Mazda3 BK LF '05 Top Sport
marcin255 napisał(a):Seraf napisał(a):czemu ten olej? myślałem że lejesz ten:
to to samo
Motul 8100 Eco-Nergy 5W-30
W pełni syntetyczny olej silnikowy zalecany do pojazdów, dla których przewidziany jest olej o obniżonej lepkości wysokotemperaturowej HTHS. Zmniejszenie zużycia paliwa do 10%. Czyste spalanie. Doskonała ochrona silnika przed korozją i przed zużyciem. Klasa jakości: ACEA A5/B5 – API SL/CF Specyfikacje: Ford M2C 913C; RN0700; Zalecenia: Honda i Volvo silniki benzynowe.
MOTUL SPECIFIC FORD 913 B 913C 5W-30
Olej do silników benzynowych i Diesla – FORD APROBATA: FORD 913B 913C SAE 5W-30
ZASTOSOWANIE
Oszczędzający paliwo olej zaprojektowany specjalnie do samochodów FORD i pojazdów wymagających niskiego wskaźnika lepkości HTHS (High Temperature High Shear) – pomiędzy 2,9 a 3,5: Ford, Jaguar, Rover, PSA, Renault – w odróżnieniu od silników wymających wysokiej lepkości HTHS (pow. 3,5): BMW, VW (z wyjątkiem normy 503/506), Porsche, Mercedes Benz. Odpowiedni do nowoczesnych silników Diesla z turbodoładowaniem lub wtryskiem benzyny, z katalizatorem, wymagających olejów wpływających na zmniejszenie zużycia paliwa (ACEA A1/B1)
WŁASNOŚCI
STANDARTY:
A5/A1/B1 B5- API SJ
Kluczem jest " HTHS (High Temperature High Shear) – pomiędzy 2,9 a 3,5:"
" olej o obniżonej lepkości wysokotemperaturowej HTHS. "
Dla Focus 2.0 Duratec-HE 16V
" Best Specific 913C 5W-30 4.3
Better 8100 Eco-nergy 5W-30 "
Po przeczytaniu powyższego postu też się pokusiłem o zakup oleju Motul Specific 913C 5W-30... W poniedziałek wymiana...
Ty już jeździsz ponad tydzień na w/w.... Jakieś niespodzianki?
- Od: 12 wrz 2012, 20:22
- Posty: 285 (1/2)
- Skąd: Warszawa/Legionowo
- Auto: Mazda 3 BK LF 2007 2.0 150KM!
ciut wcześniej
MAZDA 323F BG 1991 1.6 88KM
Dziś wymieniłem łączniki drążka przód Febi i nastała cisza , poprzednie Delphi wytrzymały 20 mies.
marcin255 napisał(a):dziś zrobię
No i gdzie te koła???

-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3820 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
sory ale teraz mam na głowie to
viewtopic.php?f=466&t=154722
a felgi są srebrne , wyglądałoby to jednak za choinkowo
viewtopic.php?f=466&t=154722
a felgi są srebrne , wyglądałoby to jednak za choinkowo
Dziś odebrałem PISTON RINGS – 2005 Mazda 3 (LFY111SC0A)
w poniedziałek zaczynamy od nowa
w poniedziałek zaczynamy od nowa
Trzymam kciuki. Będzie dobrze. 

-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3820 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
Silnik rozebrany , pierścienie ok , gładzie ok , cylindry okrągłe , honowanie jest – i nikt nie wie o co chodzi , padło podejrzenie na kolektor ssący i sterowanie nim ale czy to możliwe ,żeby przez PCv wysysało tyle oleju , b. dużo oleju w kolektorze dolotowym .
Jeśli po złożeniu nic się nie zmieni to trzeba sprawdzić -wymienić -podmienić kolektor ssący i lub te elektrozawory sterujące klapkami
Jeśli po złożeniu nic się nie zmieni to trzeba sprawdzić -wymienić -podmienić kolektor ssący i lub te elektrozawory sterujące klapkami
Możliwe , odma i pcv to ekologia jak i egr nic dobrego dla auta nie robią tylko zasyfiają dolot
, ja już dawno olałem pcv i odmę i wpuściłem je do catch-tanka
, ja już dawno olałem pcv i odmę i wpuściłem je do catch-tanka
-
Arkadius 73
Nie mam , mówią ,że to nic nie zmienia
edit: kupiłem to
http://allegro.pl/oil-catch-tank-zbiorn ... 23966.html
podepnę i zobaczymy czy zasysa olej z kolektora
edit: kupiłem to

podepnę i zobaczymy czy zasysa olej z kolektora
Mam taki sam catch-tank tyle że zmieniłem rurki doprowadzające na zbrojone po się stopiły
-
Arkadius 73
Arkadius 73 napisał(a):Mam taki sam catch-tank tyle że zmieniłem rurki doprowadzające na zbrojone po się stopiły
rurki 16 mm kupiłeś ?
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości