Mazda 626 GF 2.0 FS '99
Strona 1 z 1
Witajcie!
Wreszcie
Jestem szczęśliwym posiadaczem pięknej mazdy. Po długim okresie poszukiwań znalazłem wymarzone autko...
Auto sprowadzone z Niemiec, szukałem silnika 136KM ale padło na 115KM.
Mazda posiada 4letni gaz sekwencyjny KME, który został także zamontowany w Niemczech.
Silnik: 2.0 benzyna+LPG 115KM
Rocznik: 1999r
Przebieg: 168tyś.
Nadwozie: Hatchback
Kolor: Indigo blue
Wyposażenie:
– klimatronik
– ABS
– TCS
– 4 x airbag
– 4x elektryczne szyby
– podgrzewane elektryczne lusterka
– centralny zamek z pilota
– immobilizer
– światła przeciwmgłowe przód i tył
– wspomaganie kierownicy
– podłokietnik – fotel kierowcy
– skórzana kierownica
– skórzane fotele
– welurowa tapicerka drzwi kolor GD9 Blue
– zmieniarka płyt CD Mazda – Panasonic (wymontowana)
– radio Vordon HT-896B
– alufelgi 15" Mazda
Wymiany/naprawy:
168tys
– wymiana sworznia wahacza (lewy przód)
– klocki hamulcowe tył
169tys
– wymiana filtrów gazu fazy lotnej i ciekłej
170tys
– olej Castrol EDGE 5W30
– filtr oleju Filtron OP 595
– filtr paliwa Filtron PP 890-1
– filtr powietrza Filtron AP 113
174tys
– przewody zapłonowe JPN
– wymiana uszczelki kolektora ssącego
– wymiana uszczelki przepustnicy
– wymiana uszczelek wtrysku paliwa
– wymiana uszczelniaczy wtrysku
175tys
– wymiana sworznia wahacza (lewy przód)
– tuleja wahacza
– ustawienie zbieżności
176tys
– klocki przód Kashiyama
179tys
– wymiana pasków klinowych
180tys
– wymiana sworznia wahacza (prawy przód)
– wymiana końcówki drążka kierowniczego
– wymiana łącznika stabilizatora
– ustawienie zbieżności
183tys
– olej Castrol EDGE 5W30
– filtr oleju Filtron OP 595
189tys
– wymiana wtryskiwaczy LPG OMVL SL
– wymiana filtrów gazu fazy lotnej i ciekłej
193tys
– wymiana paska rozrządu Mitsuboshi
– wymiana rolki napinającej NSK
– wymiana rolki prowadzącej GMB
– wymiana pompy wody Aisin
– wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów
– wymiana sworznia wahacza przedniego (prawy)
195tys
– wymiana przewodów zapłonowych
– wymiana świec
198tys
– wymiana metalowych płytek pod zworami
– regulacja zaworów
204tys
– wymiana przekaźnika kierunkowskazów Hans Pries 103 629
210tys
– olej Castrol Magnatec 5W30/A5
– filtr oleju Filtron OP 595
215tys
– 2x łącznik stabilizatora tył JGR
– lewy przód łącznik stabilizatora JGR
– wymiana sworznia wahacza przedniego (lewy)
– kolcki hamulcowe przód JAPKO
219tys
– wstawione reperaturki tylnych nadkoli
BLIC 6504-03-3450581P
BLIC 6504-03-3450582P
220tys
– wymiana reduktora LPG
– wymiana czujnika ciśnienia LPG
– wymiana filtrów gazu fazy lotnej i ciekłej
223tys
– wymiana lewego przegubu + osłony
– wymiana prawej osłony przegubu
– wymiana oleju Castrol Magnatec 5W30/A5
– filtr oleju Filtron OP 595
225tys
– wymiana tarcz i klocków hamulcowych przód
– regeneracja tylnych zacisków
233tys
– wymiana tarcz i klocków tył
– wymiana końcówek drążków kierowniczych obie strony
235tys
– wymiana filtrów gazu FL 12/12; FC Valtek
– wymiana świec BOSCH 0 242 235 666
– wymiana oleju ELF EVOLUTION SXR 5W30
– filtr oleju Filtron OP 595
248tys
– wymiana filtrów gazu FL 12/12; FC Valtek
– wymiana świec NGK
– wymiana przewodów WN – Ashika 132-03-316
– wymiana oleju ELF EVOLUTION SXR 5W30
– filtr oleju Filtron OP 595
Zdjęcia...
Wreszcie
Jestem szczęśliwym posiadaczem pięknej mazdy. Po długim okresie poszukiwań znalazłem wymarzone autko...
Auto sprowadzone z Niemiec, szukałem silnika 136KM ale padło na 115KM.
Mazda posiada 4letni gaz sekwencyjny KME, który został także zamontowany w Niemczech.
Silnik: 2.0 benzyna+LPG 115KM
Rocznik: 1999r
Przebieg: 168tyś.
Nadwozie: Hatchback
Kolor: Indigo blue
Wyposażenie:
– klimatronik
– ABS
– TCS
– 4 x airbag
– 4x elektryczne szyby
– podgrzewane elektryczne lusterka
– centralny zamek z pilota
– immobilizer
– światła przeciwmgłowe przód i tył
– wspomaganie kierownicy
– podłokietnik – fotel kierowcy
– skórzana kierownica
– skórzane fotele
– welurowa tapicerka drzwi kolor GD9 Blue
– zmieniarka płyt CD Mazda – Panasonic (wymontowana)
– radio Vordon HT-896B
– alufelgi 15" Mazda
Wymiany/naprawy:
168tys
– wymiana sworznia wahacza (lewy przód)
– klocki hamulcowe tył
169tys
– wymiana filtrów gazu fazy lotnej i ciekłej
170tys
– olej Castrol EDGE 5W30
– filtr oleju Filtron OP 595
– filtr paliwa Filtron PP 890-1
– filtr powietrza Filtron AP 113
174tys
– przewody zapłonowe JPN
– wymiana uszczelki kolektora ssącego
– wymiana uszczelki przepustnicy
– wymiana uszczelek wtrysku paliwa
– wymiana uszczelniaczy wtrysku
175tys
– wymiana sworznia wahacza (lewy przód)
– tuleja wahacza
– ustawienie zbieżności
176tys
– klocki przód Kashiyama
179tys
– wymiana pasków klinowych
180tys
– wymiana sworznia wahacza (prawy przód)
– wymiana końcówki drążka kierowniczego
– wymiana łącznika stabilizatora
– ustawienie zbieżności
183tys
– olej Castrol EDGE 5W30
– filtr oleju Filtron OP 595
189tys
– wymiana wtryskiwaczy LPG OMVL SL
– wymiana filtrów gazu fazy lotnej i ciekłej
193tys
– wymiana paska rozrządu Mitsuboshi
– wymiana rolki napinającej NSK
– wymiana rolki prowadzącej GMB
– wymiana pompy wody Aisin
– wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów
– wymiana sworznia wahacza przedniego (prawy)
195tys
– wymiana przewodów zapłonowych
– wymiana świec
198tys
– wymiana metalowych płytek pod zworami
– regulacja zaworów
204tys
– wymiana przekaźnika kierunkowskazów Hans Pries 103 629
210tys
– olej Castrol Magnatec 5W30/A5
– filtr oleju Filtron OP 595
215tys
– 2x łącznik stabilizatora tył JGR
– lewy przód łącznik stabilizatora JGR
– wymiana sworznia wahacza przedniego (lewy)
– kolcki hamulcowe przód JAPKO
219tys
– wstawione reperaturki tylnych nadkoli
BLIC 6504-03-3450581P
BLIC 6504-03-3450582P
220tys
– wymiana reduktora LPG
– wymiana czujnika ciśnienia LPG
– wymiana filtrów gazu fazy lotnej i ciekłej
223tys
– wymiana lewego przegubu + osłony
– wymiana prawej osłony przegubu
– wymiana oleju Castrol Magnatec 5W30/A5
– filtr oleju Filtron OP 595
225tys
– wymiana tarcz i klocków hamulcowych przód
– regeneracja tylnych zacisków
233tys
– wymiana tarcz i klocków tył
– wymiana końcówek drążków kierowniczych obie strony
235tys
– wymiana filtrów gazu FL 12/12; FC Valtek
– wymiana świec BOSCH 0 242 235 666
– wymiana oleju ELF EVOLUTION SXR 5W30
– filtr oleju Filtron OP 595
248tys
– wymiana filtrów gazu FL 12/12; FC Valtek
– wymiana świec NGK
– wymiana przewodów WN – Ashika 132-03-316
– wymiana oleju ELF EVOLUTION SXR 5W30
– filtr oleju Filtron OP 595
Zdjęcia...
Ostatnio edytowano 15 cze 2019, 11:59 przez Simas, łącznie edytowano 33 razy
- Od: 29 lis 2011, 10:38
- Posty: 120 (0/6)
- Skąd: B100k
- Auto: Mazda 626 GF 2.0 FS '99 + LPG KME
Simas napisał(a):Zdjęcia... jak będzie ładna pogoda cyknę kilka fotek
Czekamy.
- Od: 29 lis 2011, 10:38
- Posty: 120 (0/6)
- Skąd: B100k
- Auto: Mazda 626 GF 2.0 FS '99 + LPG KME
- Od: 29 lis 2011, 10:38
- Posty: 120 (0/6)
- Skąd: B100k
- Auto: Mazda 626 GF 2.0 FS '99 + LPG KME
Dominator napisał(a): przebieg smiesznie niski..
już sam fakt posiadania gazu i haku daje też trochę do myślenia
Dominator napisał(a):podobna do tej co Ty miales
no ale ja miałem inny kolor, inne wnętrze, 100kW.
ale fakt, pseudo drewno kwalifikuje się do pomalowania. do tej pory nie wiem jakim cudem wytrzymałem tak długo patrząc na ten ochydny drewno-plastix
Dominator napisał(a):Ladna Gf-ka ale przebieg smiesznie niski..
Nie byl bym soba, gdybym tego nie powiedzial: przemaluj to pseudodrewno na kokpicie, najlepiej na czarno
Przebieg-ostatnie udokumentowanie w ASO 2008r w książce podany przebieg 79tys.km. Teraz mam 168tys. km więc ktoś przez 4 lata zrobił drugie tyle. Wg, mnie przebieg może być realny, kierownica i gałka biegów posiada wytarcia.
Wiesz że mi akurat podoba się to pseudodrewno w tych autach. Bajer optyczny ale ma coś w sobie
Radex napisał(a):już sam fakt posiadania gazu i haku daje też trochę do myślenia
Hak był wstawiony w 2006 roku mam na to papiery z ASO. Czemu akurat tak napisałeś że to daje do myślenia?
- Od: 29 lis 2011, 10:38
- Posty: 120 (0/6)
- Skąd: B100k
- Auto: Mazda 626 GF 2.0 FS '99 + LPG KME
Simas napisał(a):Hak był wstawiony w 2006 roku mam na to papiery z ASO. Czemu akurat tak napisałeś że to daje do myślenia?
kolega pisał o przebiegu więc nawiązałem do tego
a czemu daje do myślenia? hak + gaz = zazwyczaj dużo jeżdżenia
Simas mam prośbę, mógł byś zmierzyć na jakiej wysokości masz kule haka(górę kuli lub środek) od ziemi. Z góry dzięki
W uszach świst, w oczach mgła, a na liczniku 22
A to moja MAZDA 626 GF 1997 2.0 FS HP 136KM + LPG "Szampański"
A to moja MAZDA 626 GF 1997 2.0 FS HP 136KM + LPG "Szampański"
Spoko na dniach zmierzę i podam info.
Dopisano 8 paź 2012, 17:29:
Wysokość od ziemi do samego szczytu haka (szczyt kuli) 45-46cm.
Dopisano 8 paź 2012, 17:29:
Wysokość od ziemi do samego szczytu haka (szczyt kuli) 45-46cm.
- Od: 29 lis 2011, 10:38
- Posty: 120 (0/6)
- Skąd: B100k
- Auto: Mazda 626 GF 2.0 FS '99 + LPG KME
Dziękuje dobry człowieku
Ps Fajny kolorek autka, brudu bardzo nie widać
Ps Fajny kolorek autka, brudu bardzo nie widać
W uszach świst, w oczach mgła, a na liczniku 22
A to moja MAZDA 626 GF 1997 2.0 FS HP 136KM + LPG "Szampański"
A to moja MAZDA 626 GF 1997 2.0 FS HP 136KM + LPG "Szampański"
- Od: 29 lis 2011, 10:38
- Posty: 120 (0/6)
- Skąd: B100k
- Auto: Mazda 626 GF 2.0 FS '99 + LPG KME
- Od: 29 lis 2011, 10:38
- Posty: 120 (0/6)
- Skąd: B100k
- Auto: Mazda 626 GF 2.0 FS '99 + LPG KME
Simas napisał(a):Wszystko ok ze zdjęciami, normalnie się wyświetlają. Może w przeglądarce coś Ci blokuje?
mi chyba nie dane obejrzec bo mi żadna przegladarka nie otwiera zdj.
trudno zaufam na slowo ze ladna
- Od: 12 lip 2011, 23:26
- Posty: 134
- Skąd: Łódzkie - ELA :D
- Auto: Mazda 626 98r. 2.0 115km, Renault Clio I 1.2 , w pracy Scania R380 ;)
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości