Mazda 323f BA Z5 '95 – "efka" by pawcio1017
Marka: Mazda 323f ba
VIN: JMZBA145201182020
Data produkcji: 09.02.1995
Silnik: DOHC 1.5 16v – 88KM "z5" + LPG sekwencja (STAG 200)
Lakier: SU Classic red
Wnętrze: BJ3 Dark gray
Przebieg: >281 700km (na dzień 05.03.2015)
Wyposażenie: #wspomaganie kierownicy, #centralny zamek z opcją "antynapad" , #2x elektryczne szyby, #klimatyzacja, #elektryczna regulacja wysokości świateł, #regulowana wysokość kolumny kierownicy, #płynna regulacja prędkości wycieraczek, #2x oświetlenie drzwiowe, #podłokietnik skórzany, #alufelgi 15", #radio CD/USB, #skórzany mieszek i gałka dźwigni zmiany biegów, #wykończenia wnętrza Alcantara
Mazda trafiła w moje ręce 6.07.2012r z przebiegiem 238 000km. Zdecydowałem się na jej zakup z racji dosyć korzystnej ceny i świeżej, sekwencyjnej instalacji gazowej. Było w niej sporo drobiazgów do zrobienia (widać to nawet po poniższej liście "do naprawy/wymiany") jednak były (po części nadal są) to rzeczy które nie przeszkadzają w codziennej eksploatacji. Myślę że własnymi siłami, przy stopniowych nakładach (studenckich) funduszy które jak wiadomo są mocno ograniczone doprowadzę ją do stanu świetności
Poza faktem że cała karoseria była kiedyś ponownie malowana jest zadziwiająco dobrze. Buda zdrowa jak mało która Jedyna korozja występująca pod tylnym zbiorniczkiem płynu do spryskiwaczy spowodowana nieszczelną anteną została usunięta. Na tylnych nadkolach w 2-3 punktach zaczynało być już widać, że powoli pod lakierem coś się dzieje w związku z czym przed zimą wszystko zostało wyszlifowane, zabezpieczone porządnym podkładem antykorozyjnym i zrobione zaprawki lakierem. Taka sama operacja profilaktycznie wykonana również na rantach drzwi. Po dwóch zimach zero oznak korozji<piwo> Dodatkowo podwozie zabezpieczone przez konserwację
Przymusowo przy okazji wymiany amortyzatorów z tyłu (SRL) pęknięte sprężyny zostały wymienione na używane seryjne. Po tym zabiegu tył podniósł się jeszcze bardziej co mnie niezmiernie drażniło. I tym oto sposobem po około pół roku w lipcu 2013 przy okazji wymiany sworzni wleciał pakiet progresywnych sprężyn obniżających Vogtland (-50/-60) Zrobiło się fajnie – zarówno wizualnie jak i w prowadzeniu. Zawieszenie usztywniło dosyć mocno. Prowadzenie dużo lepsze. Poza tym w zawieszeniu wszystko jest jak należy – nic nie stuka, nic nie puka. Buda toczy się na niemieckich alufelgach EMR PRODUCT 896 z oponami Uniroyal Rainsport I 195/45/15
Najzwyklejsze, najpopularniejsze w świecie "z5" czyli 1489,00cm3 pojemności i 88km mocy (było kiedyś ale pewnie parę koników zdechło a hamować z5 nie widzę najmniejszego sensu ) W opinii wielu silnik udany aczkolwiek lubiący w nadmiarze łykać olej. U mnie zjawisko to występuje również, jednak w na tyle łagodnej skali że nie ma sensu nic z tym robić. (ubywa średnio ok.100ml/1000km przy dynamicznej jeździe). Silnik zalewany olejem mineralnym (przedtem Motul, obecnie Orlen Platinum). Z większych prac nad serduchem został zmieniony kompletny rozrząd wraz z uszczelką pod pokrywą. Następnie zmieniony o-ring aparatu zapłonowego.
Całkowita seria napędzana KENWOODem KDC-3054UG
Wymiany/naprawy eksploatacyjne:
-wymiana oleju (Motul 4000 Motion) + filtra oleju i powietrza (238 189km) – 15.07.2012
-wymiana płynu chłodniczego (Prestone) (241 150km) – 24.09.2012
-wymiana płynu hamulcowego (DOT4) (244 090km) – 31.10.2012
-wymiana cylinderka hamulcowego (lewy tył) (244 090km) – 31.10.2012
-wymiana akumulatora (BOSCH 52Ah 470A) (244 090km) – 31.10.2012
-wymiana tarcz i klocków hamulcowych TRW (248 890km) – 13.01.2013
-wymiana amortyzatorów (SRL) + sprężyn tył (249 750km) – 23.01.2013
-wymiana osłony przegubu (SKF) PP (249 750km) – 23.01.2013
-wymiana końcówki drążka kier. (Yamato) PP (249 750km) – 23.01.2013
-wymiana łożyska koła PP (249 750km) – 23.01.2013
-wymiana oleju (Orlen Platinum Classic Mineral) + filtra oleju (253 080km) – 06.03.2013
-wymiana filtrów LPG (255 600km) – 12.04.2013
-regeneracja wtryskiwaczy LPG (255 600km) – 12.04.2013
-wymiana przepływomierza (255 600km) – 12.04.2013
-czyszczenie przepustnicy (255 600km) – 12.04.2013
-wymiana sworzni wahaczy (Yamato) (260 200km) – 18.07.2013
-wymiana osłon amortyzatorów (przód) i sprężyn zawieszenia (progresywny pakiet obniżający Vogtland) (260 200km) – 20.07.2013
-wymiana szpilki koła LP – 29.07.2013
-wymiana kompletu rozrządu (pasek OYODO, 2xrolka prowadząca GMB, napinacz GMP, uszczelka pokrywy zaworów ORI) (261550km) – 21.08.2013
-wymiana lewego przegubu (267200km) – 28.12.2013
-wymiana oleju (Orlen Platinum Classic Mineral) + filtra oleju (267 400km) – 10.01.2014
-wymiana przewodów zapłonowych (Magnecor Competition KV85) (267 400km) – 10.01.2014
-wymiana o-ringu aparatu zapłonowego (267 400km) – 10.01.2014
-wymiana szczęk hamulcowych tył (268 200km) – 20.02.2014
-wymiana łączników stabilizatora LP + PP (268 200km) – 20.02.2014
-wymiana filtra powietrza (273 000km) – 11.07.2014
-wymiana lewego przegubu (OEM JAPAN) (274 440km) – 06.09.2014
-wymiana przełącznika zespolonego ("pająk") – (279 400km) – 21.01.2015
Do naprawy/wymiany:
-konserwacja podwozia i profili zamkniętych – zrobione
-wymiana kompletu rozrządu i pasków – zrobione
-przeczyszczenie krańcówek w drzwiach – zrobione
-uzupełnienie braków w oświetleniu zewnętrznym – zrobione
-nabicie klimatyzacji,
-usunięcie rys z szyb bocznych,
-naprawa pękniętego wkładu lusterka – zrobione
-naprawa anteny elektrycznej,
-naprawa zegarka – zrobione
-wymiana tłumika na seryjny – zrobione
-naprawa włącznika świateł, – zrobione
-wyciszenie dmuchawy nawiewu zrobione
-naprawa tapicerska fotela kierowcy zrobione
-naprawa podsufitki zrobione
Planowane modyfikacje:
-lakierowanie wnęk zderzaków, lotki i lusterek na czarny mat,– zrobione
-alufelgi,– zrobione
-skórzana tapicerka z wersji "limited edition"
-kierunkowskazy "amber", zrobione
-oświetlenie wnętrza LED, zrobione
-podświetlenie nóg LED, zrobione
-skórzany mieszek zmiany biegów,– zrobione
-dołożenie elektrycznych lusterek,
-dołożenie podgrzewania lusterek,
-spryskiwacze reflektorów,
-radio/audio itp,– zrobione
-pomalowanie zacisków i bębnów hamulcowych,– zrobione
-dołożenie końcówki tłumika, zrobione
–"short shifter"– zrobione
-skórzana kierownica,
-czarne znaczki z logiem – zrobione
-czarne wnęki soczewek – zrobione
GALERIA:
#09.2014 – przedzlotowo...
#08.2013 – obniżona
Obniżona: (Vogtland -50/-60)
#05.2013 – Przed obniżeniem (czyt:"koza")
#08.2012
#07.2012 – korekta lakieru + wosk
#07.2012 – krótko po kupnie...
Spot – Iława (07.2014)
Dotychczas pokonałem Mazdą od lipca 2012 roku ponad 40 000km. Z każdym kilometrem przynosi mi coraz więcej frajdy, a bezawaryjność i niskie spalanie skutecznie powstrzymują mnie przed zdradą i rozglądaniem się za inną
VIN: JMZBA145201182020
Data produkcji: 09.02.1995
Silnik: DOHC 1.5 16v – 88KM "z5" + LPG sekwencja (STAG 200)
Lakier: SU Classic red
Wnętrze: BJ3 Dark gray
Przebieg: >281 700km (na dzień 05.03.2015)
Wyposażenie: #wspomaganie kierownicy, #centralny zamek z opcją "antynapad" , #2x elektryczne szyby, #klimatyzacja, #elektryczna regulacja wysokości świateł, #regulowana wysokość kolumny kierownicy, #płynna regulacja prędkości wycieraczek, #2x oświetlenie drzwiowe, #podłokietnik skórzany, #alufelgi 15", #radio CD/USB, #skórzany mieszek i gałka dźwigni zmiany biegów, #wykończenia wnętrza Alcantara
Mazda trafiła w moje ręce 6.07.2012r z przebiegiem 238 000km. Zdecydowałem się na jej zakup z racji dosyć korzystnej ceny i świeżej, sekwencyjnej instalacji gazowej. Było w niej sporo drobiazgów do zrobienia (widać to nawet po poniższej liście "do naprawy/wymiany") jednak były (po części nadal są) to rzeczy które nie przeszkadzają w codziennej eksploatacji. Myślę że własnymi siłami, przy stopniowych nakładach (studenckich) funduszy które jak wiadomo są mocno ograniczone doprowadzę ją do stanu świetności
Poza faktem że cała karoseria była kiedyś ponownie malowana jest zadziwiająco dobrze. Buda zdrowa jak mało która Jedyna korozja występująca pod tylnym zbiorniczkiem płynu do spryskiwaczy spowodowana nieszczelną anteną została usunięta. Na tylnych nadkolach w 2-3 punktach zaczynało być już widać, że powoli pod lakierem coś się dzieje w związku z czym przed zimą wszystko zostało wyszlifowane, zabezpieczone porządnym podkładem antykorozyjnym i zrobione zaprawki lakierem. Taka sama operacja profilaktycznie wykonana również na rantach drzwi. Po dwóch zimach zero oznak korozji<piwo> Dodatkowo podwozie zabezpieczone przez konserwację
Przymusowo przy okazji wymiany amortyzatorów z tyłu (SRL) pęknięte sprężyny zostały wymienione na używane seryjne. Po tym zabiegu tył podniósł się jeszcze bardziej co mnie niezmiernie drażniło. I tym oto sposobem po około pół roku w lipcu 2013 przy okazji wymiany sworzni wleciał pakiet progresywnych sprężyn obniżających Vogtland (-50/-60) Zrobiło się fajnie – zarówno wizualnie jak i w prowadzeniu. Zawieszenie usztywniło dosyć mocno. Prowadzenie dużo lepsze. Poza tym w zawieszeniu wszystko jest jak należy – nic nie stuka, nic nie puka. Buda toczy się na niemieckich alufelgach EMR PRODUCT 896 z oponami Uniroyal Rainsport I 195/45/15
Najzwyklejsze, najpopularniejsze w świecie "z5" czyli 1489,00cm3 pojemności i 88km mocy (było kiedyś ale pewnie parę koników zdechło a hamować z5 nie widzę najmniejszego sensu ) W opinii wielu silnik udany aczkolwiek lubiący w nadmiarze łykać olej. U mnie zjawisko to występuje również, jednak w na tyle łagodnej skali że nie ma sensu nic z tym robić. (ubywa średnio ok.100ml/1000km przy dynamicznej jeździe). Silnik zalewany olejem mineralnym (przedtem Motul, obecnie Orlen Platinum). Z większych prac nad serduchem został zmieniony kompletny rozrząd wraz z uszczelką pod pokrywą. Następnie zmieniony o-ring aparatu zapłonowego.
Całkowita seria napędzana KENWOODem KDC-3054UG
Wymiany/naprawy eksploatacyjne:
-wymiana oleju (Motul 4000 Motion) + filtra oleju i powietrza (238 189km) – 15.07.2012
-wymiana płynu chłodniczego (Prestone) (241 150km) – 24.09.2012
-wymiana płynu hamulcowego (DOT4) (244 090km) – 31.10.2012
-wymiana cylinderka hamulcowego (lewy tył) (244 090km) – 31.10.2012
-wymiana akumulatora (BOSCH 52Ah 470A) (244 090km) – 31.10.2012
-wymiana tarcz i klocków hamulcowych TRW (248 890km) – 13.01.2013
-wymiana amortyzatorów (SRL) + sprężyn tył (249 750km) – 23.01.2013
-wymiana osłony przegubu (SKF) PP (249 750km) – 23.01.2013
-wymiana końcówki drążka kier. (Yamato) PP (249 750km) – 23.01.2013
-wymiana łożyska koła PP (249 750km) – 23.01.2013
-wymiana oleju (Orlen Platinum Classic Mineral) + filtra oleju (253 080km) – 06.03.2013
-wymiana filtrów LPG (255 600km) – 12.04.2013
-regeneracja wtryskiwaczy LPG (255 600km) – 12.04.2013
-wymiana przepływomierza (255 600km) – 12.04.2013
-czyszczenie przepustnicy (255 600km) – 12.04.2013
-wymiana sworzni wahaczy (Yamato) (260 200km) – 18.07.2013
-wymiana osłon amortyzatorów (przód) i sprężyn zawieszenia (progresywny pakiet obniżający Vogtland) (260 200km) – 20.07.2013
-wymiana szpilki koła LP – 29.07.2013
-wymiana kompletu rozrządu (pasek OYODO, 2xrolka prowadząca GMB, napinacz GMP, uszczelka pokrywy zaworów ORI) (261550km) – 21.08.2013
-wymiana lewego przegubu (267200km) – 28.12.2013
-wymiana oleju (Orlen Platinum Classic Mineral) + filtra oleju (267 400km) – 10.01.2014
-wymiana przewodów zapłonowych (Magnecor Competition KV85) (267 400km) – 10.01.2014
-wymiana o-ringu aparatu zapłonowego (267 400km) – 10.01.2014
-wymiana szczęk hamulcowych tył (268 200km) – 20.02.2014
-wymiana łączników stabilizatora LP + PP (268 200km) – 20.02.2014
-wymiana filtra powietrza (273 000km) – 11.07.2014
-wymiana lewego przegubu (OEM JAPAN) (274 440km) – 06.09.2014
-wymiana przełącznika zespolonego ("pająk") – (279 400km) – 21.01.2015
Do naprawy/wymiany:
-konserwacja podwozia i profili zamkniętych – zrobione
-wymiana kompletu rozrządu i pasków – zrobione
-przeczyszczenie krańcówek w drzwiach – zrobione
-uzupełnienie braków w oświetleniu zewnętrznym – zrobione
-nabicie klimatyzacji,
-usunięcie rys z szyb bocznych,
-naprawa pękniętego wkładu lusterka – zrobione
-naprawa anteny elektrycznej,
-naprawa zegarka – zrobione
-wymiana tłumika na seryjny – zrobione
-naprawa włącznika świateł, – zrobione
-wyciszenie dmuchawy nawiewu zrobione
-naprawa tapicerska fotela kierowcy zrobione
-naprawa podsufitki zrobione
Planowane modyfikacje:
-lakierowanie wnęk zderzaków, lotki i lusterek na czarny mat,– zrobione
-alufelgi,– zrobione
-skórzana tapicerka z wersji "limited edition"
-kierunkowskazy "amber", zrobione
-oświetlenie wnętrza LED, zrobione
-podświetlenie nóg LED, zrobione
-skórzany mieszek zmiany biegów,– zrobione
-dołożenie elektrycznych lusterek,
-dołożenie podgrzewania lusterek,
-spryskiwacze reflektorów,
-radio/audio itp,– zrobione
-pomalowanie zacisków i bębnów hamulcowych,– zrobione
-dołożenie końcówki tłumika, zrobione
–"short shifter"– zrobione
-skórzana kierownica,
-czarne znaczki z logiem – zrobione
-czarne wnęki soczewek – zrobione
GALERIA:
#09.2014 – przedzlotowo...
#08.2013 – obniżona
Obniżona: (Vogtland -50/-60)
#05.2013 – Przed obniżeniem (czyt:"koza")
#08.2012
#07.2012 – korekta lakieru + wosk
#07.2012 – krótko po kupnie...
Spot – Iława (07.2014)
Dotychczas pokonałem Mazdą od lipca 2012 roku ponad 40 000km. Z każdym kilometrem przynosi mi coraz więcej frajdy, a bezawaryjność i niskie spalanie skutecznie powstrzymują mnie przed zdradą i rozglądaniem się za inną
Ostatnio edytowano 16 mar 2015, 12:11 przez pawcio1017, łącznie edytowano 62 razy
Troche zakupów dla Madzi:
Tłumik wymieniony na nówkę – seria. W końcu nastała cisza Musze tylko jeszcze rozejrzeć się za jakąś ładną, dyskretną końcówką. Olej i filtry zostaną zmienione jutro. Na pokład powróciło także oświetlenie tablicy rejestracyjnej Ponadto dziś było wielkie sprzątanie wnętrza – wiele jeszcze brakuje do czystości i raczej bez generalnego prania tapicerek sie nie obejdzie ale syf był niesamowity. Różnica w podsufitce (ona też nadaje sie do prania):
Tłumik wymieniony na nówkę – seria. W końcu nastała cisza Musze tylko jeszcze rozejrzeć się za jakąś ładną, dyskretną końcówką. Olej i filtry zostaną zmienione jutro. Na pokład powróciło także oświetlenie tablicy rejestracyjnej Ponadto dziś było wielkie sprzątanie wnętrza – wiele jeszcze brakuje do czystości i raczej bez generalnego prania tapicerek sie nie obejdzie ale syf był niesamowity. Różnica w podsufitce (ona też nadaje sie do prania):
Szkoda, że nie BG
ale niech służy...
ale niech służy...
- Od: 9 maja 2011, 15:04
- Posty: 807
- Skąd: Cieszyn
- Auto: 3 BK 2.0 150km '06
MR2 SW20 '92
WRX STI '11
Moze byc ale miała byc BG GT i co?
- Od: 15 gru 2010, 14:19
- Posty: 97
- Skąd: Lubawa
- Auto: była
Mazda 323bg 1991r. 1,8 DOHC
(super samochód)
jest
BMW e46 318 1999
A no miała być BG GT ale jako że od października bede robic troche km codziennie wybor padł na efke jako młodszy i bardziej pewny pojazd. Jak na razie jestem w pełni zadowolony. W weekend zrobiona mała traska 175km dziś tankowanie i ku zaskoczeniu średnie spalanie 7,6/100 Wynik jak dla mnie mega pozytywny szczególnie po tym jak sie naczytałem na forum o spalaniach rzędu 12-14 w Z5. Zobaczymy jeszcze jak będzie z olejem. Po zmianie na Motula Mazda zaczęła puszczać rano dymka przez kilka sekund – przed wymianą tego nie było. Być może przyczyną jest troche za wysoki poziom oleju
Obecnie cały tydzien mam wolny więc staram się przy Madzi jak najwięcej porobic. Dziś wymieniłem pęknięty wkład lusterka kierowcy i przy okazji kompleksowo obydwa lusterka polakierowane na czarny mat. Do planów dopisuje wymianę obydwu lusterek (najlepiej na elektryczne) bo obecne to mega rzeźba klejone wszędzie tam gdzie sie tylko da. W sobote założone zostały odnowione i polakierowane na czarno alu z oponami letnimi 195/45/15. Koniecznie musze zainwestować jeszcze w jakieś ładne nakrętki do kół bo obecne to porażka i psują wygląd koła. Ponadto od soboty Madzia jest oznakowana – wpadły klubowe ramki pod tablice. W tym miejscu dziekuje Grześkowi (Benq323) za przywiezienie mi ich z Ryk
Foto ze starszą siostrą 626:
Zamówiłem dziś polerke jak dojdzie i będzie czas to przed koncem tygodnia Mazde czeka konkretne woskowanie i wtedy więcej fotek Reszta w pierwszym poście...
Obecnie cały tydzien mam wolny więc staram się przy Madzi jak najwięcej porobic. Dziś wymieniłem pęknięty wkład lusterka kierowcy i przy okazji kompleksowo obydwa lusterka polakierowane na czarny mat. Do planów dopisuje wymianę obydwu lusterek (najlepiej na elektryczne) bo obecne to mega rzeźba klejone wszędzie tam gdzie sie tylko da. W sobote założone zostały odnowione i polakierowane na czarno alu z oponami letnimi 195/45/15. Koniecznie musze zainwestować jeszcze w jakieś ładne nakrętki do kół bo obecne to porażka i psują wygląd koła. Ponadto od soboty Madzia jest oznakowana – wpadły klubowe ramki pod tablice. W tym miejscu dziekuje Grześkowi (Benq323) za przywiezienie mi ich z Ryk
Foto ze starszą siostrą 626:
Zamówiłem dziś polerke jak dojdzie i będzie czas to przed koncem tygodnia Mazde czeka konkretne woskowanie i wtedy więcej fotek Reszta w pierwszym poście...
rafiii napisał(a):pawcio1017 napisał(a):W sobote założone zostały odnowione i polakierowane na czarno alu z oponami letnimi 195/45/15.
Przy takim setupie będzie ci licznik oszukiwał... Przy profilu 55 byłoby jak należy
Drobiazg, przekłamanie będzie minimalne Przy profilu 55 byłoby już troche baloniasto
Wcześniej też był zalany 15w40??
- Od: 24 cze 2006, 20:21
- Posty: 3953
- Skąd: Brodnica
- Auto: Toyota Yaris Hybrid '19
BratCukierka napisał(a):Wcześniej też był zalany 15w40??
Z tego co wiem była zalana "jakimś mineralnym Shella" a jak sprawdzałem to oni oferują tylko jeden mineralny właśnie 15w40. Tak więc wybór padł na Motula. Co do porannych dymków to wczoraj i dziś nie puściła już praktycznie wcale. Olej bede dokładnie obserwować, ale na razie od wymiany zrobione dopiero jakieś 500km.
Dziś wyprałem podufitke. Ogólnie jestem zadowolony bo różnica jest spora poza jednym zaciekiem który wyszedł – jutro do poprawki. Dziś doszła też wspominana polerka więc jutro od rana wycieczka do sklepu po kosmetyki i będziemy polerować Jak wyjdzie coś z tego to pochwale sie fotkami
Wnętrze wyprane a raczej odświezone bo do ideału daleko. Ale do wiosny będzie względnie czysto a wtedy może już trafi sie wnętrze skórzane od limited edition Do wyprania została mi jeszcze tylko wykładzina ale to już dłuższa robota. Polerka zakończona z zadowalającym mnie efektem (na zdjęciu jeszcze zakurzona pyłem z wosku):
A tak wygląda fotel po reanimacji przez mame i po wypraniu (czarna plama na boczku to wina aparatu ):
A tak wygląda fotel po reanimacji przez mame i po wypraniu (czarna plama na boczku to wina aparatu ):
Ostatnio edytowano 26 sie 2012, 13:21 przez pawcio1017, łącznie edytowano 2 razy
No ładnie ją dostałeś do wyglądu!
No to teraz masz półskóry
pawcio1017 napisał(a):A tak wygląda fotel po reanimacji przez mame
No to teraz masz półskóry
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3195 (146/240)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
Podoba mi się alus, może nie największy ale pasuje do całości . Ogarniaj ogarniaj
Właśnie też miałem pisać, że fajne koło. Co to za firma/model? Na zimę by mi takie stykły
- Od: 29 sie 2009, 14:10
- Posty: 1149 (11/8)
- Auto: Mazda3 BL Z6 Alu Silver
Była: Mazda 3 2 3 F GT
zemoj napisał(a):pawcio1017 napisał(a):A tak wygląda fotel po reanimacji przez mame
No to teraz masz półskóry
No można by tak powiedzieć Mimo wszystko wraz z przypływem gotówki bede sie rozglądać za skórą, bo obecne fotele (szczególnie kierowcy) są już w na prawde kiepskim stanie. Troche zapadnięte i co najgorsze od spodu kruszy się z nich gąbka. Bez sensu ładować w nie kase i oddawać do tapicera więc na razie sie z nimi przemęcze
Dla porównania przedtem wyglądał tak:
Neonixos666 napisał(a):Podoba mi się alus, może nie największy ale pasuje do całości . Ogarniaj ogarniaj
Największy nie jest, ale maksimum do jeżdżenia na codzień w takiej efce to raczej i tak 16" więc na razie z kołami zmian nie przewiduje. Tym bardziej że ponad 400zl poszło już w opony Może delikatne obniżenie by optycznie powiekszyło alu ale to dopiero kieeeedyś w przyszłości Jak wnęki w zderzakach pójdą w czarny kolor to mysle ze bedzie jeszcze bardziej pasować do całości.
jaaco napisał(a):Właśnie też miałem pisać, że fajne koło. Co to za firma/model? Na zimę by mi takie stykły
Jak bede ściągać koła do malowania zacisków to zapisze dokladnie. Ale nie wiem czy są jeszcze takie do kupienia, bo w wulkanizacji gościu je oglądał i stwierdził że one już mają pare ładnych lat i są z czasów kiedy jeszcze robili porządne alufelgi Przedtem wyglądały tak:
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości