Eunos 30X EC KLG4 94'

BJ / BA / EC / BG / BF / BW / BD / BV

Postprzez Bartg » 8 sie 2013, 15:14

Ogółem coś tu nie gra ;) Ciekawe co było tym sprężynom że aż taki efekt dały. Ewentualnie jak bardzo padniety jest amortyzator.
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7832 (27/126)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez adis555 » 8 sie 2013, 15:17

Amortyzator jest ok. Pozatym co ma amortyzator do ustawienia wysokości auta?

From Tapatalk by L9
SALT is love, SALT is life.
Klubowicz
 
Od: 27 maja 2011, 11:15
Posty: 1431 (76/78)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: mydelniczka

Postprzez Bartg » 8 sie 2013, 16:09

To tym bardziiej po założeniu dobrych sprężyn obniżających bez wad też musi być ok, ja pierwotnie założyłem sprężyny do fabrycznych amorków olejowych które Bóg wie ile miały przejechane ;)
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7832 (27/126)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez adis555 » 8 sie 2013, 17:41

Nic na siłe. Gleba na razie odpada do końca sezonu. Trzeba w tej chwili zając się tulejami na tylnych wahaczach. Wtedy zawieszenie będzie w pełni ogarnięte. W planach na ten sezon na pewno short shifter oraz 5 od fsa.

Dopisano 18 sie 2013, 21:13:

Nie będę skromny pisząc post pod postem ale co mi tam:)

Plany na Czaplinek wykonane. Jedynie widok zawiasu mojego mxa w porównaniu do innych aut skupia mnie jednak przy jak najszybszym glebieniu <glupek2>
Załączniki
wykres hamownia Czaplinek 2013.jpg
CAM00168.jpg
CAM00167.jpg
DSC_0154.JPG
SALT is love, SALT is life.
Klubowicz
 
Od: 27 maja 2011, 11:15
Posty: 1431 (76/78)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: mydelniczka

Postprzez pawcio1017 » 19 sie 2013, 21:43

adis555 napisał(a): w skupia mnie jednak przy jak najszybszym glebieniu <glupek2>


No i w koncu mądrze mowisz :) Ja po zlotowym OESie dopiero widze tak na prawde roznice w prowadzeniu na tych sprezynach. Warto sie troche pomeczyc na dziurach :P Chociaz u mnie nie ma tragedii... Wracajac do MXa – w koncu mialem okazje obejrzec go po widnemu. Widać że zadbany egzemplarz. Bardzo pasujące (i z tego co mowil Adam porządane ) kolo. Brakuje mi tylko korekty lakieru, bo widac ze troche juz przeszedl ale z tego co sie przyjrzalem to jeszcze calkiem sporo mozna byloby z niego wyciagnąć... :> No i graty zwyciestwa ;)
Obrazek
Przedstawiciel Warmii i Mazur
 
Od: 21 kwi 2011, 12:31
Posty: 3867 (82/119)
Skąd: TORUŃ/BYDGOSZCZ/OSTRÓDA
Auto: jest:
Mazda MX-5 NC 2.5,
Mazda 3 BP,
była:
Mazda MX-5 NC 1.8,
Mazda 3BK,
Mazda 323f BA,
Mazda 323 BG,

Postprzez zemoj » 20 sie 2013, 09:38

Gratulacje zwycięstwa w klasie i bardzo zacnego wyniku z hamowni!
pawcio1017 napisał(a):Brakuje mi tylko korekty lakieru

Może się nie znam, ale wg mnie świecił się jak psu jajca. Co z nim nie tak?
Na przyszły sezon posadzenie kozy OBOWIĄZKOWE <cisza>
z kropką nad z
Klubowicz
 
Od: 4 sty 2010, 22:12
Posty: 3200 (146/242)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR

Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0

Postprzez adis555 » 20 sie 2013, 14:05

Mam zamiar jedynie poprawić lekko wytarte ranty przy dachu czy w miejscu przylegania uszczelek drzwi gdzie trochę wytarł się lakier do podkładu. Delikatne kreski.

Na pewno nie jestem typem faceta który używa 10 kosmetyków do lakieru jeden po drugim. Starczy mi nałożyć wosk raz na jakiś czas i tyle. Kolega pawcio jest perfekcjonistą :D Ja nie miałbym do tego cierpliwości <spoko>
SALT is love, SALT is life.
Klubowicz
 
Od: 27 maja 2011, 11:15
Posty: 1431 (76/78)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: mydelniczka

Postprzez pawcio1017 » 20 sie 2013, 21:28

sporo swirli masz na lakierze nad ktorymi mozna by popracowac i osiagnac calkiem niezly efekt ;) Te przetarcia do podkladu tez widzialem ale to juz do ingerencji swiezym lakierem... Wosk na brudny lakier to tylko jego niszczenie :P Perfekcjonista to moze i nie, na razie zaczynam siedziec w temacie i sie ucze ;) Aczkolwiek jak po polerce wyprowadzasz auto i sasiedzi pytaja czy wracasz z lakierni to daje satysfakcje :P Niestety od jakichs dwoch miesiecy moja doba ma za malo godzin i na zlocie bylem brudną Mazda :D
Obrazek
Przedstawiciel Warmii i Mazur
 
Od: 21 kwi 2011, 12:31
Posty: 3867 (82/119)
Skąd: TORUŃ/BYDGOSZCZ/OSTRÓDA
Auto: jest:
Mazda MX-5 NC 2.5,
Mazda 3 BP,
była:
Mazda MX-5 NC 1.8,
Mazda 3BK,
Mazda 323f BA,
Mazda 323 BG,

Postprzez adis555 » 20 sie 2013, 21:30

pawcio1017 napisał(a):sporo swirli masz na lakierze nad ktorymi mozna by popracowac i osiagnac calkiem niezly efekt ;) Te przetarcia do podkladu tez widzialem ale to juz do ingerencji swiezym lakierem... Wosk na brudny lakier to tylko jego niszczenie :P Perfekcjonista to moze i nie, na razie zaczynam siedziec w temacie i sie ucze ;) Aczkolwiek jak po polerce wyprowadzasz auto i sasiedzi pytaja czy wracasz z lakierni to daje satysfakcje :P Niestety od jakichs dwoch miesiecy moja doba ma za malo godzin i na zlocie bylem brudną Mazda :D

Swirli? O czym ty mówisz?? :D

From Tapatalk by L9
SALT is love, SALT is life.
Klubowicz
 
Od: 27 maja 2011, 11:15
Posty: 1431 (76/78)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: mydelniczka

PostTen post został usunięty przez Paweł 4 gru 2015, 12:37.

Postprzez reyman » 23 sie 2013, 08:46

SpooN, ja też tak chcę zrobić ze swoją, prooooszę ! :D
Coś pięknego... <serduszka>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 kwi 2010, 10:17
Posty: 132
Skąd: Włocławek
Auto: było: mx-3 B6 '92
jest: mx-3 K8 '97

Postprzez Rafał_ » 24 sie 2013, 16:49

adis gratulacje <spoko> W Czaplinku błyszczała się jak psu..... Dbaj o nią bo już coraz mniej takich mx3 :)


P.S. jak możesz to wrzuć swój wykres tutaj: viewtopic.php?f=102&t=42101
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
jarek.ZE
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 3
CUP 2013 miejsce 2
 
Od: 25 lis 2008, 01:19
Posty: 3760 (180/234)
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04

Postprzez adis555 » 25 sie 2013, 12:01

Dzięki Jarek. Wizualnie auto potrzebuje dopieszczenia( Gleba,dystanse). Więcej nie będę robił z zewnątrz bo mi się podoba tak jak jest. Buda ładna i zdrowa dlatego jest już pomysł na przyszły sezon. Finansowo myślę, że podołam. Niestety Plan spowoduje że już niestety pucharu nei zdobędę w nowej klasie. Jedyny minus tego pomysłu to właśnie zmiana klasy, bo powiem że się wkręciłem w tą rywalizacje na prostej :]
SALT is love, SALT is life.
Klubowicz
 
Od: 27 maja 2011, 11:15
Posty: 1431 (76/78)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: mydelniczka

Postprzez zemoj » 25 sie 2013, 13:41

Czyli będzie KL... <diabełek>
z kropką nad z
Klubowicz
 
Od: 4 sty 2010, 22:12
Posty: 3200 (146/242)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR

Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0

Postprzez adis555 » 26 sie 2013, 18:31

Czas się pochwalić. Mała rzecz a cieszy. Z kwestii wizualnych niedługą wpadną ambery na przód oryginalne a nie malowane:P. Oczekując na paczkę pogrzebałem po naszym wspaniałym allegro. Po paru zdjęciach, odczytach rozproszenia światła po kloszu ujawniło się. Tak to są lampy JDM. W ciemno więc zamówiłem komplet 2 lamp na tył do mx-3 opisanych jako wersja EU. Dziś paczka przyszła. po szybkim otwarciu paczki okazało się że to to czego szukałem. Tylne lampy JDM <serduszka>

Najlepsze jest to że za 2 lampy z wiązką i oryginalnymi jeszcze japońskimi żarówkami kosztowały mnie całe 40 zł + przesyłka.

Kocham allegro. Lampy JDM świecą podwójnie podobnie jak USDM. Jednak Japońskie święcą na całym obwodzie czerwonego klosza podczas gdy ameryka świeci na 2 kwadraty. Niedługo dodam zdjęcia w nocy.

Nowe sprężyny "glebowe" są już w drodze :)
Załączniki
CAM00182.jpg
CAM00181.jpg
CAM00180.jpg
CAM00176.jpg
SALT is love, SALT is life.
Klubowicz
 
Od: 27 maja 2011, 11:15
Posty: 1431 (76/78)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: mydelniczka

Postprzez zemoj » 26 sie 2013, 19:28

Dostałeś jakąś odpowiedź z FK? Jak rozwiązała się sprawa z Twoimi poprzednimi springami?
Światła <spoko> Już w zielonej USDM fajnie wyglądały.

PS. Gleba jeszcze w tym sezonie?
:>
z kropką nad z
Klubowicz
 
Od: 4 sty 2010, 22:12
Posty: 3200 (146/242)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR

Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0

Postprzez adis555 » 26 sie 2013, 19:52

Fk przesyła mi kolejną paczkę ze sprężynami za free w ramach reklamacji. Gleby w tym sezonie nie wiem czy będzie. Jeśli potwierdzi się problem z tylnymi amortyzatorami to poczekam i wymienie wszystko razem na jesieni. W tym tygodniu zostanie ogarnięte w końcu tylne zawieszenie poliuretany, końcówki itp :)
SALT is love, SALT is life.
Klubowicz
 
Od: 27 maja 2011, 11:15
Posty: 1431 (76/78)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: mydelniczka

Postprzez zemoj » 26 sie 2013, 20:16

To spoko z ich strony. Powodzenia w działaniach!
z kropką nad z
Klubowicz
 
Od: 4 sty 2010, 22:12
Posty: 3200 (146/242)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR

Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0

Postprzez adis555 » 26 sie 2013, 21:57

Wspomniane zdjęcie w nocy. Robi robotę.

From Tapatalk by L9
Załączniki
uploadfromtaptalk1377546716723.jpg
SALT is love, SALT is life.
Klubowicz
 
Od: 27 maja 2011, 11:15
Posty: 1431 (76/78)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: mydelniczka

Postprzez wilusjdm » 26 sie 2013, 22:31

Puść ten hamulec i cyknij bez, chyba że to bez hamulca to czapki z głów :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 mar 2011, 13:51
Posty: 1932 (0/10)
Skąd: Olsztynek
Auto: Była:
Mazda 323F Z5
Alfa Romeo 156 SW
Jest:
Mazda 323F Sportive

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy