Czy jest możliwość odczytu błedów samodzielnie??
1, 2
Jak Ci nic nie świeci czyli nie masz błędów. Ale jak masz wątpliwości czy aby wszystko poprawnie połączone bo nic nie pokazuje, to odpinasz przepływomierz na odpalonym silniku i przy ponownym sprawdzeniu już jakiś błąd się powinien pojawić.
Jak odepniesz przepływkę i ją podepniesz z powrotem to samochód będzie pracował poprawnie. W pamięci sterownika silnika zostanie natomiast zapisany błąd chwilowy, który nie będzie miał wpływu na poprawną pracę silnika jeśli podłączymy przepływomierz z powrotem.
Podepnę się. Jak wygląda kontrolka MIL? Bo nie wiem czy moja Madzia ją ma czy też trzeba podpinać diodę. Chciałem zrobić samemu diagnostykę, bo dziś w trasie zaczęła mi mrugać "sprężynka" – kontrolka od świec żarowych.
- Od: 24 wrz 2012, 18:46
- Posty: 32
- Auto: Mazda 323F BJ 1999r. 2.0 DiTD
fosfor napisał(a):Witam
Proszę o interpretacje błędu
2 sygnały długie 4 sygnały krótkie 2 sygnały długie 3 krótkie i tak w kólko
Pozdrawiam
z tego co piszesz to jest 0403 tj układ egr prawdopodobnie. Podczas normalnej eksploatacji zapala ci sie kontrolka świec?
- Od: 26 sie 2009, 06:57
- Posty: 20
- Skąd: ligota
- Auto: BJ 2.0 diTd ex
W Wersji mobilnej taki system polecam kontroler ELM to co panowie tu polecają ale wersji Bluetooth i telefon z androidem + aplikacja Torque (płatna) do pobrania z google play.
-
cross
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości