Mazda3 BK LF '05 Top Sport
Nie wiem – tak wygląda , cylindry a górze bez skazy
ps. to wydechowe
ps. to wydechowe
rider143 napisał(a): Przy okazji wypoleruj zawory
to obowiązkowo
rider143 napisał(a):Jaki postęp w pracach nad głowicą ?
żmudnie , mój mechanik z nudów wyjął tłoki ( czeka na moje dłubanie ) i stwierdził ,że przez ten olej spiekły , skleiły się pierścienie olejowe na 2 garach
, pierścionki wymienione , dodatkowo prawa poduszka silnika , po niedzieli składamy .ps. jaki syf był w kolektorze dolotowym to aż mnie zatkało
tomek-waw napisał(a):Być może w okolicach początku czerwca będę w wroc. Może byśmy sie stykneli na jakąś kawuśkę.
Z miłą chęcią
rider143 napisał(a):Mierzyliście owal na tulejach?
Z silnikiem poza tymi pierścieniami wsio , ok , głowica w idealnym stanie , aż gość od głowic nie mógł się nadziwić po co ją ktoś zdejmował
Z drugiej strony w....nie na max bo mechanik twierdzi ,że te jaja z pierścieniami to od oleju , i że dwa odpuściły po zmianie oleju ale dwa zostały zapieczone nie zdążyły się jeszcze " odkleić "
całkiem prawdopodobne. Lać lepszy olej i profilaktycznie stosować płukankę przy wymianie olejumarcin255 napisał(a):bo mechanik twierdzi ,że te jaja z pierścieniami to od oleju , i że dwa odpuściły po zmianie oleju ale dwa zostały zapieczone nie zdążyły się jeszcze " odkleić "


- Od: 5 paź 2012, 21:29
- Posty: 392
- Skąd: Ostrów Lubelski
- Auto: Mazda 323F BA
1,5 B+G 1997r
Plukanka tez byla... poprzedni olej byl podrobiony...
Teraz to juz tylko tego skutki...
Tapatalk2
Teraz to juz tylko tego skutki...
Tapatalk2
Arkana , Captur , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 6 gości







-horz.jpg)


