Witam mam mały problem a mianowicie posiadam mazde 6 1.8, w ostatnich dniach zainstalowałem instalację LPG i od tego czasu zapala mi się kontrolka silnika. Wygląda to tak- odpalam zgaśnie i zapali się i pali przez następne 3-5 uruchomień potem gaśnie i znów po 3-5 uruchomieniach się zapala itd..., nie wiem czy to wina instalacji lpg czy to zbieg okoliczności bo samochód tak samo się zachowuje nawet jak wyłączę LPG ( włącznikiem), podłączając komputer ( u gazownika) pokazało błąd czujnika położenia przepustnicy 2,
Proszę o pomoc
Mazda 6 -sekwencja – zapalająca się kontrolka silnika
Strona 1 z 1
lukart napisał(a):Witam mam mały problem a mianowicie posiadam mazde 6 1.8, w ostatnich dniach zainstalowałem instalację LPG i od tego czasu zapala mi się kontrolka silnika. Wygląda to tak- odpalam zgaśnie i zapali się i pali przez następne 3-5 uruchomień potem gaśnie i znów po 3-5 uruchomieniach się zapala itd..., nie wiem czy to wina instalacji lpg czy to zbieg okoliczności bo samochód tak samo się zachowuje nawet jak wyłączę LPG ( włącznikiem), podłączając komputer ( u gazownika) pokazało błąd czujnika położenia przepustnicy 2,
Proszę o pomoc
Wymień czujnik lub wywal gaz
- Od: 12 maja 2007, 16:30
- Posty: 298
- Skąd: Rawicz
- Auto: Mazda 6 sport kombi 2.0 141KM
w sumie, to ten temat nadaje sie do dzialu LPG, poniewaz wszystko wystapilo po zalozeniu gazu...
watek tam przenosze
watek tam przenosze
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
lukart uzupełnij profil, dopisz jaka instalacja będzie łatwiej Ci pomóc.
Mogli Ci gaziarze zrobić drut jak SebastianS (gzw.pl) – http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=982 ... &start=379
W skrócie wkrętkami gazu przyblokowali VIS i była buba.
PS
To był efekt wiercenia w kolektorze dolotowym bez jego zdemontowania.
W skrócie wkrętkami gazu przyblokowali VIS i była buba.
PS
To był efekt wiercenia w kolektorze dolotowym bez jego zdemontowania.
Babskie auto, wersja amerykańska viewtopic.php?f=313&t=118894
Z tego co ostatnio rozmawiałem z kolegą, który ma kilka Mazd i to dużo wcześniej ode mnie to w Mazdzie 6 bardzo często po założeniu sekwencji zapala się ów czujnik a dodatkowo potrafią pękać kolektory, ale to tylko tak posłyszane...
Ludzie dzielą się nie na wykształconych i niewykształconych, a po prostu na mądrych i głupich :)
- Od: 26 lis 2010, 22:29
- Posty: 45
- Skąd: Nowa Sól
- Auto: Mazda 626 V '97, motor 1,8 FP DOHC KME Diego, Zavoli, Tomasetto oraz
Mazda 6 polift '06 motor 1,8 (121 KM)
Bzdurą jest to co pisze Michnol. U mnie też zapaliła się kontrolka mogąca świadczyć o awarii silnika. Po przejechaniu 1100 km udałem się na przegląd instalacji lpg. Facet coś pozmieniał w ustawieniach i po przejechaniu zapaliła się kontrolka ....No i nie wiedziałem, czy to faktyczna usterka czy też tylko od złych ustawień gazu....Pojechałem do ALMA LESISZ Grabiszyńska Wrocław – przejechaliśmy się kawałek, w tym czasie ponownie pomieszano w parametrach – i z głowy. Kontrolka jest sprawna, ale już nie świeci. A zatem przyczyną były ustawienia gazu. To oczywiśćie może się zdarzyć. Tak więc – bez obaw, trzeba jechać do swojego gazownika. A ja po raz kolejny polecam tę firmę. Obsługa? Tak jak powinno być. To ja- klient – jestem tam najważnieszy. BRAWO.
Racja u mnie zapaliła się tylko raz, po wizycie u gazownika wyszło ze mam za niskie ciśnienie gazu. Facet pokręcił i wszystko git, normalna rzeczą jest ze świeżo założona instalacja potrzebuje regulacji, bo wszystko wychodzi w praniu
Ven napisał(a):mam za niskie ciśnienie gazu.
Wyglada na kiepska korekte po cisnieniu.
-
Przemek323c
U mnie ale w Premacy po przejechaniu 500km też zapaliła się ta kontrolka ale to od razu sprawdziłem okazało się że zbyt uboga mieszanka jade teraz na regulacje pierwsza po 1000km wiec dostroję instalacje.
- Od: 15 maja 2013, 18:02
- Posty: 30
- Skąd: Gdańsk
- Auto: Mazda Premacy 1.8 101km 12.2002r LPG OptimaGas+ Baracuda+Shark1500
To się podłączę. Założyłem do Mazdy 3 1.6 2006 sekwencię STAG Premium + Hana. Odebrałem auto od gazownika, fajnie śmiga... do czasu. Po ok 30 minutach szarpnęło mną przy 120 km/h, wszystko się prawie zapaliło na tablicy. Po chwili zostały tylko check i trakcja i wskazania temperatury silnika na zero! WTF??? Wracam "zdenerwowany" do gazownika, podpina kompa – bład PT.... (nie pamiętam może PT0118) który mówi o wskazaniach czujnika temperatury silnika. Stwierdził, że przypadek, skasował, jadę... pod Szczercowem znów to samo. Mimo wyłączenia silnika i kontynuacji jazdy na benzynie auto nie idzie – znów chec i trakcja. Moje zdenerwowanie osiągnęło max maksimów. Cóż czekam na drugi dzień i od rana atakuję gazownika. Już na mój widok facet zdębiał ale po wysłuchaniu mnie zajął się problemem, choć stwierdził, że to wszystko bardzo dziwne, sam ma parę aut i takich numerów nie miał. Komp i w drogę. 10,20,30 km trasy i nic, zero!!! By cię szlak myślę. Facet widząc, że nic się nie dzieje, zaproponował, żebym jechał tak jak jeżdżę normalnie, OK . Redukcja, gaz, 5000 obrotów i po paru kilometrach mówi, że sterownik zmienia sposób wtrysku... 5 sek i znów szarpnięcie, kontrolki, pobocze, stop engine. Ale facet doświadczony, kazał mi odpalać, wrzucić 5 bieg przy 1000 obrotach i gaz do dechy – to samo. Pada diagnoza – wadliwy układ zapłonowy (coś nie wyrabia pod obciążeniem lub na skutek temperatury). Zjeżdżamy na serwis, demontaż filtra powietrza, cewek, świec. Czyszczenie wszystkiego, regulacja przerw w Denso TT (szczerze mówiąc elektroda górna byłą miękka jak masło ). Zaproponował zmianę świec, gdyż te mogą nie "wyrabiać" – zakupiłem irydowe Denso. Od tej pory (10000 km) chodzi jak burza zero problemów. Najdziwniejsze w tym wszystkim był błąd wskazywany przez ECU... Nadmienię, ze ten problem występował tylko na gazie, na benzynie było OK.
- Od: 9 kwi 2013, 08:53
- Posty: 4
- Skąd: Pabianice
- Auto: Mazda 3 BK 1.6 '06 + LPG
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości