Suzuki Swift GLX 1.0 MK4 '99r
1, 2
Słowem wstępu...
Witam, chciałbym zaprezentować swoje pierwsze w życiu auto. Jest to Suzuki Swift MK4 z 1999roku. Sprowadzony z Niemiec od drugiego właściciela. Szczerze mówiąc po zdaniu prawka nie brałem tego modelu pod uwagę, ale się trafił . Póki co jak najbardziej jestem zadowolony, samochód służy mi bezawaryjnie już dwa lata i 35 tysięcy kilometrów.
Dane techniczne:
Model: Suzuki Swift MK4
Rocznik: 1999
Kolor: Salvia Red
Silnik: G10A, 1.0, 53KM
Wyposażenie: 2 poduszki powietrzne, elektryczne szyby z przodu, elektryczne lusterka, wspomaganie kierownicy, klimatyzacja.
Opony i felgi:
Setup letni: Borbet 15x7 ET35 pomalowane na czarno, Hankook Optimo K415 175/50R15 75H.
Setup zimowy: oryginalne stalówki 13x4,5 ET45, Kormoran SnowPro B2 155/70R13.
Wykonane modyfikacje:
-Usunięcie naklejek po poprzednim właścicielu
-Założenie oryginalnej gałki skrzyni biegów
-Białe kierunkowskazy przednie
-Boczne kierunkowskazy Clear
-Lotka z wersji GTI w kolorze czarnym
-Alufelgi Borbet 15x7 ET35 pomalowane na czarno
-Sprężyny Apex -35mm
-Przywrócenie grilla z MK4 + pomalowanie go na czarno
-Założenie znaczka Suzuki pomalowanego na czarno
-Fotele kubełkowe z GTI MK3
-Rozpórki górne przód i tył
-Dokładka przedniego zderzaka z Golfa VR6
Car Audio:
-Jednostka sterująca: Kenwoood KDC-U30R
-Głośniki: Magnat Car Fit Style 102
-Tweetery: Tonsil DT2000
-Wzmacniacz: Kenwood KAC-PS201T
-Subwoofer: Powerbass PS-12 @ 30L Closed
Inwestycje i naprawy:
-Nabicie klimatyzacji (~169.000)
-Instalacja LPG (~170.000)
-Wymiana prawego przegubu (~172.000)
-Kompletny rozrząd (~175.000)
-Wymiana oleju (Dexelia 10W40) wraz z filtrem (Filtron) (~176.500)
-Wymiana klocków z przodu (~178.000)
-Wymiana kabli zapłonowych na Bosch (~179.000)
-Wymiana kopułki aparatu zapłonowego (~179.000)
-Ponowna wymiana oleju (Dexelia 10W40) i filtra (Norauto 290) (~185.850)
-Wymiana pasków klinowych, pospawanie wydechu, usunięcie wycieku oleju, zbieżność (~191000)
-Ponowna wymiana oleju (Elf 10W40) i filtra (Filtron) (~195.000)
-Spawanie i konserwacja podłogi, spawanie tłumika, wymiana filtra gazu (~196.500)
-Wymiana filtra powietrza (Knecht) (~197.500)
Zdjęcia:
Po zakupie:
Sierpień 2012:
Wrzesień 2012:
Kwiecień 2013:
Witam, chciałbym zaprezentować swoje pierwsze w życiu auto. Jest to Suzuki Swift MK4 z 1999roku. Sprowadzony z Niemiec od drugiego właściciela. Szczerze mówiąc po zdaniu prawka nie brałem tego modelu pod uwagę, ale się trafił . Póki co jak najbardziej jestem zadowolony, samochód służy mi bezawaryjnie już dwa lata i 35 tysięcy kilometrów.
Dane techniczne:
Model: Suzuki Swift MK4
Rocznik: 1999
Kolor: Salvia Red
Silnik: G10A, 1.0, 53KM
Wyposażenie: 2 poduszki powietrzne, elektryczne szyby z przodu, elektryczne lusterka, wspomaganie kierownicy, klimatyzacja.
Opony i felgi:
Setup letni: Borbet 15x7 ET35 pomalowane na czarno, Hankook Optimo K415 175/50R15 75H.
Setup zimowy: oryginalne stalówki 13x4,5 ET45, Kormoran SnowPro B2 155/70R13.
Wykonane modyfikacje:
-Usunięcie naklejek po poprzednim właścicielu
-Założenie oryginalnej gałki skrzyni biegów
-Białe kierunkowskazy przednie
-Boczne kierunkowskazy Clear
-Lotka z wersji GTI w kolorze czarnym
-Alufelgi Borbet 15x7 ET35 pomalowane na czarno
-Sprężyny Apex -35mm
-Przywrócenie grilla z MK4 + pomalowanie go na czarno
-Założenie znaczka Suzuki pomalowanego na czarno
-Fotele kubełkowe z GTI MK3
-Rozpórki górne przód i tył
-Dokładka przedniego zderzaka z Golfa VR6
Car Audio:
-Jednostka sterująca: Kenwoood KDC-U30R
-Głośniki: Magnat Car Fit Style 102
-Tweetery: Tonsil DT2000
-Wzmacniacz: Kenwood KAC-PS201T
-Subwoofer: Powerbass PS-12 @ 30L Closed
Inwestycje i naprawy:
-Nabicie klimatyzacji (~169.000)
-Instalacja LPG (~170.000)
-Wymiana prawego przegubu (~172.000)
-Kompletny rozrząd (~175.000)
-Wymiana oleju (Dexelia 10W40) wraz z filtrem (Filtron) (~176.500)
-Wymiana klocków z przodu (~178.000)
-Wymiana kabli zapłonowych na Bosch (~179.000)
-Wymiana kopułki aparatu zapłonowego (~179.000)
-Ponowna wymiana oleju (Dexelia 10W40) i filtra (Norauto 290) (~185.850)
-Wymiana pasków klinowych, pospawanie wydechu, usunięcie wycieku oleju, zbieżność (~191000)
-Ponowna wymiana oleju (Elf 10W40) i filtra (Filtron) (~195.000)
-Spawanie i konserwacja podłogi, spawanie tłumika, wymiana filtra gazu (~196.500)
-Wymiana filtra powietrza (Knecht) (~197.500)
Zdjęcia:
Po zakupie:
Sierpień 2012:
Wrzesień 2012:
Kwiecień 2013:
Ostatnio edytowano 24 kwi 2014, 23:18 przez Krzemol, łącznie edytowano 24 razy
Fajne aluski A auto
Dzisiaj zakupiłem Kenwooda KDC-U30R, do tego wczoraj doszły kable do wzmacniacza. Dziś wieczorem myślę będzie podłączone, wtedy zamknę temat Audio (jeszcze w przyszłości ewentualna zmiana wzmacniacza bo nie wiem jak ten Magnat sobie poradzi).
miałem też takiego ale 1.3 jak pamiętam cos z 70KM ale to zapier,, huhu mam gdzieś jeszcze białe boczne kier, jak znajdę to ci pw wyśle i dostaniesz gratis je aha a fele mega wyglądają
- Od: 21 wrz 2007, 17:32
- Posty: 465
- Skąd: Wałbrzych(PL)/Northeim(RFN)
- Auto: MX-6
Dzięki za opinie . Jakbym szukał konkretniej Swiftów to również wolałbym 1.3. Trafił się litr w niezłym stanie więc nie wybrzydzałem . Jak znajdziesz te kierunki to napisz PW, dogadamy się – chociażby przesyłkę muszę pokryć . Troszkę od ostatniego update'u się zmieniło:
-Zmieniłem wzmacniacz na Renegade V8 Ren 1200
-Nabiłem klimę
-Wrzuciłem tweetery na podszybie
-Zamontowałem zwrotnice Blaupunkt Velocity
-Pomalowałem grill na czarno
-Usunąłem resztki znaczka z maski
Tak wygląda z czarnym, zdjęcie podglądowe:
Słońce + komórka – przekłamane kolory, nie jest różowy.
-Zmieniłem wzmacniacz na Renegade V8 Ren 1200
-Nabiłem klimę
-Wrzuciłem tweetery na podszybie
-Zamontowałem zwrotnice Blaupunkt Velocity
-Pomalowałem grill na czarno
-Usunąłem resztki znaczka z maski
Tak wygląda z czarnym, zdjęcie podglądowe:
Słońce + komórka – przekłamane kolory, nie jest różowy.
Krzemol1994 napisał(a):-Nabiłem klimę
o kurcze to on ma klimę mało spotykane
aha a jak byś chciał fajny grill to ,subaru justy też takie samo było i grill tak se lepiej wygląda hehe
- Od: 21 wrz 2007, 17:32
- Posty: 465
- Skąd: Wałbrzych(PL)/Northeim(RFN)
- Auto: MX-6
Ma ma
Do auta wleciała instalacja LPG. Póki co spalanie 7l więc jest bardzo dobrze . Z awarii – urwała się półoś. Na szczęście nie jest trudnym wsadzenie jej spowrotem, ale i tak będzie do wymiany. Nowe zdjęcia:
Do auta wleciała instalacja LPG. Póki co spalanie 7l więc jest bardzo dobrze . Z awarii – urwała się półoś. Na szczęście nie jest trudnym wsadzenie jej spowrotem, ale i tak będzie do wymiany. Nowe zdjęcia:
Biale kierunki zrobiły swoje od razu inne autko jeszcze tylko lusterka w kolor i coś z tym grillem bo czarny nie bardzo. Bardzo fajny pojazd jak na pierwsze autko bezawaryjnosci i szerokości życzę.
- Od: 14 lip 2011, 16:06
- Posty: 103
- Skąd: Londyn SW
- Auto: Mazda Premacy Sport
Do sprzedania!!! Lozysko tył Mazda 6, Premacy i chyba będzie pasować do wielu innych na 5 śrub
Lucky Luke napisał(a):Biale kierunki zrobiły swoje od razu inne autko jeszcze tylko lusterka w kolor i coś z tym grillem bo czarny nie bardzo.
No właśnie ja zaś chcę zostawić takie lusterka i grill. Razem z czarnymi felgami i przyciemnionymi szybami będą stanowiły czarne akcenty
Założyłem boczne migacze Clear – "Radexy" . Czyli już komplet
Krzywo stoi, stąd tył dużo wyżej od przodu. Swoją drogą mógłby siedzieć tak jak tu przednie koło na zdjęciu. Niedługo umyję i zrobię bardziej ogarnięte zdjęcia
Kolejny mały mod – lotka z wersji GTI.
I jak? Na moje idzie trochę za bardzo w dół i to będzie poprawione. Ale i tak myślę, że wygląda lepiej z jak bez . W czarnym mi pasuje i taka zostaje, nie będę jej malował w kolor nadwozia.
I jak? Na moje idzie trochę za bardzo w dół i to będzie poprawione. Ale i tak myślę, że wygląda lepiej z jak bez . W czarnym mi pasuje i taka zostaje, nie będę jej malował w kolor nadwozia.
Nie maluj broń boże Z pewnością lepiej wygląda Z lotką
PS. Co się z prawą lampa stało?
PS. Co się z prawą lampa stało?
- Od: 14 lut 2010, 22:32
- Posty: 2994 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL
Już 10k bez niespodzianek
Zakupiłem alufelgi na lato, myślę ładniejsze od poprzednich:
http://allegro.pl/felgi-borbet-4x114-3- ... 80305.html
Opony oczywiście wymienię wszystkie. Niby dwie na jeden sezon wystarczą z tego co widzę, ale wolę kupić komplet i mieć spokój. Na wiosnę do tego zrobienie zderzaków, klapy i -40mm. W poniedziałek wymiana klocków.
Zakupiłem alufelgi na lato, myślę ładniejsze od poprzednich:
http://allegro.pl/felgi-borbet-4x114-3- ... 80305.html
Opony oczywiście wymienię wszystkie. Niby dwie na jeden sezon wystarczą z tego co widzę, ale wolę kupić komplet i mieć spokój. Na wiosnę do tego zrobienie zderzaków, klapy i -40mm. W poniedziałek wymiana klocków.
-Opony Hankook Optimo K415 175/50R15 75H
-Alufelgi Borbet 15x7 ET35 pomalowane na czarno
-Sprężyny Apex -35mm
Już prawie rok ze mną (brakuje trzech tygodni) i 17tysięcy. Problemów nie sprawia, wymiany tylko eksploatacyjne (klocki, olej, rozrząd, przegub). Jako tani wóz jak najbardziej polecam, u mnie ma jeszcze trzy lata spokojnie
-Alufelgi Borbet 15x7 ET35 pomalowane na czarno
-Sprężyny Apex -35mm
Już prawie rok ze mną (brakuje trzech tygodni) i 17tysięcy. Problemów nie sprawia, wymiany tylko eksploatacyjne (klocki, olej, rozrząd, przegub). Jako tani wóz jak najbardziej polecam, u mnie ma jeszcze trzy lata spokojnie
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 29 gości