Jak wymienić płyn w układzie wspomagania kierownicy
Jak jest czarny to = wymiana i to szybko. Płyn w układzie wspomagania ATF M-III (np. Mobil ATF 220, Dexron II) powinien być ciemnobursztynowy. Wymiana co 2 lata. Jak skrzeczy to pewnie pompa do diagnostyki. Po 2 może być pasek alternatora lub rozrządu.
Ostatnio edytowano 1 cze 2010, 22:49 przez Erastotenes, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 16 paź 2009, 21:04
- Posty: 1844
- Skąd: Warszawa
- Auto: ex BJ TDVI RF4F '02 101PS
obecnie Kia QL
A czy płyn elfmatic G3 do wspomagania mozna wlać czy koniecznie DEXTRON II , bo ten jest DEXTRON III ,?
Czy Dexron III toego nie powiem, ale 2 na pewno stosuje się – wg inst. obsługi A tak wygłada oryginalny ATF M-III
- Od: 16 paź 2009, 21:04
- Posty: 1844
- Skąd: Warszawa
- Auto: ex BJ TDVI RF4F '02 101PS
obecnie Kia QL
tak
Czytamy że zrozumieniem... Post u góry strony :
"Postprzez Erastotenes » 21 kwi 2010, 17:46
Jak jest czarny to = wymiana i to szybko. Płyn w układzie wspomagania ATF M-III (np. Mobil ATF 220, Dexron II) powinien być ciemnobursztynowy. Wymiana co 2 lata. Jak skrzeczy to pewnie pompa do diagnostyki. Po 2 może być pasek alternatora lub rozrządu."
Pozdrawiam
"Postprzez Erastotenes » 21 kwi 2010, 17:46
Jak jest czarny to = wymiana i to szybko. Płyn w układzie wspomagania ATF M-III (np. Mobil ATF 220, Dexron II) powinien być ciemnobursztynowy. Wymiana co 2 lata. Jak skrzeczy to pewnie pompa do diagnostyki. Po 2 może być pasek alternatora lub rozrządu."
Pozdrawiam
mariusz-lew napisał(a):Plyn w normie- czarny.
a zdaje się że powinien mieć ciut inny kolor
- Od: 23 kwi 2009, 18:25
- Posty: 535
- Skąd: Kłodzko
- Auto: premacy 99r 101KM pb/lpg
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość