Mazda3 BK LF '04 Sedan Top Sport – sprzedana
Seraf napisał(a):Wiele razy rozmawiałem z kolegą z Mazdy 6 z L3 żeby stanąć na kresce i sprawdzić co lepiej idzie
Mogłoby być ciekawie, ale postawiłbym raczej na M3 LF z racji niższej masy i tego, że zwykle wypluwają więcej niż katalogowe 150KM. Może w Czaplinku będzie okazja sprawdzić z ciekawości
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3195 (146/240)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
Seraf napisał(a):flat shifty były
że co to takiego? jeżeli masz na myśli szybką zmianę biegów bez odejmowania gazu to nie... moja prędkość zmieniania biegów raczej do wolnych należy... co widać na filmie
buczos napisał(a):Przy lepszym starcie i szybszej zmianie biegów jest szansa na 7.5 s
Do setki mniej więcej wychodzi poniżej 8s. Około 7.7-7.8s. Nie jest źle, biorąc pod uwagę walce 225 i koła 18stki
Zacny wynik. Większość z nas życzyło by sobie zejście poniżej 8s
Tylko ciekaw jestem czy główną zasługą są wprowadzone modyfikacje wydechu, dolotu, czy poprostu Twoja madzia dysponuje nadwyraz zdrowym serduchem
Nuno
A jak to zrobić przy Y6
Moje dziewczyny: Kasia Agatka Alinka exMazda3 BK i Mazda6 GL
zejść poniżej 8 sekund w Y6 Nie chce cie smucic ale nie da sie tak dobrze zejsc ;p tzn. wszystko sie da ale to nie jest opłacalne
Przedstawiciel regionalny VOTUM SA
wczoraj skorzystałem z usługi hamowni drogowej dynomat i powiem wam że trochę jestem zawiedziony, że tak mało mocy i momentu, biorąc pod uwagę, że na zlocie w Kąkolewie w porównaniu z innymi trójkami co wypluwają po 160ps wypadałem nie tak źle, (best et biorąc pod uwagę i trening i zawody: buczos: 16,927, tomek waw:16,924, mily: 17,512 )
Tak więc albo troszkę dynomat zaniża albo inne zawyżają Jeden pomiar wyszedł coś koło 160kilku ale ponoć mało miarodajny bo 2-3 razy wychodziło po 150kilka...
Przyczyną jest pewnie za duży wydech... 2.5 cala to jak na 2.0 n/a wg mnie stanowczo za dużo... za luźno jest i nie ma podciśnienia.
Aczkolwiek dziwi mnie tak prosta linia mocy między 6600-7000 rpm, powinna delikatnie jeszcze rosnąć.
Never mind, ważne że LPG wychodzi bardzo podobnie i schodzę poniżej 8s do stówy
Tak więc albo troszkę dynomat zaniża albo inne zawyżają Jeden pomiar wyszedł coś koło 160kilku ale ponoć mało miarodajny bo 2-3 razy wychodziło po 150kilka...
Przyczyną jest pewnie za duży wydech... 2.5 cala to jak na 2.0 n/a wg mnie stanowczo za dużo... za luźno jest i nie ma podciśnienia.
Aczkolwiek dziwi mnie tak prosta linia mocy między 6600-7000 rpm, powinna delikatnie jeszcze rosnąć.
Never mind, ważne że LPG wychodzi bardzo podobnie i schodzę poniżej 8s do stówy
Pięknie Panie Kolego Aż uśmieszek na twarzy sam sie jawi
- Od: 16 paź 2009, 21:04
- Posty: 1844
- Skąd: Warszawa
- Auto: ex BJ TDVI RF4F '02 101PS
obecnie Kia QL
Normalnie. Kolego deszcz na ćwiartce i parady spec 2 na przodzie :/ Dlatego przytoczyłem czasy innych... a do setki mierzyłem na suchym "gruncie"
Panie Buczosie od jakieos jestem posiadaczem tez 3ki mianoiwcie jest to amerkykanskie 2.3 i tez jestem ciekawy co i jak moze jakies spotkanie kreska czy cos?
- Od: 10 cze 2009, 17:39
- Posty: 63
- Skąd: Rzeszów
- Auto: Mazda 3.2.3L
Mazda 323F Z5
Mazda MX3 1.6
Mały&Magda_13 napisał(a):jestem posiadaczem tez 3ki mianoiwcie jest to amerkykanskie 2.3
Na ustawki to byś się ustawiał a na spota do kolegów to już się nie chce przyjechać
Sorry za małe ot
Mały&Magda_13 napisał(a):Panie Buczosie od jakieos jestem posiadaczem tez 3ki mianoiwcie jest to amerkykanskie 2.3 i tez jestem ciekawy co i jak moze jakies spotkanie kreska czy cos?
można się kiedyś ustawić... najlepiej w miejscu bezpiecznym, s19/A4 ?
Hehe widze niespodzianka VIDEO spodobała sie
Szkoda ze aparacik zwariowal po uzyciu zoomzoomu
Szkoda ze aparacik zwariowal po uzyciu zoomzoomu
Ostatnio edytowano 13 paź 2013, 18:58 przez widmo82, łącznie edytowano 1 raz
-
Moderator "3BK" -Paweł
- Od: 26 paź 2008, 10:23
- Posty: 3600 (81/142)
- Skąd: Radom
- Auto: Mazda3 BK
była: 1,6 Y6 109KM 12.2006
jest: 2.0 LF 150KM 06.2008
Dzisiaj trójeczka otrzymała nowe hamulce
Tarcze 300mm przód, tarcze 280mm tył + klocki – cały zestaw TRW
Dodatkowo wymieniona została piasta z łożyskiem przedniego koła.
Czeka mnie jeszcze pozbycie się ognisk rdzy na nadkolach tylnych i klapie bagażnika oraz konserwacja podwozia i profili (rustcheck +valvoline)
Tarcze 300mm przód, tarcze 280mm tył + klocki – cały zestaw TRW
Dodatkowo wymieniona została piasta z łożyskiem przedniego koła.
Czeka mnie jeszcze pozbycie się ognisk rdzy na nadkolach tylnych i klapie bagażnika oraz konserwacja podwozia i profili (rustcheck +valvoline)
nie masz tej rdzy dużo
Ładnie się prezentuje Twoja maździara na żywo Robi wrażenie Miło było poznać na Track Day !
P.S
Mówiłem że wykręcisz lepszy czas niż ja
Ładnie się prezentuje Twoja maździara na żywo Robi wrażenie Miło było poznać na Track Day !
P.S
Mówiłem że wykręcisz lepszy czas niż ja
Dzisiaj mija dokładnie rok od zakupu mazdy. Przejechała ze mną ponad 22 tys km z czego 16 tys km na LPG Z grubszych rzeczy padła cewka z elektrosprzęgłem w sprężarce klimy, zgnił skraplacz oraz padło łożysko w kole (to raczej wydatek eksploatacyjny).
Dzisiaj oddałem mazdę w dobre ręce. Do roboty ogniska rdzy na tylnych nadkolach (okolice łączenia nadkola ze zderzakiem, o dziwo ranty bez rdzy), tylna klapa – standardowo w sedanach okolice stopu, dwa małe ogniska wielkości połowy paznokcia na przednich nadkolach oraz progi jeżeli będą wymagały roboty a pewnie będą – także w sumie nazbierało się 5 elementów + progi
Po tych wszystkich zabiegach auto pójdzie na dobrą konserwację podwozia i profili (Rustcheck + Valvoline)
Mam taką nadzieję, że chociaż ze dwa lata będę miał spokój.
Konrado2104 napisał(a):nie masz tej rdzy dużo
Dzisiaj oddałem mazdę w dobre ręce. Do roboty ogniska rdzy na tylnych nadkolach (okolice łączenia nadkola ze zderzakiem, o dziwo ranty bez rdzy), tylna klapa – standardowo w sedanach okolice stopu, dwa małe ogniska wielkości połowy paznokcia na przednich nadkolach oraz progi jeżeli będą wymagały roboty a pewnie będą – także w sumie nazbierało się 5 elementów + progi
Po tych wszystkich zabiegach auto pójdzie na dobrą konserwację podwozia i profili (Rustcheck + Valvoline)
Mam taką nadzieję, że chociaż ze dwa lata będę miał spokój.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości