Niemożliwe, mi pali 10.5-11 l, a jest nie nażartyikea napisał(a):W automaniaku podali, że pali poza miastem jakieś 10,4 litra
Zakup używanego auta – Mazda CX-5 (2012 – 2016)
"Niemożliwe, mi pali 10.5-11 l, a jest nie nażarty
Chyba o miasto im chodziło"
no to bardzo się cieszę że nie zdecydowałem sie na cx7 (planowałem diesla, w max wersji, co ciekawe w łodzi można ja kupić nie za 159 a za 139tys
:) , niestety cx7 ma mały bagażnik, na plus dla cx5 to że jest wyższa i oczywiście to że benzyna pali mniej niż diesel:):):), spalanie 7.7L/100km, śr V 55km,
domin1979 napisz jak to wygląda u Ciebie,
na minus dla cx5 jednak cx7 ma ładniejszy przód
:(:( (jak dla mnie)
domin1979 napisz jak to wygląda u Ciebie,
na minus dla cx5 jednak cx7 ma ładniejszy przód
- Od: 7 sty 2007, 22:49
- Posty: 66
- Auto: Mazda 6 kombi 2.0 diesel 136km => CX 5 SkyPassion 2.0 MT 160km => CX9 3.7 V6 277 :)
Hehe, kolego ja podaję spalanie dla 260KM benzynyHumerus napisał(a)::) no to bardzo się cieszę że nie zdecydowałem sie na cx7 (planowałem diesla, w max wersji, co ciekawe w łodzi można ja kupić nie za 159 a za 139tys:)
a na poważne napisz jakie masz spalanie śrenie, na trasie, w mieście i jaką masz śr pedkość.
pozdrawiam
- Od: 7 sty 2007, 22:49
- Posty: 66
- Auto: Mazda 6 kombi 2.0 diesel 136km => CX 5 SkyPassion 2.0 MT 160km => CX9 3.7 V6 277 :)
ok, faktycznie jak na taki silnik to niedużo, kumplowi pali ponad 16-17L/100km ale ma troszkę mocniejszy silnik i cięższy samochód (co prawda niewiele ale widać różnice). Jakiej średnicy masz koła?
- Od: 7 sty 2007, 22:49
- Posty: 66
- Auto: Mazda 6 kombi 2.0 diesel 136km => CX 5 SkyPassion 2.0 MT 160km => CX9 3.7 V6 277 :)
18" 235/60. Nie róbmy już off topa.Humerus napisał(a):ok, faktycznie jak na taki silnik to niedużo, kumplowi pali ponad 16-17L/100km ale ma troszkę mocniejszy silnik i cięższy samochód (co prawda niewiele ale widać różnice). Jakiej średnicy masz koła?
Wczoraj podjalem decyzje jakie bedzie moje nastepne auto
No i dzisaj jestem na forum Mazdy auto to Mazda CX 5 w dieslu z 6 biegowa skrzynia biegow i srodkowa wersja wyposarzeniowa plus dodatkowe wyposarzenie technik
auto ma byc dostarczone lipiec sierpien
Co mnie przekonalo do Mazdy.Ostatnie moje auta to byly Peugoty 205 306 Partner kazdym z nich robilem od 220 do 260 tys ale ostatnio Pegot robi takie auta ze nie moge na nie patrzec po drugie skarlone diesle z wydmuchana moca jakos mnie nie przekonywuja do zakupu mam obawy czy te silniki wytrzymaja wiecej niz 200 ty s km bez problemow a patrzac na stopien komplikacji tych konstrukcji az mnie otrzepuje biedni mechanicy co to beda naprawiac
Mazda CX5 zaskoczyla mnie niska waga prostym napedem 4x4 i dieslem o pojemnosci 2.2 ldo tego z ero 6 bez katalizatora.
Jazde probna zrobilem benzyniakiem manualem
wrazenia ;silnik ciagnie jak dieselz niskich obrotow plynie i rowno dla mnie super
zuzycie paliwa na papierze super w realu 50% miasto 50% autostrada 140 kmh 8 l 2 osoby w aucie
nie zauwazylem zeby byl glosny powyzej 4 tys obrotow zmienia ton i burczy bardziej sportowo
wyposarzenie ;wszystko co dusza zapragnie bez przesady jak niemiecka konkurencja i za cene do przelkniecia
Zamowilem diesla ,jezdze duzo 30 tys srednio rocznie powinien sie zaplacic jezeli to co pisza optymistycznie dzienikarze to diesel powinien sie miescic w 7l i jak Mazda utrzyma te jakosc jak w tej chwili to 10 lat i 300 tys powina wytrzymac
W niemczech oficjalna premiera bedzie na koniec kwietnia w tej chwili ludzie juz kupili w ciemno 2500 aut w austri srzedano juz caly roczny przydzial tj 1500
Cos w tym jest
ale niestety wedlug mnie tak do konca uto nie jest bez bledow
oslona podwozia plastyk to parodia tak cienki jak jednorazowe opakowanie jeden przejazd po gorszej drodze i tego juz nie ma
dekoracyjne nakladki udajace blachy na zderzaku tez odpadna same
w tylnych nadkolach sa plastykowe kieszenie na lod pierwsza zima i plastyki do wymiany
reszte drobiazgow pewnie dojrzymy w trakcie eksploatacji
Ilosc miejsca ;na te wymiary auta nie ma konkurencji szczegolnie w 2 rzedzie
No i dzisaj jestem na forum Mazdy auto to Mazda CX 5 w dieslu z 6 biegowa skrzynia biegow i srodkowa wersja wyposarzeniowa plus dodatkowe wyposarzenie technik
auto ma byc dostarczone lipiec sierpien
Co mnie przekonalo do Mazdy.Ostatnie moje auta to byly Peugoty 205 306 Partner kazdym z nich robilem od 220 do 260 tys ale ostatnio Pegot robi takie auta ze nie moge na nie patrzec po drugie skarlone diesle z wydmuchana moca jakos mnie nie przekonywuja do zakupu mam obawy czy te silniki wytrzymaja wiecej niz 200 ty s km bez problemow a patrzac na stopien komplikacji tych konstrukcji az mnie otrzepuje biedni mechanicy co to beda naprawiac
Mazda CX5 zaskoczyla mnie niska waga prostym napedem 4x4 i dieslem o pojemnosci 2.2 ldo tego z ero 6 bez katalizatora.
Jazde probna zrobilem benzyniakiem manualem
wrazenia ;silnik ciagnie jak dieselz niskich obrotow plynie i rowno dla mnie super
zuzycie paliwa na papierze super w realu 50% miasto 50% autostrada 140 kmh 8 l 2 osoby w aucie
nie zauwazylem zeby byl glosny powyzej 4 tys obrotow zmienia ton i burczy bardziej sportowo
wyposarzenie ;wszystko co dusza zapragnie bez przesady jak niemiecka konkurencja i za cene do przelkniecia
Zamowilem diesla ,jezdze duzo 30 tys srednio rocznie powinien sie zaplacic jezeli to co pisza optymistycznie dzienikarze to diesel powinien sie miescic w 7l i jak Mazda utrzyma te jakosc jak w tej chwili to 10 lat i 300 tys powina wytrzymac
W niemczech oficjalna premiera bedzie na koniec kwietnia w tej chwili ludzie juz kupili w ciemno 2500 aut w austri srzedano juz caly roczny przydzial tj 1500
Cos w tym jest
ale niestety wedlug mnie tak do konca uto nie jest bez bledow
oslona podwozia plastyk to parodia tak cienki jak jednorazowe opakowanie jeden przejazd po gorszej drodze i tego juz nie ma
dekoracyjne nakladki udajace blachy na zderzaku tez odpadna same
w tylnych nadkolach sa plastykowe kieszenie na lod pierwsza zima i plastyki do wymiany
reszte drobiazgow pewnie dojrzymy w trakcie eksploatacji
Ilosc miejsca ;na te wymiary auta nie ma konkurencji szczegolnie w 2 rzedzie
Zacytuję opinię osoby która ma CX-5 automat i napisała opinię na:
http://www.autocentrum.pl/oceny/mazda/c ... 333842890/
"Według Mazdy CX-5 z silnikiem benzynowym ma spalać średnio 6,6 l/100km. Nie wiem jak to ustalili ale jest to totalna bzdura!!! Przy bardzo oszczędnej jeżdzie ten samochód w ogóle nie schodzi średnio z 9,5 l/100 km. Mi przy 60 km/h chwilowe spalenie zaszło max do 7 l. Przy normalnej jeżdzie średnio 11,0 l. Przy dynamiczniejszej nie schodzi z 12,5 l/100 km a może nawet osiągnąc 15 l."
W testach też wyszło wyższe spalanie niż to ktróre podaje producent, dla mnie to spalanie "rewelacyjnie niskie" miało być przyczynkiem do kupienia CX-5, teraz czym więcej takich kwiatków tym moja chcęć wydania 140 tys. znacząco zmalała.
http://www.autocentrum.pl/oceny/mazda/c ... 333842890/
"Według Mazdy CX-5 z silnikiem benzynowym ma spalać średnio 6,6 l/100km. Nie wiem jak to ustalili ale jest to totalna bzdura!!! Przy bardzo oszczędnej jeżdzie ten samochód w ogóle nie schodzi średnio z 9,5 l/100 km. Mi przy 60 km/h chwilowe spalenie zaszło max do 7 l. Przy normalnej jeżdzie średnio 11,0 l. Przy dynamiczniejszej nie schodzi z 12,5 l/100 km a może nawet osiągnąc 15 l."
W testach też wyszło wyższe spalanie niż to ktróre podaje producent, dla mnie to spalanie "rewelacyjnie niskie" miało być przyczynkiem do kupienia CX-5, teraz czym więcej takich kwiatków tym moja chcęć wydania 140 tys. znacząco zmalała.
- Od: 15 sty 2012, 10:58
- Posty: 30
Poczytaj na australijskiej stronie ile pali diesel w automacie
http://www.carsguide.com.au/news-and-re ... sel_review
i sie nie stresuj
http://www.carsguide.com.au/news-and-re ... sel_review
i sie nie stresuj
to kup manuala, srednie 7.8l/km przy średniej 56km/h i normalnej jeździe a nie sileniu się na jazdę oszczędną
(przy jeździe ekonomicznej było 6.8 ale do tego trzeba mieć nerwy)

- Od: 7 sty 2007, 22:49
- Posty: 66
- Auto: Mazda 6 kombi 2.0 diesel 136km => CX 5 SkyPassion 2.0 MT 160km => CX9 3.7 V6 277 :)
Masz zamiar podejmować decyzję na podstawie jednej opinii? Wg mnie to farmazony, 12.5l średnioikea napisał(a):Zacytuję opinię osoby która ma CX-5 automat i napisała opinię na:
http://www.autocentrum.pl/oceny/mazda/c ... 333842890/

Akurat wiem coś o dużym spalaniu i na 100% 160KM auto z takim stopniem sprężania nie ma prawa tyle palić. Wg mnie większość zobaczy na komputerze 7 trasa/ 9-10 miasto i średnio 8l.
domin1979 pisze: "Masz zamiar podejmować decyzję na podstawie jednej opinii?"
Biorę pod uwagę wszystkie opinie ale głosów, że spalanie jest wyższe niż to deklarowane przez Mazdę jest więcej patrz – test w gazecie, w TVN turbo, posty na tym jak w/w forum to nie jedna opinia
Jeszcze dwa, trzy miesiące temu byłem pewny w 100% zakupu, zgromadziłem kasę ale w ostatniej chwili zawahałem się i teraz tak się zastanawiam czy aby nie popatrzeć na nowe Volvo V40 super auto ale ma
mały bagażnik (335litrów) , a może nowy Citroen który ma wyjść w czerwcu... Coś w tym roku na 100 % kupię i nie wykluczam CX-5 ale no właśnie pojawia się to ale...
Ponowię pytanie:
Czy sygnały dźwiękowe np. zmiany pasa ruchy można regulować jeśli chodzi o głośność?
Biorę pod uwagę wszystkie opinie ale głosów, że spalanie jest wyższe niż to deklarowane przez Mazdę jest więcej patrz – test w gazecie, w TVN turbo, posty na tym jak w/w forum to nie jedna opinia

Jeszcze dwa, trzy miesiące temu byłem pewny w 100% zakupu, zgromadziłem kasę ale w ostatniej chwili zawahałem się i teraz tak się zastanawiam czy aby nie popatrzeć na nowe Volvo V40 super auto ale ma
mały bagażnik (335litrów) , a może nowy Citroen który ma wyjść w czerwcu... Coś w tym roku na 100 % kupię i nie wykluczam CX-5 ale no właśnie pojawia się to ale...
Ponowię pytanie:
Czy sygnały dźwiękowe np. zmiany pasa ruchy można regulować jeśli chodzi o głośność?
- Od: 15 sty 2012, 10:58
- Posty: 30
Szkoda, że jeszcze nie ma nic na Spritmonitorze ani na Motostacie. Ja zawsze tam sprawdzam i nigdy mnie samochód nie zaskoczył spalaniem. I prawie zawsze średnia jest 1.5-2l wyższa od katalogowej.
To, że spalanie jest wyższe od deklarowanego to z całym szacunkiem ale nie pamiętam samochodu, który by spełnił owe deklaracje. No chyba, że się jeździ na 6-tym biegu i 80-90km/h. Testy wg normy to typowy "chłyt" marketingowy.
To, że spalanie jest wyższe od deklarowanego to z całym szacunkiem ale nie pamiętam samochodu, który by spełnił owe deklaracje. No chyba, że się jeździ na 6-tym biegu i 80-90km/h. Testy wg normy to typowy "chłyt" marketingowy.
IMHO, ocenianie samochodu na podstawie ilosci spalanych litrow benzyny to nieporozumienie. Samochod przede wszystkim powinien dawac frajde z jazdy. Dodatkowo powinien byc dostsowany do potrzeb:
– mam duza rodzine, kupie wiekszy samochod, zeby zmiescili sie wszyscy
– przewoze duzo roznych towarow, kupie samochod z wiekszym bagaznikiem
– lubie szybko jezdzic, kupie cos sportowego
Pomijam juz fakt, ze w narodzie polskim definicja 'spokojnej jazdy' jest dosc indywidalna i zroznicowana, ale kazdy uwaza, ze jezdzi spokojnie
, mimo ze jeden nie bedzie przekraczal 3 tys obrotow, a drugi bedzie zmienial biegi pod 6 tys obr.
– mam duza rodzine, kupie wiekszy samochod, zeby zmiescili sie wszyscy
– przewoze duzo roznych towarow, kupie samochod z wiekszym bagaznikiem
– lubie szybko jezdzic, kupie cos sportowego
Pomijam juz fakt, ze w narodzie polskim definicja 'spokojnej jazdy' jest dosc indywidalna i zroznicowana, ale kazdy uwaza, ze jezdzi spokojnie
- Od: 8 lut 2012, 20:35
- Posty: 87
- Skąd: Warszawa/Lbn/Trojmiasto
- Auto: Obecnie Mazda CX-5
Bylo Mitsubishi EVO IX 400KM
cheatah napisał: "ocenianie samochodu na podstawie ilosci spalanych litrow benzyny to nieporozumienie"
Przecież to w obecnych czasach najważniejszy parametr!! mając do wyboru np. Rav 4 itp oraz Cx-5 tp właśnie spalanie wg. mnie wskazuje na Mazdę.
Kupując samochód bierze się wszystkie za i przeciw, a co do CX-5 to spalanie o którym mówimy było główną zaletą którą popisywali się japońce z Mazdy, nie mówiąc już o handlowacach z salonów jeszcze dziś pamiętam jak kilka miesięcy temu słyszałem jak "oszczędna" będzie CX-5.
Przecież to w obecnych czasach najważniejszy parametr!! mając do wyboru np. Rav 4 itp oraz Cx-5 tp właśnie spalanie wg. mnie wskazuje na Mazdę.
Kupując samochód bierze się wszystkie za i przeciw, a co do CX-5 to spalanie o którym mówimy było główną zaletą którą popisywali się japońce z Mazdy, nie mówiąc już o handlowacach z salonów jeszcze dziś pamiętam jak kilka miesięcy temu słyszałem jak "oszczędna" będzie CX-5.
- Od: 15 sty 2012, 10:58
- Posty: 30
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości