Mazda 323 BG BP 1990 "GieTek" SQ Blaze Red
jak ogarnę regulator ciśnienia paliwa, ewentualnie zawór przy regulatorze i mi będzie ciągła tak jak na zimnym silniku to przejedziemy się jeszcze raz , bo tu za duża przewaga była i to mnie gryzie jak zmniejsze ją do 1 długości będę happy 
Obecnie: A4 Silver 2.0 TFSI 06'–> viewtopic.php?f=320&t=163473
Była: 323f 2.5 KL-Ze 96' –> viewtopic.php?f=312&t=127247
Była: 323f 2.5 KL-Ze 96' –> viewtopic.php?f=312&t=127247
SpooN napisał(a):chyba, aż takie łatwe to nie będzieno chyba, że na pokład załadujesz KL-a lub zrobisz KFT
Kla na pewno nie będzie ale KFT jak najbardziej , myślę że powinno być troszku lepiej
Obecnie: A4 Silver 2.0 TFSI 06'–> viewtopic.php?f=320&t=163473
Była: 323f 2.5 KL-Ze 96' –> viewtopic.php?f=312&t=127247
Była: 323f 2.5 KL-Ze 96' –> viewtopic.php?f=312&t=127247
SpooN napisał(a):w opcji na codzien, czyli 2 kompletne koła ze slickiem i 10 litroma benzynki to 960kg/122PS/152Nm
Wszystko w temacie
Zeby niebylo OT, gratuluje zwawej BG
Pięknie BG pozamiatała

- Od: 9 maja 2011, 15:04
- Posty: 807
- Skąd: Cieszyn
- Auto: 3 BK 2.0 150km '06
MR2 SW20 '92
WRX STI '11
Odświeżam, proszę o więcej fot i ogólnie więcej 
- Od: 13 maja 2011, 15:57
- Posty: 146
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 323 BG GTX '90
Focus MK1 1.8 TDDi '00
Ostatnio foty mnie trochę wsadziły w fotel, a zdjęcie nowej listwy wtryskowej dobiło


- Od: 9 maja 2011, 15:04
- Posty: 807
- Skąd: Cieszyn
- Auto: 3 BK 2.0 150km '06
MR2 SW20 '92
WRX STI '11
o kurde, prace przy lakierze dały niesamowity efekt, dawaj więcej fotek
.
Będziesz coś w silniku modził? no i ile to to teraz waży?
Będziesz coś w silniku modził? no i ile to to teraz waży?

- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
Respect
chyba też się pokuszę o dach z czarnego 3M... Chociaż wystawiłem na sprzedaż.
No i muszę do Was wreszcie wpaść

chyba też się pokuszę o dach z czarnego 3M... Chociaż wystawiłem na sprzedaż.
No i muszę do Was wreszcie wpaść
SpooN napisał(a):PumaRST napisał(a):po raz kolejny nie żałuję że poszła w twoje łapki![]()
musisz chociaż troszke żałować
może inaczej, gdybym w tamtym okresie nie był w takiej a nie innej sytuacji finansowo-życiowej to zrobiłbym z nią dokładnie to samo co ty robisz. Ale ja musiałem ją sprzedać więc cieszy mnie że do dziś auto żyje i ma się coraz lepiej. A do tego jest szykowane do sportu. Jak patrzę na ten temat to żałuję w pewnym sensie że zabrałem się za Almerę GTI do sportu a nie kupiłem znowu 323GT
A tak żeby było bardziej na temat, nie tylko "wazelina" to jeśli planujesz mody silnika jakieś to przede wszystkim wywal tą Przepływkę i pomyśl o jakimkolwiek kolektorze wydechowym 4-2-1/4-1. Jeśli nadal jest ten wydech co ja go wsadziłem (ori od 140KM) to w nim też jest blokowane trochę mocy bo jego średnica raczej pasuje do 1,6.
była 2 x 323GLX, była 323GT
Nissan Almera GTI
Nissan Almera GTI
- Od: 7 lip 2006, 13:46
- Posty: 83
- Skąd: O.B.R. Niestachów
Szkoda, że mam do Was tak daleko
Moja mx3 też by polubiła taki detaling.
Na tych złotych kołach prezencja jest zacna
Na tych złotych kołach prezencja jest zacna

Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
Prezentuje się świetnie ale na tych złotych zbytnio nie poszalejesz 
- Od: 9 maja 2011, 15:04
- Posty: 807
- Skąd: Cieszyn
- Auto: 3 BK 2.0 150km '06
MR2 SW20 '92
WRX STI '11
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości