Jakie wtryskiwacze LPG zamiast Valtek?
1, 2
Witam,
co sezon pojawia się nowa "moda" na wtryskiwacze a ostatnie trendy wynikają z tego, że najlepsze są często podrabiane i lepiej unikać zakupu vide allegro..
Aktualne czerwone valteki- ich sposób montażu, głośna praca, częste rozkalibrowanie doprowadza mnie do szewskiej pasji..
Na co zmienić aby nie puściło mnie to z torbami?
Motor to KL, sterownik stag 300.
co sezon pojawia się nowa "moda" na wtryskiwacze a ostatnie trendy wynikają z tego, że najlepsze są często podrabiane i lepiej unikać zakupu vide allegro..
Aktualne czerwone valteki- ich sposób montażu, głośna praca, częste rozkalibrowanie doprowadza mnie do szewskiej pasji..
Na co zmienić aby nie puściło mnie to z torbami?
Motor to KL, sterownik stag 300.
Można je zmontować na rozdzielaczu lub na szynie z doborem nie ma większego problemu http://www.europegas.pl/documents/HANA_H2000_HP_newest_updated_PL1.pdf
- Kod: Zaznacz cały
Wtryskiwacze HANA występują w 4 rodzajach w zależności od wydajności:
– dla pojemności silnika 800cc ~ 1,200cc (130 ± 1.5 litra/min) – kolor czarny // 27-35KM/cyl.
– dla pojemności silnika 1,300cc ~2,000cc (154 ± 1.litra/min) – kolor czerwony // 35-40KM/cyl.
– dla pojemności silnika 2,000cc ~5,400cc (175 ± 1.litra/min) – kolor zielony // 41-50KM/cyl.
– dla pojemności silnika 2,000cc ~5,400cc (175 ± 1.litra/min) – kolor niebieski // 40-60KM/cyl
Ostatnio edytowano 31 lip 2013, 11:53 przez Kailen, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 27 sie 2008, 22:57
- Posty: 83
- Skąd: Koszalin
- Auto: Mazda mx-3 1.6 DOHC
Fiat Seicento 0.9 99r
Tabelka ma malo wspolnego z rzeczywistoscia i mozna sie korzystajac z niej niezle wpuscic w maliny. W praktyce dla 35 koni z garnka daje sie juz czesto zielona a z tabeli wynika ze nawet czarna pociagnie mimo tego ze czerwona ma problemy.
-
Przemek323c
La mam czarne w ZLu (1.5 , czyli 22 km na cylinder) i sie spisują.
Wg tabeli to czarne spokojnie wystarczą,przeciez kl to nie wysilony motor.dla spokoju wez czerwone i juz. Gdzieś slyszalem że za duże też niedobrze. Z ta tabela to byś sie przejechał np w civicu gdzie masz nawet 100km z litra i 200km z
4 cylindrów
Wysłane z mojego WT19i
Wg tabeli to czarne spokojnie wystarczą,przeciez kl to nie wysilony motor.dla spokoju wez czerwone i juz. Gdzieś slyszalem że za duże też niedobrze. Z ta tabela to byś sie przejechał np w civicu gdzie masz nawet 100km z litra i 200km z
4 cylindrów
Wysłane z mojego WT19i
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
O widzisz.
Pod jeden ogień pójdzie też chyba reduktor. Mam zavoli zeta ale nie wiem jakie dalsze oznaczenie.
Jest jakiś kumaty gazownik w lubelskim LKS LZ LC co nie puści mnie z torbami?
Bo gdzie nie pytałem to chłopaki nieźle chcą zarobić;)
Pod jeden ogień pójdzie też chyba reduktor. Mam zavoli zeta ale nie wiem jakie dalsze oznaczenie.
Jest jakiś kumaty gazownik w lubelskim LKS LZ LC co nie puści mnie z torbami?
Bo gdzie nie pytałem to chłopaki nieźle chcą zarobić;)
Zeta jest ok do okolo 150 konikow. Czarne za male do kla, potrafi zlopac dobrze przy klepce gazem.
-
Przemek323c
Po tel do kilku gazowników mówili o czerwonych.
Gazownicy za zmianę wtrysków na hana, reduktor na nowy, filtry na nowe regulacji nowych komponentów chcą ~1,5k zł. Wooooow:)
hanki są po 80zł*6szt, reduktor 200zł, filtry 30zł extra dodatki max 100zł+regulacja.
Ostatnia moja regulacja u gazownika była jak to się śmieje z kolegą statyczna: samochód z miejsca nie ruszył i miało być cycuś;) Ehh
Gazownicy za zmianę wtrysków na hana, reduktor na nowy, filtry na nowe regulacji nowych komponentów chcą ~1,5k zł. Wooooow:)
hanki są po 80zł*6szt, reduktor 200zł, filtry 30zł extra dodatki max 100zł+regulacja.
Ostatnia moja regulacja u gazownika była jak to się śmieje z kolegą statyczna: samochód z miejsca nie ruszył i miało być cycuś;) Ehh
Wszystko zalezy od tego ile trzeba przerabiac. Przy okazji mozna sie przyjrzec nawiertom, wezykom i innym wynalazkom. Jakbys mial ochote cos regulowac to zapraszam.
-
Przemek323c
Czyli takie coś sklecisz do kupy?
2x
http://www.phjacus.pl/Komplet-wtryskiwa ... -p853.html
1x
http://www.phjacus.pl/R14-Reduktor-Zavo ... S-p99.html
+filtry.
2x
http://www.phjacus.pl/Komplet-wtryskiwa ... -p853.html
1x
http://www.phjacus.pl/R14-Reduktor-Zavo ... S-p99.html
+filtry.
Zeta s chodzi na duzym cisnieniu bo od zeta n rozni sie tylko inna sprezyna, poza tym to te same reduktory i oba raczej na styk albo i nawet nie do KLa. Duzo jeszcze zalezy od tego czy ma to byc zrobione naprawde jak trzeba i jaki masz styl jazdy bo do jazdy emeryckiej starczy i alaska. Mozna probowac acr01, kme silver na styk albo golda. Musialbym zobaczyc jak to wszystko u ciebie wyglada ale mysle ze da rade cos podzialac. Miedz 6 czy 8 mm?
-
Przemek323c
na 95% 6 mm. Przed zakupami dokładnie sprawdzę.
Jak grzebałem ostatnio w sterowniku to ciśnienie było 1.34.
Po to chcę wepchać hany i nowy reduktor aby mieć na lata;) a styl jazdy różny, więc nie ma co oszczędzić tych 10zł między kme silverem a zetą s;) lub dorzucić 100zł do golda- chociaż goldy pakują do abz 299koni a nie do kl 163 konie:)
Jak grzebałem ostatnio w sterowniku to ciśnienie było 1.34.
Po to chcę wepchać hany i nowy reduktor aby mieć na lata;) a styl jazdy różny, więc nie ma co oszczędzić tych 10zł między kme silverem a zetą s;) lub dorzucić 100zł do golda- chociaż goldy pakują do abz 299koni a nie do kl 163 konie:)
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości