Trzaski przy skręcaniu po wymianie amortyzatorów

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez Artmanbdg » 22 wrz 2012, 20:17

Wymieniałem dziś amortyzatory i chyba coś źle skręciłem bo z przodu po lewej stronie słychać strzelanie i widać ,że sprężyna pracuje podczas skręcania ma ktoś może jakiś schemat w jakiej kolejności toto powinno być skręcone


Chodzi o 323f ba 2.0 v6
Było Mazda 323 BG 1.6 16v, Mazda Mx-3 1.8 V6, Mazda 323f bg 1.8 GT, Mazda 323f BA 1.5 16v, Mazda 323f BA 2.0 V6, 323f Bj 2.0 DiTD

Jest Mercedes Clk W208 2.3 Kompressor
Będzie Mx-5 dla mnie lub Mazda 6 dla rodziny :)
Forumowicz
 
Od: 12 gru 2009, 21:30
Posty: 370 (0/2)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: CL500 W215

Postprzez Lantis 89 » 22 wrz 2012, 21:24

Lantis 89
 

Postprzez flywin » 22 wrz 2012, 21:33

źle założyłeś dekiel do Sprężyny masz taka kropkę, która ma być w Osi Symetrii do mocowania McPersona do Zwrotnicy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 cze 2009, 20:50
Posty: 1087 (0/2)
Skąd: Lublin
Auto: 323F 1.5 Z5 BA 98r
Mazda 6 GH 2.5l Sport 2008.

Postprzez Lantis 89 » 22 wrz 2012, 22:50

flywin napisał(a):źle założyłeś dekiel do Sprężyny masz taka kropkę, która ma być w Osi Symetrii do mocowania McPersona do Zwrotnicy

<spoko>
Lantis 89
 

Postprzez Artmanbdg » 23 wrz 2012, 09:33

Trzeba poprawiać od razu czy może poczekać tydzień ??
Było Mazda 323 BG 1.6 16v, Mazda Mx-3 1.8 V6, Mazda 323f bg 1.8 GT, Mazda 323f BA 1.5 16v, Mazda 323f BA 2.0 V6, 323f Bj 2.0 DiTD

Jest Mercedes Clk W208 2.3 Kompressor
Będzie Mx-5 dla mnie lub Mazda 6 dla rodziny :)
Forumowicz
 
Od: 12 gru 2009, 21:30
Posty: 370 (0/2)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: CL500 W215

Postprzez flywin » 23 wrz 2012, 12:26

lepiej popraw bo ci się wrzyna w kielichy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 cze 2009, 20:50
Posty: 1087 (0/2)
Skąd: Lublin
Auto: 323F 1.5 Z5 BA 98r
Mazda 6 GH 2.5l Sport 2008.

Postprzez Artmanbdg » 24 wrz 2012, 16:31

A jest możliwość ,żebym zamontował amortyzatory z 1.5/1.8 do 2.0? bo sprężyna w aucie siedzi tak luźno ,że mogę ją przekręcić u góry i na dole siedzi na swoim miejscu

Sam sobie odpowiem :P jest możliwość tłoczysko w kfie ma 22mm w 1.8 20mm przez co pewnie amortyzator lata mi w górnym mocowaniu i powoduje pukanie
Było Mazda 323 BG 1.6 16v, Mazda Mx-3 1.8 V6, Mazda 323f bg 1.8 GT, Mazda 323f BA 1.5 16v, Mazda 323f BA 2.0 V6, 323f Bj 2.0 DiTD

Jest Mercedes Clk W208 2.3 Kompressor
Będzie Mx-5 dla mnie lub Mazda 6 dla rodziny :)
Forumowicz
 
Od: 12 gru 2009, 21:30
Posty: 370 (0/2)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: CL500 W215

Postprzez Lantis 89 » 24 wrz 2012, 17:17

Nie różnią sie niczym z poszczególnych wersji silnikowych,bynajmniej tak mi sie wydaje,wysokość jest chyba ta sama <co?>
Lantis 89
 

Postprzez Artmanbdg » 24 wrz 2012, 17:40

Tłoczysko na pewno jest większe w kf zmierzyłem suwmiarką ale czy to może powodować problem pukania przy hamowaniu/kręceniu kierownicą nie mam pojęcia
Było Mazda 323 BG 1.6 16v, Mazda Mx-3 1.8 V6, Mazda 323f bg 1.8 GT, Mazda 323f BA 1.5 16v, Mazda 323f BA 2.0 V6, 323f Bj 2.0 DiTD

Jest Mercedes Clk W208 2.3 Kompressor
Będzie Mx-5 dla mnie lub Mazda 6 dla rodziny :)
Forumowicz
 
Od: 12 gru 2009, 21:30
Posty: 370 (0/2)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: CL500 W215

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323