Mazda MX-3 EC BPT 1,8 16V Turbo /SPRZEDAM/
Jakiś czas temu za prośbą Leszka vel. pestek z Malborka odkupiłem od niego i obiecałem przywrócić do życia jego ukochane auto. Auto znane na forum.
Auto pomalowane aerografem przez p. Piotra Parczewskiego z Elbląga...
Swap na BPT z GTX wykonał przemek323h z iławy
Leszek miał nieprzyjemne zdarzenie owym MX'em i oto efekty
Do wymiany lampy przód, pas przedni, maska, zderzak, chłodnica, trochę do wyciągnięcia i wyprostowania przód przed wstawieniem pasa przedniego z prawym poszyciem nadkola. Ogółem auto wlatuje na ramę i będzie prostowane przez znajomego blacharza... Musiałem kupić drugą IHI VJ-21 aby przełożyć obudowę zimnej strony z której wyrwało flanszę na wyjście orurowania do IC (dzięki Podmuch ). Prawy przedni błotnik będzie klepany i cieniowany żeby zachować malowanie aerografem.
Jako że progi są zespolone na stałe z nadwoziem... to współczuję blacharzowi
Praktycznie wszystko już mam do poskładania auta (oprócz chłodnicy wody)
Auto już jakiś czas u Mnie... przyjechało na lawecie i zostało zabunkrowane w stodole u wujka na czas poszukiwania części
Na przełomie czerwca i lipca (dopiero) z powodów finansowych powinno wyjechać wyjechać na drogi – może i szybciej jeśli sprzedam Z5
Ehhh jaką ulgą była możliwość przyznania się narzeczonej do zakupu kolejnego auta Nawet mnie nie poturbowała że jej nie powiedziałem
PS. Lexusów już nie będzie – zostały sprzedane
Wyposażenie:
-el. szyby
-el. lusterka
-wspomaganie kierownicy
-el. szyberdach
-zegary indiglo
-radio z CD Panasonic
-nacinane tarcze na przodzie (czekają nawiercane i nacinane Mikody GT od 323 GT + klocki FERODO)
-obniżone delikatnie zawieszenie
Plany:
– na wiosnę pewnie progi zostaną zdjęte i wlecą dokładki z V6 a na przód dokładka z Eunosa presso – a wtedy progi będą musiały zostać dolakierowane – może też skorzystam z usług Parczewskiego żeby nie musieć usuwać airbrusha.
-wnętrze będzie sukcesywnie "okradane" z koloru niebieskiego
-wleci kierownica momo
przywieziona w takim stanie... na żywo trochę więcej szkód
Po blacharce czas na lakier:
Na pierwszy ogień komora silnika:
całość:
Auto pomalowane aerografem przez p. Piotra Parczewskiego z Elbląga...
Swap na BPT z GTX wykonał przemek323h z iławy
Leszek miał nieprzyjemne zdarzenie owym MX'em i oto efekty
Do wymiany lampy przód, pas przedni, maska, zderzak, chłodnica, trochę do wyciągnięcia i wyprostowania przód przed wstawieniem pasa przedniego z prawym poszyciem nadkola. Ogółem auto wlatuje na ramę i będzie prostowane przez znajomego blacharza... Musiałem kupić drugą IHI VJ-21 aby przełożyć obudowę zimnej strony z której wyrwało flanszę na wyjście orurowania do IC (dzięki Podmuch ). Prawy przedni błotnik będzie klepany i cieniowany żeby zachować malowanie aerografem.
Jako że progi są zespolone na stałe z nadwoziem... to współczuję blacharzowi
Praktycznie wszystko już mam do poskładania auta (oprócz chłodnicy wody)
Auto już jakiś czas u Mnie... przyjechało na lawecie i zostało zabunkrowane w stodole u wujka na czas poszukiwania części
Na przełomie czerwca i lipca (dopiero) z powodów finansowych powinno wyjechać wyjechać na drogi – może i szybciej jeśli sprzedam Z5
Ehhh jaką ulgą była możliwość przyznania się narzeczonej do zakupu kolejnego auta Nawet mnie nie poturbowała że jej nie powiedziałem
PS. Lexusów już nie będzie – zostały sprzedane
Wyposażenie:
-el. szyby
-el. lusterka
-wspomaganie kierownicy
-el. szyberdach
-zegary indiglo
-radio z CD Panasonic
-nacinane tarcze na przodzie (czekają nawiercane i nacinane Mikody GT od 323 GT + klocki FERODO)
-obniżone delikatnie zawieszenie
Plany:
– na wiosnę pewnie progi zostaną zdjęte i wlecą dokładki z V6 a na przód dokładka z Eunosa presso – a wtedy progi będą musiały zostać dolakierowane – może też skorzystam z usług Parczewskiego żeby nie musieć usuwać airbrusha.
-wnętrze będzie sukcesywnie "okradane" z koloru niebieskiego
-wleci kierownica momo
przywieziona w takim stanie... na żywo trochę więcej szkód
Po blacharce czas na lakier:
Na pierwszy ogień komora silnika:
całość:
Ostatnio edytowano 14 sie 2014, 17:39 przez BratCukierka, łącznie edytowano 7 razy
- Od: 24 cze 2006, 20:21
- Posty: 3953
- Skąd: Brodnica
- Auto: Toyota Yaris Hybrid '19
Ten mx miał stłuczkę? Bardzo przykro to słyszeć, zwłaszcza kiedy się czytało jego historię. Działaj, działaj i przywracaj ją do życia, po paru GTRach masz już wprawę
Stłuczka była w tamtym roku (październik albo listopad) I to mocniejsza stłuczka... Na fotkach tego nie widać, dopiero po rozebraniu ukazał się ogrom zniszczeń, ale dobrze że pas przedni kupiłem cięty na kielichach z podłużnicami (bo koleś nie wiedział jak dobrze mi to uciąć ) to będzie z czego odwiercać blachy
Obietnica złożona więc i MX będzie jeździł porządnie i prosto
Obietnica złożona więc i MX będzie jeździł porządnie i prosto
- Od: 24 cze 2006, 20:21
- Posty: 3953
- Skąd: Brodnica
- Auto: Toyota Yaris Hybrid '19
jako tako spawania nie będzie jakoś dużo... wstawianie pasa przedniego + poszycia prawego nadkola bo się nie opłaca go klepać + trochę prac pomocniczych ramą blacharską
jak dla Mnie warto ratować każdy egzemplarz który na to zasługuje, a ten bardzo na to zasługuje
poza tym EC, BG, GE to jedne z ostatnich PRAWDZIWYCH mazd które mają to coś
jak dla Mnie warto ratować każdy egzemplarz który na to zasługuje, a ten bardzo na to zasługuje
poza tym EC, BG, GE to jedne z ostatnich PRAWDZIWYCH mazd które mają to coś
- Od: 24 cze 2006, 20:21
- Posty: 3953
- Skąd: Brodnica
- Auto: Toyota Yaris Hybrid '19
moja nie miala prawie przodu jak skosilem 3 przesla betonowego plotu i kuta furtke 4,5 roku temu. wpakowalem kupe kasy i mazda jezdzi do dzis
wiec wiem ze warto ratowac rozbitki a zwlaszcza takie egzemplarze jak ten wiec gratuluje zakupu i zycze powodzenia w reanimacji
wiec wiem ze warto ratowac rozbitki a zwlaszcza takie egzemplarze jak ten wiec gratuluje zakupu i zycze powodzenia w reanimacji
-
Dawid
- Od: 13 sty 2009, 00:13
- Posty: 2033 (9/10)
- Skąd: EPA ....
- Auto: 323F BA Z5-->KL 95r
626 GE KL 92r
323F BA BP 94r
otóż to... zawsze podchodziłem do Mazd sentymentalnie warto je ratować
nie można podchodzić do tego tematu tylko z ekonomicznego punktu widzenia...
nie można podchodzić do tego tematu tylko z ekonomicznego punktu widzenia...
- Od: 24 cze 2006, 20:21
- Posty: 3953
- Skąd: Brodnica
- Auto: Toyota Yaris Hybrid '19
No tak o MX-5 nie można zapomnieć
Tak dotarły.
Ps. Dzięki za "piwko"
Tak dotarły.
Ps. Dzięki za "piwko"
- Od: 24 cze 2006, 20:21
- Posty: 3953
- Skąd: Brodnica
- Auto: Toyota Yaris Hybrid '19
Ładny emix tylko te malowidełka mi się nie za bardzo widzą Silniczek malina ile to miało\ma kucy i nm?
Ten konkretny egzemplarz zasługuje na odratowanie z paru względów...
po 1'sze bo Pestek włożył w nią dużo serca i pracy a znamy się ładnych parę lat i z szacunku dla niego będzie dobrze zrobiona...
po 2'gie Pestek poprosił nas abyśmy to MY odkupili ją od niego i zaopiekowali się jego Mazdą aby nie wpadła w niepowołane ręce które ją rozbiorą lub zniszczą... a znając życie byłoby wielu chętnych na sam silnik a reszta na złom
Auto czekało na Nasz odbiór od listopada/grudnia do marca bo trzeba było dograć parę spraw w tym finansowych.
Wiem jak ciężko było się Pestkowi rozstać z autem, widać to było po jego zachowaniu jak już była załadowana na lawetę. Bo nie wiem czy ktoś jeszcze pamięta, ale Leszek to z Tych dbających o silnik, więc o sprawy mechaniczne jesteśmy spokojni.
http://www.youtube.com/watch?v=_qfOasLCLsk
Co do tej Mazdy, mojej poprzedniej BF GTX i obecnej BG Turbo którą odbudowujemy i za jakiś czas też będzie temat, mam takie motto:
"tam gdzie zaczyna się pasja, kończy się ekonomia"
po 1'sze bo Pestek włożył w nią dużo serca i pracy a znamy się ładnych parę lat i z szacunku dla niego będzie dobrze zrobiona...
po 2'gie Pestek poprosił nas abyśmy to MY odkupili ją od niego i zaopiekowali się jego Mazdą aby nie wpadła w niepowołane ręce które ją rozbiorą lub zniszczą... a znając życie byłoby wielu chętnych na sam silnik a reszta na złom
Auto czekało na Nasz odbiór od listopada/grudnia do marca bo trzeba było dograć parę spraw w tym finansowych.
Wiem jak ciężko było się Pestkowi rozstać z autem, widać to było po jego zachowaniu jak już była załadowana na lawetę. Bo nie wiem czy ktoś jeszcze pamięta, ale Leszek to z Tych dbających o silnik, więc o sprawy mechaniczne jesteśmy spokojni.
http://www.youtube.com/watch?v=_qfOasLCLsk
Co do tej Mazdy, mojej poprzedniej BF GTX i obecnej BG Turbo którą odbudowujemy i za jakiś czas też będzie temat, mam takie motto:
"tam gdzie zaczyna się pasja, kończy się ekonomia"
Ostatnio edytowano 9 maja 2012, 23:24 przez Cukierek, łącznie edytowano 2 razy
www.gtrproject.pl
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
Cukierki zakładajcie temat swojej BGtce bo mnie (i za pewne paru innych tutaj) ciekawość zżera MX całkiem ciekawy – kojarze go chyba ze zdjęć zlotowych WM
Ja sie jeszcze bardziej ciesze że sa takie "czubki" jak wy i inni miłosnicy i przywracają takie auta do stanu świetności i super że to EC i to chyba jedyna Mx-3 z takim silnikiem
Uda sie ja zobaczyc w tym roku na Rykach ?
Uda sie ja zobaczyc w tym roku na Rykach ?
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Niestety nie uda się... Miałem nadzieję, że Ryki przypadną po moim weselu...
ale niestety przypada tydzień wcześniej, a przygotowań masa będzie
ale niestety przypada tydzień wcześniej, a przygotowań masa będzie
- Od: 24 cze 2006, 20:21
- Posty: 3953
- Skąd: Brodnica
- Auto: Toyota Yaris Hybrid '19
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości