Remote Engine Start i dylemat

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez zielas14 » 20 gru 2013, 13:26

Witam
Tak jak w temacie REMOTE ENGINE START jest to system zdalnego odpalania samochodu z pilota. Link do instrukcji instalacji – http://ep.yimg.com/ty/cdn/yhst-24809172 ... estart.pdf
Moim zdaniem świetna sprawa jednak mazda dla europejczyków tego nie przewiduje. Kupić to można w USA i teraz moja prośba i pytanie: Po instrukcji obsługi sprawdziłem czy mam do czego podpiąć ten komputerek sterujący wszystkim czyli do wtyczki ( Vehicle wiring harness 2pin Connector (Option)) i niestety jej nie widze!!!!!!! :| . Chętnie kupiłbym sobie takie urządzenie ale jak nie mam do czego podpiąć to po co... No i prośba: czy ktoś może sprawdzić również u siebie czy ma taką wtyczkę albo zna jakieś źródło w którym będzie napisane czy taka instalacja w wersjach EU istnieje.
Z góry dzięki za pomoc. Pozdro dla wszystkich :)
zielas14
 

Postprzez chmooreck » 20 gru 2013, 14:06

Postój samochodu z włączonym silnikiem bez potrzeby w EU jest wykroczeniem.
Po co miałbyś odpalać silnik zdalnie ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 maja 2008, 18:37
Posty: 1116 (0/3)
Skąd: Jaworzno
Auto: M3 BP '19 2.0 180KM
M3 BM '14 2.0 120KM

Postprzez Marcinii » 20 gru 2013, 14:09

Ale nie na Twoim podwórku :)
Np. po to aby go ogrzać :)
Forumowicz
 
Od: 17 lut 2013, 07:24
Posty: 196 (0/1)
Auto: Mazda 6, 2.0 165KM, 2013

Postprzez chmooreck » 20 gru 2013, 14:29

Na terenie prywatnym zdaje się również – ale ekspertem nie jestem, trzeba by poszukać. Szybciej się ogrzeje podczas jazdy (silnik mniej ucierpi).
Jak chcesz mieć ogrzane auto zanim do niego wsiądziesz zainstaluj ogrzewanie postojowe.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 maja 2008, 18:37
Posty: 1116 (0/3)
Skąd: Jaworzno
Auto: M3 BP '19 2.0 180KM
M3 BM '14 2.0 120KM

Postprzez zielas14 » 20 gru 2013, 15:34

tylko że ogrzewanie postojowe kosztuje 8500PLN a takie "coś" niecałe 500$.
zielas14
 

Postprzez chmooreck » 20 gru 2013, 15:50

Tylko to w żaden sposób nie pomoże Twojemu silnikowi. Ale Twoja kasa...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 maja 2008, 18:37
Posty: 1116 (0/3)
Skąd: Jaworzno
Auto: M3 BP '19 2.0 180KM
M3 BM '14 2.0 120KM

Postprzez Sektor » 9 sty 2014, 00:26

(Only for vehicle without theft-deterrent or without i-ELOOP system)

Czy na pewno posiadasz auto bez systemu i-ELOOP? albo systemu antywłamaniowego?
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 19 lip 2013, 00:23
Posty: 30
Auto: Mazda 6 Sport Kombi, 2.0 SKYACTIV-G 165KM, 6MT i-ELOOP – SkyPASSION

Postprzez smile » 9 sty 2014, 00:35

Jak to zamontujesz, tracisz gwarancję :P :P :P Poza tym lepiej po negocjować cenę ogrzewania postojowego i jak chcesz mieć ciepło to dopłacić 5-6 tyś, skoro i tak wydałeś na furę grubo ponad 100 kawałków ;)
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 13:38
Posty: 2688 (75/56)
Skąd: Gubin / Gdynia
Auto: M5 CR
M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Postprzez Daro_GST » 28 sty 2014, 18:09

chmooreck napisał(a):Szybciej się ogrzeje podczas jazdy (silnik mniej ucierpi).


a dlaczego "ucierpi" co mu się stanie jak postoi i się nagrzeje do optymalnej temperatury??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 wrz 2007, 10:31
Posty: 121
Skąd: Kętrzyn
Auto: 323 BF 1.6i '88 Hatchback

Postprzez ZOOMik » 29 sty 2014, 14:28

Odpowiedź masz w treści, którą sam zacytowałeś..."szybciej" to słowo klucz ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2010, 10:22
Posty: 1997 (7/47)
Skąd: lubelskie
Auto: Mazda 3BL SPORT '09

Postprzez Daro_GST » 29 sty 2014, 19:55

ale ja się chce dowiedzieć z jakiej przyczyny silnik "ucierpi", konkretnie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 wrz 2007, 10:31
Posty: 121
Skąd: Kętrzyn
Auto: 323 BF 1.6i '88 Hatchback

Postprzez ZOOMik » 30 sty 2014, 00:17

Ok, skoro nie lubisz „rebusów”... :)
Im szybciej silnik osiągnie temperaturę roboczą a tak się stanie, gdy ruszysz od razu, zamiast „pyrkać” na postoju, tym lepiej dla niego, bo mniej się wtedy zużywa. Innymi słowy, niepotrzebne przedłużanie okresu pracy w niekorzystnych warunkach skraca jego żywotność.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2010, 10:22
Posty: 1997 (7/47)
Skąd: lubelskie
Auto: Mazda 3BL SPORT '09

Postprzez kostra » 10 lut 2014, 23:52

Ponieważ w odpowiedziach pojawił się temat postojowego ogrzewania, to mam pytanie – czy to wo ogóle możliwe w najnowszych szóstkach? Próbowałem coś na ten temat wyszukać w sieci, ale nic nie znalazłem... Może jeszcze za świeżo lub wbrew filozofii minimalizowania spalania (i-stopy, i-loopy, itd:).
Pozdrawiam,
kostra
M6 2.0 CR GY 2003
Obrazek
Początkujący
 
Od: 15 lip 2009, 20:02
Posty: 5
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda6 GY CD

Postprzez smile » 10 lut 2014, 23:58

i-stopy, i-loopy i inne są w celu zmniejszenia spalania podczas jazdy ( zmieszczenie się w wyśrubowanych normach emisji spalin... ). Ogrzewanie postojowe to rodzaj ogrzewania a nie napęd pojazdu więc się w EURO-płapki nie łapie. Co do ogrzewań, w katalogach oryginalnych akcesoriów są dostępne takie udogodnienia dla nowych MAzd ale kosztują nie mało...
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 13:38
Posty: 2688 (75/56)
Skąd: Gubin / Gdynia
Auto: M5 CR
M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Postprzez ZOOMik » 11 lut 2014, 00:47

Dokładnie...
Cena bez montażu to w zależności od wersji ok. 5600-6000 zł
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2010, 10:22
Posty: 1997 (7/47)
Skąd: lubelskie
Auto: Mazda 3BL SPORT '09

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6