Mazda3 S BK L3-VE '04 – RALLY WHITE
Tylko ostrożnie, żebyś nic nie zepsuł. Ale wygląda fajnie – tak jak myślałem. Polookaj na forum wielu malowało loga więc skorzystaj z ich doświadczenia. 

-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3820 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
biały to jest pocisk !
wygląda rewelacyjnie, ostatnio widziałem 3 nawet z białą wycieraczką tylną i jest naprawdę SUPER




- Od: 10 sty 2013, 13:17
- Posty: 1915 (84/101)
- Skąd: Wiesbaden / Bydgoszcz
- Auto: Była:
Mazda 3 BK Y6 ‘07 1.6
Mazda 3 BL R2 '10 2.2
Mazda MX-5 NC '08 2.0
Jest:
MPS BL3 '13 2.3
Nigdy felunek nie będzie miał identyko barwy jak buda dlatego takie eksperymenty mi się nie podobają... Ale zwraca to uwagę. 

-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3820 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
Wygląda fajnie ale osobiście wolę czarną felgę do białego autka. Na razie pomalowałem emblematy "2.3"
na czarno...lecz trochę spartoliłem bo dzieciaki mi trochę przeszkadzały
. Oprócz tego czarne dekle zmieniłem też na czarne ale ze srebrnym logiem mazdy. Jutro jak będzie czas to wrzucę fotki do oceny.
Myślałem też, że wszystkie trójki mają podświetlany pasek na zegarach ( niebieski wpadający w fiolet ?)
ale widzę, że nie więc wrzucę fotkę wnętrza....w końcu
Pozdrawiam
na czarno...lecz trochę spartoliłem bo dzieciaki mi trochę przeszkadzały

Myślałem też, że wszystkie trójki mają podświetlany pasek na zegarach ( niebieski wpadający w fiolet ?)
ale widzę, że nie więc wrzucę fotkę wnętrza....w końcu

Pozdrawiam
- Od: 20 kwi 2013, 19:15
- Posty: 19
- Skąd: Koszalin
- Auto: Mazda 3s 2.3l – lpg (2004) USA – 130 tys.km
Tą niebieską poświatę wszyscy chcą mieć, ale mają tylko nieliczni ... chyba zależało od wersji wyposażenia. Dziwne, że masz podświetlenie a nie masz ABS ... Ale Amerykanie to specyficzny naród, więc i wersje wyposażenia też mają specyficzne ...
Moje dziewczyny: Kasia Agatka Alinka exMazda3 BK i Mazda6 GL
Seraf orientujesz się czym 911mc ogarnął temat zmiany zegarów? Jakoś go ostatnio mniej na forum 
Elementy wyposażenia prawych drzwi przednich i tylnych https://picasaweb.google.com/1062179878 ... rnika2012#
Sprzedam gumowe osłony progów viewtopic.php?f=5&t=165154&p=2783056#p2783056
Zoom-Zoom [url=http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=332&t=120521]
Sprzedam gumowe osłony progów viewtopic.php?f=5&t=165154&p=2783056#p2783056
Zoom-Zoom [url=http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=332&t=120521]

- Od: 21 mar 2008, 21:04
- Posty: 1902 (6/4)
- Skąd: Siemianowice Śląskie
- Auto: Hyundai i40 2.0 2014 kombi
VW Polo 6N 1.0 1999
eks: Mazda3 BK Active 1.6 MZR Z6 2005
eks: Fiat Seicento Young 0.9 1999
Gadałem z nim któregoś dnia to mówił, że nie ogarnął. Że się po prostu nie udało mu tego zrobić ale szczegółów nie znam. Chce się z nim spotkać na montaż spoilera to może coś więcej się dowiem 
Markuss może zaciski paćniesz na biało

Markuss może zaciski paćniesz na biało
Bardzo ładna M3!
Gdybym miał wybierać między mocą, a wyposażeniem, to też bym wybrał moc.
Gdybym miał wybierać między mocą, a wyposażeniem, to też bym wybrał moc.
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3200 (146/242)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
Witam Wszystkich.
Trochę mnie nie było ( praca, praca, praca
może na zlot uda się załapać w Czaplinku, w końcu mam rzut beretem.
Postanowiłem pochwalić się mini modyfikacjami ( i tak już chyba zostanie ) chociaż znając życie to różnie bywa.
Co się zmieniło?
1. Wycięcie katalizatora i zmiana na strumienicę.
2. Malowanie emblematów "2.3" na czarno.
3. Końcówka tłumika "Ulter" jednym się podoba innym nie:) a moim zdaniem "japończyk" z charakterem musi się delikatnie wyróżniać.
4. Dekielki srebrno-czarne ( były całe czarne a teraz znaczek jest srebrny
niby nic a cieszy )
5. Opony Pirelli PZero Rosso ( tył )
6. Pozbycie się picia oleju.....jeah ! ale o tym w innym wątku, może komuś pomoże.
7. Rozpórka w drodze...
Co do samej eksploatacji autka....gdybym nie pozbył się picia oleju to chyba bym ją sprzedał bo denerwowało mnie lanie ok. 0.8 l /1000
Na gazie w ciągu 2 mc przejechane ok 14000 tys i jest git:) nic tylko jeździć. Jedyny mankament auta to bąbelki rdzy ( nie wiem jak zabezpieczone są europejskie wersje ) ale wybaczę jej "rudą" ze względu na klimat, wygląd i właściwości jezdne.
Jak to moja żona powiedziała ( kiedy lałem olej )." Lepiej dolewaj olej niż wydawaj po 5 tys. na wtryski i inne drogie naprawy"
No i ma rację bo choć oleju już nie leję to i tak wolałbym wydawać kasę na to niż na DPF'y, Wtryski, Dwumasy i cholera wie co jeszcze ( pozdrawiam posiadaczy Pasków 2.0 TDI
)
Klika fotek po zmianach i w środku auta ( bo tych nie było )






Te kropki na zegarach to plak, którego nie widać gołym okiem, a aparat wychwycił.



Mam nadzieję, że do zobaczenia na zlocie...
Trochę mnie nie było ( praca, praca, praca
Postanowiłem pochwalić się mini modyfikacjami ( i tak już chyba zostanie ) chociaż znając życie to różnie bywa.
Co się zmieniło?
1. Wycięcie katalizatora i zmiana na strumienicę.
2. Malowanie emblematów "2.3" na czarno.
3. Końcówka tłumika "Ulter" jednym się podoba innym nie:) a moim zdaniem "japończyk" z charakterem musi się delikatnie wyróżniać.
4. Dekielki srebrno-czarne ( były całe czarne a teraz znaczek jest srebrny
5. Opony Pirelli PZero Rosso ( tył )
6. Pozbycie się picia oleju.....jeah ! ale o tym w innym wątku, może komuś pomoże.
7. Rozpórka w drodze...
Co do samej eksploatacji autka....gdybym nie pozbył się picia oleju to chyba bym ją sprzedał bo denerwowało mnie lanie ok. 0.8 l /1000

Na gazie w ciągu 2 mc przejechane ok 14000 tys i jest git:) nic tylko jeździć. Jedyny mankament auta to bąbelki rdzy ( nie wiem jak zabezpieczone są europejskie wersje ) ale wybaczę jej "rudą" ze względu na klimat, wygląd i właściwości jezdne.
Jak to moja żona powiedziała ( kiedy lałem olej )." Lepiej dolewaj olej niż wydawaj po 5 tys. na wtryski i inne drogie naprawy"
No i ma rację bo choć oleju już nie leję to i tak wolałbym wydawać kasę na to niż na DPF'y, Wtryski, Dwumasy i cholera wie co jeszcze ( pozdrawiam posiadaczy Pasków 2.0 TDI
Klika fotek po zmianach i w środku auta ( bo tych nie było )






Te kropki na zegarach to plak, którego nie widać gołym okiem, a aparat wychwycił.



Mam nadzieję, że do zobaczenia na zlocie...
- Od: 20 kwi 2013, 19:15
- Posty: 19
- Skąd: Koszalin
- Auto: Mazda 3s 2.3l – lpg (2004) USA – 130 tys.km
przemalowanie na czarny pozostałych znaczków to świetny pomysł lepiej by się komponowało z pozostałymi. 

Elementy wyposażenia prawych drzwi przednich i tylnych https://picasaweb.google.com/1062179878 ... rnika2012#
Sprzedam gumowe osłony progów viewtopic.php?f=5&t=165154&p=2783056#p2783056
Zoom-Zoom [url=http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=332&t=120521]
Sprzedam gumowe osłony progów viewtopic.php?f=5&t=165154&p=2783056#p2783056
Zoom-Zoom [url=http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=332&t=120521]

- Od: 21 mar 2008, 21:04
- Posty: 1902 (6/4)
- Skąd: Siemianowice Śląskie
- Auto: Hyundai i40 2.0 2014 kombi
VW Polo 6N 1.0 1999
eks: Mazda3 BK Active 1.6 MZR Z6 2005
eks: Fiat Seicento Young 0.9 1999
Tez tak sadze , na czarno znacznie lepiej by sie prezentowało.
widziałem ze auto wisi na allegro, czyżby problemy z nadmiernym piciem oleju i atakującą ruda miał przechwycić nowy właściciel. Dobrze że jej ja nie kupiłem bo bym miał te same problemy.
-
Pyton162
Witam.
Picie oleju zlikwidowałem. Tzn. przy normalnej jeździe oleju już nie bierze ale przy wkręcaniu na bardzo wysokie obroty weźmie ale to chyba normalne, że kręcony silnik zje trochę oleju. Pamiętam jak kiedyś firmową Sokdę Octawkę 1.9 TDI też wysuszyłem z oleju po ekstremelanej jeździe po śniegu i wirażach na ręcznym:) Jeśli chodzi o rdzę to podwozie jest ok. tylko na nadwoziu jest kilka bąbli, konkretnie na masce, drzwiach które były malowane oraz na jednym nadkolu. Ogólnie autem będę latał jeśli nie znajdę kogoś za tą cenę ( choć wiem, że tanio nie jest
ale nie zależy mi bardzo na sprzedaży bo auto jest bardzo fajne i daje radość z jazdy. Jednak, jak to się mówi "stara miłość nie rdzewieje", heheh i wolałbym lexusa gs 300 lub 430. Kolega ma takiego i jakoś lepiej się czuję w tym "dziadkowym"
wozie niż w usportowionym wozidełku. Ogólnie w auto trochę włożyłem więc jak nie uzyskam ceny, która będzie mnie satysfakcjonować to pośmigam z ochotą bo szkoda oddawać dopieszczone auto.
Pozdrawiam
Picie oleju zlikwidowałem. Tzn. przy normalnej jeździe oleju już nie bierze ale przy wkręcaniu na bardzo wysokie obroty weźmie ale to chyba normalne, że kręcony silnik zje trochę oleju. Pamiętam jak kiedyś firmową Sokdę Octawkę 1.9 TDI też wysuszyłem z oleju po ekstremelanej jeździe po śniegu i wirażach na ręcznym:) Jeśli chodzi o rdzę to podwozie jest ok. tylko na nadwoziu jest kilka bąbli, konkretnie na masce, drzwiach które były malowane oraz na jednym nadkolu. Ogólnie autem będę latał jeśli nie znajdę kogoś za tą cenę ( choć wiem, że tanio nie jest
Pozdrawiam
- Od: 20 kwi 2013, 19:15
- Posty: 19
- Skąd: Koszalin
- Auto: Mazda 3s 2.3l – lpg (2004) USA – 130 tys.km
sory ale jak ona piła 0,8l na 1tys km bo tak cos pisałeś jak pamiętam to niby płukanka i wymiana oleju na inny miała ten apetyt na olej zlikwidować. Tak to można ściemniać przyszłych kupujących
. Prawdy sie może dowiemy jak kupi ktoś i zarejestruje sie na forum
-
Pyton162
0,8 l zjadała przy agresywnej jeździe ale jeżeli kręcisz auto na 6-7 tys. to chyba normalne, że zje olej chociaż te 0,8 to dla mnie było za dużo. Ja też kiedyś nie wierzyłem, że może być lepszy i gorszy olej ale po płukance i zmianie oleju z Castrola ( mój kolega mechanik mówi, że to największy syf dla sinika ) na Mobil auto naprawdę nie je oleju ( przy normalnej jeździe ). Polecam lekturę z tego linka:
http://www.blogomotive.pl/index.php/201 ... erze-olej/
Na podstawie tego artykułu skusiłem się na płukankę, która w moim przypadku pomogła.
Pozdrawiam
http://www.blogomotive.pl/index.php/201 ... erze-olej/
Na podstawie tego artykułu skusiłem się na płukankę, która w moim przypadku pomogła.
Pozdrawiam
- Od: 20 kwi 2013, 19:15
- Posty: 19
- Skąd: Koszalin
- Auto: Mazda 3s 2.3l – lpg (2004) USA – 130 tys.km
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości