loockas napisał(a):Nawet na klęczkach
Mazda 626 GF FS '01 Lift 2.0 HP 100kW – Czarnulka Radex'a
Jakieś zdjęcia plenerowe już na pewno powstały
tajemnica przedkonkursowa?
tajemnica przedkonkursowa?
- Od: 17 sie 2009, 11:45
- Posty: 4283 (76/34)
- Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
- Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5
Fasola napisał(a)::D, mam nadzieję, że odebrałeś to jak należy....
pytasz jak wiesz
sylwo napisał(a):Jakieś zdjęcia plenerowe już na pewno powstały
tajemnica przedkonkursowa?
ale to w zime na zimówkach jeszcze
jak śnieg zelży zakładam letnie
jezeli mozna wyrazic opinie to jest piknie
co do gleby to jak nie masz kasy na sprezyny to zrob kilka kolek po wloclawku to zaraz ci sie amorki same obniza heh
co do pierwszych jazd na nowych kolach to pamietaj ze opony trzeba troche przejechac zeby miala dobra przyczepnosc, zebys sie nie ślizgnął na jakims łuku... (tak gdzies )
pzodrawiam
co do gleby to jak nie masz kasy na sprezyny to zrob kilka kolek po wloclawku to zaraz ci sie amorki same obniza heh
co do pierwszych jazd na nowych kolach to pamietaj ze opony trzeba troche przejechac zeby miala dobra przyczepnosc, zebys sie nie ślizgnął na jakims łuku... (tak gdzies )
pzodrawiam
- Od: 12 lip 2011, 23:26
- Posty: 134
- Skąd: Łódzkie - ELA :D
- Auto: Mazda 626 98r. 2.0 115km, Renault Clio I 1.2 , w pracy Scania R380 ;)
Baku86 napisał(a):jezeli mozna wyrazic opinie to jest piknie
dzieki
Baku86 napisał(a):co do pierwszych jazd na nowych kolach to pamietaj ze opony trzeba troche przejechac zeby miala dobra przyczepnosc, zebys sie nie ślizgnął na jakims łuku... (tak gdzies )
dobrze czytałeś. odlew gumy który wyszedł z fabryki nie ma tak dobrej przyczepność jak docelowo. opony muszą się dotrzeć dlatego ważne jest aby te pierwsze kilkaset kilometrów zbytnio nie szaleć, poza tym trzeba też poznać oponę jak zachowuje się w różnych sytuacjach żeby później wiedzieć na co sobie można mniej więcej pozwolić a na co nie.
ale dzięki za dobre chęci i pamięć
żeby potem wzbudzać czujność ochrony na dolnym parkingu ikeiRadex napisał(a):trzeba też poznać oponę jak zachowuje się w różnych sytuacjach żeby później wiedzieć na co sobie można mniej więcej pozwolić a na co nie.
- Od: 24 lut 2008, 12:20
- Posty: 2622 (4/35)
- Skąd: Radzionków
- Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.
Heh. Wreszcie tu zajrzałam no i widze jak autko wygląda z nowym obuwiem. Hmm...troche sie juz wypowiedziałam i nadal podtrzymuję zdanie.Felgi ładne ale szału nie ma. Giną troszkę. Ale wybór był Twój i ważne żeby sie Tobie podobały A ogólne autko bardzo ładne Pozdrawiam
-
Aśka
- Od: 15 wrz 2011, 11:04
- Posty: 5496 (435/228)
- Skąd: Poznań
- Auto: Grey Fūjin
Radex napisał(a):dobrze czytałeś. odlew gumy który wyszedł z fabryki nie ma tak dobrej przyczepność jak docelowo. opony muszą się dotrzeć dlatego ważne jest aby te pierwsze kilkaset kilometrów zbytnio nie szaleć,
Czyli najlepiej kupować dobre używki
nie mogłem wyczymać i wczoraj założyłem koła. i tak dużo teraz nie jeżdżę, a do dyspozycji mam drugie auto na zimówkach w razie czego także proszę darować sobie wykłady o bezpieczeństwie i fantazji na drogach
zaciski tylko błagają o pomalowanie na czarno. jak będzie cieplej (pewnie w kwietniu) to pomaluje
ale do rzeczy. tak to wygląda...
HDR:
co do samych odczuć z jazdy... wcale nie jest tak strasznie. wręcz nie czuje różnicy między 205/50.
ale pewnie poczuje jak wyjdą dziury po zimie
zaciski tylko błagają o pomalowanie na czarno. jak będzie cieplej (pewnie w kwietniu) to pomaluje
ale do rzeczy. tak to wygląda...
HDR:
co do samych odczuć z jazdy... wcale nie jest tak strasznie. wręcz nie czuje różnicy między 205/50.
ale pewnie poczuje jak wyjdą dziury po zimie
Ostatnio edytowano 4 mar 2012, 10:05 przez Radex, łącznie edytowano 1 raz
Super nawet nie myśl o obniżaniu
Jeszcze przednie lampy z Capelli...
Jeszcze przednie lampy z Capelli...
oblivion napisał(a): nawet nie myśl o obniżaniu
po założeniu kół i przejechaniu się to samo zdecydowałem.
wywalenie tysiaka na sprężyny może i dało by efekt wizualny ale mocno dało by we znaki zawieszeniu.
teraz jedzie się całkiem ok i niech tak pozostanie, a samo auto wcale nie stoi wysoko.
oczywiście -35 zrobiło by tu robotę ale trzeba zejść na ziemię wiedząc jakie drogi mamy, już wystarczy że mam opony 205/45
co do lamp oblivion, albo wszystko albo nic.... także jak już to musiałbym wszystkie lampy sam przyciemnić razem z tylnymi.
Radex napisał(a):musiałbym wszystkie lampy sam przyciemnić razem z tylnymi.
Podpuszczam Cię
Nigga max
Fajnie to wyglada Co do lamp, to byla by to juz kompleksowa przeróbka i miażdżylo by juz cyce ale co by sie nie zrobilo to nadal bedzie malo i bedziesz chcial wiecej jeszcze dokładki do zderzakow i progowe i mat na całość do tego
Jak najbardziej jestem za zawsze mozna zderzeć jak coś. Do tego mozesz wybrać folię o różnym stopniu przyciemnienia jedynie co mnie zastanawia odkąd myslalem o tej folii to pogorszenie skuteczności świetlnej reflektorów głównych..Radex napisał(a):a co myślicie o przyciemnieniu lamp folią?
Ale warto spróbować jesli masz luźne środki finansowe
Myślę jw.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości