie spadło dosyć mocno. Ciężko mi to zmierzyć bo nie leję pod korek ale zazwyczaj dolewam za 50zł (jeżdżę od wielkiego dzwonu więc nie ma potrzeby żeby stała zalana) i teraz jestem w stanie przejechać dużo więcej do zapalenia się rezerwy niż wcześniej także w tym przypadku ceramizer pomógł :)

Pytanie natury technicznej – ostatnio zaobzerwowałem wyciek płynu chłodniczego gdzieś okolicy lewej strony zderzaka. Przy nadkolu kapie sobie płyn ale jakoś strasznie nie ucieka ze zbiorniczka. Nie wiem czy to pęknięty zbiornik czy jakaś nieszczelność na wężach a nie daj boże na chłodnicy.

Z kolejnych nowości to objechałem ostatnio madzię pasta tempo, efekt jak można było się spodziewać był bardzo dobry ;) oto fotki:

przed
Obrazek
po
Obrazek

przed
Obrazek
po
Obrazek

przed
Obrazek
po
Obrazek

maska z lewej po z prawej przed
Obrazek


i całość :) w tle jedno z moich dzieci, polonez Caro 1.4 16K Rover w limitowanej wersji fioletowej z pakietem Orciari

Obrazek




Ponadto zająłem się pierdołami typu silikonowanie uszczelek, które odstawały, wymieniłem siłowniki klapy, mieszek zmiany biegów, tylna lampa bo pęknięta i zakupiłem komplet uszczelek drzwi i bagażnika co by wymienić bo są już zmęczone :)

To by było na tyle póki co, jak finanse się poprawią to prawdopodobnie zrobi się zawieszenie, i poprawi blacharkę. Zaobserwowałem też, że woda, która pojawia się na tylnych dywanikach nie wlatuje podczas deszczu a tylko podczas jazdy w deszczu więc prawdopodobnie jest gdzieś dziura w podłodze.

Może ją sprzedam a może nie, póki co to chyba najwygodniejszy samochód jaki miałem więc niech sobie stoi bo nic mnie nie kosztuje poza jakimiś groszami na OC ;)
Początkujący
 
Od: 17 lut 2014, 16:12
Posty: 23
Skąd: Ursynowo we Warszawie
Auto: Mazda 626 GE KL 93r.
Saab 900 2.0 LPG 97r.
Polonez Caro 1.4 GLI 95r.
Polonez Atu+ 1.6 GSI 00r.

Postprzez boczek » 28 lip 2014, 22:27

U mnie też Ceramizer pomógł wyrównać pracę silnika, ale nie odczułem zmian w zużyciu paliwa. Jedyne co jeszcze zauważyłem że lepiej odpala w zimie.
"Kiedy jade, czuje ulge. Nie czuje zadnych ograniczen..."
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lut 2014, 01:19
Posty: 34 (0/2)
Skąd: Kalisz
Auto: Mazda 323f 1,5 PB

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy