przez bejot » 10 lip 2013, 19:14
Swoje światła dzienne podłączyłem w puste miejsce / w moim przypadku – pozycja 10 wg instrukcji/ gdzie pojawia się napięcie w pozycji pracy silnika. Dokupiłem bezpiecznik, chyba 2 A, który przy jakimś zwarciu w lampach, ograniczy tylko do jego spalenia, zwarcie nie pójdzie dalej w instalację. Na zdjęciu jest to ten biały kabelek zaznaczony strzałką. Bezpiecznik pomarańczowy.
Jak pisałem wcześniej, światła zapalają się w pozycji ON/stacyjka/, w pozycji pracy, po rozruchu silnika. Wyłączenie silnika następuje w pozycji ACC stacyjki, i wtedy gasną także światła do jazdy dziennej.
I to by było na tyle.
- Załączniki
-
![kostka_1_1.jpg (242.66 KiB) Przeglądane 4050 razy kostka_1_1.jpg](./download/file.php?id=17166&t=1&sid=711bf3126f5a1db521a0bc5737beb39a)
Demokracja, to dwa wilki i owca, głosujące, co zjeść na obiad. Wolność, to uzbrojona po zęby owca, która może się bronić przed demokratycznie podjętą decyzją.
–Ben Franklin