Mazda 626 (GD) 2.0i GLX 90/91r

GF / GW / GE / CA / GD / GV / GC / CB

Postprzez PDJ » 25 sty 2012, 01:32

Riki napisał(a):Był <rotfl>

Plastik wokół skrzyni przyszedł – pęknięty. Dokładka jedna częśc igła – druga zaś... śmieć.

W przyszłym tygodniu mam dostać w cenie drugi kpl – wobec tego, czekamy ;)

najlepsze było to (dzwonię)
Witam.......................
Sprzedawca: moment, (odwraca się) tyyy gienek kur**** zamkniii ry* bo gadam z klientem, juz juz slucham Pana.

<lol>

Koniec OT :P

pięknie w takim razie. Przyciśnij go, bo po komentarzach na allegro widać, że lubi przewalać ludzi.

Riki napisał(a):Żeby nie było. Hmmm.... cały czas walcze ze spalaniem LPG, dochodzi do 19l/100Km.
Ktoś mądry coś doradzi? :P uprzedzam – reduktor/świece/kable/olej/wydech/filtry – nowe.

chętnie bym Ci pomógł, ale przynajmniej ja ma instalację I gen., więc tam dużej techniki nie ma.
Na Twoim miejscu podjechałbym jednak to jakiegoś dobrego gaziarza, i niech on sprawdzi co jest. Jeśli nadal to nie pomoże, będziemy myśleć :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 mar 2011, 21:39
Posty: 150 (0/1)
Skąd: WGM
Auto: 626 GC 87'/626 GD COUPE 89'/MX5 NA 95'

Postprzez oblivion » 25 sty 2012, 12:44

Riki napisał(a):Sprzedawca: moment, (odwraca się) tyyy gienek kur**** zamkniii ry* bo gadam z klientem, juz juz slucham Pana.

hahaha
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 gru 2006, 20:47
Posty: 3269 (1/0)
Skąd: Sanok
Auto: Subaru XV Crosstrek 2.0 benz 2015

Postprzez wesoly16 » 25 sty 2012, 14:18

Może sprawdź szczelność całej instalacji :D
Początkujący
 
Od: 19 lis 2011, 11:33
Posty: 12
Skąd: Słupsk
Auto: 626 GD sedan 2,0 8V automat +lpg (kme-akme)

Postprzez Szyna » 25 sty 2012, 18:16

Albo zadaj takie pytanie w dziale LPG, tam siedzą spece może coś pomogą i doradzą ;)
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 21:59
Posty: 3369 (90/160)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Postprzez Pudzian84 » 25 sty 2012, 18:53

A nie mówiłem że typek jest za mocny hahaha
Patryk
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 mar 2008, 00:17
Posty: 991 (1/0)
Skąd: Szczecin
Auto: Mazda 626 GD FE3N 1989 r

Postprzez Riki » 7 lut 2012, 01:35

Wam Panowie A/T ile gazu spalają? :)

Przekroczyłem już pierwsze 10.000km... ponad 11 za nami. Przy -20 odpala od strzała i na razie (odpukać) bezawaryjnie się spisuje – zimą HOLD w A/T się przydaje :)
Brakuje czasem mocy ale cóż :) bąki kręci lepiej aniżeli GF <lol>
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Szyna » 7 lut 2012, 08:46

Riki napisał(a):Wam Panowie A/T ile gazu spalają? :)

Mój manual pali teraz w tych mrozach ok 15 l po mieście a w trasie ok 11 ;) A/T teoretycznie powinien palić więcej :P
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 21:59
Posty: 3369 (90/160)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Postprzez PDJ » 7 lut 2012, 23:18

Riki napisał(a):Wam Panowie A/T ile gazu spalają? :)

A/T Ci nie napisze, ale u mnie podobnie jak u Szyny ok.14/15L spokojnie. Chociaż mnie ta instalacja denerwuje i od pewnego czasu śmigam na Pb

Riki napisał(a):Przekroczyłem już pierwsze 10.000km... ponad 11 za nami. Przy -20 odpala od strzała i na razie (odpukać) bezawaryjnie się spisuje – zimą HOLD w A/T się przydaje :)
Brakuje czasem mocy ale cóż :) bąki kręci lepiej aniżeli GF <lol>

dbaj i czekamy na kolejne przebiegi! Jak ma dobrego właściciela to i bezawaryjnie się spisuje :D
a co do kwestii mocy – to wiesz – GT czekają tylko na przeszczep do Twojej madzi :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 mar 2011, 21:39
Posty: 150 (0/1)
Skąd: WGM
Auto: 626 GC 87'/626 GD COUPE 89'/MX5 NA 95'

Postprzez Riki » 21 lut 2012, 13:48

PDJ napisał(a):GT czekają tylko na przeszczep do Twojej madzi


Najważniejsze, że buda jest ;) dokładnie...........


Panowie myślę o założeniu sekwencji, nie chce już LPG na srube (słabe auto/spalanie 17/18l/kicha czasem mimo wszystkiego zrobionego NIBY na tip top) poza tym PB przy spokojnej jeździe spala mi 16l!! jakieś pomysły?

Muszę sprawdzić błędy.... <oczy>
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez sylwo » 21 lut 2012, 13:57

Przeliczając spalanie na moc powinieneś mieć jakieś 250 KM <glupek2>

Sonda może upadła.
Riki napisał(a):Muszę sprawdzić błędy.... <oczy>
od tego zacznij!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2009, 11:45
Posty: 4292 (76/34)
Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5

Postprzez Szyna » 21 lut 2012, 17:41

Co do sekwencji to ze starej instalacji przyda Ci się tylko butla i przewody :D Reszta wszystko nowe ;)
i cena pewnie ok 1500 zł min.
Jeżeli chodzi o spalanie to może trzeba zawory wyregulować ? Oczywiście jak masz 90km i 8V :P bo w innych przypadkach była już chyba tylko hydraulika.
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 21:59
Posty: 3369 (90/160)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Postprzez Pudzian84 » 21 lut 2012, 19:40

Ja również bym wpierw sprawdził błędy i zawory bo coś strasznie dużo ci pali Moje stare 8v palił w mieście max 12lpb
Patryk
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 mar 2008, 00:17
Posty: 991 (1/0)
Skąd: Szczecin
Auto: Mazda 626 GD FE3N 1989 r

Postprzez Riki » 22 lut 2012, 11:01

Panowie już sprawdzone :P błąd sondy + zaworki na 0,30 a winny być 0,20 ;) + ustawione na nowo obroty = ufam, że jak w przyszłytm tyg. to skoncze to będzie jak należy na PB ;) gaz na srube wiec wiadomo ze wiele pewnie nie pomoże..... ale na PB winna mniej łykać :|
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Radex » 22 lut 2012, 11:38

masakra z tym spalaniem, 17l :|
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2007, 23:24
Posty: 8982 (46/30)
Skąd: Zawiercie
Auto: Bunia

Postprzez Riki » 22 lut 2012, 12:42

zejdziemy zejdziemy ;)
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Szyna » 22 lut 2012, 18:33

Na LPG tez musi zejść jak będzie wszystko zrobione ;)
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 21:59
Posty: 3369 (90/160)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Postprzez Riki » 22 lut 2012, 19:13

Szyna napisał(a):Na LPG tez musi zejść jak będzie wszystko zrobione


Sonda nie działa u mnie przecież na LPG :) ale zaworki... niższe obroty.. no moze moze – ufam, że tak :P
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Pudzian84 » 22 lut 2012, 20:34

dasz radę ja teraz też robię końcowe porządki przy silniku a na weekend jak dobrze pójdzie skrzynka na miejsce i sprawdzenie jak działa short shifter z forum :D
Patryk
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 mar 2008, 00:17
Posty: 991 (1/0)
Skąd: Szczecin
Auto: Mazda 626 GD FE3N 1989 r

Postprzez Riki » 23 lut 2012, 16:41

Pewnie że tak ;) za tydzień działamy....

Paczucha dziś idzie do Ciebie...
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Pudzian84 » 23 lut 2012, 19:18

No i bomba już sie nie mogę doczekać :P
Patryk
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 mar 2008, 00:17
Posty: 991 (1/0)
Skąd: Szczecin
Auto: Mazda 626 GD FE3N 1989 r

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy