Paolo napisał(a):na wiosnę czekasz czy wcześniej? Zastanawiam się jaką teraz będziesz miał średnią prędkość przelotową przez Kraków a i pochwal się minus ile w stosunku do serii??
Mozna powiedziec ze dziury w krk znam na pamiec (choc po tej zimie bedzie z tym gorzej) wiec luzno, juz jezdze slalomem Teraz mam -30mm wg EIBACH'a. W weitecu jest od -20 do ok. -70mm wiec pewnie bedzie jak najnizej wysokosc uzalezniona jest tylko od przedniego zderzaka
Na tym zawieszeniu u mnie jest 16cm do gleby ( mierząc na przodzie do czarnej listwy zabezpieczającej )
Image163.jpg
Producent podaje inne parametry niż piszesz.
Marke: Weitec Hersteller Art.-Nr.: 13275006 Produkt: Gewindefahrwerk Zulassung: TÜV Teilegutachten Lieferumfang: Set VA Gewindefederbeine, HA Federn mit Höhenverstellung + Dämpfer Ausfuehrung: GT (feste Kennung) Baujahr: 10 / 2003- Tieferlegung VA: 30-60 mm Tieferlegung HA: 30-60 mm Verstellung VA: Gewinde Verstellung HA: Gewinde Haerteverstellung: keine Achslast VA: – 970 kg Achslast HA: – 910 kg Material: Stahl verzinkt
Mam zupelnie inny zderzak z przodu, jest nizszy niz seria, u mnie jest ok 11cm przy najblizszym punkcie do ziemi. Co do danych producenta wiem jakie sa po malych modyfikacjach zejdzie nawet ponad 70
Dopisano 22 lut 2013 10:56:
radzi89 napisał(a):Super, tez planowalem gwint, budzetowo Bilsteina albo na grubo KW lecz w planie sprzedaz auta wiecchybanieoplacasie taka inwestycja...
Mi sie udało akurat tanio kupić. Z ciekawostek, czytałem gdzieś ,że KONI jak i WEITEC są dziećmi KW (KW -koni weitec) produkowanymi do dailycarow jak i na tor (uzaleznione od modelów) czyli jest to taka troche tansza wersja KW.
Dżizas, masakra jakaś Jakbym taki gwint zrobił w garażu to już bym nigdy z niego nie wyjechał... bo prześwitu by mi brakowało i zawiesiłbym się na wyjeździe Generalnie zaprosiłbym takiego hamerykańca na poznańskie drogi – daleko by nie zajechał
Wracając do tematu – czekam na efekt gwintu u Ciebie
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing...
radzi89 napisał(a):Moim zdaniem z gwintem skręconym na maksa wyglądałaby mega słabo bez grubych felg
spoko spoko wszystko w swoim czasie, nie są to tanie rzeczy Na tych felgach zobaczysz, że nie będzie "mega słabo" wyglądać.
tomek-waw napisał(a):Mam nadzieję, że osadzenie nie wzięło Ci się z oglądania filmików z USA. Przepraszam za ironię.
W końcu, auto ma chyba jeździć a nie robić miską o asfald.
Wzięło mi się bo skąd inaczej? W Polsce jest pod tym względem bieda poza forum raceism.pl gdzie są grube projekty i wiadomo o co chodzi. Wiadomo z SHAVIM (właściciel speeda które dodałeś) nie ma co konkurować. Prawdopodobnie najniższa trójka na świecie. Negatyw z tyłu na -5.5stopnia a osadzenie felgi et15 ... ŚWIR. No ale to CALI gdzie po drogach jedzie się jak po maśle. Jedni ścigają się na 1/4 inni omijają dziury
SiN4don napisał(a): Wracając do tematu – czekam na efekt gwintu u Ciebie
Paolo napisał(a):A tak na poważnie jeżeli teraz masz 11 do asfaltu to do ilu zamierzasz zejść? Myślałeś nad tym, czy to będzie metoda zamontuję i będę kombinował ?
Dokładnie nie da się ocenić jak nisko będzie. Prostym rachunkiem powinno być 8cm ale wydaje mi się , że może być nawet niżej Wszystko też będzie zależało od wysokości opon i od negatywu z tyłu Niestety muszę uwzględnić panujący hardcore na drogach, więc na pewno zderzakiem po glebie – jak w Cali – jeździć nie będe (prawie )
Będę miał do sprzedania sprężyny Eibacha -30 jak by ktoś chciał
Dopisano 23 lut 2013 16:57:
Seraf napisał(a):pamiętajcie że większość amerykańskich projektów jest na airlifcie
Chaty napisał(a):Ludzie, chłopak chce zrobić porządną glebę a wy takie głupoty gadacie na glebie da się jeździć w polsce tylko trzeba umieć jeździć
A Co to jest dla Ciebie porządna gleba ? Wszystko przecież zależy od auta. E30 zglebowałem 7 cm i można nim normalnie jeździć, ba można nawet opuścić ją jeszcze bardziej. W przypadku Mazdy 3 nie wyobrażam sobie jeżdżenia na co dzień z glebą większą niż 50mm, po prostu zawis jest tak zrobiony, że będzie to męczące, pomijam już to, że ze względu na przedni zderzak nie zaparkujesz nigdzie gdzie wystąpi krawężnik Kolejna najważniejsza dla mnie sprawa – auto ma fajnie jeździć, nie tylko wyglądać
Inna sprawa, że moim zdaniem duża gleba jest fajna jedynie przy zacnej feldze, w przypadku M3 widziałbym BBS LM, też o nich myślałem do siebie....ale jak już mówiłem planowana zmiana auta wstrzymuje głupie pomysły