Ogólnie zajmując się wanklami postanowiłem swoje auto poświęcić na testy różnych rozwiązań ...
Na dzień dzisiejszy w trakcie odbudowy silnika powiększyłem kanały dolotowe i wydechowe (na szablonach racingbeat), Wleciało lekkie koło zamachowe o uwolniłem wydech. Motor odbudowany jest na częściach z Atkins Rotary. Jest odczuwalna różnica Po wizycie na hamowni będzie wiadomo ile to dało. Sukcesywnie będziemy wprowadzać kolejne mody i sprawdzać rezultaty. Niestety temat silników rotacyjnych u nas raczkuje więc pora troszkę to rozpropagować. Składam je od ponad 3 lat i z każdym dniem utwierdzam się w przekonaniu, że warto. Po sprawdzeniu tych modyfikacji zobaczymy co daje zmiana dolotu, dołożenie ECU master lub jak pozwoli fundusz EMU a w końcu kompresor lub turbo (tu jeszcze rozwarzam opinie kolegów z za wielkiej wody). Z góry przepraszam za jakość zdjęć i filmów ale naprawdę jest trochę roboty i kręcimy telefonem na bierząco
tutaj mała jazda testowa http://www.youtube.com/watch?v=gIDBpDXtaZE
Co do samego wozu
RX8 high power 2004 rok werasja USA (od 2006 w PL)
-przewbieg prawie 100k.
-klima "ręczna"
-szyber dach
-skóra
-skrzynia manualna 6-biegów
-felgi od wersji poliftowej 18 cali
-xenon
-audio – zmieniarka na 6 płyt (już europejskie radio) + emulator mp3. Nic nie zmieniam. Fabryczne Bose całkowicie mi wystarcza.
-pakiet dokładek aero + spoiler
-wydech Toyosports
Dopisano 29 wrz 2013 14:29:
Co do osiągów to zmierzyłem dzisiaj aplikacją Torque i wyszło 0-100 6,6s. i 15,5 na 1/4 mili. Wychodzi, że zbliżyłem się do serii deklarowanej w katalogach przez producenta Pomiar oczywiście mało dokładny pewnie ale jakiś zarys jest. Trochę się wytłumaczę bo opony mam totalne szmaty na tyle... za 2 dni przylecą nowe te się smażą na 2 biegu więc wóz się nie odpycha
Mazda RX-8 FE 13B '04 ... REVSerice edition
Strona 1 z 1
Ostatnio edytowano 30 wrz 2013, 21:56 przez Gronek, łącznie edytowano 2 razy
ROTARY ENGINE VEHICLES SERVICE
OBSŁUGA I NAPRAWA POJAZDÓW Z SILNIKIEM ROTACYJNYM
Uczciwe diagnozy i rzetelne naprawy, pomoc w zakupie
KONTAKT 508-279-238 tomek@rotaryengines.pl
http://rotaryengines.pl/
OBSŁUGA I NAPRAWA POJAZDÓW Z SILNIKIEM ROTACYJNYM
Uczciwe diagnozy i rzetelne naprawy, pomoc w zakupie
KONTAKT 508-279-238 tomek@rotaryengines.pl
http://rotaryengines.pl/
Zbliżamy się do serii hehe
ROTARY ENGINE VEHICLES SERVICE
OBSŁUGA I NAPRAWA POJAZDÓW Z SILNIKIEM ROTACYJNYM
Uczciwe diagnozy i rzetelne naprawy, pomoc w zakupie
KONTAKT 508-279-238 tomek@rotaryengines.pl
http://rotaryengines.pl/
OBSŁUGA I NAPRAWA POJAZDÓW Z SILNIKIEM ROTACYJNYM
Uczciwe diagnozy i rzetelne naprawy, pomoc w zakupie
KONTAKT 508-279-238 tomek@rotaryengines.pl
http://rotaryengines.pl/
piękny,zadbany rex miło ogląda się twoje filmy na yt i fajnie jest że istnieje ekipa która łączy pomoc serwisową(bo jest jej nie zbyt wiele) wraz z naszymi zainteresowaniami tych cudownych rex'ów
-
krychun3
A dziękuję..........
Jeszcze trochę kosmetyki bo miała małą przygodę z dość dużym psem
Jeszcze trochę kosmetyki bo miała małą przygodę z dość dużym psem
ROTARY ENGINE VEHICLES SERVICE
OBSŁUGA I NAPRAWA POJAZDÓW Z SILNIKIEM ROTACYJNYM
Uczciwe diagnozy i rzetelne naprawy, pomoc w zakupie
KONTAKT 508-279-238 tomek@rotaryengines.pl
http://rotaryengines.pl/
OBSŁUGA I NAPRAWA POJAZDÓW Z SILNIKIEM ROTACYJNYM
Uczciwe diagnozy i rzetelne naprawy, pomoc w zakupie
KONTAKT 508-279-238 tomek@rotaryengines.pl
http://rotaryengines.pl/
No niestety
https://www.youtube.com/watch?v=j6OODabkY7E tu filmik z ostatniego hamowania
Kilka dni później był rowek, pare obrotów w powietrzu i rolowanko
Jak coś to jeszcze motorownia na sprzedaż została
https://www.youtube.com/watch?v=j6OODabkY7E tu filmik z ostatniego hamowania
Kilka dni później był rowek, pare obrotów w powietrzu i rolowanko
Jak coś to jeszcze motorownia na sprzedaż została
ROTARY ENGINE VEHICLES SERVICE
OBSŁUGA I NAPRAWA POJAZDÓW Z SILNIKIEM ROTACYJNYM
Uczciwe diagnozy i rzetelne naprawy, pomoc w zakupie
KONTAKT 508-279-238 tomek@rotaryengines.pl
http://rotaryengines.pl/
OBSŁUGA I NAPRAWA POJAZDÓW Z SILNIKIEM ROTACYJNYM
Uczciwe diagnozy i rzetelne naprawy, pomoc w zakupie
KONTAKT 508-279-238 tomek@rotaryengines.pl
http://rotaryengines.pl/
Tak o tym dokładnie
ROTARY ENGINE VEHICLES SERVICE
OBSŁUGA I NAPRAWA POJAZDÓW Z SILNIKIEM ROTACYJNYM
Uczciwe diagnozy i rzetelne naprawy, pomoc w zakupie
KONTAKT 508-279-238 tomek@rotaryengines.pl
http://rotaryengines.pl/
OBSŁUGA I NAPRAWA POJAZDÓW Z SILNIKIEM ROTACYJNYM
Uczciwe diagnozy i rzetelne naprawy, pomoc w zakupie
KONTAKT 508-279-238 tomek@rotaryengines.pl
http://rotaryengines.pl/
oś nie masz farta Zamykać w takim razie?
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
Hmmm silnik jeszcze czeka na decyzję heheh. W sumie można zamknąć bo jako auto to już historia
ROTARY ENGINE VEHICLES SERVICE
OBSŁUGA I NAPRAWA POJAZDÓW Z SILNIKIEM ROTACYJNYM
Uczciwe diagnozy i rzetelne naprawy, pomoc w zakupie
KONTAKT 508-279-238 tomek@rotaryengines.pl
http://rotaryengines.pl/
OBSŁUGA I NAPRAWA POJAZDÓW Z SILNIKIEM ROTACYJNYM
Uczciwe diagnozy i rzetelne naprawy, pomoc w zakupie
KONTAKT 508-279-238 tomek@rotaryengines.pl
http://rotaryengines.pl/
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości