
Xedos/Millenia zamek centralny
Czy ktos może ma pomysl dlaczego nie mozna zakodowac pilota oryginalnego w Millenii S 2001r.? Pilot jest wlasciwie dobrany. Sposob kodowania znam, jednak wciskajac przycisk 2 razy aby go zaprogramowac nic sie nie dzieje. Bateria ok, patrzylem tez na antene w szybie tylnej i nie ma zadnego przerwania wiec powinna dzialac. Sam centralny dziala bez zarzutu. Jedynie kwestia zakodowania pilota. Mam 2 szt i zadnego nie da sie zakodowac (dlatego myslalem ze to moze byc wina anteny ale niestety to nie to)
Czy ktos pomoże mi to rozszyfrowac? Bo nie wiem dokladnie o jakie lutowanie chodzi tutaj, moze to jest przyczyna mojego problemu?
http://forums.mazdaworld.org/100-millen ... guide.html
Czy ktos pomoże mi to rozszyfrowac? Bo nie wiem dokladnie o jakie lutowanie chodzi tutaj, moze to jest przyczyna mojego problemu?
http://forums.mazdaworld.org/100-millen ... guide.html
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002

- Od: 16 mar 2009, 22:08
- Posty: 2049 (2/16)
- Skąd: Piotrków Kujawski
- Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001
pilot jaki powinien byc to 4 przyciskowy z FCCID 41701, ten drugi z pilotow okazal sie inny (na obudowie mial 41701 a na plytce 41805. Takze na niego juz nie patrze, ale zgodnie z tym co wyczytalem tu i tam to powinien byc 41701 i ten jeden taki jest ale nie dziala...
Wiem ze o uchwycie baterii ale co tam trzeba lutowac? Bo rozebralem i niebardzo wiem z czym to ugryzc... (korzystalem z translatora wiec mniej wiecej wiem ale nie dokladnie)
Wiem ze o uchwycie baterii ale co tam trzeba lutowac? Bo rozebralem i niebardzo wiem z czym to ugryzc... (korzystalem z translatora wiec mniej wiecej wiem ale nie dokladnie)
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002

- Od: 16 mar 2009, 22:08
- Posty: 2049 (2/16)
- Skąd: Piotrków Kujawski
- Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001
Czy ma ktoś pilot o numerze 41701?? Chętnie pożyczę do sprawdzenia swojej instalacji... ewentualnie prześlę swój do sprawdzenia...
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002

- Od: 16 mar 2009, 22:08
- Posty: 2049 (2/16)
- Skąd: Piotrków Kujawski
- Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001
radar88 napisał(a):Popatrz na spokojnie, stawiam na siłownik klapy ale nie dam ręki uciąć
Hej.
a i co najlepsze to ostatnio znowu go bierze i się zamyka jak przekręcam stacyjkę lub jak jadę.
- Od: 17 sie 2011, 23:29
- Posty: 54
- Skąd: Opoczno
- Auto: Xedos 9 2.5V6 1995
w millenii jest otwieranie awaryjne z bagaznika. demontaz siedzien jest prosty (siedzisko jest na 2 spinkach od przodu (trzeba je odgiac i podnosic do gory), a oparcie (jak zdejmiesz siedzisko to masz 3 sruby na klucz 12 do odkrecenia a potem calosc lekko podniesc do gory
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002

- Od: 16 mar 2009, 22:08
- Posty: 2049 (2/16)
- Skąd: Piotrków Kujawski
- Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001
KAMIL Z napisał(a):w prawo a w lewo tylko 4mm i koniec!!!
Czysta oliwka do maszyn, bądź jakiś czysty olej i próbować go nasmarować, powinien się otworzyć.
Mnie już trochę pomysłów brakuje, możliwe że zaczyna szwankować któryś z siłowników ale bardziej bym obstawiał na płytkę od centralki.
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5561 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
Przesmaruj go, tylko na spokojnie
Włóż wyciągnij kluczyk kilkukrotnie i powinien ruszyć, jak nie był dano otwierany to jest po prostu zabrudzony, powinien ruszyć 
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5561 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
radar88 napisał(a):Przesmaruj go, tylko na spokojnieWłóż wyciągnij kluczyk kilkukrotnie i powinien ruszyć, jak nie był dano otwierany to jest po prostu zabrudzony, powinien ruszyć
Udało się, nasmarowałem zamek jeszcze od środka, rozkręciłem siłownik i tez go przesmarowałem. Zobaczymy czy mój problem się skończył, narazie jest ok.
- Od: 17 sie 2011, 23:29
- Posty: 54
- Skąd: Opoczno
- Auto: Xedos 9 2.5V6 1995
KAMIL Z napisał(a):Udało się, nasmarowałem zamek jeszcze od środka, rozkręciłem siłownik i tez go przesmarowałem. Zobaczymy czy mój problem się skończył, narazie jest ok.
Nie będziesz miał problemu jeżeli go przesmarowałeś oliwką, jak WD40 to zaraz powróci, bo jak wiadomo WD40 to nie smar
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5561 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
Witam,u mnie jest następujący problem,po zamknięciu na pilocie auto się zamyka ale słychać takie ciche pukanie jakby któryś zamek się nie mógł domknąć na początku wystarczyło parę razy un lock nacisnać ale teraz juz wogólę nie działa musiałem wymontować silniczek z tylnej klapy bo wogóle niezamykało teraz bez silniczka zamyka tylko drzwi kierowcy,silniczek podpinałem na krótko i działa ale jakoś słabo się kręci,moze miał ktoś taki przypadek?pozdrawiam
BulosWRC
- Od: 23 lip 2010, 08:04
- Posty: 15
- Skąd: żywiec
- Auto: mazda xedos 9 2 I v6 LPG 1995r
Witam
Panowie mam pytanie. Ostatnio kupiłem Xedosa 9 2000r po lifcie w wersji Exlusive.
1. Czy w standardzie byl centralny sterowany z pilota?
2. Gdzie sie znajduje centralka od centralnego i czy można jakoś dobrać pilot jeżeli poprzedni wlaściciel go zgubił
?
Panowie mam pytanie. Ostatnio kupiłem Xedosa 9 2000r po lifcie w wersji Exlusive.
1. Czy w standardzie byl centralny sterowany z pilota?
2. Gdzie sie znajduje centralka od centralnego i czy można jakoś dobrać pilot jeżeli poprzedni wlaściciel go zgubił
- Od: 17 mar 2013, 16:14
- Posty: 46
- Skąd: Chojnice / Dziwnów
- Auto: Mazda Xedos 9
Exlusive
2,5 KL LPG
Automat
rok 2000
Ad1. Raczej tak – sprawdź ew. na podstawie VIN auta.
AD2. O ile pamiętam to w bagażniku będzie.
Poszukaj pilot Visteon – Naldec z serii 41601 i taki powinno sie dać zaprogramować
Opis programowania jest na Forum – poszukaj sobie.
AD2. O ile pamiętam to w bagażniku będzie.
Poszukaj pilot Visteon – Naldec z serii 41601 i taki powinno sie dać zaprogramować
Opis programowania jest na Forum – poszukaj sobie.
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Uzyj słownika Google a moze więcej zrozumiesz 
Tak swoją droga to znalezienie centralki co ci da?
Jak poszukasz dobrze na Forum to ... nawet znajdziesz fotkę jak ona jest tam zamocowana bo pamiętam, że ktoś ją tutaj wstawiał.
W zasadzie masz dwie opcje:
– kosztowna i łatwa: kupić oryginalny pilot i go zaprogramować.
– tańsza ale bardziej skomplikowana: kupić komplet uniwersalnego sterownika CZ lub alarmu i go po prostu zamontować.
Niestety – w cenie jednego pilota można juz kupić zestaw sterownika z dwoma pilotami.
Fakt, ze trochę zabawy jest aby to zamontować ale dla kogoś potrafiącego czytać ze zrozumieniem schematy eletryczne i opisy to sie da to zrobić
Tak swoją droga to znalezienie centralki co ci da?
Jak poszukasz dobrze na Forum to ... nawet znajdziesz fotkę jak ona jest tam zamocowana bo pamiętam, że ktoś ją tutaj wstawiał.
W zasadzie masz dwie opcje:
– kosztowna i łatwa: kupić oryginalny pilot i go zaprogramować.
– tańsza ale bardziej skomplikowana: kupić komplet uniwersalnego sterownika CZ lub alarmu i go po prostu zamontować.
Niestety – w cenie jednego pilota można juz kupić zestaw sterownika z dwoma pilotami.
Fakt, ze trochę zabawy jest aby to zamontować ale dla kogoś potrafiącego czytać ze zrozumieniem schematy eletryczne i opisy to sie da to zrobić
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
ja mialem piloty ale jeden nie wlasciwy model a drugi chyba nie dzialal. Jak zobaczylem jakie sa ich ceny (w polsce do millenii znalazlem 1 szt tylko) to sobie odpuscilem a ze stanow samego pilota nie warto a i tak cena wyszlaby ok 200zl (fakt ze do millenii trudniej dostac niz do x9)
I kupilem sobie sterownik z ladnymi, odpornymi pilotami i poprostu zamontowalem korzystajac z przewodow przy centralce w bagazniku. Troche to trwalo bo oryginalnie otwieraja sie najpierw drzwi kierowcy a potem reszta. I najepierw tak to mialem zrobione ale mnie to wkurzalo i troche sie pobawilem i otwieraja mi sie teraz wszystkie po jednym kliknieciu pilotem. Alarm sie normalnie uzbraja i wszystko dziala jak trzeba.
Gdybys korzystal z tej drugiej opcji czyli montaz nowego sterownika z pilotami to sluze wszelka pomoca
I kupilem sobie sterownik z ladnymi, odpornymi pilotami i poprostu zamontowalem korzystajac z przewodow przy centralce w bagazniku. Troche to trwalo bo oryginalnie otwieraja sie najpierw drzwi kierowcy a potem reszta. I najepierw tak to mialem zrobione ale mnie to wkurzalo i troche sie pobawilem i otwieraja mi sie teraz wszystkie po jednym kliknieciu pilotem. Alarm sie normalnie uzbraja i wszystko dziala jak trzeba.
Gdybys korzystal z tej drugiej opcji czyli montaz nowego sterownika z pilotami to sluze wszelka pomoca
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002

- Od: 16 mar 2009, 22:08
- Posty: 2049 (2/16)
- Skąd: Piotrków Kujawski
- Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość