Mazda Millenia S TA KJ '01 2.3 V6 Miller Cycle Engine B+G
Witam kolegów.
Po mojej 5-letniej przygodzie z Xedosem 6 2.0V6 z roku 94 przyszła pora na zmiany. Xedos poszedł w dobre ręce do kolegi Tubi a ja poszedłem o krok dalej.
Przyszła wiosna i zmotywowała mnie wreszcie do pochwalenia się moim nowym nabytkiem
Millenia S znana na forum za sprawą poprzedniego właściciela (mckoper)
Auto zakupione 15 grudnia 2012 r.
Wymagała trochę wkładu i paru napraw, z którymi prawie już się uporałem, także na chwilę obecną nie było za dużo modyfikacji bo były ważniejsze sprawy, którymi musiałem się zająć.
Obecnie jeździ się bardzo dobrze, przyjemnie i komfortowo. Skrzynia i silnik pracują jak w zegarku, kompresor ładnie gwiżdże i łyka sobie parę kropel oleju, więc co jakiś czas trzeba trochę dolać, ale z tym się liczyłem kupując Milly. Oczywiście nie są to hektolitry oleju więc nie ma problemu, kompresor musi trochę brać przy uruchamianiu no i wiadomo jak to silniki mazdy przy jeżdżeniu na wyższych obrotach też trochę potrzebuje, tym bardziej przy instalacji gazowej.
Spalanie gazu w granicach 14l średnio (po wymianie reduktora bo wcześniej było ponad 15l). Na trasie nie mam na razie okazji sprawdzić a te 14 to jest tak na trasach do pracy (16km) do teściów (7km) i do kościoła (7km), dłuższe rzadko na razie robię.
Auto trochę muszę dopieścić, szczególnie środek ładnie ogarnąć (powyciągać wszystko, wyczyścić skóry, wyprać wykładzinę, plastiki).
Dane techniczne
Przebieg przy zakupie 102500mil, a dziś 106000mil
Pojemność skokowa silnika: 2255 ccm
Moc maksymalna: 211 KM przy 5300 obr./min
Maksymalny moment obrotowy: 285 Nm przy 3500 obr./min
Przyspieszenie 0-100 km/h: 7,9 sek.
Prędkość maksymalna: 230 km/h
Wymiary: 4870x1770x1390 mm
Wyposażenie
– climatronic;
– ABS i TCS;
– 2 poduszki powietrzne;
– elektryczne otwierane szyby i regulowane lusterka ;
– elektrycznie otwierany szyberdach;
– elektryczna regulacja i podgrzewanie przednich foteli;
– elektryczna regulacja wysokości kierownicy i automatyczne podnoszenie po wyjęciu kluczyka;
– światła przeciwmgłowe;
– skórzana tapicerka wraz z kierownicą, lewarkiem zmiany biegów oraz dźwignią ręcznego hamulca;
– tempomat;
– wspomaganie kierownicy;
– elektrycznie składane lusterka z pilota
– system nagłośnienia BOSE;
– alarm i centralny zamek ze zdalnym otwieraniem bagażnika;
– WEBASTO Thermo Top C + sterowanie Telestart T100 HTM
– światła dzienne w halogenach żarówki LED
– oświetlenie odprowadzające do domu (po otwarciu/zamknięciu auta pilotem światła dzienne/halogeny świecą przez ok. 30 sek.);
– światła mijania LED R4
– alufelgi 16” Dezent z oponami zimowymi Bridgestone Blizzak LM-30 215/55/16;
– alufelgi 17" Advanti Racing z oponami letnimi Fulda 215/50/17
– instalacja gazowa STAG 300 – 6 PLUS, Reduktor AC R01, wtryski AC;
Modyfikacje
– Montaż uniwersalnego sterownika centralnego zamka (oryginalny pilot nie działał a ciężko go dostać więc na razie musi być uniwersalny, piloty odporne na wodę kurz i upadki z funkcją zdalnego otwierania bagażnika, oczywiście fabryczny alarm uzbraja się wraz z zamkiem więc wszystko działa jak powinno fabrycznie);
– Montaż czujników parkowania w tylnym zderzaku (bez wyświetlacza a jedynie z buzzerem) – moim zdaniem to wystarcza;
– Montaż spryskiwaczy mgłowych przedniej szyby;
– Montaż ładowarki USB w podłokietniku
– Przyciemnienie szyb i szyberdachu
– Obniżenie zawieszenia -30 tył, – 40 przód.
– Czyszczenie soczewek i polerowanie reflektorów
– Wydłubanie katalizatorów wstępnych
– Montaż projektorów w drzwiach
– Podniesienie tłumika środkowego
– Wspawanie większych końcówek wydechu
– Oklejenie elementów wnętrza folią szczotkowane aluminium
– Montaż dodatkowej chłodniczki oleju ASB
– Dołożenie chromowanych elementów
– Montaż dolotu – AIRBOX SIMOTA
– Montaż Webasto
Naprawy, wymiany
– Wymiana łączników stabilizatora z tyłu wraz z gumami stabilizatora;
– Wymiana a właściwie montaż filtra przeciwpyłowego ponieważ nie było go w ogóle;
– Wymiana filtra paliwa;
– Wymiana osłony przeguby zewnętrznego i wewnętrznego;
– Wymiana filtra powietrza;
– Wymiana rozrusznika (na używany ale sprawny);
– Wymiana reduktora gazowego (były problemy z odpalaniem bo gaz zalewał kolektor), węży wodnych z trójnikami (kapał płyn chłodniczy), węży gazowych (puszczały gaz), obudowy filtra i filtra fazy lotnej na większy (wydajniejszy), ponowna regulacja gazu.
– Wymiana tylnych tarcz hamulcowych i klocków
– Wymiana łączników stabilizatora z przodu;
– Prawy reflektor był z wersji europejskiej i nie miał otworu na żarówkę obrysową,, więc został wymontowany i wywiercony otwór (mocowanie i żarówka była), także teraz obrysówki działają;
– zamontowanie nowego (używanego) tunelu środkowego ponieważ klapka od cupholdera była pęknięta;
– założenie zaślepki górnej mocowania pasa przedniego bo nie było oraz 1 białej lampki w boczku drzwiowym;
– naprawa odprysku na szybie czołowej;
– Malowanie zacisków i elementów tarcz hamulcowych na czarno farbą Hammerite;
– wymiana akumulatora
– Wymiana uszczelek pod pokrywami zaworów;
– Pranie tapicerki i foteli
– Wymiana kierownicy, gałki zmiany biegów i ręcznego;
– Wymiana obydwu pasków wieloklinowych i łożysk w napinaczach;
– Zamontowanie w przednim zderzaku czarnej siatki KAMEI
– Rozklejenie i umycie lamp w środku wraz z soczewkami;
– Regeneracja wahaczy środkowych i górnych wraz z osłonami gumowymi i tulejami
– Polerka lakieru
– Wymiana świec i cewki zapłonowej
– Wymiana prawej poduszki silnika
– Zamontowanie osłony haka przedniego
– Wymiana tulei stabilizatora przód
– Wymiana listw wtryskowych LPG
– Wymiana prawej półosi z przegubami
– Wymiana uszczelek pod głowicami, pokrywami i innych uszczelniaczy
– Wymiana rozrządu i pompy wody
– Regulacja luzów zaworowch
– Regeneracja kompresora
Zdjęcia
Po mojej 5-letniej przygodzie z Xedosem 6 2.0V6 z roku 94 przyszła pora na zmiany. Xedos poszedł w dobre ręce do kolegi Tubi a ja poszedłem o krok dalej.
Przyszła wiosna i zmotywowała mnie wreszcie do pochwalenia się moim nowym nabytkiem
Millenia S znana na forum za sprawą poprzedniego właściciela (mckoper)
Auto zakupione 15 grudnia 2012 r.
Wymagała trochę wkładu i paru napraw, z którymi prawie już się uporałem, także na chwilę obecną nie było za dużo modyfikacji bo były ważniejsze sprawy, którymi musiałem się zająć.
Obecnie jeździ się bardzo dobrze, przyjemnie i komfortowo. Skrzynia i silnik pracują jak w zegarku, kompresor ładnie gwiżdże i łyka sobie parę kropel oleju, więc co jakiś czas trzeba trochę dolać, ale z tym się liczyłem kupując Milly. Oczywiście nie są to hektolitry oleju więc nie ma problemu, kompresor musi trochę brać przy uruchamianiu no i wiadomo jak to silniki mazdy przy jeżdżeniu na wyższych obrotach też trochę potrzebuje, tym bardziej przy instalacji gazowej.
Spalanie gazu w granicach 14l średnio (po wymianie reduktora bo wcześniej było ponad 15l). Na trasie nie mam na razie okazji sprawdzić a te 14 to jest tak na trasach do pracy (16km) do teściów (7km) i do kościoła (7km), dłuższe rzadko na razie robię.
Auto trochę muszę dopieścić, szczególnie środek ładnie ogarnąć (powyciągać wszystko, wyczyścić skóry, wyprać wykładzinę, plastiki).
Dane techniczne
Przebieg przy zakupie 102500mil, a dziś 106000mil
Pojemność skokowa silnika: 2255 ccm
Moc maksymalna: 211 KM przy 5300 obr./min
Maksymalny moment obrotowy: 285 Nm przy 3500 obr./min
Przyspieszenie 0-100 km/h: 7,9 sek.
Prędkość maksymalna: 230 km/h
Wymiary: 4870x1770x1390 mm
Wyposażenie
– climatronic;
– ABS i TCS;
– 2 poduszki powietrzne;
– elektryczne otwierane szyby i regulowane lusterka ;
– elektrycznie otwierany szyberdach;
– elektryczna regulacja i podgrzewanie przednich foteli;
– elektryczna regulacja wysokości kierownicy i automatyczne podnoszenie po wyjęciu kluczyka;
– światła przeciwmgłowe;
– skórzana tapicerka wraz z kierownicą, lewarkiem zmiany biegów oraz dźwignią ręcznego hamulca;
– tempomat;
– wspomaganie kierownicy;
– elektrycznie składane lusterka z pilota
– system nagłośnienia BOSE;
– alarm i centralny zamek ze zdalnym otwieraniem bagażnika;
– WEBASTO Thermo Top C + sterowanie Telestart T100 HTM
– światła dzienne w halogenach żarówki LED
– oświetlenie odprowadzające do domu (po otwarciu/zamknięciu auta pilotem światła dzienne/halogeny świecą przez ok. 30 sek.);
– światła mijania LED R4
– alufelgi 16” Dezent z oponami zimowymi Bridgestone Blizzak LM-30 215/55/16;
– alufelgi 17" Advanti Racing z oponami letnimi Fulda 215/50/17
– instalacja gazowa STAG 300 – 6 PLUS, Reduktor AC R01, wtryski AC;
Modyfikacje
– Montaż uniwersalnego sterownika centralnego zamka (oryginalny pilot nie działał a ciężko go dostać więc na razie musi być uniwersalny, piloty odporne na wodę kurz i upadki z funkcją zdalnego otwierania bagażnika, oczywiście fabryczny alarm uzbraja się wraz z zamkiem więc wszystko działa jak powinno fabrycznie);
– Montaż czujników parkowania w tylnym zderzaku (bez wyświetlacza a jedynie z buzzerem) – moim zdaniem to wystarcza;
– Montaż spryskiwaczy mgłowych przedniej szyby;
– Montaż ładowarki USB w podłokietniku
– Przyciemnienie szyb i szyberdachu
– Obniżenie zawieszenia -30 tył, – 40 przód.
– Czyszczenie soczewek i polerowanie reflektorów
– Wydłubanie katalizatorów wstępnych
– Montaż projektorów w drzwiach
– Podniesienie tłumika środkowego
– Wspawanie większych końcówek wydechu
– Oklejenie elementów wnętrza folią szczotkowane aluminium
– Montaż dodatkowej chłodniczki oleju ASB
– Dołożenie chromowanych elementów
– Montaż dolotu – AIRBOX SIMOTA
– Montaż Webasto
Naprawy, wymiany
– Wymiana łączników stabilizatora z tyłu wraz z gumami stabilizatora;
– Wymiana a właściwie montaż filtra przeciwpyłowego ponieważ nie było go w ogóle;
– Wymiana filtra paliwa;
– Wymiana osłony przeguby zewnętrznego i wewnętrznego;
– Wymiana filtra powietrza;
– Wymiana rozrusznika (na używany ale sprawny);
– Wymiana reduktora gazowego (były problemy z odpalaniem bo gaz zalewał kolektor), węży wodnych z trójnikami (kapał płyn chłodniczy), węży gazowych (puszczały gaz), obudowy filtra i filtra fazy lotnej na większy (wydajniejszy), ponowna regulacja gazu.
– Wymiana tylnych tarcz hamulcowych i klocków
– Wymiana łączników stabilizatora z przodu;
– Prawy reflektor był z wersji europejskiej i nie miał otworu na żarówkę obrysową,, więc został wymontowany i wywiercony otwór (mocowanie i żarówka była), także teraz obrysówki działają;
– zamontowanie nowego (używanego) tunelu środkowego ponieważ klapka od cupholdera była pęknięta;
– założenie zaślepki górnej mocowania pasa przedniego bo nie było oraz 1 białej lampki w boczku drzwiowym;
– naprawa odprysku na szybie czołowej;
– Malowanie zacisków i elementów tarcz hamulcowych na czarno farbą Hammerite;
– wymiana akumulatora
– Wymiana uszczelek pod pokrywami zaworów;
– Pranie tapicerki i foteli
– Wymiana kierownicy, gałki zmiany biegów i ręcznego;
– Wymiana obydwu pasków wieloklinowych i łożysk w napinaczach;
– Zamontowanie w przednim zderzaku czarnej siatki KAMEI
– Rozklejenie i umycie lamp w środku wraz z soczewkami;
– Regeneracja wahaczy środkowych i górnych wraz z osłonami gumowymi i tulejami
– Polerka lakieru
– Wymiana świec i cewki zapłonowej
– Wymiana prawej poduszki silnika
– Zamontowanie osłony haka przedniego
– Wymiana tulei stabilizatora przód
– Wymiana listw wtryskowych LPG
– Wymiana prawej półosi z przegubami
– Wymiana uszczelek pod głowicami, pokrywami i innych uszczelniaczy
– Wymiana rozrządu i pompy wody
– Regulacja luzów zaworowch
– Regeneracja kompresora
Zdjęcia
- Załączniki
Ostatnio edytowano 30 sty 2017, 13:29 przez jedrzej07, łącznie edytowano 12 razy
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002
- Od: 16 mar 2009, 22:08
- Posty: 2047 (2/16)
- Skąd: Piotrków Kujawski
- Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001
Widzialem ja na zywo, zanim jeszcze trafila do Dawida. Wyglada calkiem dobrze, ale trzeba o nia zadbac i zrobic z niej wyjatkowa pieknosc na drodze Powodzenia w modyfikacjach i przywracaniu jej do idealnego stanu
Pozdrawiam,
voytecku.
Pozdrawiam,
voytecku.
Dzial 9/milenii rośnie w sile
Fajna czarna limuzyna,ciekawe jak te 200 kucy sobie radzi na drodze.
Siatka bedzie w zderzaku na dole czy gore tez chcesz przerobić?
Nie psuj przodu swiatłami do jazdy dziennej,takie doczepianie strasznie wygląda.
Jak chcesz skory czyścic to zobacz w moim temacie jak wyszło zestawem lendercentrum.
Fajna czarna limuzyna,ciekawe jak te 200 kucy sobie radzi na drodze.
Siatka bedzie w zderzaku na dole czy gore tez chcesz przerobić?
Nie psuj przodu swiatłami do jazdy dziennej,takie doczepianie strasznie wygląda.
Jak chcesz skory czyścic to zobacz w moim temacie jak wyszło zestawem lendercentrum.
-
Przemek...
- Od: 8 wrz 2006, 16:22
- Posty: 8660 (84/80)
- Skąd: KCH
- Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT
Dzieki za mile komentarze
Koniki daja rade, nie zawsze potrzeba ich az tyle, ale kiedy kogos trzeba wyprzedzic to nie ma stresu, wystarczy nacisnac gaz i szybciutko jestem przed wyprzedzanym autem (przyjemna sprawa )
Siatka tylko w zderzaku na dole, gory nie bede ruszal aby nie oszpecic auta (nie bede robil pseudo-tuningu)
Z tymi dziennymi to glownie chodzi o oszczedzanie xenonow. Nie chce zalozyc byle czego tylko cos, co bedzie pasowalo w te wloty przy halogenach i cos co nie bedzie wystawalo poza zderzak.
Co do czyszczenia skory to patrzylem wlasnie na Twoj temat i chyba wlasnie zrobie tak samo.
A do tapicerki co dokladnie uzywales?
Koniki daja rade, nie zawsze potrzeba ich az tyle, ale kiedy kogos trzeba wyprzedzic to nie ma stresu, wystarczy nacisnac gaz i szybciutko jestem przed wyprzedzanym autem (przyjemna sprawa )
Siatka tylko w zderzaku na dole, gory nie bede ruszal aby nie oszpecic auta (nie bede robil pseudo-tuningu)
Z tymi dziennymi to glownie chodzi o oszczedzanie xenonow. Nie chce zalozyc byle czego tylko cos, co bedzie pasowalo w te wloty przy halogenach i cos co nie bedzie wystawalo poza zderzak.
Co do czyszczenia skory to patrzylem wlasnie na Twoj temat i chyba wlasnie zrobie tak samo.
A do tapicerki co dokladnie uzywales?
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002
- Od: 16 mar 2009, 22:08
- Posty: 2047 (2/16)
- Skąd: Piotrków Kujawski
- Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001
no tam by bylo najlepiej.A te otwory nie sa przypadkiem takie same jak pod halogeny?Może halogeny by spasowały i przerobic na dzienne.jedrzej07 napisał(a):Nie chce zalozyc byle czego tylko cos, co bedzie pasowalo w te wloty przy halogenach i cos co nie bedzie wystawalo poza zderzak.
jedrzej07 napisał(a):A do tapicerki co dokladnie uzywales?
Uzywałem zestawu lendercentrum http://sklep.lederzentrum.pl/zestaw-do- ... -p-14.html cleaner bardzo dobry,mleczko juz mniej bo skóry robią się śliskie i nie za bardzo ten efekt mi pasuje.Muszę wykończyc i kupie cos innego
Dobry opinie zbiera tez zestaw http://showcarshine.pl/12_gliptone
Ewentualnie jeszcze do czyszczenia w dobrej cenie http://detailershop.pl/pl/p/Chemical-Gu ... 473-ml/821 i jest duzy bo tego z lendercentrum zostalo mi na 2 fotele.
-
Przemek...
- Od: 8 wrz 2006, 16:22
- Posty: 8660 (84/80)
- Skąd: KCH
- Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT
Przyjemniej by sie grzebalo jakby wszystko kosztowalo o polowe mniej
Ale fakt jest taki ze warto inwestowac bo to sie pozniej zwraca przyjemnoscia z jazdy.
Do wymiany jeszcze jest koncowka drazka kierowniczego (bylem wczoraj obadac pukanie i luz jest spory)
Co do tego drewnopodobnego czegos to rzeczywiscie ostatnio tez o tym mysle, bo patrzylem na zagranicznych stronach jak maja zrobione i moze czarne albo okleina ala carbon tak jak ma Beny tyle ze u mnie jest jasne wnetrze i nie wiem czy to bedzie pasowac
Ale fakt jest taki ze warto inwestowac bo to sie pozniej zwraca przyjemnoscia z jazdy.
Do wymiany jeszcze jest koncowka drazka kierowniczego (bylem wczoraj obadac pukanie i luz jest spory)
Co do tego drewnopodobnego czegos to rzeczywiscie ostatnio tez o tym mysle, bo patrzylem na zagranicznych stronach jak maja zrobione i moze czarne albo okleina ala carbon tak jak ma Beny tyle ze u mnie jest jasne wnetrze i nie wiem czy to bedzie pasowac
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002
- Od: 16 mar 2009, 22:08
- Posty: 2047 (2/16)
- Skąd: Piotrków Kujawski
- Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001
Beny napisał(a):Przy twoim kolorze wnetrza ja bym poszedl w okleinę szczotkowane aluminium.
lepiej chyba jakby wprowadził kontrast i i zamiast szczotkowanego alu pomalował wykończenia w czarną perłę lub czarny połysk które dodałyby elegancji.
jakby miał czarną skórę to wtedy szczotkowane alu byłoby lepsze no ale jak wiadomo to już sprawa gustu
jedno jest pewne, te drewnoplastiki w mazdach są tandetne i szpecą
Musze popatrzec jak bedzie wygladac w ciemnym i jasnym kolorze i dopiero wybiore.
Musze jeszcze schowek pasazera obic jakas wykladzina lub filcem bo jest wnetrze plastikowe i jak sie wlozy cos do niego to stuka. W X6 bylo ladnie obite a tu jest goly plastik
Do wymiany mam jeszcze tylny drazek reakcyjny lewy i oslone gumowa drazka kierowniczego
Musze jeszcze schowek pasazera obic jakas wykladzina lub filcem bo jest wnetrze plastikowe i jak sie wlozy cos do niego to stuka. W X6 bylo ladnie obite a tu jest goly plastik
Do wymiany mam jeszcze tylny drazek reakcyjny lewy i oslone gumowa drazka kierowniczego
Ostatnio edytowano 26 kwi 2013, 11:01 przez jedrzej07, łącznie edytowano 1 raz
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002
- Od: 16 mar 2009, 22:08
- Posty: 2047 (2/16)
- Skąd: Piotrków Kujawski
- Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001
może pomogę w paru rzeczach....
viewtopic.php?p=1803507#p1803507
viewtopic.php?p=2306033#p2306033
jedrzej07 napisał(a):Musze jeszcze schowek pasazera obic jakas wykladzina lub filcem bo jest wnetrze plastikowe i jak sie wlozy cos do niego to stuka. W X6 bylo ladnie obite a tu jest goly plastik
viewtopic.php?p=1803507#p1803507
jedrzej07 napisał(a):Musze popatrzec jak bedzie wygladac w ciemnym i jasnym kolorze i dopiero wybiore.
viewtopic.php?p=2306033#p2306033
Radex napisał(a):viewtopic.php?p=1803507#p1803507
Dokladnie o to mi chodzi tak to ma wygladac u mnie, bede z tym walczyl niebawem.
Co do koloru to tez o czyms podobnym myslalem, ale musze popatrzec jak w X9 to wyglada po lifcie, (fakt ze tak jak u Ciebie tez przy jasnym wznetrzu fajnie kontrastuje) ewentualnie zrobie jakas "wizualizacje" i wybiore
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002
- Od: 16 mar 2009, 22:08
- Posty: 2047 (2/16)
- Skąd: Piotrków Kujawski
- Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001
no dokladnie
Narazie popatrze, moze cos natrafie w roznych wersjach, na chwile obecna musze jeszcze techniczne autko dopracowac bo to wazniejsze, a w wolnych chwilach bede kombinowal i ulepszal
Narazie popatrze, moze cos natrafie w roznych wersjach, na chwile obecna musze jeszcze techniczne autko dopracowac bo to wazniejsze, a w wolnych chwilach bede kombinowal i ulepszal
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002
- Od: 16 mar 2009, 22:08
- Posty: 2047 (2/16)
- Skąd: Piotrków Kujawski
- Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001
Oby Ci dobrze służyła i była bez awaryjna. Chętnie bym przygarnął FL, lecz moja mi starcza jak na razie
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5558 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości