Jakie wtryskiwacze LPG zamiast Valtek?

Dział poświęcony użytkowaniu aut z instalacjami gazowymi przeznaczonymi do zasilania silników z wtryskiem pośrednim paliwa.

Postprzez Dymian » 29 lip 2013, 13:43

Witam,
co sezon pojawia się nowa "moda" na wtryskiwacze a ostatnie trendy wynikają z tego, że najlepsze są często podrabiane i lepiej unikać zakupu vide allegro..
Aktualne czerwone valteki- ich sposób montażu, głośna praca, częste rozkalibrowanie doprowadza mnie do szewskiej pasji..
Na co zmienić aby nie puściło mnie to z torbami?
Motor to KL, sterownik stag 300.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2013, 19:33
Posty: 604 (0/1)
Skąd: Lubelskie
Auto: był: Xedos 9, 2,5v6, 2002
Jest Phaeton.

Postprzez Bo_Lo » 29 lip 2013, 13:54

Niezmiennie polecane Hana?

Wysłane z mojego WT19i
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 18:59
Posty: 4378 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza
jest:
Mazda Premacy 03'FP,323f BA BP :D

Postprzez Przemek323c » 30 lip 2013, 10:43

Barracudy.
Przemek323c
 

Postprzez Dominator » 30 lip 2013, 12:51

wtryski AC
3lata gwarancji/100kkm
Nasz forumowy "gaziarz" bananmin poleca.
...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sty 2011, 22:36
Posty: 4908 (66/68)
Skąd: Bielsko-Biała/KR/KTA
Auto: Accord 8 2.2 gnojówka

Postprzez Kailen » 30 lip 2013, 13:23

Ja od siebie polecam Hany. Sprawdzone przez wielu użytkowników.
Forumowicz
 
Od: 27 sie 2008, 21:57
Posty: 83
Skąd: Koszalin
Auto: Mazda mx-3 1.6 DOHC
Fiat Seicento 0.9 99r

Postprzez Dymian » 30 lip 2013, 20:43

Czyli potrzebuje 6 wtrysków (hana po 80zł) + listwy i coś jeszcze?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2013, 19:33
Posty: 604 (0/1)
Skąd: Lubelskie
Auto: był: Xedos 9, 2,5v6, 2002
Jest Phaeton.

Postprzez Przemek323c » 31 lip 2013, 06:43

Ja bym celowal w pojedyncze. Przy hanach zostaje jeszcze kwestia doboru koloru.
Przemek323c
 

Postprzez Kailen » 31 lip 2013, 10:47

Można je zmontować na rozdzielaczu lub na szynie z doborem nie ma większego problemu http://www.europegas.pl/documents/HANA_H2000_HP_newest_updated_PL1.pdf

Kod: Zaznacz cały
Wtryskiwacze HANA występują w 4 rodzajach w zależności od wydajności:
– dla pojemności silnika 800cc ~ 1,200cc (130 ± 1.5 litra/min) – kolor czarny // 27-35KM/cyl.
– dla pojemności silnika 1,300cc ~2,000cc (154 ± 1.litra/min) – kolor czerwony // 35-40KM/cyl.
– dla pojemności silnika 2,000cc ~5,400cc (175 ± 1.litra/min) – kolor zielony // 41-50KM/cyl.
– dla pojemności silnika 2,000cc ~5,400cc (175 ± 1.litra/min) – kolor niebieski // 40-60KM/cyl
Ostatnio edytowano 31 lip 2013, 10:53 przez Kailen, łącznie edytowano 1 raz
Forumowicz
 
Od: 27 sie 2008, 21:57
Posty: 83
Skąd: Koszalin
Auto: Mazda mx-3 1.6 DOHC
Fiat Seicento 0.9 99r

Postprzez Przemek323c » 31 lip 2013, 10:51

Tabelka ma malo wspolnego z rzeczywistoscia i mozna sie korzystajac z niej niezle wpuscic w maliny. W praktyce dla 35 koni z garnka daje sie juz czesto zielona a z tabeli wynika ze nawet czarna pociagnie mimo tego ze czerwona ma problemy.
Przemek323c
 

Postprzez Dymian » 31 lip 2013, 14:12

Do KL szukać zielonych? Czy za "duże"?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2013, 19:33
Posty: 604 (0/1)
Skąd: Lubelskie
Auto: był: Xedos 9, 2,5v6, 2002
Jest Phaeton.

Postprzez Bo_Lo » 31 lip 2013, 14:24

La mam czarne w ZLu (1.5 , czyli 22 km na cylinder) i sie spisują.
Wg tabeli to czarne spokojnie wystarczą,przeciez kl to nie wysilony motor.dla spokoju wez czerwone i juz. Gdzieś slyszalem że za duże też niedobrze. Z ta tabela to byś sie przejechał np w civicu gdzie masz nawet 100km z litra i 200km z
4 cylindrów

Wysłane z mojego WT19i
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 18:59
Posty: 4378 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza
jest:
Mazda Premacy 03'FP,323f BA BP :D

Postprzez Dymian » 31 lip 2013, 14:34

O widzisz.
Pod jeden ogień pójdzie też chyba reduktor. Mam zavoli zeta ale nie wiem jakie dalsze oznaczenie.

Jest jakiś kumaty gazownik w lubelskim LKS LZ LC co nie puści mnie z torbami?
Bo gdzie nie pytałem to chłopaki nieźle chcą zarobić;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2013, 19:33
Posty: 604 (0/1)
Skąd: Lubelskie
Auto: był: Xedos 9, 2,5v6, 2002
Jest Phaeton.

Postprzez Przemek323c » 31 lip 2013, 15:25

Zeta jest ok do okolo 150 konikow. Czarne za male do kla, potrafi zlopac dobrze przy klepce gazem.
Przemek323c
 

Postprzez Dymian » 31 lip 2013, 16:32

Po tel do kilku gazowników mówili o czerwonych.

Gazownicy za zmianę wtrysków na hana, reduktor na nowy, filtry na nowe regulacji nowych komponentów chcą ~1,5k zł. Wooooow:)
hanki są po 80zł*6szt, reduktor 200zł, filtry 30zł extra dodatki max 100zł+regulacja.
Ostatnia moja regulacja u gazownika była jak to się śmieje z kolegą statyczna: samochód z miejsca nie ruszył i miało być cycuś;) Ehh
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2013, 19:33
Posty: 604 (0/1)
Skąd: Lubelskie
Auto: był: Xedos 9, 2,5v6, 2002
Jest Phaeton.

Postprzez Przemek323c » 31 lip 2013, 16:40

Wszystko zalezy od tego ile trzeba przerabiac. Przy okazji mozna sie przyjrzec nawiertom, wezykom i innym wynalazkom. Jakbys mial ochote cos regulowac to zapraszam.
Przemek323c
 

Postprzez Dymian » 31 lip 2013, 16:54

Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2013, 19:33
Posty: 604 (0/1)
Skąd: Lubelskie
Auto: był: Xedos 9, 2,5v6, 2002
Jest Phaeton.

Postprzez Przemek323c » 31 lip 2013, 17:18

Zeta s chodzi na duzym cisnieniu bo od zeta n rozni sie tylko inna sprezyna, poza tym to te same reduktory i oba raczej na styk albo i nawet nie do KLa. Duzo jeszcze zalezy od tego czy ma to byc zrobione naprawde jak trzeba i jaki masz styl jazdy bo do jazdy emeryckiej starczy i alaska. Mozna probowac acr01, kme silver na styk albo golda. Musialbym zobaczyc jak to wszystko u ciebie wyglada ale mysle ze da rade cos podzialac. Miedz 6 czy 8 mm?
Przemek323c
 

Postprzez Dymian » 31 lip 2013, 18:47

na 95% 6 mm. Przed zakupami dokładnie sprawdzę.
Jak grzebałem ostatnio w sterowniku to ciśnienie było 1.34.
Po to chcę wepchać hany i nowy reduktor aby mieć na lata;) a styl jazdy różny, więc nie ma co oszczędzić tych 10zł między kme silverem a zetą s;) lub dorzucić 100zł do golda- chociaż goldy pakują do abz 299koni a nie do kl 163 konie:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2013, 19:33
Posty: 604 (0/1)
Skąd: Lubelskie
Auto: był: Xedos 9, 2,5v6, 2002
Jest Phaeton.

Postprzez Gib » 31 lip 2013, 18:54

Ale chyba dwa?
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 17:09
Posty: 8938 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Dymian » 31 lip 2013, 19:11

2 parowniki powiny być ale mnóstwo 4.2 jest powolnie zabijanych pojedynczym goldem.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2013, 19:33
Posty: 604 (0/1)
Skąd: Lubelskie
Auto: był: Xedos 9, 2,5v6, 2002
Jest Phaeton.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy LPG