stag 4, stag 300, stag 300 premium – jaka różnica
Strona 1 z 1
jak w temacie.
Obdzwoniłem kilka zakładów (partnerskich ze strony STAGa) i niektórzy fachowcy twierdzą, że najlepszym rozwiązaniem do mojego auta będzie stag 4, gdzie inni z kolej mówią, że jeśli nie chcę być częstym u nich gościem to powinienem sobie dać spokój z czwórką i wziąć 300 premium.
jak to faktycznie jest?
Obdzwoniłem kilka zakładów (partnerskich ze strony STAGa) i niektórzy fachowcy twierdzą, że najlepszym rozwiązaniem do mojego auta będzie stag 4, gdzie inni z kolej mówią, że jeśli nie chcę być częstym u nich gościem to powinienem sobie dać spokój z czwórką i wziąć 300 premium.
jak to faktycznie jest?
- Od: 31 maja 2012, 00:29
- Posty: 84
- Auto: Mazda 6: 2.0 Pb 2005 FL
:D
To ja jeszcze tylko dorzucę, żeby zrobić większe zamieszanie, że parę osób poleca Landi Lorenzo i Lovato
Czyli generalnie, zależy do kogo pojedziesz, pójdziesz, czy zadzwonisz, to każdy poleci Ci to co ma na stanie.
Polecam lpg-forum.
Czyli generalnie, zależy do kogo pojedziesz, pójdziesz, czy zadzwonisz, to każdy poleci Ci to co ma na stanie.
Polecam lpg-forum.
- Od: 21 mar 2013, 18:59
- Posty: 387
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 3 2.0 Top Sport '06
ogólnie najbardziej zaawansowany jest premium http://www.ac.com.pl/pl/produkt/296/stag-300-premium następnie mamy ISA2 http://www.ac.com.pl/pl/produkt/362/stag-300-isa2
a finalnie staga 4 http://www.ac.com.pl/pl/produkt/363/stag-4-plus
W ostatnim linku masz nawet info od AC z zaleceniami stosowania
Z powyższego wynika że stag 4 odpada
Z lektury różnych portali na temat lpg można wywnioskować że premium jest najbardziej polecany – i zdaje egzamin – chociaż część gazowników i tak wyłącza autoadaptacje w niektórych przypadkach...
a finalnie staga 4 http://www.ac.com.pl/pl/produkt/363/stag-4-plus
W ostatnim linku masz nawet info od AC z zaleceniami stosowania
Z powyższego wynika że stag 4 odpada
Z lektury różnych portali na temat lpg można wywnioskować że premium jest najbardziej polecany – i zdaje egzamin – chociaż część gazowników i tak wyłącza autoadaptacje w niektórych przypadkach...
- Od: 12 wrz 2012, 20:22
- Posty: 285 (1/2)
- Skąd: Warszawa/Legionowo
- Auto: Mazda 3 BK LF 2007 2.0 150KM!
ciut wcześniej
MAZDA 323F BG 1991 1.6 88KM
Właśnie założyłem instalacje do mazdy 3 z ecu stag 300 premium
Tak jak pisałem stag 4 nie był zupełnie brany pod uwagę – w zakładzie proponowali staga 300 isa2 a sam chciałem premium – wtedy powiedzieli mi to co i Tobie że i tak część funkcji ( a chodzi o autoadaptacje ) zostaje odłączona bo samochód potrafi wariować – po prostu się nie sprawdza...
Co nie oznacza że to są złe sterowniki – po prostu trzeba oddać do dobrego zakładu który nie odwali fuszerki tzn zrobi porządne mapy gazowe a nie ustawi tylko samokalibracje...
Z resztą ja się upierać nie bedę ale zobacz że dużo osób montuje właśnie 300
Chociaż z drugiej strony czytałeś już ten topic? http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=107&t=129037
Tak jak pisałem stag 4 nie był zupełnie brany pod uwagę – w zakładzie proponowali staga 300 isa2 a sam chciałem premium – wtedy powiedzieli mi to co i Tobie że i tak część funkcji ( a chodzi o autoadaptacje ) zostaje odłączona bo samochód potrafi wariować – po prostu się nie sprawdza...
Co nie oznacza że to są złe sterowniki – po prostu trzeba oddać do dobrego zakładu który nie odwali fuszerki tzn zrobi porządne mapy gazowe a nie ustawi tylko samokalibracje...
Z resztą ja się upierać nie bedę ale zobacz że dużo osób montuje właśnie 300
Chociaż z drugiej strony czytałeś już ten topic? http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=107&t=129037
- Od: 12 wrz 2012, 20:22
- Posty: 285 (1/2)
- Skąd: Warszawa/Legionowo
- Auto: Mazda 3 BK LF 2007 2.0 150KM!
ciut wcześniej
MAZDA 323F BG 1991 1.6 88KM
Jak wystroisz dobrze recznie to nie ma potrzeby podpierania sie jakimis adaptacjami ktore zle uzyte robia wiecej szkody niz pozytku.
Landi RENZO Omegas. Dobre ale drogie. Lovato szalu nie robi, raczej z budzetowek.
hubertgal napisał(a):Landi Lorenzo i Lovato
Landi RENZO Omegas. Dobre ale drogie. Lovato szalu nie robi, raczej z budzetowek.
-
Przemek323c
ok, dzięki za wypowiedzi, na razie odkładam niezbędne fundusze
powiedzcie mi jeszcze tylko jedną rzecz odnośnie działania takiej instalacji. Rozruch silnika odbywa się na benzynie a następnie automatycznie przełącza się na gaz, czy tak?
po jakim czasie (km, temperatura?) to się dzieje?
pytam, ponieważ do pracy dojeżdżam niecałe 5km i zastanawiam się czy takie odcinki będę pokonywał na gazie czy nie zdąży się on w ogóle załączyć.
czy dodatkowo są jakieś ograniczenia, np. prędkość, obroty, na których gaz przełączy się znowu na benzynę?
powiedzcie mi jeszcze tylko jedną rzecz odnośnie działania takiej instalacji. Rozruch silnika odbywa się na benzynie a następnie automatycznie przełącza się na gaz, czy tak?
po jakim czasie (km, temperatura?) to się dzieje?
pytam, ponieważ do pracy dojeżdżam niecałe 5km i zastanawiam się czy takie odcinki będę pokonywał na gazie czy nie zdąży się on w ogóle załączyć.
czy dodatkowo są jakieś ograniczenia, np. prędkość, obroty, na których gaz przełączy się znowu na benzynę?
- Od: 31 maja 2012, 00:29
- Posty: 84
- Auto: Mazda 6: 2.0 Pb 2005 FL
:D
\zico napisał(a):ok, dzięki za wypowiedzi, na razie odkładam niezbędne fundusze
powiedzcie mi jeszcze tylko jedną rzecz odnośnie działania takiej instalacji. Rozruch silnika odbywa się na benzynie a następnie automatycznie przełącza się na gaz, czy tak?
po jakim czasie (km, temperatura?) to się dzieje?
pytam, ponieważ do pracy dojeżdżam niecałe 5km i zastanawiam się czy takie odcinki będę pokonywał na gazie czy nie zdąży się on w ogóle załączyć.
czy dodatkowo są jakieś ograniczenia, np. prędkość, obroty, na których gaz przełączy się znowu na benzynę?
1. Odpalasz na benzynie. Jest jeszcze opcja cieply start tzn jak temp silnika odpowiednia to startujesz od razu z gazu.
2.Zazwyczaj po okolo kilometrze, wiadomo ze w zimie moze byc wiecej. Przelacza po przekroczeniu ustalonej temp reduktora.
3. Przy 5km do pracy to lepiej zainwestuj w rower, bo moze sie okazac ze gaz nie przyniesie wielkich oszczednosci w dojazdach do pracy.
4. Ograniczen nie ma jesli sa odpowiednie graty i odpowiednie strojenie.
-
Przemek323c
3. Przy 5km do pracy to lepiej zainwestuj w rower, bo moze sie okazac ze gaz nie przyniesie wielkich oszczednosci w dojazdach do pracy.
no to lipa,
muszę zaktualizować swoje przeliczenia bo z ogólnych kalkulacji wynika mi, że takie odcinki to będzie jakieś 30-40% moich przebiegów
- Od: 31 maja 2012, 00:29
- Posty: 84
- Auto: Mazda 6: 2.0 Pb 2005 FL
:D
No, to według mnie kompletnie się gaz w tym przypadku nie opłaca... Szkoda silnika. Zanim auto zdąży się zagrzać, to Ty je już zgasisz. Naprawdę, rower będzie przyjemniejszy, zwłaszcza w ciepłe dni.
- Od: 21 mar 2013, 18:59
- Posty: 387
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 3 2.0 Top Sport '06
King wynalazek, brc drogie w serwisie i w 99% procent bardzo kiepski technicznie montaz. Montuj Staga, LPG Tech lub KME Nevo.
Jak powalczysz z korektami temperatura/cisnienie to mozna zejsc i do 15st przelaczania. Ogolnie jednak chodzilo o to ze przy 5km do pracy mozna chodzic nawet z buta, nie mowiac o rowerze. Jesli myslisz o gazie glownie zeby dojezdzac do pracy to mozesz sie przeliczyc. Co innego jesli poza praca robisz jakies normalne przebiegi. Wtedy sens jak najbardziej jest.
VPM napisał(a):ja też mam 5 km do pracy w ostatnie ciepłe dni po 200metrach przełącza się w zimę po 2.5kmale poza praca też sporo jeżdżę
Jak powalczysz z korektami temperatura/cisnienie to mozna zejsc i do 15st przelaczania. Ogolnie jednak chodzilo o to ze przy 5km do pracy mozna chodzic nawet z buta, nie mowiac o rowerze. Jesli myslisz o gazie glownie zeby dojezdzac do pracy to mozesz sie przeliczyc. Co innego jesli poza praca robisz jakies normalne przebiegi. Wtedy sens jak najbardziej jest.
-
Przemek323c
VPM napisał(a):ja mam stag 4 + i na prawdę robi robotę nawet przy 150 jak przełączam na gaz lub benzynę nic nie czuć i działa bez awaryjnie
Zgadzam się z przedmówcą Mam STAG-a 4+ i jest miodzio
Wysłane z poczty w Radzyminie
To ja http://www.youtube.com/watch?v=58549ffQXKY
Jeśli się obudziłeś w poniedziałek i nie boli Cię głowa oznacza to że jest środa.
To ja http://www.youtube.com/watch?v=58549ffQXKY
Jeśli się obudziłeś w poniedziałek i nie boli Cię głowa oznacza to że jest środa.
No właśnie. Po czym poznać, że trzeba włączyć zubożanie mazda?
Czy w moim silniku jest to potrzebne?
Czy w moim silniku jest to potrzebne?
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości